Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Nu mi se pare o idee buna cu guma 'tare' pe spate.

 

Cred ca e mai bine sa aiba aceeasi aderenta (compozitie) ambele. Preferabil compozitie mai moale pt aderenta mai buna.

 

Decat sa ma tina mai mult o guma si sa-mi fuga curu' la inferioare si la gaz puternic, prefer sa am mai multa baza in gume, mai multa aderenta.

 

Nu trebuie sa privesti guma ca pe un fel de set de discuri de frana pe care le tii nu stiu cati ani...

 

Inteleg ce spui dar cred ca depinde de stilul fiecaruia de mers. Daca nu mergi la limita nu cred ca risti nimic cu o guma tare pe spate. Multumesc oricum pentru reply.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu cred ca cel mai bine e sa iti iei ceva de strada. Vei obtine un raport bun intre aderenta si durabilitate. Mai ia in considerare cat mergi pe ploaie. Am auzit ca unele gume se comporta rau pe ploaie. Eu nu am avut ocazia pana acum sa vad un comportament prost. Ale mele nu au alunecat niciodata pe apa pana acuma. Este adevarat ca merg ceva mai prudent cand este ud, nu ca pe uscat as merge prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca cel mai bine e sa iti iei ceva de strada. Vei obtine un raport bun intre aderenta si durabilitate. Mai ia in considerare cat mergi pe ploaie. Am auzit ca unele gume se comporta rau pe ploaie. Eu nu am avut ocazia pana acum sa vad un comportament prost. Ale mele nu au alunecat niciodata pe apa pana acuma. Este adevarat ca merg ceva mai prudent cand este ud, nu ca pe uscat as merge prea tare.

 

da exact. De aceea exista cauciucuri: sports touring. Seriile mai vechi si putin mai ieftine cele mai bune 2= Bridgestone BT021 vs Michelin Pilot Road2. Sau cum ziceam cele mai noi BT023 si Pilot Road 3. uite jos review bun.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva, cateva bucati dintre suruburi sunt de vanzare si la bucata.

post-12539-0-83681100-1338290403_thumb.jpg

 

Modelul simplu le dau la 10 lei/(surub+saiba+piulita cu cauciuc) si cele cu varf la 12lei. La 2 sau mai multe bucati fac o mica reducere.

Mai am si un set de manete (20E+TVA), o pedala de schimbator pliabila (22E+TVA) si protectii pentru capatul de bascula (13E+TVA). Toate rosii-visinii.

post-12539-0-03923700-1338291280_thumb.jpg

 

post-12539-0-57654600-1338291288_thumb.jpg

 

post-12539-0-05362800-1338291295_thumb.jpg

 

 

Daca le vrea cineva, anuntati-ma, preferabil pana nu imi fac timp sa le montez pe motorul meu :-).

 

Am schimbat aseara membrana si garniturile la robinetul de benzina. Gata cu problema curgerii fara oprire!

 

Noroc cu vremea ploioasa, asa voi ajunge sa am motorul ca nou in curand ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de un kit de ambreiaj racing pt SV1000 ? Ma intereseaza ce si de unde as putea lua. Ma uitam la asta si poate si asta dar nu am gasit nici un feedback util la ele.

In momentul asta il am montat de anul trecut pe cel "stock" pe care il monteaza cei de la Suzuki si nu sunt incatat deloc de el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de un kit de ambreiaj racing pt SV1000 ?

 

pai nu ar fi de mirare daca ne gandim ca mobra ta nu mai e stock :)

 

cel mai bine e sa pierzi timpul pe svraider & co trebuie sa gasesti cu siguranta la sectiunea racing destule pareri avizate.

 

altfel sa traiesti, poate lingem un cico cand o da soarele..

poate te risti sambata dimineata la clinceni.. se zboara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luasem aparatu cu mine la munca si de la munca m-am dus DIRECT acolo. vroiam sa evadez din oras

 

Da' ce te sparg cu telefoane de'acu de fiecare data cand ies, indiferent ca ies 30 min:) ei bun:)) si-asa ma plangeam ca n-am cu cine iesi.

 

 

 

 

 

 

heiii eu vreau sa stiu cum de arata asa bine svu tau :scratch: a meu a aratat asa cand lam cumparat dar acum e ca o "dacie" doar ca cu nume japonez :angry: sti tu, asa cu vopsea mata, toba ce a fost ca oglinda, acum e ca o oglinda manjta cu tzantari arsi etc...

 

 

hai spune trucurile tare de intretinere si tu si Cap0ne . :wink: pentru ca din pozele voastre motoarele arata ca si cele din salon. :peace:

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Animam :)...totusi..ne vedem anul acesta? :D

 

 

Ar fi frumos sa ne vedem si anul asta. Daca nu e radu "printre noi" sa ne struneasca ...stam toti cu coatele pe birouri.

Propun herculane....prin august! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, Radu e, dar e undercover :rolleyes: , m-am petrecut cu el in trafic acum 3 saptamani, dadea ture intre Bv si Rasnov. Poate apar si yo prin august...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, Radu e, dar e undercover :rolleyes: , m-am petrecut cu el in trafic acum 3 saptamani, dadea ture intre Bv si Rasnov. Poate apar si yo prin august...

 

 

Shhhhhh!!!!! nu stia nimeni!!! Aia a fost o vacanta scurta cu multa ploaie. Nu se pune! Eu o sa pot spune mai multe cu intalnirea asta dupa ce am vacanta. ca tre sa imi fac bugetul si cat sunt plecat e mai greut.

 

Dar cu cat avem mai multe propuneri cu atat mai bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din seria pozelor facute cu telefonul fix/telefonul public :crack: : Nu va uitati prea ciudat la toba aia, e pusa asa pana ajung la Dynamite Brothers sa imi fac un cot de evacuare high-mount. Astazi am pus si filtrul sport, am montat tot pe ea, asigurare si anvelope, apoi ready to go!

 

:peace: arata f bine, felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, as vrea sa stiu de la voi ce placute fata folositi (sv 650n an 2003). a venit timpul sa le schimb si m-am gandit sa intreb inainte.ce firma ati recomanda? (daca se recomanda placutele X de ce? uzura discului in timp...etc)

mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc ferodo de aprox 18.000 de km. nu au scartait niciodata, franeaza decent (impresia mea la stilul meu de mers) si mai duc ceva km. Nu le schimb nici sezonul asta dupa cum se prezinta.

 

Pe spate am Lucas. nu le-am schimbat de cand am motoreta dar sunt aproape gata. astea mai scartaiau din cand in cand. Oricum eu prefer sa imi adaptez viteza din acceleratie, iar mersul meu sportiv este practic inexistent. deci franele sunt folosite minim ca sa zic asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mersi mult de pareri cred ca o sa aleg intre astea 2...eventual pretul va decide :laugh: . am sa caut pe net sa vad de unde se pot achizitiona. voi de unde ati gasit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vedea tata motorul desfacut asa, zicea " uite cum sa dus pe geam si banii de pe motocicleta" :lol: . intrebare : Aveam bujie de la nkg cu 9. Care e varianta mai rece nu? care ar fi fost motivu proprietarului sa puna una ca aia inauntru? Asa si deasupra la frana fata, am reglaju ala rotund 1,2,3,4,5 ce face ala? am aerisit franale si nu miam dat inca seama ce face cum se regleaza ala :unsure:  .

post-25349-0-29955100-1338836866_thumb.jpg

post-25349-0-84971500-1338836876_thumb.jpg

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vedea tata motorul desfacut asa, zicea " uite cum sa dus pe geam si banii de pe motocicleta" :lol: . intrebare : Aveam bujie de la nkg cu 9. Care e varianta mai rece nu? care ar fi fost motivu proprietarului sa puna una ca aia inauntru? Asa si deasupra la frana fata, am reglaju ala rotund 1,2,3,4,5 ce face ala? am aerisit franale si nu miam dat inca seama ce face cum se regleaza ala :unsure:  .

 

1234 ala face ca maneta sa fie mai aproape sau mai departe de manson. Eu unul cred ca cel mai bine e sa poti ajunge la maneta usor si confortabil. dar in acelasi timp tre sa franeze si sa nu ajunga lipita de manson (asta nu ar trebui sa se intample in nici un caz, dar mai stii).

 

Nu stiu de ce aveai 9-le in motor. asa am avut si eu, a mers perfect. am schimbat cu 8 merge perfect. chestia cu bujii reci calde si pufoase nu am inteles-o dar nici nu mi-am batut capul cu ea.

 

Daca tot ai scos rezervorul sufla in furtunele de drenaj sa vezi daca nu sunt infundate. ale mele erau si cand spalam se aduna apa in jurul busonului si nu pleca de acolo decat cand se evapora.

 

Mno cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...