Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, ambele sunt 12V. Diferenta fizica intre ele este ca cea de 12Ah e o idee mai inalta, cu aprox 1cm-1.5cm si putin mai grea. Dar intra sub sa fara probleme.

Merita cea de 12 daca ai consumatori mai multi, daca pui un xenon, daca faci drumuri scurte caracteristice orasului, daca mergi si pe temperaturi ceva mai scazute etc. Diferenta de pret e mica, de cateva sute de mii. Eu zic ca merita capacitatea suplimentara :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nah ca am patit si eu prima belea cu SV-ul meu.

 

Am fost azi pe la ea sa o pornesc si... surpriza... nu pleaca. Bateria e buna, trage insa motorul nu porneste. Ma gandesc ca a stat aproape o luna pe caldurile astea si s-o fi evaporat benzina. Dar nu ar trebui sa traga pompa alta? Pompa de benzina o aud cum zumzaie... pe bord nu am nici un led de avarie si nici o eroare afisata. In rezervor am ceva benzina ( cand il misc stanga-dreapta se aude ceva pe acolo ). Ah, in momente ca astea mi-ar fi placut sa am PRI. :baldy:

 

Aveti ceva sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca invarte electromotorul, incearca totusi sa o pornesti impinsa sau sa ii dai curent de la o masina. Eu am patit dupa ce mi-am instalat un far si am tot testat luminile cu motorul oprit, bateria sa nu mai aiba suficienta tensiune incat sa imi dea scanteie. Motorul se invartea normal, dar pur si simplu nu pornea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti forta benzina in carburatoare, scotand furtunasul de vacuum din partea spre motor si tragand aer din el. Ar trebui sa actionezi membrana de la robinet, in felul acesta. Eu am fost patit cu asta.

In mod normal vacuum-ul din cilidri, actioneaza membrana.

Editat de ShMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti forta benzina in carburatoare, scotand furtunasul de vacuum din partea spre motor si tragand aer din el. Ar trebui sa actionezi membrana de la robinet, in felul acesta. Eu am fost patit cu asta.

In mod normal vacuum-ul din cilidri, actioneaza membrana.

 

si daca e injectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sufli in injectoare ^_^

Presupun ca Anjin are injectie, din moment ce spunea ca nu are erori prin bord.

 

Cateva intrebari am si eu:

1. Ce becuri foloseste bordul pt becurile de atentionare ? Mi s-a ars cred cel de benzina pt ca am ramas fara gaz iar el tacea malc si nici nu se mai aprinde cand pun contactul. Bordul cum se poate da usor jos fara sa trebuiasca sa despuiez toata carena ?

2. Cum se ajusteaza farul sus/jos ? M-am tot uitat dupa un surubel ceva si nu am gasit.

3. Aveti idee unde pot gasi un releu care sa imi taie farurile in momentul in care pornesc motorul ? Cred ca baietii astia au ceva asemanator http://www.easternbeaver.com/Main/Products...ts/h4_kits.html . Sau ar fi mai usor sa instalez un switch care sa taie curentul catre faruri ? Din cate stiu, incepand cu 2005 Suzuki a pus by default chestia asta, dar eu am 2004...

4. Foloseste cineva becuri Philips Motor Vision ? Chiar se simte o diferenta in iluminare incat sa merite sa dau pe un bec aproape cat pe un kit xenon ?

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sufli in injectoare ^_^

Presupun ca Anjin are injectie, din moment ce spunea ca nu are erori prin bord.

 

Cateva intrebari am si eu:

1. Ce becuri foloseste bordul pt becurile de atentionare ? Mi s-a ars cred cel de benzina pt ca am ramas fara gaz iar el tacea malc si nici nu se mai aprinde cand pun contactul. Bordul cum se poate da usor jos fara sa trebuiasca sa despuiez toata carena ?

2. Cum se ajusteaza farul sus/jos ? M-am tot uitat dupa un surubel ceva si nu am gasit.

3. Aveti idee unde pot gasi un releu care sa imi taie farurile in momentul in care pornesc motorul ? Cred ca baietii astia au ceva asemanator http://www.easternbeaver.com/Main/Products...ts/h4_kits.html . Sau ar fi mai usor sa instalez un switch care sa taie curentul catre faruri ? Din cate stiu, incepand cu 2005 Suzuki a pus by default chestia asta, dar eu am 2004...

4. Foloseste cineva becuri Philips Motor Vision ? Chiar se simte o diferenta in iluminare incat sa merite sa dau pe un bec aproape cat pe un kit xenon ?

 

Daca ai 2004 si varianta s atunci: 1. nu foloseste bec ci led. tre sa dai carena frontala jos neaparat. Nu e foarte complicat. oglinzi si 2 suruburi laterale.

2. farul: dai flapsurile alea din coltul carenei jos din suruburi si ai p acolo loc sa bagi surubelnita ca sa ajustezi farul.

3. n o sa ai la injectie probleme incat sa ti trebuiasca sa anulezi farul. Daca o sa ai poti sa dai toate consumabilele de curent jos ca tot n o sa plece. Eu zic sa nu i faci nimic.

4. Nu stiu, nu foosesc.

5. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma la mine nu a fost nimic grav. Dintr-un motiv sau altul (tot nu mi-am dat seama de ce) nu a plecat la prima cheie si tot incercand am reusit sa ud bujiile astfel ca nu mai aveam nici o sansa atunci. Dupa juma de ora de pauza in soare am incercat din nou si am reusit sa o pornesc, desi cu ceva greutate la inceput. O sa mai urmaresc sa vad ce si cum.

 

Multam Stefan pentru sfaturi si pentru schimbul de cauciucuri. So far so good cu cele noi.

 

 

@CapOne : apropo de releul despre care intrebai... la a mea (k8) se taie curentul la far atunci cand o pornesc. Cel putin eu asa imi aduc aminte din datile cand am plecat noaptea de undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma la mine nu a fost nimic grav. Dintr-un motiv sau altul (tot nu mi-am dat seama de ce) nu a plecat la prima cheie si tot incercand am reusit sa ud bujiile astfel ca nu mai aveam nici o sansa atunci. Dupa juma de ora de pauza in soare am incercat din nou si am reusit sa o pornesc, desi cu ceva greutate la inceput. O sa mai urmaresc sa vad ce si cum.

 

Multam Stefan pentru sfaturi si pentru schimbul de cauciucuri. So far so good cu cele noi.

 

 

@CapOne : apropo de releul despre care intrebai... la a mea (k8) se taie curentul la far atunci cand o pornesc. Cel putin eu asa imi aduc aminte din datile cand am plecat noaptea de undeva...

 

 

Cu mare placere! k5 in sus taie curentu! k3si k4 nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai 2004 si varianta s atunci: 1. nu foloseste bec ci led. tre sa dai carena frontala jos neaparat. Nu e foarte complicat. oglinzi si 2 suruburi laterale.

2. farul: dai flapsurile alea din coltul carenei jos din suruburi si ai p acolo loc sa bagi surubelnita ca sa ajustezi farul.

3. n o sa ai la injectie probleme incat sa ti trebuiasca sa anulezi farul. Daca o sa ai poti sa dai toate consumabilele de curent jos ca tot n o sa plece. Eu zic sa nu i faci nimic.

4. Nu stiu, nu foosesc.

5. Bafta.

Multam de raspuns.

Si ce urat imi era de dat carena aia jos... D'asta imi plac full naked-urile, ca ai fiecare surubel la vedere ^_^

Legat de anulat farul inainte de pornire, ma gandeam pur si simplu sa conserv bateria si sa permit electromotorului sa beneficieze de toata puterea, motiv pentru care presupun ca au si bagat optiunea de la k5 in sus.

Dar vorba ta, if it ain't broken, don't fix it :D

 

O intrebare mai am - ledul din bord e cu soclu T10 sau e alta varianta ?

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,

 

De curand ne-am intors si noi din tarile calde (o sa pun cand o sa am ocazia si ceva poze si o mica povestioara in sectiunea potrivita). Motorul s-a comportat excelent (adica n-a facut nicio figura) si n-am avut parte de evenimente neplacute. Vreau sa propun sa mai facem o intrunire candva in saptamanile urmatoare. Cineva interesat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

So voila, am facut un poll sa vedem doritorii. Il voi pune si la semnatura si daca e lume mai activa in alte sectiuni poate isi pun si ei ^_^

Intalnire SV 2010 II

 

Cat despre locatie... astept sugestii. Eu nu am ce sugera avand in vedere ca nu voi participa la intalnire datorita accidentului.

Mesaj completat

oh and @Tija: Welcome Back!!!! si hai cu povestile si pozele!

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze Croatia & Muntenegru:

 

http://picasaweb.google.com/radu.oprean/Co...amp;feat=email#

 

Enjoy!

 

Povestile cred ca o sa vi le zic totusi la o sticla de tuica in jurul focului. Va fi mai fain asa, plus ca asa ma si f00te o lene acuma....Hai cu voturile!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fffoarte misto pozele - cred ca ai si un aparat capabil.

din ce am vazut, ai dat o tura prin parcul ala / rezervatie naturala; ai stat ceva pe la split si ai ajuns seara la dubrovnik - pozele alea de pe munte de sus sunt de mare senzatie.

am vazut ca ai facut si ceva croaziere - parca lopud ?

 

am fost in 2008 cu masina si familia la dubrovnik via zagreb si ne-am intors prin bosnia/ serbia.

de obicei in vacante dupa vreo 3 zile nu mai am chef de nimic si vreau acasa; dupa 10 zile la dubrovnik aveam un nod in gat; nu-mi venea sa mai plec....

 

felicitari !!!

vacanta de vacanta .

Mesaj completat

am cam terminat de "tunat" sv-ul.

acum are :

crashbar, ghidon "wrp", manete scurte reglabile "crg moto", oglinzi decente - inalte si rotunde, fara jdemii de articulatii - si parbriz puig ( asta il avea si inainte ca asa am cumparat-o. ^_^ ), cauciucuri noi noute "metzeler sportec", baterie noua.

avea de cand am luat-o strepuit contactul de la maneta de ambreiaj; i l-am scos si nu mi-a placut ce "trebuia" sa faca, asa ca l-am strepuit la loc.

merge de m-a zapacit; am dat o tura de vreo 40 km ieri pe la pranz si continua sa ma faca sa rad ca fraieru` in casca....

pacat ca nu prea am timp de ea - nu merg zilnic, o mai scot din cand in cand cate o ora; asa, mai mult de fun.

 

o singura ciudatenie: nu am frana spate....ar trebui sa-mi fac timp pentru desfacut totul pe la etrier....

cand o sa am chef si timp ii fac si poze si le postez aici; pozitia cu ghidonul asta lat si inalt e supermisto; ma obliga sa stau "tzapan" si drept in trafic; ceea ce e bine.

afara te lasi linistit in sa mai cocosat fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de aprecieri, camera nu e chiar cine stie ce (Fuji S5200, mai old school de felul ei), e "manutele pricepute" care fac minuni. Traseul n-a fost chiar asa, si nu ne-am bagat la croaziere (decat doua plimabri cu feriobotul). Iti dau un link de google maps cu traseul aproximativ.

 

http://maps.google.com/maps?f=d&source...amp;t=h&z=9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drumul ala a fost groaznic, cel putin pentru noi. Coloane nesfarsite care merg incet si inconstant, ici-colo gropane, singura parte buna era ca de cele mai multe ori banda de urcare era dublata si mai puteam inainta. In rest...nimic interesant de vazut (decat in Muntengru), oameni care se uitau cu scarba la noi prin benzinarii si restaurante...intr-un cuvant ^_^

Am fost suficient de scarbit ca sa n-am chef de facut poze.

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avea de cand am luat-o strepuit contactul de la maneta de ambreiaj; i l-am scos si nu mi-a placut ce "trebuia" sa faca, asa ca l-am strepuit la loc.

 

o singura ciudatenie: nu am frana spate....ar trebui sa-mi fac timp pentru desfacut totul pe la etrier....

Pana la urma ce face contactul ala de langa maneta/pompa de ambreiaj ? Ca nu m-am prins ^_^

 

Nici la mine nu prea tine frana spate. Presupun ca din cauza fptului ca inainte ca mobra sa ajunga la mine a stat pe dreapta vre-un an pe bara. I-am facut o aerisire dar tot degeaba. O sa desfac si eu etrierul sa curat pistoanele and stuff.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...