dihania Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) orice spray care are ceva unsoare in el . eu am folosit motorex motul si s100. motorex se curata cel mai greu, nu stiu daca pot spune acelasi lucru si despre cat de "uns" mergea lantul. S100 mi-a placut, iar motul dadea impresia ca se intinde peste tot. Din cate am inteles didi are niste perii luate de pe louis care curata pe toate partile. Mie mi se pare o investitie ok pentru ca altfel dai cu periuta pe toate partile si iti ia mai mult timp. Depinde si de tine cat iti place sa o bibilesti. Pentru curatat: motorina + periuta + murdarit pana la coate + dat cu o carpa. aapoi cica m-am desteptat si dadeam cu motorina, lasam sa se "inmoaie" si apoi nitel cu jetul de apa. ramanea lantul luna. ultimul sezon am pus ungator pe ulei. lantul nu l-am spalat tot sezonul, e mereu ca nou. singura parte nasoala e ca daca nu e ajustat cum trebuie timpul de ungere cam arunca ulei pe anvelopa. Dupa aceste experiente minunate, eu raman la ungator si poate am timp sa il perfectionez, sa il fac mai mic si eventual mai automat decat e acuma. @methos: deci ne vedem la intrunirea anuala! daca nu o sa pot ajunge, va vedeti la intrunirea anuala . am sistemul de perii luat de la kronaumoto. am dat vreo 90 lei pe el si merita toti banii. motam sistemul pe lant , dam cu motorina si in 3 minute este luna. dupa ce se scurge bine si se usuca dau cu spray . am folosit motul, repsol, motorex si "jegul" ala de la louis care este infect. cel mai mult mi-a placut motul. merge si cu periuta de dinti dar iti ia jumare de zi ca sa il facu calumea. pe langa faptul ca ma faceam de smecleu din ala din cap pana in picioare ma mai durea si spatele grav de tot. acum...fiecare cum doreste. Editat Ianuarie 16, 2012 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 (editat) Tare chestia asta cu perii cred ca o sa iau si eu una cat de curand, sunt curios cat de eficienta este. Eu cand spalam lantul il bibileam pe toate partile, bagam inclusiv o carpa mai subtire printre zalele lantului sa curat absolut tot ce era acolo. Iti fac cinste cu o curatare, daca vrei sa vezi cum curata. Si eu tot de la kronaumoto il am. Editat Ianuarie 16, 2012 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Roz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Roz as da bani sa vad asta!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Roz si cu buburuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stelu74 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 methos! tu o alergai duminica dimineata prin spate pe la unirii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Întrebare de rookie : câte bujii pe cilindru are generația 99-03? Ce ziceți de iridium? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 una? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) Daca platiti bine il fac roz fosforescent cu buburuze si cu floricele...si mai pun si niste stickere cu Hello Kitty )))) Ziceai ca negre le faci. Ce zici de albe? Nu am vazut SV alb . Vezi ca sunt pe net poze cu SV-uri ce au racing stripes (negru cu portocaliu de exemplu). Întrebare de rookie : câte bujii pe cilindru are generația 99-03? Ce ziceți de iridium? Mersi. Una pe cilindru, pana in 2007. For 2007, both SV650 and SV650S added twin spark plugs per cylinder and an exhaust gas oxygen sensor for reduced emissions. An anti-lock braking system(ABS) was also added as an option. Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_SV650 Daca platiti bine il fac roz fosforescent cu buburuze si cu floricele...si mai pun si niste stickere cu Hello Kitty )))) Mai bine fluorescent Editat Ianuarie 17, 2012 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 In regula cand se deschide sezonul dau pe la tine sa vad si eu minunea... Acum am o dilema...in ce culoare sa vopsesc carenele? Aveti careva idei? Rosu cu alb. Si cu support 81 pe toate partile Întrebare de rookie : câte bujii pe cilindru are generația 99-03? Ce ziceți de iridium? Mersi. Am NGK iridiudm din 08 sau 09 (nu mai retin exact). Inca merg bine si nu m-am atins de ele dupa ce le-am montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Mai revin cu o intrebare: Ce ar trebui sa aleg SV S sau SV N? Am de gand sa fac cateva excursii destul de lungi 1000+ km (dar nu intr-o zi evident) iar in rest motocicleta va fi folosita aproape zilnic in oras 10-20km/zi sa zicem, plus cam de 2-3 ori pe saptamana un drum in afara orasului (aprox 16 km de mers (dus-intors) pe drum european). So... in situatia de fata merita sa renunt la protectia de vant de pe S pentru pozitia mai comoda pt oras de la un N? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) Eu zic că da,dacă nu ții la aspect. S ul e obositor în oraÂş Âşi pe drum prost (în general la viteze mici) Editat Ianuarie 17, 2012 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Mai revin cu o intrebare: Ce ar trebui sa aleg SV S sau SV N? Am de gand sa fac cateva excursii destul de lungi 1000+ km (dar nu intr-o zi evident) iar in rest motocicleta va fi folosita aproape zilnic in oras 10-20km/zi sa zicem, plus cam de 2-3 ori pe saptamana un drum in afara orasului (aprox 16 km de mers (dus-intors) pe drum european). So... in situatia de fata merita sa renunt la protectia de vant de pe S pentru pozitia mai comoda pt oras de la un N? Se poate pune ghidon "standard" si pe S. Efortul e minim si merita din plin! Iti dau poze si detalii daca vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
methos Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 sigur nu eram eu. duminica dimineata intram in posesia ei la constanta iar dupa amiaza imi inghetau toate cele pe autostrada spre bucuresti dar daca nu ninge prevad ca o alerg duminica asta methos! tu o alergai duminica dimineata prin spate pe la unirii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 (editat) Eu zic că da,dacă nu ții la aspect. S ul e obositor în oraÂş Âşi pe drum prost (în general la viteze mici) Eu am versiunea S. Aspectul imi place la fel de mult, daca nu mai mult cel de N. Nu mi se pare obositor in oras deloc, iar motocicleta nu am loat-o pentru drum prost, ca altfel ma oreintam catre enduro. Cand am fost pe Transfagarasan nu a fost chiar foarte bine pe portiunea cu gropi, dar nu cred ca daca aveam ghidoane drepte era o mare diferenta. Cursa ghidonului cred eu ca e aceeasi la ambele modele (posibil sa ma insel). Initial voiam sa imi iau naked N, dar dupa ce am vazut cum ma bate vantul in piept pe unul, am spus ca nu e de mine. Poate ca m-am obisnuit eu dar imi place mai mult pozitia pe S decat pe N. Cel mai bine mergi pe amandoua si vezi pe care te simti tu mai bine! Succes . Editat Ianuarie 17, 2012 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Nu e vorba de cursa ghidonului (unghiul de bracare) ci de greutatea corpului suportată de încheieturi. La S abia de la 100 în sus începe presiunea aerului să decongestioneze această tensiune. Nu e vorba de cursa ghidonului (unghiul de bracare) ci de greutatea corpului suportată de încheieturi. La S abia de la 100 km/h în sus începe presiunea aerului să decongestioneze această tensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 La N de la viteza asta incepi sa te tii de ghidon ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 La N de la viteza asta incepi sa te tii de ghidon ) de asta iti iei tu mereu pasagera? sa iti tina contra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 mno vezi ) am numai de castigat. inca nu am gasit una care sa imi tina capul. de ex pe buc-pitesti daca tin constant 120 s-a terminat cu umerii. asa ca pe urmatoarea o instruiesc.. cu o mana se tine ea si cu o mana imi sprijina casca. nu mai merge asa. prea se plictisesc in spate acolo degeaba )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 (editat) Ziceai ca negre le faci. Ce zici de albe? Nu am vazut SV alb . Valbi are SVul alb. Asa ca tot roz-ul ramane de baza Mai revin cu o intrebare: Ce ar trebui sa aleg SV S sau SV N? Lasand de'oparte estetica si gusturile, alegerea e destul de simpla. Daca faci des drumuri in afara orasului si vrei sa mergi peste 120, S-ul e za answer. Daca orasul e baza iar la drum lung o arzi mai slow, N-ul e mai ok. Am avut si S si N. Prefer S-ul si in oras (dupa ce m-am obisnuit cu el) si afara. Pe N la 180-200 la ora...e cam ca prima oara cand faci sex. Singurele momente cand urasc Sul (de fapt nu neaparat S-ul ci suspensiile mai tapene de pe versiunea de 1000) sunt drumurile cu groi si denivalari in exces. Nu e vorba de cursa ghidonului (unghiul de bracare) ci de greutatea corpului suportată de încheieturi. La S abia de la 100 km/h în sus începe presiunea aerului să decongestioneze această tensiune. Pe sportive, dupa ce te obisnuiesti sa mergi corect, te tii din abdomen si picioare, lasand pe maini o greutate f mica Daca te sprijini doar in maini clar te rupe PS - hai cu primavara ca am ajuns sa imi instalez moto gp de chef ce am de dat cu mobra Editat Ianuarie 18, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 [quote PS - hai cu primavara ca am ajuns sa imi instalez moto gp de chef ce am de dat cu mobra Iti recomand Test Drive Unlimited Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Multumesc tuturor pentru raspunsuri In primavara sper sa ma alatur oficial grupului de SV-isti si poate cu putin noroc vom ajunge sa ne cunoaste, dar totusi sper sa nu avem prea multe multe intamplari nefericite de povestit .Va doresc tuturor o iarna usoara si o primavara "precoce". Sa ne vedem cu bine pe strazi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 inca nu am gasit una care sa imi tina capul. bah....nasol! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Capone,pe un drum foarte prost, cu gropi Âşi cratere unde mergi zeci de minute cu 20-40 la oră nu contează dacă ai un ghidon înalt sau semighidoane joase? Oricât de corect ai sta în Âşa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 La ce anume sa conteze ? Daca te referi la confort, indiferent de starea drumului, N-ul este mai confortabil ca pozitie pt ca stai doar in poponeata, cam ca pe scuter. Eu am subliniat doar ca pe sportiva nu stai in maini ci folosesti alti muschi pt a te sustine Pe drumuri denivelate, indiferent de mobra, pe mine cel putin ma deranjeaza spatele si mijlocul, nu mainile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.