Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Daca platiti bine il fac roz fosforescent cu buburuze si cu floricele...si mai pun si niste stickere cu Hello Kitty :)))))

 

Ziceai ca negre le faci.

 

Ce zici de albe? Nu am vazut SV alb :).

 

Vezi ca sunt pe net poze cu SV-uri ce au racing stripes (negru cu portocaliu de exemplu).

 

Întrebare de rookie : câte bujii pe cilindru are generația 99-03? Ce ziceți de iridium? Mersi.

 

Una pe cilindru, pana in 2007.

 

For 2007, both SV650 and SV650S added twin spark plugs per cylinder and an exhaust gas oxygen sensor for reduced emissions. An anti-lock braking system(ABS) was also added as an option.

Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_SV650

 

Daca platiti bine il fac roz fosforescent cu buburuze si cu floricele...si mai pun si niste stickere cu Hello Kitty :)))))

 

Mai bine fluorescent :P

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In regula :D cand se deschide sezonul dau pe la tine sa vad si eu minunea... Acum am o dilema...in ce culoare sa vopsesc carenele? Aveti careva idei? :D

 

Rosu cu alb. Si cu support 81 pe toate partile :crack:

 

Întrebare de rookie : câte bujii pe cilindru are generația 99-03? Ce ziceți de iridium? Mersi.

 

Am NGK iridiudm din 08 sau 09 (nu mai retin exact). Inca merg bine si nu m-am atins de ele dupa ce le-am montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai revin cu o intrebare:

Ce ar trebui sa aleg SV S sau SV N? Am de gand sa fac cateva excursii destul de lungi 1000+ km (dar nu intr-o zi evident) iar in rest motocicleta va fi folosita aproape zilnic in oras 10-20km/zi sa zicem, plus cam de 2-3 ori pe saptamana un drum in afara orasului (aprox 16 km de mers (dus-intors) pe drum european).

So... in situatia de fata merita sa renunt la protectia de vant de pe S pentru pozitia mai comoda pt oras de la un N?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai revin cu o intrebare:

Ce ar trebui sa aleg SV S sau SV N? Am de gand sa fac cateva excursii destul de lungi 1000+ km (dar nu intr-o zi evident) iar in rest motocicleta va fi folosita aproape zilnic in oras 10-20km/zi sa zicem, plus cam de 2-3 ori pe saptamana un drum in afara orasului (aprox 16 km de mers (dus-intors) pe drum european).

So... in situatia de fata merita sa renunt la protectia de vant de pe S pentru pozitia mai comoda pt oras de la un N?

 

Se poate pune ghidon "standard" si pe S. Efortul e minim si merita din plin! Iti dau poze si detalii daca vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur nu eram eu. duminica dimineata intram in posesia ei la constanta iar dupa amiaza imi inghetau toate cele pe autostrada spre bucuresti sick.gif dar daca nu ninge prevad ca o alerg duminica asta ricky.gif

methos! tu o alergai duminica dimineata prin spate pe la unirii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic că da,dacă nu ții la aspect. S ul e obositor în oraÂş Âşi pe drum prost (în general la viteze mici)

 

Eu am versiunea S.

Aspectul imi place la fel de mult, daca nu mai mult cel de N. :rusinica:

Nu mi se pare obositor in oras deloc, iar motocicleta nu am loat-o pentru drum prost, ca altfel ma oreintam catre enduro.

Cand am fost pe Transfagarasan :grinbandit: nu a fost chiar foarte bine pe portiunea cu gropi, dar nu cred ca daca aveam ghidoane drepte era o mare diferenta. Cursa ghidonului cred eu ca e aceeasi la ambele modele (posibil sa ma insel).

 

Initial voiam sa imi iau naked N, dar dupa ce am vazut cum ma bate vantul in piept pe unul, am spus ca nu e de mine. Poate ca m-am obisnuit eu dar imi place mai mult pozitia pe S decat pe N.

Cel mai bine mergi pe amandoua si vezi pe care te simti tu mai bine!

 

Succes :cheers:.

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de cursa ghidonului (unghiul de bracare) ci de greutatea corpului suportată de încheieturi. La S abia de la 100 în sus începe presiunea aerului să decongestioneze această tensiune.

 

Nu e vorba de cursa ghidonului (unghiul de bracare) ci de greutatea corpului suportată de încheieturi. La S abia de la 100 km/h în sus începe presiunea aerului să decongestioneze această tensiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mno vezi :)) am numai de castigat. inca nu am gasit una care sa imi tina capul. de ex pe buc-pitesti daca tin constant 120 s-a terminat cu umerii. asa ca pe urmatoarea o instruiesc.. cu o mana se tine ea si cu o mana imi sprijina casca. nu mai merge asa. prea se plictisesc in spate acolo degeaba :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceai ca negre le faci.

Ce zici de albe? Nu am vazut SV alb :).

Valbi are SVul alb. Asa ca tot roz-ul ramane de baza :D

 

Mai revin cu o intrebare:

Ce ar trebui sa aleg SV S sau SV N?

Lasand de'oparte estetica si gusturile, alegerea e destul de simpla. Daca faci des drumuri in afara orasului si vrei sa mergi peste 120, S-ul e za answer. Daca orasul e baza iar la drum lung o arzi mai slow, N-ul e mai ok. Am avut si S si N. Prefer S-ul si in oras (dupa ce m-am obisnuit cu el) si afara. Pe N la 180-200 la ora...e cam ca prima oara cand faci sex. Singurele momente cand urasc Sul (de fapt nu neaparat S-ul ci suspensiile mai tapene de pe versiunea de 1000) sunt drumurile cu groi si denivalari in exces.

 

Nu e vorba de cursa ghidonului (unghiul de bracare) ci de greutatea corpului suportată de încheieturi. La S abia de la 100 km/h în sus începe presiunea aerului să decongestioneze această tensiune.

Pe sportive, dupa ce te obisnuiesti sa mergi corect, te tii din abdomen si picioare, lasand pe maini o greutate f mica ;) Daca te sprijini doar in maini clar te rupe

 

PS - hai cu primavara ca am ajuns sa imi instalez moto gp de chef ce am de dat cu mobra :D

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri :) In primavara sper sa ma alatur oficial grupului de SV-isti rolleyes.gif si poate cu putin noroc vom ajunge sa ne cunoaste, dar totusi sper sa nu avem prea multe multe intamplari nefericite de povestit :D.Va doresc tuturor o iarna usoara si o primavara "precoce".

 

 

Sa ne vedem cu bine pe strazi!friday.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce anume sa conteze ? Daca te referi la confort, indiferent de starea drumului, N-ul este mai confortabil ca pozitie pt ca stai doar in poponeata, cam ca pe scuter. Eu am subliniat doar ca pe sportiva nu stai in maini ci folosesti alti muschi pt a te sustine ;)

Pe drumuri denivelate, indiferent de mobra, pe mine cel putin ma deranjeaza spatele si mijlocul, nu mainile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca ne ajung blestemele tale, seara este din ce in ce mai frig. :crack:

 

Deja ningea intr-o seara. Sa vezi ca iara vor fi surprinse autoritatile ca ninge iarna :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sunt cazuri izolate, cand am venit era unu cu capul spart si un jandarm ii spunea ''Pai tu te pui cu mine, ma?''

 

Oricum degeaba mergeti. Atata timp cat strigati doar "Jos basescu" si nu spargeti cateva capete de jandarmi nu o sa va ia nici macar Boc in seama.

Plus ca, si daca base ar cadea, tot n-ar fi niciun castig. Trebuie demolat sistemul din temelii, daca e sa se schimbe ceva. Cu tot cu pdl, psd, pnl si toti ceilalti din politica actuala. Ori asta nu se face mergand si strigand "jos basescu"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati de v2, eu ma duc la Universitate echipat de moto, (mai putin casca si pantaloni). Asa, preventiv, ca acum cateva seri am facut cunostinta cu un baston. :rolleyes: Daca veniti pe acolo am o geaca AGV cu rosu pe fata/spate si negru/argintiu pe maneci. :bounce:

 

Sigur te gaseam :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semighidoane de vanzare.

provenienta SUZUKI SV 650 S /2001.......100 lei

 

 

sau o pereche - cu teava din otel, si ceva posibilitati de pozitionare, tot pentru telescop cu diametrul de 41 mm.....100 lei

de asemenea diferite piese din dezmembrarea unui motor Suzuki SV , model P503 - (1999 - 2003 )

Cilindrii + pistoane + segmenti la diametrul de 84 mm

lipsesc: vibrochen, electromotor, axe cu came , capac generator, mecanism ambreiaj

post-15613-0-03315200-1327129518_thumb.jpg

post-15613-0-93575200-1327129670_thumb.jpg

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu zica lumea rea ca trece ziua si nu e nici o postare pe topicul de SV :)

Maine m'am hotarat sa cumpar un set de chei (clasice nu tubulare) / surubelnite / imbusuri . Cine se pricepe , poate sa'mi recomande un set cu care sa pot sa fac fata onorabil unor activitati uzuale de intretinere a SV'ului din dotare (desfacut un surub de sub sa, scos bateria, schimbat un plastic..etc) ?

Sau si mai bine.. are vre'o unul dintre voi asa ceva la vanzare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...