marutza06 Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Salutare SV-isti, sunt mandru ca in sfarsit am in garaj un asemenea motor (proaspat inmatriculat), desi nu mi-as fi imaginat niciodata( inainte am avut un CBR si un GS naked). Oricum, sunt foarte multumit de el (putere, comfort si mai ales manevrabilitate) si sper ca parerea sa-mi ramana tot asa si peste 2-3 ani, pentru ca nu intentionez sa-l vand. In toiul verii, astept cu nerabdare sa mai ies la plimbare cu el (deja am aproape 500km in 2 saptamani). Incerc sa-mi planific excursia prin munti( Transalpina, Apuseni) pe care am amanat-o la inceputul verii. Tocmai de asta .....sunt deschis la orice propunere de calatorie/ intrunire AAA, am si uitat ....daca are cineva un maner pentru pasager in plus as fi bucuros sa-l scap de el, sa nu-mi scap eu pasagerul nu de alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Care poate sa imi spuna si mie la ce temperatura ar trebui sa porneasca ventilatorul la modelul pe injectie? Al meu ajunsese azi la 100 de grade pe loc si inca nu pornise...am observat ca am niste contacte oxidate la claxon si la maneta de frana fata. Cand apas maneta de frana fata nu mi se aprind stopurile pe spate...aveti idee ce pot sa ii fac? Si inca o chestie pe care am remarcat-o la motorul meu, (nu stiu cum ar trebui sa sune un motor v2) dar parca pe langa mersul motorului se mai aude si un usor usor usor tacanit...am auzit ca ar fi normal printre SV-uri. Voi? la mine porneste la 101 parca, tot ce este oxidat curata cu niste wd-40. Cu tacanitul ala ...nu stiu , ascultam si vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 @GoodKat Si al meu are un tacanit(la ghidon),se aude mai tare pe partea dreapta in zona de jos a motorului,mai multi mecanicosi au zis ca e ceva de la ambreiaj,am cam 50000km cu sunetul ala si inca nu s-a rupt nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Salutare SV-isti, sunt mandru ca in sfarsit am in garaj un asemenea motor (proaspat inmatriculat), desi nu mi-as fi imaginat niciodata( inainte am avut un CBR si un GS naked). Oricum, sunt foarte multumit de el (putere, comfort si mai ales manevrabilitate) si sper ca parerea sa-mi ramana tot asa si peste 2-3 ani, pentru ca nu intentionez sa-l vand. In toiul verii, astept cu nerabdare sa mai ies la plimbare cu el (deja am aproape 500km in 2 saptamani). Incerc sa-mi planific excursia prin munti( Transalpina, Apuseni) pe care am amanat-o la inceputul verii. Tocmai de asta .....sunt deschis la orice propunere de calatorie/ intrunire AAA, am si uitat ....daca are cineva un maner pentru pasager in plus as fi bucuros sa-l scap de el, sa nu-mi scap eu pasagerul nu de alta Salut, si bine ai venit! Am eu un maner de pasager. Vb pe PM daca vrei. @GoodKat Si al meu are un tacanit(la ghidon),se aude mai tare pe partea dreapta in zona de jos a motorului,mai multi mecanicosi au zis ca e ceva de la ambreiaj,am cam 50000km cu sunetul ala si inca nu s-a rupt nimic. Asa e modelul. Si SV-ul nu e singurul care face asa. Daca chiar te mananca...poti schimba rulmentii de la ambreiaj, dar dupa vreo 10000km va face la fel. So get used to it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Care poate sa imi spuna si mie la ce temperatura ar trebui sa porneasca ventilatorul la modelul pe injectie? Al meu ajunsese azi la 100 de grade pe loc si inca nu pornise...am observat ca am niste contacte oxidate la claxon si la maneta de frana fata. Cand apas maneta de frana fata nu mi se aprind stopurile pe spate...aveti idee ce pot sa ii fac? Si inca o chestie pe care am remarcat-o la motorul meu, (nu stiu cum ar trebui sa sune un motor v2) dar parca pe langa mersul motorului se mai aude si un usor usor usor tacanit...am auzit ca ar fi normal printre SV-uri. Voi? La mine porneste ventilatorul la 208F Cred ca conteaza si ce fel de termocupla ai instalata pe el si la cat e gandita sa declanseze. Asta normal, daca functioneaza corect Lasa si tu mobra pornita la ralanti si vezi la cat porneste. Daca trece de 105 si nu a pornit, atunci e problem. Cu frana probabil e dus contactul de la maneta, sau oxidat. Ia un WD40 si un spray de contacte si mai da-i pe unde are nevoie. Daca nu isi da drumul, mi se pare ca gasesti contact pe louis.de la un pret decent. Legat de sunet, da, parca se aude la toate SVurile un fel de tacanit usor. Depinde ce tobe ai pe el Intrebare de noob: sv650N modelul '99-'02 are capac monopost? se gaseste? sau doar la modelele noi? Gasesti si la cel vechi. Cauta pe ebay and stuff cel mai bine. Editat August 12, 2011 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Salutare tuturor, cred ca a venit in sfarsit timpul sa schimb si eu toba pe SV. Din cate am vazut pe aici sunt ceva useri care au luat toba de la userul vick de pe forum, si aici ai avea cateva intrebari: 1. Consumul a crescut,cat? 2. Se poate face si db-killer pentru toba? 3. Din cate am avzut cei mai multi care si-au luat astfel de toba sunt cei cu modelele 99-02, la modelul 03+, respectiv modelul meu 2006, stiu ca trebuie si acea teava intermediara pentru a putea fii montata noua toba. Ma gandeam ca s-ar putea face o flansa acolo pentru a interschimba toba originala cu cea aftermarket in caz de ceva... Ideea este ca nu stiu cand as putea ajunge pe la Cluj pentru a putea face Vick masuratorile la fata locului, iar in cazul in care cineva dintre voi ar fii facut deja o astfel de lucrare, el ar fii avut deja masuratorile si nu ar mai fii necesr sa ma duc pana la CJ... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Salutare tuturor, cred ca a venit in sfarsit timpul sa schimb si eu toba pe SV. Din cate am vazut pe aici sunt ceva useri care au luat toba de la userul vick de pe forum, si aici ai avea cateva intrebari: 1. Consumul a crescut,cat? 2. Se poate face si db-killer pentru toba? 3. Din cate am avzut cei mai multi care si-au luat astfel de toba sunt cei cu modelele 99-02, la modelul 03+, respectiv modelul meu 2006, stiu ca trebuie si acea teava intermediara pentru a putea fii montata noua toba. Ma gandeam ca s-ar putea face o flansa acolo pentru a interschimba toba originala cu cea aftermarket in caz de ceva... Ideea este ca nu stiu cand as putea ajunge pe la Cluj pentru a putea face Vick masuratorile la fata locului, iar in cazul in care cineva dintre voi ar fii facut deja o astfel de lucrare, el ar fii avut deja masuratorile si nu ar mai fii necesr sa ma duc pana la CJ... Numai bine! eu am modelul din 2003 si am schimbat si toba. 1. nu a crescut consumul, dar am impresia ca trage un pic mai greu, eu am si filtru sport si cred ca isi ia mai mult aer decat e nevoie si de aici nu se mai face amestecul cum trebuie, dar nu e ceva deranjant sau problematic. 2. da 3. nu trebuie nimic altceva decat sa il suni pe on, sa ii zici ce mobra ai si din ce am si atat. omul stie ce face . eu doar am bagat flexul in toba veche si am mufat-o pe cea noua si gata! uite aici /index.php?/topic/375004-tobe-sport-handmade/page__st__250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Cel mai sigur e reglajul prost facut. La primul model era localizat pe stanga deasupra capacului motor. Presupun ca la modelul 2003+ e tot pe acolo pe undeva. Vezi daca te ajuta articolul asta http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_clutch_cable/ . De asemenea aici http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/ gasesti o intreaga colectie de howto's legate de SV (si altele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PATZASHTI Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Salutare SV istilor . Proprietar din 2009 de sv 1000 s si dupa vreo 20 de mii de km sunt inca incantat deplin. Un amic avea unul de 6 jumate si era cel putin lafel de placut dar la un alt nivel. Incepand incepand de luna trecuta mi am mutat servciul in alt oras si trebuie sa fac naveta . Drumul nefiind foarte bun mi se rupe inima sa mi tavalesc sv ul . nu se merita. Asa ca , cu jumatate de inima , vreau sa l vand sau sa l dau la schimb pe un enduro touring sau ceva mai soft. Motoru e din 2004 , unic proprietar in romanica. Daca e cineva interesat mai multe detalii in privat! Asfalt uscat si drumuri cat mai lungi si bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Deci la ursu diseara pe la 6:30? eu pot sta pana pe la 8, asa ca mi-ar conveni cel mai mult ora asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 @goodkat, ai inteles cum se ajunge acolo? Ramane se ne vedem la o bere fara alcool atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 Eu vin dinspre otopeni. oricum nu sunt pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 13, 2011 Share Postat August 13, 2011 (editat) Carenutele despre care vorbeam la bere. Le-am gasit la astia (265$ + transport) , dar parca le-as comanda de undeva mai aproape... Ar mai fi si variantele astea, dar parca nu arata la fel de bine: Editat August 13, 2011 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 (editat) diverse plase metalice sunt in targul vitan . daca ciobiturile sunt in zona de lucru a simeringurilor, cu siguranta ca va afecta. nu stiu ce s-ar putea face pentru a repara. umplerea lor cu un adeviz puternic (gen poxipol) si slefuirea cu MARE atentie ar putea fi o varianta. nu stiu daca e si buna... Donez, pt sv model '99: Editat August 16, 2011 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Salut, Aveti idee unde gasesc un releu de pornire pentru Aprilia Pegaso 650 cube din 99 ? 12V 150A (asa scrie pe un sait cu piese originale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=jsmcDLDw9iw&ob=av3n Editat August 17, 2011 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) @mav: damn right!!!! we got there! @goodkat: eu am bagat kilometri pe langa Prut. Maine intentionez sa mai bag in alta directie. @Paul: ma tot gandesc si nu imi trece prin cap. Daca nu au pe la dezmembrari nu stiu pe unde poti gasi ceva sh. Nou banuiesc ca se gaseste dar nu e chiar ieftin. Editat August 17, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 @mav: damn right!!!! we got there! @goodkat: eu am bagat kilometri pe langa Prut. Maine intentionez sa mai bag in alta directie. @Paul: ma tot gandesc si nu imi trece prin cap. Daca nu au pe la dezmembrari nu stiu pe unde poti gasi ceva sh. Nou banuiesc ca se gaseste dar nu e chiar ieftin. Rezolvat , luat de la un atv (80 de coroane ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 =)) asta pt ca e electric. daca scotea fum cumva aveai si green tax de platit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Astazi m-am ocupat si de partea estetica a motoretei mele Voi? @goodkat: eu am bagat kilometri pe langa Prut. Maine intentionez sa mai bag in alta directie. Oleaca de Transalpina cu intoarcere pe Transfagarasan Sa muara ciprinel, la un moment dat pe TA am crezut ca am mierlit-o cu vreo doua curbe mai in urma si am ajuns in rai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 As avea nevoie de niste lamuriri in legatura cu raportul dintilor intre pinionul de atac si cel de pe spate. Am gasit pe net ca stock, varianta S are 15 fata si 44 spate, iar N 15 fata si 45 spate. Problema este ca am gasit de cumparat diferite kituri cu variatiuni ale dintilor pana la +-5. Poate sa ma lamureasca si pe mine cineva care ar fi diferenta daca as pune un pinion cu 2-3 dinti in plus sau minus, pe fata sau spate? (ma refer la viteza max, acceleratie, consum, comportamentul general al moto, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Eu l-am facut visavis de intrarea in poligonul Ilioara. Foarte ok, rapid, 110 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 ITP facut langa Silver Church, 100 RON foarte de treaba omul de acolo. In alta ordine de idei, vine vreun SV-ist in seara asta la Victoriei? Hai hai va astept acolo...nea Cap0ne, tanti Dihania? Nu veniti? daca mai imi zici tanti s-ar putea sa te bat! nu vin , ce naiba sa fac la victoriei? sa stau intr-o parcare unde se strang toti fitzo-bikerii din bucuresti? nu mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 goodkat nu te stresa, se pare ca motoru tau sufera de ceea ce yo am ajuns sa numesc sindromul uleiului proaspat. exact la fel face si al meu si nu de ieri de azi, cand ii schimb uleiul. simptomele sunt: schimbari aproape imposibile cand motoru sta pe loc, gasirea cu greutate a Neutrului, sare direct in 1 din 2 si din 1 in 2 fara sa o poti pune in N si uneori tendinta de a pleca de pe loc chiar daca ambreiajul e tras complet. Solutie: relaxarea, dupa cateva sute de KM si implicit "uzura" uleiului simptomele dispar... cum spuneam nu e de ieri sau azi, am motoru de 4 ani asa ca relax, la inceput am facut si yo ca tine, am incercat sa relglez tot ceea ce se poate regla, dar fara succes, pana la urma am lasat-o asa ca am vazut ca se rezolva de la sine. p.s. apropo, ca mi-am adus aminte, uneori cand inca esti in perioada aia, adica tocmai ai schimbat uleiu, uneori ajuta daca mergi un pic, 2-3Km, il opresti si-i dai drumul din nou, la a doua pornire, cel putin la mine asa e, o sa vezi ca nu iti mai agata schimbatorul. pps: iar daca mergi mai mult km, o tura mai lunga, peste 100Km o sa observi ca simptomele dispat pe masura ce mergi mai mult. cz: cred ca tine de dinamica fluidelor prin motor si poate si de ulei, yo pana acum am bagat in ea numai Motul (300V, 5100) 10w40 si mai noul 15w50 tot de la Motul. cu toate a facut la fel, parca un pic mai mult cu cel supra sintetic (300V). cz2: relax saltare, m-am carat la nunta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Ai mai putea incerca altceva. Il scoti in neutru cand motoreta mai ruleaza inainte de oprire. Din ce am observat la a mea are o viteza unde totul merge ca uns. Nu stiu daca are legatura cu uzura sau nu, dar cand nu vrea sa iasa din tr 1-a, incerc sa o misc sau sa o scot pe liber cat inca mai ruleaza inainte de oprire. La mine porblema apare in 2 situatii: ulei nou sau la mersul prin oras cand oricum motorul e mai cald. aaaanyway relax, o sa te inveti si nu o sa ti se mai para dubios. Baga km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.