Cap0ne Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Cam asa ar trebui sa coste 2 bucati de bujii simple, 100-120 ron. Mi-a venit azi bratul schimbatorului si abia astept sa il schimb diseara si sa vad cum se comporta cu asta scurt Si am schimbat si capetele de ghidon, ca cele vechi erau cromate si nu se mai pupau de nicio culoare cu manetele noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 (editat) asa ma uitasem si eu .. credeam ca stiti voi ceva mai ieftin oricum mersi mult !! Ia baga un ochi aici:http://www.motodiscount.ro/sv-650-s-03-06-by/ngk Cam asa ar trebui sa coste 2 bucati de bujii simple, 100-120 ron. Mi-a venit azi bratul schimbatorului si abia astept sa il schimb diseara si sa vad cum se comporta cu asta scurt Si am schimbat si capetele de ghidon, ca cele vechi erau cromate si nu se mai pupau de nicio culoare cu manetele noi... Da,foarte frumos abea astept sa ti-o vad.. Editat Martie 25, 2011 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Am zis azi sa imi verific uleiu , si imi arata pe fereastra aia intre full si empty era uleiu meu cam pe la jumatate , chiar spre empty putin si am fost sa ii mai iau 1 litru de ulei , in fine ajung acasa si ii torn 2-300 de ml in motor , si acuma imi arata full linia uleiului este la full , multa lume mi-a spus ca domne nu e bine sa stea la full ca se poate forma presiune si se sparg semeringurile , parca asa se cheama , acuma nustiu ce sa zic sa mai dau jos din el sa nu mai dau , chiar cand trebuie masurat uleiu trebuie sa stea motoru drept pe un plan drept nu ? MS mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 (editat) Mi-a venit azi bratul schimbatorului si abia astept sa il schimb diseara si sa vad cum se comporta cu asta scurt Valbi, am sa-ti dau o bere pt pontul cu schimbatorul! Incredibil ce diferenta poate fi. Mult mai precisa si rapida schimbarea vitezelor cu bratul de gsxr. Prima impresie a fost si ca necesita o forta putin mai mare la actionare (normal fiind bratul mai scurt), dar dupa cativa km totul a devenit perfect normal. Bine, pana sa o nimeresc perfect, am tras de vreo 3 ori pe dreapta ca sa reajustez pozitia pedalei pt ca ori era prea sus, ori prea jos chiar cand trebuie masurat uleiu trebuie sa stea motoru drept pe un plan drept nu ? Da, pe drept si cu mobra la verticala. Si stai linistit cu nivelul la max ca n'are nici pe draq. In cel mai rau caz iti "papa" surplusul de ulei, daca exista. Editat Martie 25, 2011 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 nu pricep Capone ce e asa de minunat cu schimbatorul ala scurt pe care nu-l gasesti cu piciorul si trebuie actionat mai ferm...pe bune; no offence... daca ar fi dupa mine - am mai facut asta candva da` nu va spun la ce mobra....hehehe... - ; dimpotriva; as face mai lung bratul ala pe care il misca talpa; ca sa-l gasesc mult mai usor si sa pot sa "dau" mai precis in schimbator..... iti sare din viteza cateodata; sau are ambitie si nu vrea sa iasa din a-I-a ?.....si atunci ce faci cu schimbatoru` ala scurt ?...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Valbi, am sa-ti dau o bere pt pontul cu schimbatorul!Incredibil ce diferenta poate fi. Mult mai precisa si rapida schimbarea vitezelor cu bratul de gsxr. Ma bucur ca te coafeaza.. Vorbim noi de berea aia dupa ce ii faci si tps-ul.. Sa vezi atunci fericire.. Sper sa ne vedem curand, azi m-am intalnit cu dihania (intamplator) cand isi punea alarma si eu o reparam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 nu pricep Capone ce e asa de minunat cu schimbatorul ala scurt pe care nu-l gasesti cu piciorul si trebuie actionat mai ferm... Man, nu am schimbat schimbatorul propriu zis, ci "bratul" acela care actioneaza axul de la cutie. Vezi poza Iar de simtit chiar se simte, zici ca e alta cutie. Nu mai exista senzatia aia de "nesiguranta" si cursa foarte lunga pe care trebuie sa o faca piciorul. Acum ai dat putin de schimbator sus/jos si clank, a si percutat, fara curse moarte and stuff Sper sa ne vedem curand, azi m-am intalnit cu dihania (intamplator) cand isi punea alarma si eu o reparam. Si eu sper sa ne gasim cat mai repede la un brifcor, numai ca ma seaca vremea asta... ba e soare, ba ploua, ba cald, ba frig....zda masii. Oricum, daca va hotarati la ceva let me know Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 bai fratilor voi stiti de unde pot sa imi iau o baterie buna ? ca tot ma oftica mobra asta ii scade amperaju peste noapte si nu mai pot .. de nervi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 daca este cineva interesat de o oglinda originala de sv 650 2002 (aia rotunda), am eu una la un pret modic de 50 de lei (sa scap de ea). daca e cineva interesat, pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 @capone; oook.....sorry ca m-am aruncat ca fata mare...acu` am priceput - era cam tarziu in noapte cand am dat cu reply-ul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 @capone; oook.....sorry ca m-am aruncat ca fata mare...acu` am priceput - era cam tarziu in noapte cand am dat cu reply-ul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Si eu sper sa ne gasim cat mai repede la un brifcor, numai ca ma seaca vremea asta... ba e soare, ba ploua, ba cald, ba frig....zda masii. Oricum, daca va hotarati la ceva let me know pai azi e destul de frumos pentru o terasa... de maine se anunta iar ploi si vreme rea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 loc si ora? poate poate ajung si eu daca se intalneste lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 La sala polivalenta e o varianta, e loc destul, terasa e vis-a-vis...ca ora, pe la un 6-7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 bai fratilor voi stiti de unde pot sa imi iau o baterie buna ? ca tot ma oftica mobra asta ii scade amperaju peste noapte si nu mai pot .. de nervi http://www.motodiscount.ro/cautare/ytx12_bs?s=ytx12-bs baga un ochi aci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 http://www.motodiscount.ro/cautare/ytx12_bs?s=ytx12-bs baga un ochi aci. am gasit tipu asta de baterie la oferta pe motodiscount: Specificatii YTX12-BS 510012009 acumulator Marca: VARTA Rating: [0] voturi Alte detalii acumulator fara intretinere 12V 10Ah, Dimensiuni 150x87x130 ; Garantie 12 luni nu prea ma pricep la amperaj, e ok ? si magazinu asta are o locatie fixa sau sunt fix pe comenzi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 e de vis! daca iti convine pretul e foarte buna bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 e de vis! daca iti convine pretul e foarte buna bateria. ms mult radule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 am gasit tipu asta de baterie la oferta pe motodiscount: Specificatii YTX12-BS 510012009 acumulator Marca: VARTA Rating: [0] voturi Alte detalii acumulator fara intretinere 12V 10Ah, Dimensiuni 150x87x130 ; Garantie 12 luni nu prea ma pricep la amperaj, e ok ? si magazinu asta are o locatie fixa sau sunt fix pe comenzi ? d-asta am si eu si nu am avut nici o problema. si omu le are la un pret super, iar el este de nota 10. ti-l recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 d-asta am si eu si nu am avut nici o problema. si omu le are la un pret super, iar el este de nota 10. ti-l recomand. [/qu observ ca are preturi foarte bune , ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 parca tu intrebai si de bujii, banuiesc ca ai vazut ca tot pe motodiscount , omu are cu 30 ron bucata, cele standard. spor la cumparaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kempflar Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salutare! Nou posesor de permis cat A, nou posesor de SV 650 naked! Am o intrebare pt sv-isti apropos de schimbatorul de viteza: si voua va intra greu in Neutru sau eu nu sunt obisnuit? Ca la scoala pe Kawasaki EL250 o nimeream de fiecare data.Ideea e ca din vit 1 cand dau in sus trece rapid prin N si intra in a 2-ua...Trebuie sa dau mai finut in sus ca sa intre. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 intra cum te obisnuiesti tu. s-o stapanesti sanatos si fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salutare!Nou posesor de permis cat A, nou posesor de SV 650 naked! Am o intrebare pt sv-isti apropos de schimbatorul de viteza: si voua va intra greu in Neutru sau eu nu sunt obisnuit? Ca la scoala pe Kawasaki EL250 o nimeream de fiecare data.Ideea e ca din vit 1 cand dau in sus trece rapid prin N si intra in a 2-ua...Trebuie sa dau mai finut in sus ca sa intre. Va salut! du-te la cineva care chiar STIE sa-ti regleze cursa cablului de ambreiaj; asa am patit si eu si`n 10 minute aveam alta motocicleta. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Pentru cei care nu au montate cutii laterale , va prezint un mod simplu de montaj . Aceste adaptari pot fi facute de fiecare dintre Dvs. . Este necesar un aparat de sudura ,un polizor si o masina de gaurirt . Materialul din care am confectionat suportii este patrat de fier de 8mm - 1,5 m. Cutiile initiale au fost luate de pe Louis , sunt un set de trei si au costat aproximativ (la reducere ) 350 lei . Ulterior am cumparat de la Obi doua geamantane de "aluminiu" cu chei care au costat amandoua 130 lei . Am ridicat geamantanele la inaltimea seii pentru a tine atat loc de sprijin pentru un rucsac de 65 litri , cat si pentru pasagerul din spate dare se poate tine de ambele manere (am facuit proba cu doi nepotei ) Spor la lucru! P.S . Nu am putut posta pozele datorita formatului mai mare de 1MB . Gasiti aceste date pe Probike- motoveteranii-tehnice. Ti le-am redimensionat eu. Sper sa nu fie cu suparare, am zis ca poate's de ajutor si altora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.