georgerdp Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Cum sa nu te dai frate Sv-ist cind la Resita au fost 15 grade afara?Am vazut ca ai nr de CS .. deci banuiesc ca ai fi din zona Banatului. Oricum numai de bine si respect ! da Baile Herculane . sa inteleg ca tu esti din severin ? 45 km de mine Editat Ianuarie 10, 2011 de georgerdp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Gata s-a format grup in banat Inseamna ca o sa aveti parteneri de drum pentru intalniri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Gata s-a format grup in banat Inseamna ca o sa aveti parteneri de drum pentru intalniri! Grup mixt ... oltenesco-banatean ! Eu sunt din Severin ! Asa ca daca ai drum la "oras" putem sa bem o cafea si sa mai stam de vorba ! In rest, Numai de bine si respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Grup mixt ... oltenesco-banatean ! Eu sunt din Severin ! Asa ca daca ai drum la "oras" putem sa bem o cafea si sa mai stam de vorba ! In rest, Numai de bine si respect ! cand se face vreme buna o sa merg la craiova pentru ca am promis cuiva si atunci as putea sa opresc in severin , lasa mi pe privat un numar de telefon si o sa vorbim cand se face mai caldut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 LMA tuturor, ca n-am mai dat pe aici de anu trecut, cred. Mda, dupa standardele mele, e vara in toata regula, dar... pe langa ca ma astept la episodu' 2 - The Revenge of The Winter, inca nu am scos motoru din garaj, decat 10 metrii pana in curte sa il spal, ca era varza (noroiu cu sare, face minuni ptr vopsea) si pana acum daca incercam sa-l spal, il transformam in iceberg Si vreau sa ma apuc de revizuit asa, bine de tot. De aia am o intrebare, cu toate ca parca nu m-as apuca de ea (furca), recomandati-mi un ulei ptr furca (marca si densitate)? Nu imi trebe un ulei SS ca nu ma dau cu ea pe circuit, dar nici unu care sa ma faca sa cred ca mi-am luat vapor. Imi tre ceva sport-touring. Asta daca tot ma hotarasc sa desfac si furca. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 LMA tuturor, ca n-am mai dat pe aici de anu trecut, cred. Mda, dupa standardele mele, e vara in toata regula, dar... pe langa ca ma astept la episodu' 2 - The Revenge of The Winter, inca nu am scos motoru din garaj, decat 10 metrii pana in curte sa il spal, ca era varza (noroiu cu sare, face minuni ptr vopsea) si pana acum daca incercam sa-l spal, il transformam in iceberg Si vreau sa ma apuc de revizuit asa, bine de tot. De aia am o intrebare, cu toate ca parca nu m-as apuca de ea (furca), recomandati-mi un ulei ptr furca (marca si densitate)? Nu imi trebe un ulei SS ca nu ma dau cu ea pe circuit, dar nici unu care sa ma faca sa cred ca mi-am luat vapor. Imi tre ceva sport-touring. Asta daca tot ma hotarasc sa desfac si furca. Multam. Parerea mea e sa il folosesti pe cel recomandat de producator ... sau ceva imediat mai vascos dar nu extremele. depinde doar de stilul tau de pilotaj Numai de bine si respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 LMA tuturor, ca n-am mai dat pe aici de anu trecut, cred. Mda, dupa standardele mele, e vara in toata regula, dar... pe langa ca ma astept la episodu' 2 - The Revenge of The Winter, inca nu am scos motoru din garaj, decat 10 metrii pana in curte sa il spal, ca era varza (noroiu cu sare, face minuni ptr vopsea) si pana acum daca incercam sa-l spal, il transformam in iceberg Si vreau sa ma apuc de revizuit asa, bine de tot. De aia am o intrebare, cu toate ca parca nu m-as apuca de ea (furca), recomandati-mi un ulei ptr furca (marca si densitate)? Nu imi trebe un ulei SS ca nu ma dau cu ea pe circuit, dar nici unu care sa ma faca sa cred ca mi-am luat vapor. Imi tre ceva sport-touring. Asta daca tot ma hotarasc sa desfac si furca. Multam. Salut ! In privinta uleiului de furca poti sa folosesti linistit 10W ca densitate, Motul e 50 de lei/ litrul, Motorex e 48 de lei litrul. 10W iti ofera cel mai bun confort la genul asta de motocicleta, fara sa faca furca prea moale sau prea tare. Orice ai folosi, o sa observi oricum o diferenta in bine, daca n-ai mai schimbat uleiul de multisor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 (editat) LMA tuturor, ca n-am mai dat pe aici de anu trecut, cred. Mda, dupa standardele mele, e vara in toata regula, dar... pe langa ca ma astept la episodu' 2 - The Revenge of The Winter, inca nu am scos motoru din garaj, decat 10 metrii pana in curte sa il spal, ca era varza (noroiu cu sare, face minuni ptr vopsea) si pana acum daca incercam sa-l spal, il transformam in iceberg Si vreau sa ma apuc de revizuit asa, bine de tot. De aia am o intrebare, cu toate ca parca nu m-as apuca de ea (furca), recomandati-mi un ulei ptr furca (marca si densitate)? Nu imi trebe un ulei SS ca nu ma dau cu ea pe circuit, dar nici unu care sa ma faca sa cred ca mi-am luat vapor. Imi tre ceva sport-touring. Asta daca tot ma hotarasc sa desfac si furca. Multam. hai sa traiesti...la multi ani si tie! eu mi-am comandat ieri asta: http://uleideulei.ro/moto-fork-oil-5w-10w-1-litru-p-284.html . il astept azi. mi-am mai luat de la ei si ulei de motor tot repsol, foarte bun si super convenabil la pret. sunt foarte seriosi baietii! si semeringuri, ca poate ai nevoie si de alea, mi-am luat ARI de la o tipa de pe forum, Nana, cu 55 ron, in conditiile in care peste tot sunt peste 80 ron . Editat Ianuarie 11, 2011 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 10x Otto & Di. Si inca ceva, unde as putea retapita o sa de SV si un pret, stiu ca era cineva prin Buc care se pricepea destul de bine la asa ceva. Are ceva urme de uzura si as reface-o. 10q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Kid te poate ajuta cu saua, ca el si-a tapitat-o anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 10x Otto & Di. Si inca ceva, unde as putea retapita o sa de SV si un pret, stiu ca era cineva prin Buc care se pricepea destul de bine la asa ceva. Are ceva urme de uzura si as reface-o. 10q /index.php?showuser=2143 el este mesterul!! numai lucruri bune am auzit despre el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Cel mai bine ar fi sa fac asa, ai dreptate Cand scot motorul de la iernat, e primul lucru care il voi face. Eu zic ca suna rau, pentru ca la relanti se aude cum loveste lantul in motor din cand in cand, si de aceea m-am gandit prima data la intinzator. Din ce am vazut in link-ul ce l-am gasit, pentru verificare nu pare foarte complicat, grija mare ca e vorba de distributie si ceva migala. Eu zic sa vezi totusi inainte sa-l scoti de la iernat. O sa plangi daca ii vezi pe altii ca se dau si tu stai cu al tau pe butuci in timpul sezonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Salut sv-istilor , si la multzi ani, ptr ca nu am mai intrat pe forum de ceva vreme, in fine am o problema la motor pe care am constatat o de mult dar am lasat o asa si vreau ca la primavara sa incep treaba, deci cand merg cu motoru si ii dau gaz excesiv, turometrul urca , dar motocicleta mea nu trage , asta uneori , uneori merge, deci chiar nustiu ce se intampla mult mi-au zis ca ar fi de la kit-ul de ambreiaj, daca stie cineva va rog frumos putzin help Ms anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 10x Otto & Di. Si inca ceva, unde as putea retapita o sa de SV si un pret, stiu ca era cineva prin Buc care se pricepea destul de bine la asa ceva. Are ceva urme de uzura si as reface-o. 10q salut, o refaci numai pentru uzura sau cauti si ceva confort ? eu am facut-o la darian, a mai adaugat putin burete si diferenta este enorma la confort. la un buc-cheia-predal-buc nu am avut nici macar o jena intre picioare. in schimb nu m-a dat pe spate cu calitatea vinilinului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Salut sv-istilor , si la multzi ani, ptr ca nu am mai intrat pe forum de ceva vreme, in fine am o problema la motor pe care am constatat o de mult dar am lasat o asa si vreau ca la primavara sa incep treaba, deci cand merg cu motoru si ii dau gaz excesiv, turometrul urca , dar motocicleta mea nu trage , asta uneori , uneori merge, deci chiar nustiu ce se intampla mult mi-au zis ca ar fi de la kit-ul de ambreiaj, daca stie cineva va rog frumos putzin help Ms anticipat! Daca se tureaza si nu trage, e ambreiajul. Verifica la urcare pe un deal mai abrupt sau in treapta superioara la viteza mica deschizand gazul brusc la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Salut . m am dat azi mai tare 140 franari pana la 80 iar accelerat etc etc si cand m am oprit am vazut discurile pe fata albastre maxim si ardeau puternic. in cazul in care sunt albastre inseamna ca sunt uzate si trebuie schimbate? asa zicea cineva . E adevarat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Normal ca s-au facut albastre daca s-au incins de le-a luat dracu. l-a prima franare le-ai inrosit, la a doua le-ai facut albastre . A ramas pe ele o nuanta albastruie? Habar nu am daca trebuie schimbate sau nu, eu la mine nu am vazut vreodata discu asa. Mai sunt drepte? nu au pocnit? nu le-ai racit cu apa pe urma, nu? Ar trebui sa reziste si sa fie ok dar cine stie... Editat Ianuarie 14, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Uzura discului se masoara dupa grosime, nu dupa culoare de obicei. Daca nu sunt ondulate si mobra franeaza, lasa-le in pace In alta ordine de idei, azi mi-am luat una pereche de Michelin Power Pure ca sa schimb gumele pt ca le-a cam venit timpul. S-a mai dat careva cu ciungile astea ? Multa lume le lauda, sunt curios si eu, dupa ce mi-oi invinge lenea de a le schimba, cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Uzura discului se masoara dupa grosime, nu dupa culoare de obicei. Daca nu sunt ondulate si mobra franeaza, lasa-le in pace In alta ordine de idei, azi mi-am luat una pereche de Michelin Power Pure ca sa schimb gumele pt ca le-a cam venit timpul. S-a mai dat careva cu ciungile astea ? Multa lume le lauda, sunt curios si eu, dupa ce mi-oi invinge lenea de a le schimba, cum se comporta nu s au ondulat . si franeaza normal . ))) pentru baiatu care a intrebat daca am racit cu apa . fi sigur ca nu ) . insa m a ingrijorat umpicut . e ok . maine imi expira asigurarea si pe 17 luna viitoare itp `u . vroiam sa va intreb . itp`ul trebuie facut obligatoriu in judetul unde este inmatriculat motorul ? eu sunt pe caras severin insa am la 45 de km severinu unde as mai putea face itp fata de 120 resita. severinu e in mehedinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Mno, daca nu-s fisurate, ondulate sau alte probleme din astea, franeaza in continuare cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 nu s au ondulat . si franeaza normal . ))) pentru baiatu care a intrebat daca am racit cu apa . fi sigur ca nu ) . insa m a ingrijorat umpicut .e ok . maine imi expira asigurarea si pe 17 luna viitoare itp `u . vroiam sa va intreb . itp`ul trebuie facut obligatoriu in judetul unde este inmatriculat motorul ? eu sunt pe caras severin insa am la 45 de km severinu unde as mai putea face itp fata de 120 resita. severinu e in mehedinti. Poti sa vii la Severin fara nici o problema.Din pacate aici nu face ITP-ul decit RAR-ul.Asa ca trebuie sa fii in regula cu toate,gume,frine,lumini,acte,serii. In rest bani la tine si vie buna ! Respect si numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 10x Otto & Di. Si inca ceva, unde as putea retapita o sa de SV si un pret, stiu ca era cineva prin Buc care se pricepea destul de bine la asa ceva. Are ceva urme de uzura si as reface-o. 10q Hei salutare si la multi ani ca anul asta inca nu am dat pe aici. M4v3rick, baiatul din Bucuresti la care cred ca te referi este darian. La el mi-am facut eu saua la SV. A lucrat bine dupa parerea mea. Acum am ceva mii de km mai mult si inca rezista bine. Cauta-l aici pe forum si sigur il gasesti. In alta ordine de idei, as vrea sa va urez un an lipsit de incidente (automobilistice si de orice alt tip). Si sa aveti cat mai mult timp pentru voi si planurile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Poti sa vii la Severin fara nici o problema.Din pacate aici nu face ITP-ul decit RAR-ul.Asa ca trebuie sa fii in regula cu toate,gume,frine,lumini,acte,serii.In rest bani la tine si vie buna ! Respect si numai de bine ! da . marti imi vine cauciuc pe fata . in rest am totul in regula frane lumini acte serii etc etc se poate ca pe marti - vineri daca am grade plus si nu e umed sa vin in severin .sti cumva si un service unde pot regla carburatoarele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Uzura discului se masoara dupa grosime, nu dupa culoare de obicei. Daca nu sunt ondulate si mobra franeaza, lasa-le in pace In alta ordine de idei, azi mi-am luat una pereche de Michelin Power Pure ca sa schimb gumele pt ca le-a cam venit timpul. S-a mai dat careva cu ciungile astea ? Multa lume le lauda, sunt curios si eu, dupa ce mi-oi invinge lenea de a le schimba, cum se comporta sunt ok dar nu stralucite. chiar nu inteleg de ce lumea le tot lauda. cred ca din cauza reclamei. eu de exemplu le-am avut anul asta, a doua pereche de gume din acelasi an dupa ce in primavara am avut un set de qualifier simple, tot noi. qualifier se incalzesc mult mai repede, au aderenta mult mai buna si pe ud si pe uscat. acum mi-am luat q2. si cand spun ca-s mai bune sa ai in vedere faptul ca sunt genul de om care-si modifica setarile suspensiilor si trail-ul in functie de inaltimea gumelor, pe masurate. de exemplu un 120/70 qualifier are diametrul mai mic decat un 120/70 de la michelin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 sportsmart a avut careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.