ochitu Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Dragilor, daca tot se schimba anul in curand, va urez ca in 2010 sa va distrati, sa va mearga SV-urile bine si sa va plimbe cat mai mult, asfaltul sa fie nou si uscat, asigurarile ieftine, incidentele in numar de 0, iarna scurta, berea ca soacra (rece si pe masa) si sa ne vedem sanatosi, cat mai des, atat duminica la suc, cat si la ture, cat mai des. (tot cu tarie, cum zicea Radu mai sus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Vazurati noua versiune SV enduro ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Dap. Si din cate stiu e un mic monstrulet, fiind si mai usor decat cel original, deci micul V2 trage si mai agresiv. Mie unuia mi-ar place sa am unul, pe langa cel normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 salutare tuturor. azi am vrut sa fac o tura , ca-i caldutz afara, dar nu am putut s-o pornesc. adica , motoru invarte dar nu porneste. am verificat bujiile si erau negre, bunn , le-am schimbat ca aveam noi, dar degeaba, tot nu porneste. Bateria buna, invarte si iar invarte , dar nu porneste. Ce-i de facut ? ati mai avut situatii din astea ?? si cum o pornesc, ca mor de pofta sa dau o tura. motoru a stat in garaj neincalzit, si nu a mai fost pornit de 3 saptamani. LA MULTZI ANI SI LA MULT MAI MULTZI KM. Mesaj completat Am uitat sa zic: SV 650S k6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 salutare tuturor. azi am vrut sa fac o tura , ca-i caldutz afara, dar nu am putut s-o pornesc. adica , motoru invarte dar nu porneste. am verificat bujiile si erau negre, bunn , le-am schimbat ca aveam noi, dar degeaba, tot nu porneste. Bateria buna, invarte si iar invarte , dar nu porneste. Ce-i de facut ? ati mai avut situatii din astea ?? si cum o pornesc, ca mor de pofta sa dau o tura. motoru a stat in garaj neincalzit, si nu a mai fost pornit de 3 saptamani. LA MULTZI ANI SI LA MULT MAI MULTZI KM. Mesaj completat Am uitat sa zic: SV 650S k6 Motorul meu acelasi sv650s k6 dupa 1luna si 2sapt de stat afara a pornit abia la a 3-a cheie dupa ce i-am dat eu putin gaz! Succes! Mesaj completat Ps: incearca sa ii dai de mai multe ori cheie(fara sa incerci sa pornesti) ca sa isi traga pe injectie pompa,benzina...poate merge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Da, e cam singura explicatie. daca scanteie face si tot nu porneste inseamna ca nu are benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Motorul meu acelasi sv650s k6 dupa 1luna si 2sapt de stat afara a pornit abia la a 3-a cheie dupa ce i-am dat eu putin gaz!Succes! Mesaj completat Ps: incearca sa ii dai de mai multe ori cheie(fara sa incerci sa pornesti) ca sa isi traga pe injectie pompa,benzina...poate merge.. "dupa ce i-am dat eu putin gaz! " cum adica??? cand pun contactul, se aude cum pompa de benzina face zgomotul ala specific, se opreste , dupa care ii dau la buton. de avut benzina are rezervoru plin, asa ca, mai incerc maine iar. Mesaj completat "dupa ce i-am dat eu putin gaz! " cum adica??? cand pun contactul, se aude cum pompa de benzina face zgomotul ala specific, se opreste , dupa care ii dau la buton. de avut benzina are rezervoru plin, asa ca, mai incerc maine iar. Oricum multumesc ambilor de sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Dat gaz= tras de maneta(acelerat) in timp ce apesi sa porneasca;) BAfta! Ps:ms pt raspunsul vizavi de toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 "dupa ce i-am dat eu putin gaz! " cum adica??? cand pun contactul, se aude cum pompa de benzina face zgomotul ala specific, se opreste , dupa care ii dau la buton. de avut benzina are rezervoru plin, asa ca, mai incerc maine iar. Mesaj completat Oricum multumesc ambilor de sfaturi ! sau pune bateria pe redresor si apoi mai incearca o data . poate nu are amperajul necesar sa porneasca. asa facea si a mea, si am mai intalnit cazuri. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 sau pune bateria pe redresor si apoi mai incearca o data . poate nu are amperajul necesar sa porneasca. asa facea si a mea, si am mai intalnit cazuri. bafta! Asta cred ca e buba, o duc la verificat si incarcat si apoi va spun ce si cum . O zi buna si soare pe asfalt. Mesaj completat Dat gaz= tras de maneta(acelerat) in timp ce apesi sa porneasca;) BAfta! salutare , asta a fost buba, am tras putin de gaz , cum mi-ai zis si a luat-o am facut o plimbarica, asa de pofta cu toate ca a fost frig(4 grade ) O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 Ma bucur! LA MULTI ANI SV-isti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 LA MULTI ANI !! TUTUROR SA AVETI NUMAI BUCURII CALARE PE SV- URI, BANI, SANATATE SI ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 La multi ani!!! sa ne vedem in primavara la a 3-a intalnire nationala SV (daca mai aveti chef de una), sa isi faca mai multi timp, curaj, chef sa vina sa ne cunoastem si sa bem o bere in jurul focului. Asfalt uscat si revelion misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 sa va ajute Dumnezeu in toate, sanatate si un nou an fericit !!! sa speram ca la anul nu vor ma fi incidente cu sv-uri... din pacate numai eu stiu de 5 cazuri mortale anul asta. Dumnezeu sa ii ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Salutare! Se pare ca eu sunt primul care posteaza aici pe 2010, asa ca va urez tuturor un calduros "La multi ani!" si sa vi se indeplineasca toate dorintele! (NB: be carefull what you wish for!) Mesaj completat Si ca tot m-am bagat in seama...aveti idee daca intr-un cadru generatie '99-'02 se potriveste un motor de generatie mai noua (eventual care?) si daca se pot pune carburatoarele in locul injectiei? Mesaj completat Planuiesc sa tin SV-ul inca mult timp de acum incolo, si vreau sa am un motor de rezerva, in stare cat mai buna. Si se poate sa incep sa colectionez si alte piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 La Multi Ani Sv-istilor! Un 2010 cu asfalt uscat, benzina n rezervor, si fara pic de incidente! Are cineva un far de k3? Si daca stiti unde gasesc chiloti de rezervor?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 multumiri pt urari! am dota-o pe Eva cu o toba noua, Akra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Hei, la multi ani si din partea mea tuturor SV-istilor. @Tija din cate imi aduc aminte parca citisem pe undeva ca nu exista diferente majore intre motoarele din prima generatie si cele din a doua generatie. Nu stiu insa daca si punctele de prindere in cadru sunt fix aceleasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 multumiri pt urari! am dota-o pe Eva cu o toba noua, Akra Te-am prins...tu faci curse ilegale pe centura Puscaria te mananca, huliganule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Simpatica akra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 LMA uri de rigoare pentru toata lumea, ca nu cred ca am mai postat aci anu asta Yo am profitat din plin in acest minunat weekend de primavara (a 3 venire a primaverii pe aici, tot anu asta) si mi-am facut bec motorul, care spre rusinea mea se ascundea sub un masiv strat de jeg, depus in urma cu vreo luna de zile nefiind spalat de cand l-am infipt in garaj sub amenintarea zapezii care de fapt au fost vreo cativa zeci de fulgi amarati scuturati pe aici in drum spre Rusia. Am vrut s-o scot si la o mica tura, cu toate ca de la statu-n garaj nu a vrut s-o ia de la prima cheie (a pornit pana la urma) dar in timp ce o spalam si am ajuns la capitolul gume aproape ca imi vedeam sarmele prin pielea pneului spate si am zis ca n-are rost sa-mi belesc bunatate de sezon cu o tranta in mijlocu lu ianuarie, asa ca momentan am urcat-o pe stand si astept o zi fara criza sa ii iau o pereche de gume. Acestea fiind spuse, LMA inca o data si sa ne revedem cat mai repede in sei si pe drumuri. Ride on... safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Hei hei salutare m4v3rick si multa bafta in 2010. Ce cauciucuri te gandesti sa iei? Oricum vremea asta e numai buna de pregatit. Eu mi-am dat saua la "upgradat" Sper sa nu mai fie scandura cand se intoarce. Sa vedem... In alta ordine de idei voi aveti idee, stiti pe undeva, cam cat duce sub-frame-ul de SV 650? (la kg ma refer). Ar trebui sa imi fac griji de ceva daca merg cu pasager+bagaje si deci cam ajungem la 200 kg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Daca nu ma insel in talon scrie masa max autorizata 400 de kg. mai mult chiar nu stiu si nu inteleg care e sub frame-ul . Gume Metzeler clar, am fost prea multumit de ele sezonul asta asa ca eu unul tot pe firma asta raman. Trebuie doar sa vad cand imi permit sa le iau. Da'da sa ne vedem la noile intaliniri SV din sezonul ce urmeaza si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 hai LMA si din partea mea , sa va dea noul sezon tot ce doriti, si mie niste gume noi ca se necesita. apropo de intalniri... ma gandesc ca ar cam fi cazu' sa ne gandim cand si unde , ca doar stim cu totii cat ne ia sa ne hotaram si luna mai nu e chiar asa de departe ... asa ca "pe cai"!! eu raman la propunerea de anul trecut Herculane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Hei hei salutare m4v3rick si multa bafta in 2010. Ce cauciucuri te gandesti sa iei? Oricum vremea asta e numai buna de pregatit. Eu mi-am dat saua la "upgradat" Sper sa nu mai fie scandura cand se intoarce. Sa vedem... In alta ordine de idei voi aveti idee, stiti pe undeva, cam cat duce sub-frame-ul de SV 650? (la kg ma refer). Ar trebui sa imi fac griji de ceva daca merg cu pasager+bagaje si deci cam ajungem la 200 kg? Sub-frame-ul este, plastic spus, coada motorului (de dupa saua riderului pana la stopul de frana). SVul nostru mult iubit, din pacate, nu e un catar sau cal de povara. Sarcina lui utila este relativ mica, dar destul de mare in comparatie cu talia micului V-twin. Sarcina utila la motor se calculeaza scazand din masa totala autorizata a motrului, greutatea lui la plin (cu toate lichidele si fluidele din el), deci in cazul SVului, ar fi cam 400Kg(MTA)-190(MPM)=210Kg(SU) [MTV=masa totala autorizata; MPM=masa proprie motor; SU=sarcina utila]. Cu alte cuvinte, ideal ar fi ca rider+pasager+bagaje sa nu depaseasca aceasta masa de 210Kg; teoretic se poate mai mult, dar deja calatoria iese din parametrii de siguranta si creste gradul de uzura si riscul de defectiuni. Pe langa asta, cand incarci motorul cu bagaje, ai grija sa calculezi cat mai bine distributia maselor, astfel incat acestea sa fie cat mai uniform distribuite si centrul de greutate al motorului incarcat sa fie cat mai jos posibil (spre exemplu, cu toate ca un tankbag poate duce destule, nu ti-as recomanda sa bagi lucruri grele in el, nu ca s-ar indoii rezervorul, ala tine - e rezistent, dar iti ridici centrul de greutate am motorului considerabil si risti o varsare pe viraj) Cat despre gume, anul asta yo o sa merg pe varianta Pirelli Angel ST - am citit numai lucruri bune despre aceste pneuri si le voi incerca. Dar in acelasi timp tot respectul pentru Metzeler Sportec M1 pe care l-am avut (si inca il mai am), si-au facut datoria cu varf si indesat, cel de pe fata inca este bun in proportie de 60% si asta dupa 14000Km pe putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.