radu86 Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Eh, Radu e, dar e undercover , m-am petrecut cu el in trafic acum 3 saptamani, dadea ture intre Bv si Rasnov. Poate apar si yo prin august... Shhhhhh!!!!! nu stia nimeni!!! Aia a fost o vacanta scurta cu multa ploaie. Nu se pune! Eu o sa pot spune mai multe cu intalnirea asta dupa ce am vacanta. ca tre sa imi fac bugetul si cat sunt plecat e mai greut. Dar cu cat avem mai multe propuneri cu atat mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Din seria pozelor facute cu telefonul fix/telefonul public : Nu va uitati prea ciudat la toba aia, e pusa asa pana ajung la Dynamite Brothers sa imi fac un cot de evacuare high-mount. Astazi am pus si filtrul sport, am montat tot pe ea, asigurare si anvelope, apoi ready to go! arata f bine, felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 salut, as vrea sa stiu de la voi ce placute fata folositi (sv 650n an 2003). a venit timpul sa le schimb si m-am gandit sa intreb inainte.ce firma ati recomanda? (daca se recomanda placutele X de ce? uzura discului in timp...etc) mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 am pus si eu intrebarea astea,fara sa promesc raspunsuri concrete. am luat brembo,organice,280 RON 2 seturi,pentru fata. atentie la comanda,placutele stanga dreapta sunt diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Eu folosesc ferodo de aprox 18.000 de km. nu au scartait niciodata, franeaza decent (impresia mea la stilul meu de mers) si mai duc ceva km. Nu le schimb nici sezonul asta dupa cum se prezinta. Pe spate am Lucas. nu le-am schimbat de cand am motoreta dar sunt aproape gata. astea mai scartaiau din cand in cand. Oricum eu prefer sa imi adaptez viteza din acceleratie, iar mersul meu sportiv este practic inexistent. deci franele sunt folosite minim ca sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 ok, mersi mult de pareri cred ca o sa aleg intre astea 2...eventual pretul va decide . am sa caut pe net sa vad de unde se pot achizitiona. voi de unde ati gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 iti las numar de tel de la firma,daca vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) daca vedea tata motorul desfacut asa, zicea " uite cum sa dus pe geam si banii de pe motocicleta" . intrebare : Aveam bujie de la nkg cu 9. Care e varianta mai rece nu? care ar fi fost motivu proprietarului sa puna una ca aia inauntru? Asa si deasupra la frana fata, am reglaju ala rotund 1,2,3,4,5 ce face ala? am aerisit franale si nu miam dat inca seama ce face cum se regleaza ala   . Editat Iunie 4, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) SV Power! (scuzati fotografu') Editat Iunie 4, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 daca vedea tata motorul desfacut asa, zicea " uite cum sa dus pe geam si banii de pe motocicleta" . intrebare : Aveam bujie de la nkg cu 9. Care e varianta mai rece nu? care ar fi fost motivu proprietarului sa puna una ca aia inauntru? Asa si deasupra la frana fata, am reglaju ala rotund 1,2,3,4,5 ce face ala? am aerisit franale si nu miam dat inca seama ce face cum se regleaza ala   . 1234 ala face ca maneta sa fie mai aproape sau mai departe de manson. Eu unul cred ca cel mai bine e sa poti ajunge la maneta usor si confortabil. dar in acelasi timp tre sa franeze si sa nu ajunga lipita de manson (asta nu ar trebui sa se intample in nici un caz, dar mai stii). Nu stiu de ce aveai 9-le in motor. asa am avut si eu, a mers perfect. am schimbat cu 8 merge perfect. chestia cu bujii reci calde si pufoase nu am inteles-o dar nici nu mi-am batut capul cu ea. Daca tot ai scos rezervorul sufla in furtunele de drenaj sa vezi daca nu sunt infundate. ale mele erau si cand spalam se aduna apa in jurul busonului si nu pleca de acolo decat cand se evapora. Mno cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) khrisstyan ne place.. ne place.. ne place.. place.. place.. Editat Iunie 4, 2012 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) ok, mersi mult de pareri cred ca o sa aleg intre astea 2...eventual pretul va decide . am sa caut pe net sa vad de unde se pot achizitiona. voi de unde ati gasit? Eu am luat de la scorpio-az. evident ca sunt si in multe alte locuri. nu stiu preturi. oricum alea pentru fata sunt in oglinda asa ca au coduri separate si sunt usor de identificat. cel putin asa e la ferodo. le-am ales atunci tot din cauza pretului... parca Editat Iunie 4, 2012 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Cand m-am apucat de reconditionat motoreta si am dat tot jos de pe ea la fel mi-a zis ) basca dinastea "cand le pui la loc sa nu-ti ramana shuruburi in plus" bun bun bun deci hai sa zic atunci ce imi trece prin cap. dupa cum am spus am schimbat bujile, filtru de aer, lichidele, cablu de ambreaj, cauciucurile puse acum 2 luni(bt-23 noi),uleiul, urmeaza sa merg saptamana asta la service sa`mi monteze lantul nou(did 525vx, gold) si pinioanele si sa schimb placutele de frana pe fata. si da radu86, si eu cumpar ferodo . Ce am omis oare? Ma bate gandu tare, ca dupa ce schimb toate astea si ce mai recomandati voi,sa ma risc sa dau o fuga din londra pana la mare la noi in romania. Cred ca vor fi cam 2700km incolo si tot atat inapoi. de ce? pentru ca sa merg cu avionu la vara ma costa lejer vreo 400 de lire biletele din cauza olimpiadei(inculzand, autobuse, trenuri). Cu SV-u, cu un consum de 6/100km am calculat ca trebuie 324Litri benzina in total si ar iesii la 453 lire. cu un pret de 1.40/litru (desii e cam 1.36 urca ea dimpacate) La benzina mai adaug 57 de lire pentru tunel (in total dus-intors) si eventual vreo 60 lire 2 nopti la hotel(desii cred ca as gasi si la 15lire/noapte). Planuiesc sa fac drumul in 3 zile. Primele 2 zile sa fac drumul londra-Oradea, unde dorm o zi pe le la un hotel, iar a 2a sa fiu in oradea unde dorm la rude, poate chiar stau 1 zi, ca apoi sa fac drumul Oradea-Constanta. Merita 200 de lire in + distractia asta? adica ma refer cu avionu "PA AVENTURA si BUN VENIT COZI DE ASTEPTARE" pe cand cu motocicleta ma gandesc ca ar fi fun. Da plictisitor pe autostrada, dar in romania oare printre munti cred ca ar fi ceva nemaipomenit. Bagaje: topboxu de 52 litri + eventual soft-paniers daca gasesc ieftine, si 1 casca in + prinsa cu plasa de aia pe scaunu din spate. Am si tankbag dar ma enerveaza deci nu o sa il folosesc. Cel mai lung drum ce l-am facut a fost London-Leeds, dus intors in aceeasi zi, in total vreo 750km cu umblatu in oras acolo. Sv-u il am din decembrie doar si e primu meu motor.deci exp nu prea pot zice ca am inafara de drumu ala. daca ar fi sa imi pun "stamina mea" : il tin lejer la 120 fara carene si fara sa ma pun pe rezervor indiferent de vant.+ eu lucrez in shimburi de 12 ore la munca, si de ex cand merg pe napte pornesc la 5:10 dupama de acasa, 45 min de mers la munca,si ma intorc dimineata la 6, inca 45 minute de venit, 45 de minute rupt de oboseala. cate 3-4zile pe saptamana fac drumuri de astea dupa 12 ore lucrate pe noapte si nu le gasesc solicitante. Pareri,ce sa fac oare ? Editat Iunie 5, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Ce pot eu sa iti zic pentru un drum asa de lung: - cel mai obositor dintre toate ar fi frigul. daca nu ai ceva impermeabil, cum te-ai udat cum incepe sa iti fie frig, chiar si la 20 si ceva de grade. mai jos nici nu mai zic. deci confortul termic ar fi pe primul loc. - viteza de croaziera ti-o alegi tu tot in functie de confort. cu cat obosesti mai putin cu atat mergi mai atent si e mai placut. eu de ex nu as putea merge cu 120 prea mult. - la sv, daca il ai doar din decembrie, problema cea mai frecventa este releul de incarcare. daca nu stii cand/daca a fost schimbat atunci ar trebui sa il ai in vedere. - mai pune si o priza la 12 V si ia un compresor mic cu tine, sau o trusa de pana; sunt rare dar cine stie. eu nu am patit pana acum dar o am mereu sub sa. - s-ar putea londra oradea in doar 2 zile sa fie cam mult. eu zic sa incerci dar sa mai ai o rezerva de o zi in cazul in care realizezi ca nu poti. in prima zi iti dai seama de asta (pe la mijlocul ei asa ). - in rest e o moto fiabila si nu ar trebui sa ai probleme cu ea. - daca nu ai ungator de lant, ar fi indicat sa ai un spray la tine (ia doar de uns si ai sa il cureti cand ajungi in romania). Verifica sa ai lantul intins corect. sa nu te trezesti ca scartaie dupa 400 de km (daca e intins prea tare). - vreo doua sigurante sa ai de rezerva si daca mai ai loc ai putea pune si un bec pentru semnale (daca nu ai leduri) - nu uita harta sau gps-ul. - si ceva chei sa poti demonta cate ceva. - daca te prinde ploaia e posibil sa ramai intr-un singur cilindru asa ca pune ori o tablita in fata cilindrului 1 ori ceva siliconic in jurul fisei sa nu intre apa pe acolo. vezi ce ai la indemana si ce ti se pare mai simplu. Cilindrul 1 are o gaura laterala de scurgere a apei, verifica sa fie desfundata. - ia si o bujie cu tine, daca nu doua, sa fie si evident cheia pentru ea/ele. - drumul e lung asa ca ai putea considera un schimb de ulei inainte. in rest bagi benzina si dai bataie! spor Editat Iunie 5, 2012 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Mersi de Sfaturi. Releul ala de incarcare nu gasesc. daca poti sa pui un link ceva ar fi super. Suspensia pentru mine e ok. Da e moale si enervanta ca nu am feedback,dar nu franez nici agresiv si nici nu merg la limita in curbe. ... Echipamentul il am. Am si pielea, si costum de ploaie peste piele , am si geci de iarna manusi etc nu e problema.pe sub piele am niste bluze thermale. GPS, o sa folosesc Iphoneul + incarcator direct de la baterie si carcasa impermeabila. + O harta cu drumul si orasele luate pe rand cum mi le da in google maps, asta in caz ca se strica telefonu, sa pot sa merg dupa semne. Dar, am comiso rau azi dimineata. Am pierdut cheile si nu le gasesc nicaieri . am cautat pe svrider.org dar cnad pun "hot to hot wire an sv650" raspunsurile sunt "ha ha , dute la un camionagiu, ca noi nu iti spunem cum sa pornesti un moto furat." nu vb de mine, citeam posturi. Am zis ca vreau sa desfac cuva butucu ,sa deblochez ghidonul, si sal pornesc cu firele daca se poate, ca apoi sa merg direct la un lacatus si sa imi faca cheie noua? ceva tutoriale ceva? cheile nu le gasesc, caut de dimineata si am facut curat in toata casa:-| am cautat buzunare, sub mobila, sertare etc. mai rau e ca maine la 11 sunt programat sa la mecanic sa`mi schimbe lantul. daca nu merg acolo la timp, mai astept iara vreo saptamana pana imi vine randu ....aaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Hai ca in loc sa caut unde trebuie, balauream netul altora... Vreau sa-i schimb finala (dupa apropiatul ITP) cu ceva. Altceva. Nu stiu. V-as ruga sa ma ajutati cu ceva idei, pareri despre diferitele marci. Adica la modul exemplificativ: M4 carbon e mai ieftina decat Yoshi care suna aprox ca si Akrapovic-ul model 2004, comparat cu Leo Vince-ul...etc Va foarte apreciez interventiile! multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 da binenteles. le-am gasit. Am zis nervos ca merg si bag surubelnita si ciocanu in butuc il invart si asta e ponesc asa etc. Si da cheile erau in trusa cu scule ca dupa ce am lucrat pe ea se pare ca cumva au ajuns acolo . problem solved. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 uite Aiciregulatoare. Ca sfat ar fi sa iti iei unul de GSXR-1000 (are radiatorul mai mare si firele mai groase ceea ce indica "rezistenta" la un curent mai ridicat) singura chestie e ca va trebui sa ii schimbi conectorii (mufele) cu cele de pe sv. Daca te horatasti sa pleci doar cu cel pe care il ai pe moto, sa ai bani in cont sa iti poti lua unul de pe drum (de la vreun service ceva) in caz ca se intampla necazul. Bateria nu te tine prea mult dupa ce se arde ala asa ca ar fi ok sa te prinzi repede si sa tragi fuga in cel mai apropiat oras. Alta varianta nasoala ar fi nu sa nu incarce ci sa nu mai mentina tensiunea sub 15V. atunci ti se pot arde diferite componente de pe motoreta. In fine, asta e mai mult teorie. E bine sa stii ca se poate intampla sa nu te trezesti in mijocul drumului, ca mine, uitandu-ma si neintelegand ce ma-sa are!! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sch Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 + una bucata SV 650 (2001) in Constanta - al meu !! bine v-am gasit !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 O întrebare : cum se ridică Âşaua pilotului? Am deschis cu cheia Âşi am ridicat Âşaua pasagerului dar mai departe nu Âştiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Saua pilotului sta prinsa in 2 suruburi. La modelul 2000, ele se gasesc sub plasticele negre de pe ambele parti. Scoti plasticele, desfaci suruburile de la sa si o ridici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Mersi! Sperasem că e un sistem de release de undeva de sub Âşaua pasagerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Intrebare care pe mine m-a pus in dificultate...daca sudez ceva la crash-baruri cat sunt inca pe cadru, am sanse sa busesc ceva prin instalatia electrica? A mai incercat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Hai ca in loc sa caut unde trebuie, balauream netul altora... Vreau sa-i schimb finala (dupa apropiatul ITP) cu ceva. Altceva. Nu stiu. V-as ruga sa ma ajutati cu ceva idei, pareri despre diferitele marci. Adica la modul exemplificativ: M4 carbon e mai ieftina decat Yoshi care suna aprox ca si Akrapovic-ul model 2004, comparat cu Leo Vince-ul...etc Va foarte apreciez interventiile! multumiri! Din punctul meu de vedere ai 2 optiuni - cea ieftina de la Vick exhaust (cum are dihania si suna oke), sau Yoshi carbon. Pt ca suna bine, pt ca arata bine, pt ca nu se incinge in draci si se raceste repede, pt ca gasesti harti de power commander gata facute pt ea, pt ca daca ai nevoie iti poti comanda separat fiecare componenta a tobei in parte. PS Nu prea ai probleme la itp cu toba custom, mai ales daca ai si silencer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Din punctul meu de vedere ai 2 optiuni - cea ieftina de la Vick exhaust (cum are dihania si suna oke), sau Yoshi carbon. Pt ca suna bine, pt ca arata bine, pt ca nu se incinge in draci si se raceste repede, pt ca gasesti harti de power commander gata facute pt ea, pt ca daca ai nevoie iti poti comanda separat fiecare componenta a tobei in parte. PS Nu prea ai probleme la itp cu toba custom, mai ales daca ai si silencer. o stiu pe a dianei, imi place cum se aude. Vreau street legal, nimic altceva. Nu vreau sa depasesc nivelul dB celei stock cam asa ceva aveam in cap si eu http://www.revzilla.com/product/yoshimura-oval-rs-3-race-slip-on-exhaust-suzuki-sv650s-04-06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.