Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Cam asa ar trebui sa coste 2 bucati de bujii simple, 100-120 ron.

 

Mi-a venit azi bratul schimbatorului si abia astept sa il schimb diseara si sa vad cum se comporta cu asta scurt :laugh:

Si am schimbat si capetele de ghidon, ca cele vechi erau cromate si nu se mai pupau de nicio culoare cu manetele noi...

post-40715-1301045405_thumb.jpg

post-40715-1301045411_thumb.jpg

post-40715-1301045418_thumb.jpg

post-40715-1301045424_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa ma uitasem si eu .. credeam ca stiti voi ceva mai ieftin oricum mersi mult !!

 

Ia baga un ochi aici:http://www.motodiscount.ro/sv-650-s-03-06-by/ngk

 

Cam asa ar trebui sa coste 2 bucati de bujii simple, 100-120 ron.

 

Mi-a venit azi bratul schimbatorului si abia astept sa il schimb diseara si sa vad cum se comporta cu asta scurt :)

Si am schimbat si capetele de ghidon, ca cele vechi erau cromate si nu se mai pupau de nicio culoare cu manetele noi...

Da,foarte frumos :laugh: abea astept sa ti-o vad.. :(

Editat de spiders2066
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis azi sa imi verific uleiu , si imi arata pe fereastra aia intre full si empty era uleiu meu cam pe la jumatate , chiar spre empty putin si am fost sa ii mai iau 1 litru de ulei , in fine ajung acasa si ii torn 2-300 de ml in motor , si acuma imi arata full linia uleiului este la full , multa lume mi-a spus ca domne nu e bine sa stea la full ca se poate forma presiune si se sparg semeringurile , parca asa se cheama :laugh: , acuma nustiu ce sa zic sa mai dau jos din el sa nu mai dau , chiar cand trebuie masurat uleiu trebuie sa stea motoru drept pe un plan drept nu ? MS mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit azi bratul schimbatorului si abia astept sa il schimb diseara si sa vad cum se comporta cu asta scurt

Valbi, am sa-ti dau o bere pt pontul cu schimbatorul!

Incredibil ce diferenta poate fi. Mult mai precisa si rapida schimbarea vitezelor cu bratul de gsxr. Prima impresie a fost si ca necesita o forta putin mai mare la actionare (normal fiind bratul mai scurt), dar dupa cativa km totul a devenit perfect normal. Bine, pana sa o nimeresc perfect, am tras de vreo 3 ori pe dreapta ca sa reajustez pozitia pedalei pt ca ori era prea sus, ori prea jos :laugh:

 

chiar cand trebuie masurat uleiu trebuie sa stea motoru drept pe un plan drept nu ?

Da, pe drept si cu mobra la verticala. Si stai linistit cu nivelul la max ca n'are nici pe draq. In cel mai rau caz iti "papa" surplusul de ulei, daca exista.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pricep Capone ce e asa de minunat cu schimbatorul ala scurt pe care nu-l gasesti cu piciorul si trebuie actionat mai ferm...pe bune; no offence...

daca ar fi dupa mine - am mai facut asta candva da` nu va spun la ce mobra....hehehe... - ; dimpotriva; as face mai lung bratul ala pe care il misca talpa; ca sa-l gasesc mult mai usor si sa pot sa "dau" mai precis in schimbator.....

 

iti sare din viteza cateodata; sau are ambitie si nu vrea sa iasa din a-I-a ?.....si atunci ce faci cu schimbatoru` ala scurt ?...... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valbi, am sa-ti dau o bere pt pontul cu schimbatorul!

Incredibil ce diferenta poate fi. Mult mai precisa si rapida schimbarea vitezelor cu bratul de gsxr.

 

Ma bucur ca te coafeaza..

 

Vorbim noi de berea aia dupa ce ii faci si tps-ul.. Sa vezi atunci fericire..

 

Sper sa ne vedem curand, azi m-am intalnit cu dihania (intamplator) cand isi punea alarma si eu o reparam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pricep Capone ce e asa de minunat cu schimbatorul ala scurt pe care nu-l gasesti cu piciorul si trebuie actionat mai ferm...

Man, nu am schimbat schimbatorul propriu zis, ci "bratul" acela care actioneaza axul de la cutie. Vezi poza :laugh:

Iar de simtit chiar se simte, zici ca e alta cutie. Nu mai exista senzatia aia de "nesiguranta" si cursa foarte lunga pe care trebuie sa o faca piciorul. Acum ai dat putin de schimbator sus/jos si clank, a si percutat, fara curse moarte and stuff :)

 

Sper sa ne vedem curand, azi m-am intalnit cu dihania (intamplator) cand isi punea alarma si eu o reparam.

Si eu sper sa ne gasim cat mai repede la un brifcor, numai ca ma seaca vremea asta... ba e soare, ba ploua, ba cald, ba frig....zda masii. Oricum, daca va hotarati la ceva let me know :(

post-40715-1301119015_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sper sa ne gasim cat mai repede la un brifcor, numai ca ma seaca vremea asta... ba e soare, ba ploua, ba cald, ba frig....zda masii. Oricum, daca va hotarati la ceva let me know :)

pai azi e destul de frumos pentru o terasa...:baldy:

de maine se anunta iar ploi si vreme rea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

am gasit tipu asta de baterie la oferta pe motodiscount:

 

Specificatii YTX12-BS 510012009 acumulator

Marca: VARTA

Rating: [0] voturi

Alte detalii

acumulator fara intretinere 12V 10Ah, Dimensiuni 150x87x130 ; Garantie 12 luni

 

 

nu prea ma pricep la amperaj, e ok ? si magazinu asta are o locatie fixa sau sunt fix pe comenzi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit tipu asta de baterie la oferta pe motodiscount:

 

Specificatii YTX12-BS 510012009 acumulator

Marca: VARTA

Rating: [0] voturi

Alte detalii

acumulator fara intretinere 12V 10Ah, Dimensiuni 150x87x130 ; Garantie 12 luni

 

 

nu prea ma pricep la amperaj, e ok ? si magazinu asta are o locatie fixa sau sunt fix pe comenzi ?

 

d-asta am si eu si nu am avut nici o problema. si omu le are la un pret super, iar el este de nota 10. ti-l recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

d-asta am si eu si nu am avut nici o problema. si omu le are la un pret super, iar el este de nota 10. ti-l recomand.

[/qu

 

 

 

observ ca are preturi foarte bune , ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Nou posesor de permis cat A, nou posesor de SV 650 naked!

Am o intrebare pt sv-isti apropos de schimbatorul de viteza: si voua va intra greu in Neutru sau eu nu sunt obisnuit? Ca la scoala pe Kawasaki EL250 o nimeream de fiecare data.Ideea e ca din vit 1 cand dau in sus trece rapid prin N si intra in a 2-ua...Trebuie sa dau mai finut in sus ca sa intre.

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Nou posesor de permis cat A, nou posesor de SV 650 naked!

Am o intrebare pt sv-isti apropos de schimbatorul de viteza: si voua va intra greu in Neutru sau eu nu sunt obisnuit? Ca la scoala pe Kawasaki EL250 o nimeream de fiecare data.Ideea e ca din vit 1 cand dau in sus trece rapid prin N si intra in a 2-ua...Trebuie sa dau mai finut in sus ca sa intre.

Va salut!

 

du-te la cineva care chiar STIE sa-ti regleze cursa cablului de ambreiaj; asa am patit si eu si`n 10 minute aveam alta motocicleta.

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care nu au montate cutii laterale , va prezint un mod simplu de montaj . Aceste adaptari pot fi facute de fiecare dintre Dvs. . Este necesar un aparat de sudura ,un polizor si o masina de gaurirt .

Materialul din care am confectionat suportii este patrat de fier de 8mm - 1,5 m.

Cutiile initiale au fost luate de pe Louis , sunt un set de trei si au costat aproximativ (la reducere ) 350 lei . Ulterior am cumparat de la Obi doua geamantane de "aluminiu" cu chei care au costat amandoua 130 lei .

Am ridicat geamantanele la inaltimea seii pentru a tine atat loc de sprijin pentru un rucsac de 65 litri , cat si pentru pasagerul din spate dare se poate tine de ambele manere (am facuit proba cu doi nepotei )

Spor la lucru!

 

P.S .

Nu am putut posta pozele datorita formatului mai mare de 1MB .

Gasiti aceste date pe Probike- motoveteranii-tehnice.

Ti le-am redimensionat eu. Sper sa nu fie cu suparare, am zis ca poate's de ajutor si altora :)

post-40715-1301346505_thumb.jpg

post-40715-1301346514_thumb.jpg

post-40715-1301346528_thumb.jpg

post-40715-1301346537_thumb.jpg

post-40715-1301346544_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...