verssatu Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 intra cum te obisnuiesti tu. s-o stapanesti sanatos si fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salutare!Nou posesor de permis cat A, nou posesor de SV 650 naked! Am o intrebare pt sv-isti apropos de schimbatorul de viteza: si voua va intra greu in Neutru sau eu nu sunt obisnuit? Ca la scoala pe Kawasaki EL250 o nimeream de fiecare data.Ideea e ca din vit 1 cand dau in sus trece rapid prin N si intra in a 2-ua...Trebuie sa dau mai finut in sus ca sa intre. Va salut! du-te la cineva care chiar STIE sa-ti regleze cursa cablului de ambreiaj; asa am patit si eu si`n 10 minute aveam alta motocicleta. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Pentru cei care nu au montate cutii laterale , va prezint un mod simplu de montaj . Aceste adaptari pot fi facute de fiecare dintre Dvs. . Este necesar un aparat de sudura ,un polizor si o masina de gaurirt . Materialul din care am confectionat suportii este patrat de fier de 8mm - 1,5 m. Cutiile initiale au fost luate de pe Louis , sunt un set de trei si au costat aproximativ (la reducere ) 350 lei . Ulterior am cumparat de la Obi doua geamantane de "aluminiu" cu chei care au costat amandoua 130 lei . Am ridicat geamantanele la inaltimea seii pentru a tine atat loc de sprijin pentru un rucsac de 65 litri , cat si pentru pasagerul din spate dare se poate tine de ambele manere (am facuit proba cu doi nepotei ) Spor la lucru! P.S . Nu am putut posta pozele datorita formatului mai mare de 1MB . Gasiti aceste date pe Probike- motoveteranii-tehnice. Ti le-am redimensionat eu. Sper sa nu fie cu suparare, am zis ca poate's de ajutor si altora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 am si eu o intrebare pentru toti posesorii de sv , voi v ati curatat injectoarele? din ce aud cica cea mai noua metoda este cu ultrasunete ? by the way filtru de benzina unde se afla si cum se curata ? ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) app de filtrul de benzina,voi la cat timp il curatati/schimbati? in manual la termenele de revizie nu se precizeaza nimic de filtrul de benzina... Editat Martie 29, 2011 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Daca nu vorbesc prostii, SV-ul are filtru de benzina doar in pompa de benzina. Asa ca daca vreti sa-l curatati (pt ca de schimbat cred ca se schimba doar cu tot cu pompa) o sa aveti nitel de demontat Daca tineti neaparat sa aveti inca un element filtrant pana la injectoare/carburatoare, puteti taia furtunul si insera un filtru normal de benzina... Dar vorba aia - daca nu e stricat, nu te apuca sa il repari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Man, nu am schimbat schimbatorul propriu zis, ci "bratul" acela care actioneaza axul de la cutie. Vezi poza Iar de simtit chiar se simte, zici ca e alta cutie. Nu mai exista senzatia aia de "nesiguranta" si cursa foarte lunga pe care trebuie sa o faca piciorul. Acum ai dat putin de schimbator sus/jos si clank, a si percutat, fara curse moarte and stuff salut de unde ai gasit piesa aia ?? Mesaj completat salutde unde ai gasit piesa aia ?? acum am vazut cu o pagina in urma pungulita, banuiesc ca e de la reprezentnta comandata, alta intrebare: de la ce moto este ca e mai scurta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 app de filtrul de benzina,voi la cat timp il curatati/schimbati? in manual la termenele de revizie nu se precizeaza nimic de filtrul de benzina... si eu sunt curios cu filtru de benzina ? ai descoperit pana la urma ? Mesaj completat Daca nu vorbesc prostii, SV-ul are filtru de benzina doar in pompa de benzina. Asa ca daca vreti sa-l curatati (pt ca de schimbat cred ca se schimba doar cu tot cu pompa) o sa aveti nitel de demontat Daca tineti neaparat sa aveti inca un element filtrant pana la injectoare/carburatoare, puteti taia furtunul si insera un filtru normal de benzina... Dar vorba aia - daca nu e stricat, nu te apuca sa il repari Salut Capone, nu e vorba ca nu e stricat dar oare cat de jegos poate fii ? Mesaj completat Daca nu vorbesc prostii, SV-ul are filtru de benzina doar in pompa de benzina. Asa ca daca vreti sa-l curatati (pt ca de schimbat cred ca se schimba doar cu tot cu pompa) o sa aveti nitel de demontat Daca tineti neaparat sa aveti inca un element filtrant pana la injectoare/carburatoare, puteti taia furtunul si insera un filtru normal de benzina... Dar vorba aia - daca nu e stricat, nu te apuca sa il repari Salut Capone, nu e vorba ca nu e stricat dar oare cat de jegos poate fii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 salut de unde ai gasit piesa aia ??Mesaj completat acum am vazut cu o pagina in urma pungulita, banuiesc ca e de la reprezentnta comandata, alta intrebare: de la ce moto este ca e mai scurta ? Dap, de la reprezentanta, 140 lei. Este folosit la GSXR 600/750/1000, TL sau modelul vechi SV650. Codul piesei e ala de pe pungulita 25520-19C02 Salut Capone,nu e vorba ca nu e stricat dar oare cat de jegos poate fii ? Repet - daca nu iti face probleme, ce ai cu el ? Mai bine pune in benzina din cand in cand un aditiv de curatare a sistemului de alimentare si poti sta linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 (editat) Daca nu vorbesc prostii, SV-ul are filtru de benzina doar in pompa de benzina. Asa ca daca vreti sa-l curatati (pt ca de schimbat cred ca se schimba doar cu tot cu pompa) o sa aveti nitel de demontat Daca tineti neaparat sa aveti inca un element filtrant pana la injectoare/carburatoare, puteti taia furtunul si insera un filtru normal de benzina... Dar vorba aia - daca nu e stricat, nu te apuca sa il repari nu vorbesti prostii, este situat in pompa. se schimba cu pompa pentru ca NU are part number separat. de curatat se poate curata cu acetona, operatiunea de demontare nu e foarte complicata. @heero: dupa parerea mea, daca nu ai rezervorul ruginit, nu are sens sa-l cureti... Editat Martie 30, 2011 de verssatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 total pe langa subiect dar poate intereseaza pe cineva ... http://www.pandoria.ro/deal-Bucuresti/54/b...oare-1450-lei-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 salut. a venit vremea reviziei. si am auzit cum ca ar trebui schimbat si uleiul din furca(sv 650 n) nu am cartea sa vad exact. as vrea sa stiu ce ulei se pune, ce cantitate si cum se pune?adica e simplu pe principiu celui de motor?sau trebuiesc simeringurile date jos? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Mai de ajutor decat cu link-ul asta nu cred ca-ti poate fi nimeni http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_fork_oil/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Dap, de la reprezentanta, 140 lei. Este folosit la GSXR 600/750/1000, TL sau modelul vechi SV650. Codul piesei e ala de pe pungulita 25520-19C02 si pe mine la bandit ma enerva cursa cam lunga si enervanta dar am reglat tija aia lunca buna ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Iote....am si genti laterale pe mobra. Si se pare ca supapele au jocurile in grafic, doar intinzatorul de la cilindrul din fata era putin intepenit. Ieri mi-am facut si asigurare, 177RON pe 12 luni la ASIROM (parea cea mai ieftina) Dupa planul curent ar trebui ca maine sa fac prima tura pe anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Ieri mi-am facut si asigurare, 177RON pe 12 luni la ASIROM Omniasig pe 6 luni 95 ron, nu imi vine sa cred ca anul trecut am platit 135 ron/6 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 95 lei pentru 1000 cmc? si io de ce drac am platit, tot la Omniasig 99 lei pentru 650cmc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 sunt mai multe variabile luate in calcul (de anu asta, din cate am vazut yo) pe langa cmc, varsta, vechimea de permis, nr. accidente avute la activ, si de asta difera preturile chiar la acelasi asigurator. @tija - suportu de bagaje l-ai confectionat tu sau l-ai cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 95 lei pentru 1000 cmc?si io de ce drac am platit, tot la Omniasig 99 lei pentru 650cmc? Diferenta de cilindree nu conteaza. nu stiu de ce ai platit atat, poate a câÂştigat mai mult delarul, eu am mers pregatit stiam tariful de pe situl omniasigului. Oricum au un sistem imbecil pentru bonificatie, eu unul fac asigurare la 2 masini si 3 motociclete, nu am nici o dauna in 2 ani si am discount 5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 in aceeasi situatie sunt si eu...nicio dauna de ceva ani si parca tot mai mult platesc...poate mai conteaza si varsta, de cand ai carnetul (pe mine m-au intrebat cand am facut asigurarea)...niste ametiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Salut Am observat ca lantul ,imediat in dreptul scaritei - manetei pentru schimbat viteze , sta pe un cauciuc care are facute niste santuri de 2 milimetri si care se tot uzeaza . Chestia aia se gaseste de cumparat cauciul acela pe care sta/se freaca lantu ? Asa e si la voi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 apropos de asigurare: io am avut surprize de cativa ani cu ...rca-ul unde se pare ca conteaza si anii de cand ai permis si...varsta.....o fi vreo aiureala din asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 eu am o problema cu termocupla , sper sa nu vorbesc prostii , spun de aceea mufa care intra in radiator pe partea dreapta , cred ca mi s-a stricat si as vrea sa o inlocuiesc , pentru ca nu imi porneste ventilatorul , are cineva idee de unde pot achizitiona o chestia dasta ? voua la cate grade vi se aprinde termoventilatorul de la radiator ? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 eu am o problema cu termocupla , sper sa nu vorbesc prostii , spun de aceea mufa care intra in radiator pe partea dreapta , cred ca mi s-a stricat si as vrea sa o inlocuiesc , pentru ca nu imi porneste ventilatorul , are cineva idee de unde pot achizitiona o chestia dasta ? voua la cate grade vi se aprinde termoventilatorul de la radiator ? ms Se aprinde vara in oras cand o fatzai pe la semafoare sau daca o supraturezi .Tine 10-20 de secunde si se opreste. Chestia asta nu o utilizezi des deci e putin probabil sa se strice. Raspunde mie la asta Salut Am observat ca lantul ,imediat in dreptul scaritei - manetei pentru schimbat viteze , sta pe un cauciuc care are facute niste santuri de 2 milimetri si care se tot uzeaza . Chestia aia se gaseste de cumparat cauciul acela pe care sta/se freaca lantu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Si se pare ca supapele au jocurile in grafic, doar intinzatorul de la cilindrul din fata era putin intepenit. Ieri mi-am facut si asigurare, 177RON pe 12 luni la ASIROM (parea cea mai ieftina) eu mi-am facut la ardaf pe 6 luni cu 96 ron. anu trecut m-a costat 123 ron. eu colaborez cu un broker , se cheama Leader Team si este in cladirea Spectrum de pe mihai bravu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.