dumitrasrazvan Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Nu mi se pare o idee buna cu guma 'tare' pe spate. Cred ca e mai bine sa aiba aceeasi aderenta (compozitie) ambele. Preferabil compozitie mai moale pt aderenta mai buna. Decat sa ma tina mai mult o guma si sa-mi fuga curu' la inferioare si la gaz puternic, prefer sa am mai multa baza in gume, mai multa aderenta. Nu trebuie sa privesti guma ca pe un fel de set de discuri de frana pe care le tii nu stiu cati ani... Inteleg ce spui dar cred ca depinde de stilul fiecaruia de mers. Daca nu mergi la limita nu cred ca risti nimic cu o guma tare pe spate. Multumesc oricum pentru reply. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Eu cred ca cel mai bine e sa iti iei ceva de strada. Vei obtine un raport bun intre aderenta si durabilitate. Mai ia in considerare cat mergi pe ploaie. Am auzit ca unele gume se comporta rau pe ploaie. Eu nu am avut ocazia pana acum sa vad un comportament prost. Ale mele nu au alunecat niciodata pe apa pana acuma. Este adevarat ca merg ceva mai prudent cand este ud, nu ca pe uscat as merge prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Eu cred ca cel mai bine e sa iti iei ceva de strada. Vei obtine un raport bun intre aderenta si durabilitate. Mai ia in considerare cat mergi pe ploaie. Am auzit ca unele gume se comporta rau pe ploaie. Eu nu am avut ocazia pana acum sa vad un comportament prost. Ale mele nu au alunecat niciodata pe apa pana acuma. Este adevarat ca merg ceva mai prudent cand este ud, nu ca pe uscat as merge prea tare. da exact. De aceea exista cauciucuri: sports touring. Seriile mai vechi si putin mai ieftine cele mai bune 2= Bridgestone BT021 vs Michelin Pilot Road2. Sau cum ziceam cele mai noi BT023 si Pilot Road 3. uite jos review bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Daca vrea cineva, cateva bucati dintre suruburi sunt de vanzare si la bucata. Modelul simplu le dau la 10 lei/(surub+saiba+piulita cu cauciuc) si cele cu varf la 12lei. La 2 sau mai multe bucati fac o mica reducere. Mai am si un set de manete (20E+TVA), o pedala de schimbator pliabila (22E+TVA) si protectii pentru capatul de bascula (13E+TVA). Toate rosii-visinii. Daca le vrea cineva, anuntati-ma, preferabil pana nu imi fac timp sa le montez pe motorul meu :-). Am schimbat aseara membrana si garniturile la robinetul de benzina. Gata cu problema curgerii fara oprire! Noroc cu vremea ploioasa, asa voi ajunge sa am motorul ca nou in curand ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Aveti idee de un kit de ambreiaj racing pt SV1000 ? Ma intereseaza ce si de unde as putea lua. Ma uitam la asta si poate si asta dar nu am gasit nici un feedback util la ele. In momentul asta il am montat de anul trecut pe cel "stock" pe care il monteaza cei de la Suzuki si nu sunt incatat deloc de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Aveti idee de un kit de ambreiaj racing pt SV1000 ? pai nu ar fi de mirare daca ne gandim ca mobra ta nu mai e stock cel mai bine e sa pierzi timpul pe svraider & co trebuie sa gasesti cu siguranta la sectiunea racing destule pareri avizate. altfel sa traiesti, poate lingem un cico cand o da soarele.. poate te risti sambata dimineata la clinceni.. se zboara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 O semi-ploaie?! ...eu de o saptamana si ceva doar pe ploaie umblu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) Mai adaug cateva poze facute azi Mai animam topicu Repede el sa animeze topicul ... n-ai fi dat si tu un telefon ca iesi Editat Mai 30, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) luasem aparatu cu mine la munca si de la munca m-am dus DIRECT acolo. vroiam sa evadez din oras Da' ce te sparg cu telefoane de'acu de fiecare data cand ies, indiferent ca ies 30 min:) ei bun:)) si-asa ma plangeam ca n-am cu cine iesi. heiii eu vreau sa stiu cum de arata asa bine svu tau a meu a aratat asa cand lam cumparat dar acum e ca o "dacie" doar ca cu nume japonez sti tu, asa cu vopsea mata, toba ce a fost ca oglinda, acum e ca o oglinda manjta cu tzantari arsi etc... hai spune trucurile tare de intretinere si tu si Cap0ne . pentru ca din pozele voastre motoarele arata ca si cele din salon. Editat Mai 31, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Animam ...totusi..ne vedem anul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 insider: unde-s astea? Aroneanu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Animam ...totusi..ne vedem anul acesta? Ar fi frumos sa ne vedem si anul asta. Daca nu e radu "printre noi" sa ne struneasca ...stam toti cu coatele pe birouri. Propun herculane....prin august! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Eh, Radu e, dar e undercover , m-am petrecut cu el in trafic acum 3 saptamani, dadea ture intre Bv si Rasnov. Poate apar si yo prin august... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Arata foarte bine. S-a si oprit ploaia, poti sa iesi la plimbare in weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Eh, Radu e, dar e undercover , m-am petrecut cu el in trafic acum 3 saptamani, dadea ture intre Bv si Rasnov. Poate apar si yo prin august... Shhhhhh!!!!! nu stia nimeni!!! Aia a fost o vacanta scurta cu multa ploaie. Nu se pune! Eu o sa pot spune mai multe cu intalnirea asta dupa ce am vacanta. ca tre sa imi fac bugetul si cat sunt plecat e mai greut. Dar cu cat avem mai multe propuneri cu atat mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Din seria pozelor facute cu telefonul fix/telefonul public : Nu va uitati prea ciudat la toba aia, e pusa asa pana ajung la Dynamite Brothers sa imi fac un cot de evacuare high-mount. Astazi am pus si filtrul sport, am montat tot pe ea, asigurare si anvelope, apoi ready to go! arata f bine, felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 salut, as vrea sa stiu de la voi ce placute fata folositi (sv 650n an 2003). a venit timpul sa le schimb si m-am gandit sa intreb inainte.ce firma ati recomanda? (daca se recomanda placutele X de ce? uzura discului in timp...etc) mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 am pus si eu intrebarea astea,fara sa promesc raspunsuri concrete. am luat brembo,organice,280 RON 2 seturi,pentru fata. atentie la comanda,placutele stanga dreapta sunt diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Eu folosesc ferodo de aprox 18.000 de km. nu au scartait niciodata, franeaza decent (impresia mea la stilul meu de mers) si mai duc ceva km. Nu le schimb nici sezonul asta dupa cum se prezinta. Pe spate am Lucas. nu le-am schimbat de cand am motoreta dar sunt aproape gata. astea mai scartaiau din cand in cand. Oricum eu prefer sa imi adaptez viteza din acceleratie, iar mersul meu sportiv este practic inexistent. deci franele sunt folosite minim ca sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 ok, mersi mult de pareri cred ca o sa aleg intre astea 2...eventual pretul va decide . am sa caut pe net sa vad de unde se pot achizitiona. voi de unde ati gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 iti las numar de tel de la firma,daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) daca vedea tata motorul desfacut asa, zicea " uite cum sa dus pe geam si banii de pe motocicleta" . intrebare : Aveam bujie de la nkg cu 9. Care e varianta mai rece nu? care ar fi fost motivu proprietarului sa puna una ca aia inauntru? Asa si deasupra la frana fata, am reglaju ala rotund 1,2,3,4,5 ce face ala? am aerisit franale si nu miam dat inca seama ce face cum se regleaza ala   . Editat Iunie 4, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) SV Power! (scuzati fotografu') Editat Iunie 4, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 daca vedea tata motorul desfacut asa, zicea " uite cum sa dus pe geam si banii de pe motocicleta" . intrebare : Aveam bujie de la nkg cu 9. Care e varianta mai rece nu? care ar fi fost motivu proprietarului sa puna una ca aia inauntru? Asa si deasupra la frana fata, am reglaju ala rotund 1,2,3,4,5 ce face ala? am aerisit franale si nu miam dat inca seama ce face cum se regleaza ala   . 1234 ala face ca maneta sa fie mai aproape sau mai departe de manson. Eu unul cred ca cel mai bine e sa poti ajunge la maneta usor si confortabil. dar in acelasi timp tre sa franeze si sa nu ajunga lipita de manson (asta nu ar trebui sa se intample in nici un caz, dar mai stii). Nu stiu de ce aveai 9-le in motor. asa am avut si eu, a mers perfect. am schimbat cu 8 merge perfect. chestia cu bujii reci calde si pufoase nu am inteles-o dar nici nu mi-am batut capul cu ea. Daca tot ai scos rezervorul sufla in furtunele de drenaj sa vezi daca nu sunt infundate. ale mele erau si cand spalam se aduna apa in jurul busonului si nu pleca de acolo decat cand se evapora. Mno cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) khrisstyan ne place.. ne place.. ne place.. place.. place.. Editat Iunie 4, 2012 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.