dihania Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Pe seara am dat un lustru la galeria de evacuare inclusiv protectia de pe partea mediana. Este oglinda si mi-a luat 15 minute sa o fac cu ce am gasit prin casa! cu ce ai dat lustru tobei? sunt interesata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Au si SH? sau doar noi? M-am uitat si vad ca 120/60/17 pornesc de la 380 RON. Sub nici o forma nu am bani de gume noi acu. Caut ceva SH DOT minim 2009... Din cate stiu doar noi. Dar dupa ce am vazut diferenta, nu mai pun veci cauciucuri second. Sau de un profil pe fata si alt profil pe spate. Sau de alte dimensiuni decat scrie in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Parerea mea e ca nu se va schimba consumul de la schimbarea unei tobe. Pana la urma benzina injectata tine de cat aer poate intra in cilindri pentru a fi un amestec corect. Daca nimic nu se schimba aici, nu stiu de ce ar consuma diferit. In schimb variaza sigur daca te lasi dus de sunet si iti schimbi stilul de mers . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 WD 40, smirghel de 600/800/1000/1500/2000 granulatie (smirghel de apa) si o pasta de polish de final touch asa. Merge si doar cu smirghel foarte bine. ce pasta de polish ai aplicat? si eu saptamana trecuta am incercat sa vad daca pot sa o lustruiesc si am pus putin T-Cut a iesit numa bine. Nu e "oglinda" dar a curatat foarte bine tot cleiul ars ce era pe toba, clei care a picat de pe un copac sub care tineam motocicleta. Saptamanile ce urmeaza si eu vreau sa iau smirghelul si sai dau bataie. Poate pui si niste poze sa vedem cum a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 WD 40, smirghel de 600/800/1000/1500/2000 granulatie (smirghel de apa) si o pasta de polish de final touch asa. Merge si doar cu smirghel foarte bine. Recomand cu caldura asa ceva: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10004006 . Parerea mea e ca nu se va schimba consumul de la schimbarea unei tobe. Pana la urma benzina injectata tine de cat aer poate intra in cilindri pentru a fi un amestec corect. Daca nimic nu se schimba aici, nu stiu de ce ar consuma diferit. In schimb variaza sigur daca te lasi dus de sunet si iti schimbi stilul de mers . Confirm. Eu cand am pus toba de la Vick am schimbat bujii, filtre, sincronizat carburatoare si chiar a scazut consumul - deci si daca a crescut din cauza tobei, a crescut putin. A fost prima data cand am scos sub 4l/100km. Mai ce sa zic, noi n am avut (cauciucuri), dar sa stii ca am avut gume SH (DOT 2 ani vechime), foarte moi si aderente,si culmea, profile diferite (Super Corsa III pe fata si Dunlop Sportmax GP pe spate) si era foarte ok. Oi fi avut noroc. La mine cu Dunlop Sportmax pe spate si Metzeler Sportec M1 de 120/70 pe fata a mers tare rau. Cand am pus setul de Pirelli Diablo cu dimensiunile corecte a fost o adevarata revelatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Acuma vin eu cu intrebari. Unde pot gasi cutii pentru montaje electronice? As vrea sa fie o gama mai variata. si mai mari si mai mici si plastic si metalic. Daca n-ai rezolvat deja cu asta, carcase eu am gasit pe www.tme.eu/ro ... Mai era un post pe elforum.ro dar nu-l gasesc acum cum isi facuse unul carcasa pentru o sursa reglabila, ziceai ca-i de fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut! Pt anvelope incercati la tipul asta: /index.php?/topic/677226-anvelope-moto-semiuzate-diferite-marimi/page__st__30 E din SatuMAre si trimite prin Fancourier. 50 lei transportul. Eu am luat cu niste prieteni si am iesit mai ieftin la transport. Am prins un set f ok Michelin Pilot Road 3 la 400 Lei . Dot 2011, profil incredibil de bun. Se poate vedea in link. PS: La a mea, cand s-a schimbat toba, a fost remapata injectia. Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Daca n-ai rezolvat deja cu asta, carcase eu am gasit pe www.tme.eu/ro ... Mai era un post pe elforum.ro dar nu-l gasesc acum cum isi facuse unul carcasa pentru o sursa reglabila, ziceai ca-i de fabrica... Mersi de info. Nu am rezolvat deocamdata. trebuie sa ajung acasa si sa vad cam cat de mare imi va iesi montajul. Ultima oara cand am avut vacanta am incercat sa finalizez softul, acum urmeaza sa vad ce si cum fac, in functie de componente si de ce cutiute reusesc sa gasesc/fac. Tre sa fie si inchise ermetic sa nu intre apa daca ploua. mai fac sapaturi. tre sa iasa pan la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Mersi de info. Nu am rezolvat deocamdata. trebuie sa ajung acasa si sa vad cam cat de mare imi va iesi montajul. Ultima oara cand am avut vacanta am incercat sa finalizez softul, acum urmeaza sa vad ce si cum fac, in functie de componente si de ce cutiute reusesc sa gasesc/fac. Tre sa fie si inchise ermetic sa nu intre apa daca ploua. mai fac sapaturi. tre sa iasa pan la urma. Radule tu vrei sa imi furi painea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Am gasit si postul de pe elforum: http://www.elforum.ro/viewtopic.php?f=14&t=73364 Editat Iunie 19, 2012 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 carcase: http://www.psc-audio.ro/catalog/index.php?cPath=154_36 daca vrei ceva mai pretentios tre' sa scoti banu' gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut,cand ai trecut de la toba stock la toba sport sau cum? Da, cand s-a facut trecerea de la stock la sport, s-a schimbat filtrul de aer si s-a remapat injectia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Salut ! Am nevoie de un sfat: am pus ochii pe un SV 1000S, iar eu am 1.87 si 80kg. Pare ingusta, da senzatia de "bicicleta" la dimensiunile astea odata ce esti urcat pe ea ? Inca nu am gasit una in zona mea pe care sa ma urc, asa ca de asta cer sfaturi aici... Daca ma poate lamuri cineva cu dimensiuni asemanatoare, i-as ramane recunoscator. Editat Iunie 19, 2012 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Eu stiu ca e recomandat sa remapezi si cand schimbi doar toba. La carburatie refaci amestecul ca ai alt flux de aer si evacuare, deci pare logic si la injectie sa modifici dozajul de combustibil. Iar filtru sport iarasi e indicat sa-i pui cand treci pe o toba sport. Chestiile astea la mine au fost facute de fostul proprietar. Ca idee, cica a scos vreo 10HP in plus in combinatia asta (filtru sport, toba sport, remapare). Si consumul e ok. Am scos 4% cu pasager la 100hmph, dar si 7%, dupa 150kmph. Consider ca e rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 de filtru sport ai nevoie doar daca faci modificari in carburi sau la harta de injectie. eu personal cred ca daca pui toba sport si vrei s-o faci sa mearga la fel sau mai bine ca inainte fara s-o pui pe stand n-ai sanse, indiferent ce zic mecanicii de bodega. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 La carburatie daca schimbi toba stock cu una sport tb sa reglezi carb. pai si prin ce e diferita injectia? tot un anumit raport aer/benzina trebuie sa furnizeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Iinjectia regleaza doar debitul de benzina in functie de cativa parametri de care are nevoie pentru a calcula cat este necesar unui amestec corect. Din ce stiu eu mereu este masurata temperatura aerului pe admisie. in functie de asta se stie densitatea aerului deci masa lui la un volum de cat o fi acolo. de asemenea trebuie sa se stie cat de permisiv e filtrul de aer. daca asta e schimbat cu unul mai permisiv, sau daca vreti nu se mai pune deloc filtru, trebuie resoftat chipul de injectie pentru noii parametri. cu mai mult aer si mai mult carburant se mai castiga ceva putere. toata chestia asta e valabila pentru motoarele aspirate. Schimbarea tobei, parerea mea, nu influenteaza indeajuns incat sa fie nevoie de o resoftare. Mai degraba as crede ca cei care schimba galeria finala filtrul, ar mai trebui sa umble si la axele cu came pentru alte unghiuri de deschidere/inchidere a supapelor daca vor sa obtina ceva mai mult. La carburatoare amestecul e facut mai cum da domnu... daca mai sunt si pline de mizerie mai ales... 4.8% mi se pare cam mult. de fiecare data cand am mers pe la intruniri (si mers pe autostrada cu 120 plus ceva mai sus in depasiri) @dihania calcula mereu 4% )). Asta atat cu toba stock cat si cu cea de la Vick. Nu tin minte sa fi zis ceva de remapare. @Tija: nu iti iau mai painea ta, incerc sa o castig pe a mea @Calin: mersi de site, ma uit cu atentie pe acolo. Am gasit si postul de pe elforum: http://www.elforum.ro/viewtopic.php?f=14&t=73364 Artist omu! Arata incredibil cutia aia! Stii cumva pe unde gasesc material din ala? Adica pe la magazine gen practiker sau ceva asemanator? Am vazut ca omu lasa un site geplast.ro, am sa ma uit si pe acolo. Daca se poate taia asa usor materialul ala, cred ca este idel pentru ce imi trebuie mie. Mersi ca ai stat sa cauti topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Salut ! Am nevoie de un sfat: am pus ochii pe un SV 1000S, iar eu am 1.87 si 80kg. Pare ingusta, da senzatia de "bicicleta" la dimensiunile astea odata ce esti urcat pe ea ? Inca nu am gasit una in zona mea pe care sa ma urc, asa ca de asta cer sfaturi aici... Daca ma poate lamuri cineva cu dimensiuni asemanatoare, i-as ramane recunoscator. Am 1.88 si 100 kg si stau excelent pe 1000. E cam cea mai mare "semi"sportiva pe care o stiu. Imi plac diverse modele cum ar fi de ex Gsxr, dar alea chiar imi ar biciclete cand ma sui pe ele Pe Sv in schimb chiar ma simt ok. Daca ai avut 4L inainte o sa-ti para o idee mai ingusta si mai usoara din cauza profilului motorului. Parerea mea e ca nu se va schimba consumul de la schimbarea unei tobe. Pana la urma benzina injectata tine de cat aer poate intra in cilindri pentru a fi un amestec corect. Daca nimic nu se schimba aici, nu stiu de ce ar consuma diferit. In schimb variaza sigur daca te lasi dus de sunet si iti schimbi stilul de mers . Daca vrei sa o faci ca la carte, e necesara remapare si daca se schimba doar toba. Se modifica foarte mult curbele de putere in momentul in care "eliberezi" evacuarea. Am facut diverse teste inclusiv pus pe dyno si am simtit atat comportament diferit cat si diferenta de consum intre cu si fara silencer. Ca ex, cu silencer are mai mult cuplu jos si consum mai cazut. La mine oricum functioneaza foarte bine aia cu loud pipes saves lives - cu tobele stoc ma trezesc mult mai usor la viteze supersonice pt ca nu o aud. Pe cand cu tobe sport, imediat o aud ca urla si o las mai moale Editat Iunie 19, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Si a consumat mai mult fara db killer? cam cu cat? Daca ai facut remapare e normal sa se schimbe si consumul. Totusi nu vad de ce ar consuma mai mult doar daca schimbi toba. Daca se schimba comportamentul motorului si se scihmba si stilul pilotului atunci da. altfel, ecu-ul acela nu stie ca ai scos toba... sau stie? masoara vreo presiune pe evacuare? chiar nu am idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Si a consumat mai mult fara db killer? cam cu cat? Totusi nu vad de ce ar consuma mai mult doar daca schimbi toba. Cam cu 0.5 L mai mult (testat plin-plin, pret de 800 km, acelasi stil de mers). De modificat se modifica presupun pt ca se modifica si randamentul motorului si difera turatiile la care se da un anumit cuplu/putere. Gresit. Poti sa-i dai 6500 rpm si intr-a 2-a prin oras, sa urle,fara sa ai cine stie ce viteza..... Gresit din punctul tau de vedere. Eu unul ma uit destul de rar la vitezometru, iar sunetul pt mine contribuie foarte mult la senzatia de viteza. Am observat ca merg mult mai agresiv cu tobe stock, atat ca viteza cat si la accelerari. Si ca exemplu, in a 2a la 4500rpm am cam 60 kmph. La 7000rpm (la care ajung usor cu tobele stock) am cam 100 kmph. Eu zic ca e oleaca de diferenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Bun, si atunci, unde remapam softul? Si la ce bani? TNG stiu ca face remapari pe suzuki si nu numai Editat Iunie 19, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Cam cu 0.5 L mai mult (testat plin-plin, pret de 800 km, acelasi stil de mers). De modificat se modifica presupun pt ca se modifica si randamentul motorului si difera turatiile la care se da un anumit cuplu/putere. Tin minte aiurea sau tu ai si PC pe ea? asta nu se comporta similar cu o resoftare a ecu-ului? Oh, well, banuiesc ca cel mai corect raspuns ar putea fi aflat daca se pune motoreta pe un stand inainte si dupa toba, si apoi si cu resoftare. So, pasul urmator.. .cine isi pune turbina pe sv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 adrian,ti-am citit posturile cred ca de la pagina 785 ceva de genu ,citind 2,3,5 mi-am zis ..."nu apuc sa termin paginile mai mult ca sigur aflu ca a picat adrian cu motocicleta daca nu aici pe undeva aflu sigur",unei motociclete cand te gandesti ca trebuie sa-i schimbi n si n si n lucruri ca te deranjeaza nu stiu din ce cauza/motiv sau macar vizual si nu te multumeste macar 90% din ce crezi tu ca e pt tine si ce asteptari aveai/ai de @ea ,in secunda 2 O VINZI , te f..i in ea de motocicleta,lasi din pret,o vinzi,scapi de belea,mai strangi bani si-ti cumperi dupa aceea altceva,poate nu e pt tine,daca te intelegi atat de bine cu sportivele gen gsx-r`ul alege unul de 600 daca ai impresia ca 750`ul e mare(am tot vazut ca zici de gsx-r)sau o honda 600 2000-2003,nu vreau sa-ti spun cuvantul pe care ti-l definesc "perversiune "sexuala" constand în a cauta placerea in suferinte fizice si morale produse de partener(SV`ul tau) sau ai o atitudine prin care gasesti satisfactie in propria suferinta, decadere sau umilire?" te rog sa ma ierti dar si eu tind sa cred ca nu este pt tine ai grija de tine si de sanatatea ta,lasa schimbarile pe care le ai de facut motocicletei pt altcineva. numai bine Doamne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) ... cit rahat poti sa maninci vrei sa-ti arat forumuri de americani, englezi, nemti sau francezi, care modifica 50% din motociclete? fiecare intelege din motocislism/motociclete ce are chef. eu nu ma apuc sa-ti trimit mesaje private cu ce motocicleta cred ca ti s-ar potrivi dupa poza de la avatar. nici eu nu pot sa inteleg cum de le plac unora chopperele, da' totusi exista o gramada de oameni care-s terminati dupa ele. ma vezi la sectiunea de chopperisti sfatuindu-i sa-si ia GSXR-uri? si chiar daca e stupid ce vrea sa faca, ce treaba ai, e motorul tau, viata ta? Editat Iunie 19, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) in cate posturi a zis ca-i place cum merge gsx-r`ul prietenului ? cum este furca si nu stiu ce?(eu am citit doar paginile dupa 785)am pus in paranteza de ce am zis despre gsx-r,pt ca el a mers si-i place!!!!,fiecare poate sa-si cumpere ce vrea si pe ce se simte bine dar nu sa-si faca rau singur,drept dovada ca a pus motocicleta la vanzare(bravo tie Adrian,ai un 10 din partea mea,sa-ti ajute Dumnezeu sa o dai si sa-ti cumperi ceva care sa te multumeasca 100%) ca fapt divers... sunt indragostit de V`uri ,de cuplul lor,de cum stau pe curbe,cat de rpd poti deschide gazul in comparatie cu liniarele,de sunet,dar nu-mi plac cele de la suzuki. nu-mi permit momentan sa am si un V,asta e,mai asteptam . scuze pt deranj ,ma retrag chiar imi cer scuze daca am deranjat ,nu-mi sta in caracter sa ma cert mea culpa numai bine Doamne ajuta Editat Iunie 19, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.