Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doresc si eu sa va urez Sarbatori Fericite!

 

Cu regret va anunt ca azi mi-am vandut SV-ul. In 2011 nu am mai mers deloc cu el si nu avea rost sa il tin degeaba. Asa ca sper sa fie folosit intens de noul propietar care este un brasovean super de treaba:)

Cum insa DL-ul are aceeasi inima ca si SV-ul, o sa mai raman pe aici. Si sper ca o sa ma primiti la intalnirile din 2012 :)

 

Sa dea Domnul sa incepem un an mai bun si mai luminos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Craciun am lipsit...dar acum este si timpul meu sa fac urari :) :

 

O sa fiu scurt si o sa zic doar atat: sa fiti sanatosi si norocosi, si sa puteti sa faceti ceea ce va face fericiti! Restul...e can-can.

 

La multi ani!

:hug:

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani sarbatori fericite si sa ne vedem in vara, ca pana atunci eu unu nu cred ca apuc sa ma intalnesc cu voi!

 

 

Si ca sa va antrenati mintea dupa pauza de craciun, am gasit o problema dragura:

 

Intr-un bazin cu apa sta o barca care are o ancora cu lant in ea. daca ancora e aruncata in apa, iar lantul e destul de lung incat ancora sa ajunga pe fundul bazinului, ce se va intampla cu nivelul apei din bazin? Va fi mai mare sau mai mic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SVisti, va doresc un an nou mai bun decat precedentul, plin de km, benzina ieftina si bucurii ! :friends:

Si sper sa reusesc si eu sa va vad mai des :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SVisti, va doresc un an nou mai bun decat precedentul, plin de km, benzina ieftina si bucurii ! :friends:

Si sper sa reusesc si eu sa va vad mai des :)

 

Stai sa putem incalzi si noi cauciucurile si ne vedem la plimbari.

Pana atunci La multi ani inca o data. Sa realizati tot ce va doriti in acest nou an! Sa fiti mai buni cu voi insiva si cu cei din jurul vostru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saltare si LMA si LMK de la mine.

 

Anjin dai o bere cand ne intalnim ca i-am facut reclama buna exSVului tau lu Levi :bounce: in sfarsit nu mai sunt singuru SVvist din Bv :friends:

 

Chiar ma gandeam ca o sa te bucuri ca mai vine un SV in Brasov. Cat despre bere... o dau oricum cand ne-om vedea pentru simplul motiv ca nu ne-am vazut de mult, nu avem nevoie de altele :))

 

Sa fiti fericiti in 2012!

Editat de Anjin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre Diana...tu ai toba de la Visc sau Vick? Cat te-a costat?

cine naiba este visc? de la vick am si m-a costat vreo 80 euro toba + vreo 15 lei transportul. vezi ca omu are si site. da tie ce iti veni? vinzi un leo vince si iti cumperi vick? :blink: wtf?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care e treaba cu socul automat la injectie? Se poate regla manual sau numai din ECU? Am inteles ca atunci cand motorul e rece ar trebui sa urce turatia pe la 1700 si cand se incalzeste sa revina la normal. La cald sta undeva pe la 1400-1500 dar cand il pornesc RECE scade pana la 1000 si moare daca nu il ajut un pic din acceleratie. E ceva care imi scapa? headscratch.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care e treaba cu socul automat la injectie? Se poate regla manual sau numai din ECU? Am inteles ca atunci cand motorul e rece ar trebui sa urce turatia pe la 1700 si cand se incalzeste sa revina la normal. La cald sta undeva pe la 1400-1500 dar cand il pornesc RECE scade pana la 1000 si moare daca nu il ajut un pic din acceleratie. E ceva care imi scapa? headscratch.gif

 

 

Incerca sa iti reglezi turatia cu motorul cald . Trebuie sa fie 1300+- 100 rpm .

Bafta!

post-42934-0-87566200-1325795807_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerca sa iti reglezi turatia cu motorul cald . Trebuie sa fie 1300+- 100 rpm .

Bafta!

 

Stiu de "surubul magic", mersi oricum pentru explicatie smile.gif

La cald e totul ok. Problema e cand o pornesc rece (de ex. prima cheie dimineata), cand nu apare nicio temperatura in coltul afisajului, daca nu o ajut din acceleratie nu isi tine relantiul, scade in ture si moarene_nau.gif

O fi normal la temperaturi d'astea mai "extreme" sa se comporte asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca e din surubul de relanti reglajul, probabil ca socul are o legatura ceva. Dar, in alta ordine de idei, semnalele tale fata acopera complet gaurile vechilor semnale? Ce dimensiuni au actualele semnale?:D

 

Ca marime nu stiu exact dar ca sa-ti faci o idee acopera total gaurile, cumva chiar la limita... Stiu ca sunt lipite iar ca sa schimbi becul scoti direct partea transparenta "capacul".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de "surubul magic", mersi oricum pentru explicatie smile.gif

La cald e totul ok. Problema e cand o pornesc rece (de ex. prima cheie dimineata), cand nu apare nicio temperatura in coltul afisajului, daca nu o ajut din acceleratie nu isi tine relantiul, scade in ture si moarene_nau.gif

O fi normal la temperaturi d'astea mai "extreme" sa se comporte asa?

 

si a mea face la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi am sa intreb si pe svrider sa vad ce zic oamenii de acolo. Am vazut prima pornire dupa iarna pe youtube la un sv650. Era destul de rece afara si a pornit la primul buton.

 

De pornit porneste la primul buton (daca are bateria ok), nasol e ca nu isi tine relantiul fara ajutor pana se incalzeste un pic motorul. Dar dupa cum spune lumea e o problema destul de comuna deci e posibil ca asa sa fie de la mama ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca cu un aditiv de curatare al injectoarelor. poate merge. o sa ii bag si eu in primavara...asa preventiv.

am si eu o rugaminte: cine are pe motocicleta tevi pt bagaje (atat topcase cat si side case) daca ar putea face 2-3 poze mai detaliate sa imi fac o idee...

si a2a chestie: a schimbat cineva cuzinetii din furca? ce sunt aia? cat costa? de unde?

 

la multi ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca cu un aditiv de curatare al injectoarelor. poate merge. o sa ii bag si eu in primavara...asa preventiv.

am si eu o rugaminte: cine are pe motocicleta tevi pt bagaje (atat topcase cat si side case) daca ar putea face 2-3 poze mai detaliate sa imi fac o idee...

si a2a chestie: a schimbat cineva cuzinetii din furca? ce sunt aia? cat costa? de unde?

 

la multi ani

 

eu am schimbat cuzinetii din furca....sunt doua inele metalice care se pun pe jamba la imbinarea cu partea de furca ce tine roata..sau ceva de genul. m-a costat 50 lei o bucata si iti trebuiesc 2 bucati. de luat i-am luat de la userul moto.consumabile... asta se intampla prin 2010... pune-i omului o intrebare poate te poate ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit posta!!! :D parbriz sport, culoare neagra comandat de pe ebay. Super calitate. Revin cu poze

 

 

Nu m-ai inteles, apasa pe buton, pornea si ramanea turata un timp singura, fara sa fie ajutata.

 

Felicitari pentru noua achizitie! Si eu mi-am luat niste piese de pe ebay si vreau sa spun ca am facut super afacere. Cu tot cu transport iesi mai ieftin decat pretul de pe raft de la noi.

Cat despre problema cu socul automat, chiar nu stiu ce sa zic... ori era ala mincinos si avea mobra gata incalzita ori chiar trebuie reglat ceva pe undeva dar nu prea stie nimeni ce si undene_nau.gif

@MVA am uitat sa precizez, sunt deja la al doilea plin de rezervor + aditiv de curatat injectoare si nu a ajutat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia e sfant socul manual =)).

 

Una peste alta, cat tre sa stai cu acceleratia trasa? E chiar asa mare deranjul sau esti mai mult curios cum se face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia e sfant socul manual =)).

 

Una peste alta, cat tre sa stai cu acceleratia trasa? E chiar asa mare deranjul sau esti mai mult curios cum se face?

 

Vara am automat, iarna e mai semi asa laugh.gif

In principiu dupa cateva "zvacniri" din acceleratie isi gaseste un punct unde sta dar nu intotdeauna. Cand e mai incapatanata trebuie sa o tin din acceleratie pana apar macar 20 grade pe bord altfel scade si moare.

Nu se pune problema de deranj dar vroiam sa stiu daca e ceva ce trebuie reglat/vazut la un service, sau ceva normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...