Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salutare si Hristos a inviat!

Am avut un SV650s si nu ii mai stiu consumul. Imi puteti spune cat consuma un SV650 de prin 2000?:)

Imi aduc aminte ca fata de Ducati Monster imi papa putintel. :)

Vreau sa imi cumpar a treia mobra si nustiu ce sa aleg....Transalp, BMW gs, Hornet s sau n, CBR 600f, SV 650s sau n. La cat e benzina si cat o sa mai creasca m-as orienta mai mult spre consum.

Consum la model 1998-2001 si la cel pe injectii. Capacitatea 650.

Multumesc.

 

In oras imi consuma in jur de 9-10 lejer, asta mers normal de motocicleta, poate mai mult daca schimb vitezele dupa 6-7000. Mers de scuter n-am incercat :laugh:. Afara e alta poveste, 4,6 mi-a consumat la ultima drumetie cu pasager si mers constant cu 110-120 intr-a 6a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam trebuie schimbate plăcuțele pe față. Am găsit Brembo organice la 264 lei 2 seturi Âşi sinterizate la 330 lei. Ce experiențe aveți cu plăcuțele,organic vs sinter? Mă interesează să am frânare bună,dar nici să schimb discurile în 10.000 km nu vreau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreau sa merg la plimbare in afara si sa scot consum ok, la ce turatii se merge si sub ce turatii schimbati? Vin tot de pe un V2 (dar de 1000) care se tura mai putin ca Sv ul 650,deci nu sunt chiar la fel...

Dupa ce regim de turatii incepe sa pape mai mult sv ul de 650?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam trebuie schimbate plăcuțele pe față. Am găsit Brembo organice la 264 lei 2 seturi Âşi sinterizate la 330 lei. Ce experiențe aveți cu plăcuțele,organic vs sinter? Mă interesează să am frânare bună,dar nici să schimb discurile în 10.000 km nu vreau.

 

Eu zic să mergi pe recomandarea de la ei de pe site.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum iti consuma tie 9-10 in oras ? Doar nu e miar... :blink: Cat sa tragi de el in Bucuresti? Ceva nu e normal, verifica presiunea in roti, filtrul de aer, ceva care sa fie in legatura cu consumul. Asa am patit eu cu CB-ul cand l-am luat, 10 in oras motor 500 cmc...cand am verificat presiunea rotilor...pfff...0,5 atmosfere.

 

La carte zice sa pun 2,2 pe ambele roti. Am incercat asa si nu imi place, parca ar fi de piatra plus ca imi cam fugea spatele la accelerari mai bruste. Acum am 1,7 si mi se pare echilibrat. Nu cred ca daca nu e 2.2 si e 1.7 consuma asa de mult. Poate la 0.5 e alta povestea... In oras stop&go-ul dicteaza consumul plus ca 100% sigur nu ai cum sa iti faci un consum in oras din moment ce pe acelasi traseu o data faci 10 minute, altadata faci 30.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un consum de 9-10% in oras pentru un SV650 pe injectie este, putin spus, COLOSAL. Nici sa mergi cu ea in 9-10000RPM nu ar trebui sa iti ia atat. Sfat - pana nu ajungi in sapa de lemn, ca mintenas sare benzina de 6lei/litru - verifica in special pompa de benzina (sa iti scoata parametrii pe care tre sa ii scoata) si apoi senzorii de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca scrie 2.2 fata si 2.5 spate. oricum pe vreme rece e bine sa ai o idee mai putin.. si oricum presiunea o verifici la rece, nu dupa ce mergi nu stiu cat...

 

Spatele ca spatele,dar daca fata e prea 'ciocan' e nasol tare, la un hop/denivelare in curba, te poti duce nasol (mai ales daca nu ai gume bune)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi ia 6,5 ..cam asa in oras si in afara am scos si 4 l/100 km. sezonul asta am scos un consum de 5,7 in oras in conditiile in care fac 15-20 minute pana la munca. vineri de exemplu am facut o ora si 10 min pe acelasi traseu, dracu stie cat a consumat.

 

ideea este, pride, ca este posibil ca cu acel reglaj de fast idle/tps sa pape mai mult. stiu ca am avut la un momentdat cu valbi despre chestia asta, daca ma ajuta memoria, si spunea ca dupa ce si-a facut reglajul asta ii consuma in draci si a revenit la setarile initiale. acum , dupa ce am facut si eu aceste reglaje sa vedem ce iese. daca sare de 7l/100 in oras s-ar putea sa mai demontam odata la motoreta mea. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fast idle nu influenteaza consumul, ala este socul automat. TPS nu ar trebui sa creasca consumul cu 40%, e prea mult, din ce am citit creste consumul dar cu putin...40% e aproape jumate deci nu putin. O sa vad si eu in momentul in care fac reglajele si eventual mai intreb pe cineva, dar ma indoiesc. Pe svrider.com nimeni nu se plange de consum dupa TPS, si aia sunt commuteri care fac multi km pe an.

 

pana mea...traim si vedem! oricum la mine plinul asta este compromis , nu am cum sa ii fac un consum, la urmatorul o sa stau cu ochii pe el! tu mai mesteresti mult la mobra aia ca zici ca ai construit-o de la zero!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine au fost mai multe la mijloc.

am anulat TRE-ul; sunt ferm convins ca ia mai mult cu TPS-ul in oras, miroase a benzina nearsa.

 

1.7 este foarte putin strici cauciucul si risti sa te imprastii pe la colturi.

pentru strada un cauciuc fie cat de moale (streetlegal) nu trebuie lasat sub 2.1 (la rece/NU la benzinarie)

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi ia 6,5 ..cam asa in oras si in afara am scos si 4 l/100 km. sezonul asta am scos un consum de 5,7 in oras in conditiile in care fac 15-20 minute pana la munca. vineri de exemplu am facut o ora si 10 min pe acelasi traseu, dracu stie cat a consumat.

 

ideea este, pride, ca este posibil ca cu acel reglaj de fast idle/tps sa pape mai mult. stiu ca am avut la un momentdat cu valbi despre chestia asta, daca ma ajuta memoria, si spunea ca dupa ce si-a facut reglajul asta ii consuma in draci si a revenit la setarile initiale. acum , dupa ce am facut si eu aceste reglaje sa vedem ce iese. daca sare de 7l/100 in oras s-ar putea sa mai demontam odata la motoreta mea. :))

 

Reglajul fast idle nu face decat sa tina motorul putin turat pana ajunge la o temperatura optima de functionare, dupa aia relantiul e normal 1200-1300. Practic consumul este "marit" doar in primele 2-3 minute pana se incinge motorul. Am prieten cu super tenere de 750 caruia ii sare de 10% consumul in oras. Acum depinde si cum mergi, daca stai in coloana de masini 40 de min din victoriei pana la universitate, sau o depasesti, daca o accelerezi pana in momentul in care trebuie sa franezi sau mergi constant cu aceasi viteza...

 

la mine au fost mai multe la mijloc.

am anulat TRE-ul; sunt ferm convins ca ia mai mult cu TPS-ul in oras, miroase a benzina nearsa.

 

1.7 este foarte putin strici cauciucul si risti sa te imprastii pe la colturi.

pentru strada un cauciuc fie cat de moale (streetlegal) nu trebuie lasat sub 2.1 (la rece/NU la benzinarie)

 

Benzina arsa poate sa miroasa si de la sistemul PAIR sau dupa caz, o toba prea "sport" sau un filtru de aer prea imbacsit. TPS-ul controleaza cand incepe sa injecteze mai multa benzina. E logic ca daca era setat la 3500rpm si a fost reglat la 1500, sa aiba un oarecare consum in plus dar e ceva minor. P.S. La tine Diana era ok nu am umblat la TPS ca era setat la 1500 :burnout:

Editat de Pride
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scanteie poate sa dea pana o ia dracu, atata timp cat nu vine amestec..

 

De TPS am spus referindu-ma strict la el, am aceleasi tobe sport iar filtru e k&n si nu face 2k fara sa fie curatat si uns.

Daca te uiti la motoreta mea o sa vezi ca am facut ceva modificari la ea si nu vb din filme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de-a fi idiot,si de a ma repeta (desi am cautat pe svrider,dar n am gasit concret)...

 

Daca vreau sa pun semighidoane pe un 650N (model dupa 2003), ce TREBUIE sa schimb concret? credeam ca pun semighidoanele (care se potrivesc , de la S (atat ca diametru la furca,dar si diametru comenzi), si jugu superior (top yoke).

 

Trebe schimbat cumva si jugu inferior (tripla de jos, lower yoke) ? Presupun ca jugu de jos imi da bracaju si nu cred ca N si S au acelasi jug inferior,pt ca N ul are bracaju mai mare, iar cu ghidoanele de pe S, o sa-mi loveasca rezervoru',nu?

 

De asemenea, prinderea de bord?

 

Semighidoanele de pe S (99-02) sunt la fel cu cele de pe S ('03-'04) ?

 

PS: nu aruncati cu pietre :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de-a fi idiot,si de a ma repeta (desi am cautat pe svrider,dar n am gasit concret)...

 

Daca vreau sa pun semighidoane pe un 650N (model dupa 2003), ce TREBUIE sa schimb concret? credeam ca pun semighidoanele (care se potrivesc , de la S (atat ca diametru la furca,dar si diametru comenzi), si jugu superior (top yoke).

 

Trebe schimbat cumva si jugu inferior (tripla de jos, lower yoke) ? Presupun ca jugu de jos imi da bracaju si nu cred ca N si S au acelasi jug inferior,pt ca N ul are bracaju mai mare, iar cu ghidoanele de pe S, o sa-mi loveasca rezervoru',nu?

 

De asemenea, prinderea de bord?

 

Semighidoanele de pe S (99-02) sunt la fel cu cele de pe S ('03-'04) ?

 

PS: nu aruncati cu pietre :)

 

Mie mi se pare destul de aiurea sa stai sa intrebi pe aici cand poti proba ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu riscul de-a fi idiot,si de a ma repeta (desi am cautat pe svrider,dar n am gasit concret)...

 

Daca vreau sa pun semighidoane pe un 650N (model dupa 2003), ce TREBUIE sa schimb concret? credeam ca pun semighidoanele (care se potrivesc , de la S (atat ca diametru la furca,dar si diametru comenzi), si jugu superior (top yoke).

 

Trebe schimbat cumva si jugu inferior (tripla de jos, lower yoke) ? Presupun ca jugu de jos imi da bracaju si nu cred ca N si S au acelasi jug inferior,pt ca N ul are bracaju mai mare, iar cu ghidoanele de pe S, o sa-mi loveasca rezervoru',nu?

 

De asemenea, prinderea de bord?

 

Semighidoanele de pe S (99-02) sunt la fel cu cele de pe S ('03-'04) ?

 

PS: nu aruncati cu pietre :)

ti-am lasat pm cu oferta pt. semighidoane.

Nu vei putea folosi suruburile ( M6 - in partea de jos a jugului ) de pozitionare fata de jugul superior, dar se fixeaza cu surubul de M8 pe diam. 41mm al telescopului.

Raman gaurile prin care se fixau suportii de ghidon, care se pot masca cu ceva butoni auto. Asta daca nu ai jugul superior dintr-o bucata cu suportul de ghidon.

Cablurile sunt mai lungi ca la S, deci iti ajung ( si cele electrice si comenzile de acc, ambreiaj, frana )

Astea sunt de la modelul '99-'02 . post-15613-0-46896400-1334756868_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Are cineva carena inferioara (pinten, belly pan) pentru modelul 99-02? Ma intereseaza modul de prindere pe motor deoarece am o carena de genul si trebuie sa-i fac prinderile. Cateva poze m-ar ajuta foarte mult. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut SVistilor. Am si eu 2 intrebari. Am fost in vacanta si motocicleta a stat cam 2 saptamani fara mearga. Cand am revenit am constatat niste pete de rugina pe discul de frana din fata. Habar nu am ce e de facut? Am atasat niste poze. Ce parere aveti, cauza si solutie? Si am mai atasat si o poze de la furca de pe aceasi parte care pare sa aiba ceva rugina sau oxidata... E ceva ingrijorator ? Furca in sine merge super si nu sunt nici semne de ulei pe ea nimic doar bulele alea.Iar cealalta parte e normala. Pozele sunt atasate jos. Mersi

post-25349-0-96616100-1334768059_thumb.jpg

post-25349-0-89887800-1334768131_thumb.jpg

post-25349-0-43576400-1334768160_thumb.jpg

post-25349-0-22547700-1334768197_thumb.jpg

post-25349-0-68408600-1334768228_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut SVistilor. Am si eu 2 intrebari. Am fost in vacanta si motocicleta a stat cam 2 saptamani fara mearga. Cand am revenit am constatat niste pete de rugina pe discul de frana din fata. Habar nu am ce e de facut? Am atasat niste poze. Ce parere aveti, cauza si solutie? Si am mai atasat si o poze de la furca de pe aceasi parte care pare sa aiba ceva rugina sau oxidata... E ceva ingrijorator ? Furca in sine merge super si nu sunt nici semne de ulei pe ea nimic doar bulele alea.Iar cealalta parte e normala. Pozele sunt atasate jos. Mersi

 

 

Nu bag mana in foc dar furca pare revopsita si asta cred ca e si motivul aparitiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu o pereche de semnale pe bec cu geam portocaliu, carapacea imita fibra de carbon. Sunt modelul mai lung, eu le-am avut puse pe spate si am suport de numar after.

Arata ca in poza, doar ca nu are jumatatea din cauciuc, ci e plastic pana in capat.

 

post-27956-0-69430300-1334918558_thumb.jpg

 

Daca le vrei trimite'mi un PM si ne vedem zilele astea. Daca vrei scurte, era cineva cu 2 pagini in urma cu niste semnalizari sh si o maneta parca.

 

 

Am si niste semnalizari noi pe leduri cu geam clar, tot imitatie carbon(sunt 50 lei perechea, mai am vreo 3 per.) dar le am in Valcea si mai dureaza vreo 2 sapt pana ajung acolo.

 

@Papy_BM - din cate vad ai la profil ca si locatie Londra.. acolo fiind muuult mai multa umezeala decat aici, mobra ta o sa aiba nevoie de intretinere mai intensa pentru ca problema asta cu rugina(inclusiv cojitul vopselelor de pe capace, furci etc) apare des prin zonele astea.

 

asta e.. peria, un smirghel mic, un anti-rust ceva.. vaselina(nu pe disc).. un strat nou de vopsea pe furci.. si eventual sa mai verifici surubaraia pe acolo, sa nu gasesti vreun surub mancat..

 

Putina munca si se rezolva.. mai verifica forumurile de englezi ca ei stiu mai bine cum sa lupte cu clima de acolo :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta m-am gandit si eu, partea aiurea e ca pare revopsita cu pensula. Posibil sa ma insel, dar asa pare din poza. Oricum, nu e bai, poti sa faci jambele sa arate perfect daca ai putina rabdare. :cheers:

 

Azi am dus carenele la vopsit, saptamana viitoare pun poze.

 

Off: Cumpar niste semnalizari sh eventual de prin Bucuresti. :cheers:

 

Multumesc de raspunsuri la toti.

 

 

 

 

Asa e. Este vopsita vad. Ma ingrijora doar ca e foarte oxidata partea aia. O sa o vopsesc eu in iunie cand schimb si uleiul. O duc la o vopsitorie din uk unde am lucrat. O sa fie sablata si vopsita asa cum trebuie. Ma gnadesc acum daca ar merita sa o fac ceva culoare mai faina? Idei? Poate vopsesc si jentile. Dar nu prea am variante cred.E modelul galben. O sa le fac culoarea care sunt acum cred. Sau culoarea aia ca jantele de aluminiu la masini daca stiti la ce ma refer. Ca aia e metalizata...

 

 

 

 

 

Asa si DA! ieri am implinit 2000 de Mile (3200 km) de cand am cumparat motocicleta(decembrie) :wave:. Nici o problema cu ea pana acum . Doar ulei si cauciucuri in rest doar greseli de incepator de la A la Z . Asa ca azi :cheers: . ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baety am si eu un prieten de are un suzuki sv 650 s 2005 si pe el lar interesa de unde poate sa cumpere carena din fata ce-a de intra faru in ea si daca aty putea sa ma ajuta-ty cu un sait ceva ,,,va rog....va multumesc :(

 

salut baety am si eu un prieten de are un suzuki sv 650 s 2005 si pe el lar interesa de unde poate sa cumpere carena din fata ce-a de intra faru in ea si daca aty putea sa ma ajuta-ty cu un sait ceva ,,,va rog....va multumesc :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...