Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

in urma insistentelor constante ale pasagerei am nevoie de un maner pentru pasager(acela de la scaunul pasagerului) ca in poze. Motoreta mea e argintie, dar merge orice culoare daca are cineva nefolosit si vrea sa'l valorifice intr'un fel.

 

Motorul e generatia a 2a pe injectie. Daca are cineva, sau stiti unde as putea sa gasesc "prin zona" dati un PM!

 

Noroace! :cheers:

 

post-27956-0-65205900-1339573657_thumb.jpgpost-27956-0-46731900-1339573650_thumb.jpg

 

am eu maner din ala fix cum este in poza! desi sunt de acord cu baietii ca este inutil pe o mobra...tu faci cum vrei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine putea sa ma salveze(din nou), daca nu @dihania.

 

Eu i'am explicat pasagerei, dar mi'a dat replica maxima: "la cat de incomod se sta pe motoru' tau, OOrice mi-ar fi de ajutor".... mai pot sa zic ceva? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei dupa ce se tine de el prima data, ii trece. Nu stiu cum e incomod sv-u ca pana acuma toate pasagerele mele au adormit. Sau poate merg eu prea incet :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa-mi dau jos scaritele de pasager si caut disperat un monopost.... sincer SV ul nu este motor de pasager, nici ala de 650 nici ala de 1000.

Pt o tura scurta scurta, poate, dar pt o plimbare mai lunga nu se preteaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt pasagera mai bine un maner d'ala care se prinde pe rezervor ;)Avea un baiat si pe aici de vanzare la preturi decente605494952461201932950213-193865-700_700.jpg

 

corect vecinu', dar la drumuri de peste 100 de km sunt dependent de tankbag.. m'am gandit la varianta asta si ar fi mai bun un maner de genul... dar din pacate nu pot aplica :friends:

 

Ei dupa ce se tine de el prima data, ii trece. Nu stiu cum e incomod sv-u ca pana acuma toate pasagerele mele au adormit. Sau poate merg eu prea incet :scratch:

 

posibil.. sincer eu asa sper ca nu suport lookul cu manerul ala pus.. dar daca tot se plange de spate la fiecare plimbare.. facem ce putem :rolleyes:

Sincer am incercat locul de pasager si intr'adevar mi se pare foarte incomod... am stat pe un thundercat pasager si pe un CBR600F, iar pe al meu se sta cel mai nasol. Asta e pana la urma.. Eu motorul nu'l schimb nici batut :crack:

 

 

LE: Era sa uit.. postasem despre problema cu opritul cilindrului din fata la ploaie... am rezolvat-o cu vaselina siliconica... am dat pipa bine de tot pe margini si in interior, iar ieri dupa o spalatorie mica cu jet n'a comentat nimic. Inca ma supara becurile de semnalizare din bord care raman semi-aprinse cand intra apa undeva -- trebuie sa gasesc zona "cu sclipici" inainte sa mi se prajeasca ceva

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa-mi dau jos scaritele de pasager si caut disperat un monopost.... sincer SV ul nu este motor de pasager, nici ala de 650 nici ala de 1000.

Pt o tura scurta scurta, poate, dar pt o plimbare mai lunga nu se preteaza...

 

Asta crezi tu. biggrinbounce2.gif

 

Sincer am incercat locul de pasager si intr'adevar mi se pare foarte incomod... am stat pe un thundercat pasager si pe un CBR600F, iar pe al meu se sta cel mai nasol. Asta e pana la urma.. Eu motorul nu'l schimb nici batut :crack:

 

Nu stiu cum e la cele de la K3 in sus, dar la al meu odata ce am schimbat semighidoanele cu ghidon "normal", am marit saua pasagerei si mi-am pus suporturi de scarite de la un naked, s-a schimbat mult pozitia. Si acuma dupa ce am schimbat si amortizorul, e o placere sa mergem cu el. Chiar si pe drum cu denivelari si/sau gropi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma baieti...ce ziceti sa iesim maine la o limonada si tu hardknox sa o aduci si pe prietena ta sa ii explicam ca o toarta pe coada motorului nu ii ofera comoditatea mult dorita. si ne mai vedem si noi la ochi, ne cunoastem , care nu ne cunoastem, mai povestim...ce ziceti?

Ca locatie propun fostul bikers de pe matei voievod ca are terasa mare, parcare in curte, preturi decente rau si sunt si de treaba oamenii de acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari:

 

A pus careva dintre voi TRE pe SV? (in special pe ala de 650) ? Din cate stiti, ar afecta (negativ) consumul?

 

De asemenea,cei cu SV 1000, cat va papa in oras la mers normal?

 

Stau in dubii ca un dobitoc, iar mi-am pus Sv ul la vanzare ca vreau de 1000, ba vreau sa-i dau jos furca si sa-i schimb toata fata cu gsxr, sunt ca o PI.ZDA, nu am deloc liniste....

 

Ce-mi place la 650 e ca trag de el si nu creste consumu asa tare. Ce-i drept,livrarea puterii nu e ca la cel de 1000, dar e aproape suficienta pt fun. Iar pe curbe, nu ai nevoie de 1000cc

 

ma deranjeaza la 650 ca e prea mica viteza de 'croaziera' pt acel consum optim.. Eu daca merg sub 110 simt ca tampesc....Adica pe un Cruiser e o treaba,dar chiar si pe naked, sa merg sub 110 mi se pare ca stau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari:

 

A pus careva dintre voi TRE pe SV? (in special pe ala de 650) ? Din cate stiti, ar afecta (negativ) consumul?

 

De asemenea,cei cu SV 1000, cat va papa in oras la mers normal?

 

Stau in dubii ca un dobitoc, iar mi-am pus Sv ul la vanzare ca vreau de 1000, ba vreau sa-i dau jos furca si sa-i schimb toata fata cu gsxr, sunt ca o PI.ZDA, nu am deloc liniste....

 

Ce-mi place la 650 e ca trag de el si nu creste consumu asa tare. Ce-i drept,livrarea puterii nu e ca la cel de 1000, dar e aproape suficienta pt fun. Iar pe curbe, nu ai nevoie de 1000cc

 

ma deranjeaza la 650 ca e prea mica viteza de 'croaziera' pt acel consum optim.. Eu daca merg sub 110 simt ca tampesc....Adica pe un Cruiser e o treaba,dar chiar si pe naked, sa merg sub 110 mi se pare ca stau...

 

Eu zic ca ai gresit motorul, si sa mai faci o incercare. Radule, tu ce zici? rolleyes.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine cine, eu? Eu astept cu nerabdare sa mai bag ceva km cand ajung pe acasa. Aici sunt tinut numa la 15 grade... o cam iau razna :))

 

Adriane, stii si tu prea bine ca furca aia schimbata nu o sa faca motoreta sa traga sau sa consume altfel. daca problema ta e suspensia atunci poti incerca, dar daca te nemultumeste tot ce tine de motor atunci raspunsul este cel al lui Tija.

 

Eu cel putin cand merg singur nu ating 110 in croaziera, poate doar in depasiri :)). Pur si simplu nu imi mai place. ma bate vantu aiurea. Si sunt din ce in ce mai convins ca vreau ceva cu motor de peste 1500 care sa stea la turatii mici :D. Imbatranesc :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cel putin cand merg singur nu ating 110 in croaziera, poate doar in depasiri :)). Pur si simplu nu imi mai place. ma bate vantu aiurea. Si sunt din ce in ce mai convins ca vreau ceva cu motor de peste 1500 care sa stea la turatii mici :D. Imbatranesc :unsure:

 

Ia-ti un V-strom si iti trece (sper!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt tampit ma:) nu vreau semighidoane si furca de gixxer decat pt handling care la SV, oricat de impatimiti ati fi voi,e de tot k.k.tu. Suspensia la sv e varza...

 

Si dilema mea era: iau ceva mai mare, gen SV1000 (care are o furca un pic mai decenta ca aia de pe 650 + ceva mai mult cuplu), ori raman cu asta si o imbunatatesc pe asta.

 

o sa merg pe varianta a doua.

 

Tija stai linistit, n am gresit deloc motoru' stiam exact ce vreau si SV ul asta de 650 nu dezamageste cu nimic,decat suspensia,dar asta se reflecta si in pretu' sau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca iti iei S de 1000 ai sa mai ai si ceva protectie la vant asa ca probabil 140 va fiu mult mai ok de suportat plus motorul ar trebui sa se simta mai ok.

 

Una peste alta mie mi se pare o alegere destul de usoara. vrei doar handling, restul fiind ok? te apuci de furca. vrei tot ce ofera cel de 1000, schimbi cu totul.

 

Tot tu esti cel care stie daca/ce merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca iti iei S de 1000 ai sa mai ai si ceva protectie la vant asa ca probabil 140 va fiu mult mai ok de suportat plus motorul ar trebui sa se simta mai ok.

 

Una peste alta mie mi se pare o alegere destul de usoara. vrei doar handling, restul fiind ok? te apuci de furca. vrei tot ce ofera cel de 1000, schimbi cu totul.

 

Tot tu esti cel care stie daca/ce merita.

 

Merg f mult in oras, zilnic, deci asta imi va da de furca cu ala de 1000....

 

Da-l in plm de 1000cc....

 

raman cu asta de 650....

 

Asa pe net, pe forum imi vin idei proaste...

 

Cand urc pe el acusi si plec de la munca, am un zambet tamp pe fatza :))

 

Am mai pus o data la vanzare fata, dar ma cautasera cativa pt aripa etc....si nu pot sa dau bucati mici ...

 

Daca as da roata cu discuri si furca, ar fi o treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot va atarati "sculele" pe aici vin si eu cu a mea... poza este cam veche dar in plus pe ea sunt decat crash-padurile!

uite asa arata o codita de sv decenta! :peace:

post-35080-0-03042300-1339689765_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dihania ce discuri de frana ai ? pune si niste furtune de frana metalice pe fata.

 

Apropos, nu te corup sa-mi vinzi capacu monopost?:)

 

Si pune si niste poze mai recente eventual :P

 

discurile sunt armstrong si sa stii ca am furtune metalice pe fata.:P ce se vede negru este cablul de la chilometraj sau cum naiba il cheama de pleaca din vestitul melcul de la roata.

nu vand monopostul pentru ca nu suport saua de pasager care oricum ar fi degeaba. doar eu am fost pasagera pe motoreta mea...din diferite motive! :)

post-35080-0-70039200-1339698401_thumb.jpg

post-35080-0-71060700-1339698525_thumb.jpg

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tija stai linistit, n am gresit deloc motoru' stiam exact ce vreau si SV ul asta de 650 nu dezamageste cu nimic,decat suspensia,dar asta se reflecta si in pretu' sau

 

Pentru supensia spate poti face cum am facut eu, cu amortizor de ZX6R generatie noua. Sau ZX10R. Schimba suspensia total, si din reglaje il faci cum vrei tu sa fie. Pe fata am ceva modificari (asa am luat motorul - nu stiu exact ce si cum, dar stiu ca e mai tare decat toate SV650 pe care le-am probat pana acuma). Mi-ar placea o fata de supermoto, dar e cam scumpa si inca nu ma mananca mainile chiar asa tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma baieti...ce ziceti sa iesim maine la o limonada si tu hardknox sa o aduci si pe prietena ta sa ii explicam ca o toarta pe coada motorului nu ii ofera comoditatea mult dorita. si ne mai vedem si noi la ochi, ne cunoastem , care nu ne cunoastem, mai povestim...ce ziceti?

Ca locatie propun fostul bikers de pe matei voievod ca are terasa mare, parcare in curte, preturi decente rau si sunt si de treaba oamenii de acolo!

 

Hai ca am vorbit si cu Vic si a zis ca vine si el.Deci azi un cicorico la Ursu pe la 19:00 , e ok ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost complicat sa pui amortizorul spate? Stiu ca ai avut ceva de tras. La dimensiuni cum este fata de cel de la Sv? Mai inalt mai gros?

 

Prima data a fost mai greu. A doua oara mai usor. Cam ca la femei rolleyes.gif.

Amortizorul de ZX are 380mm lungime (fata de 378mm sau cat are originalul) si are cursa un pic mai mare decat cel de SV. Grosimea e de 80, fata de vreo 70 si ceva. Cel de GSX avea vreo 85 in diamteru si freca in bascula cu arcul. Era si ceva mai scurt + cursa mai lunga si freca roata de aripa. Plus, era moale ca diareea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am vorbit si cu Vic si a zis ca vine si el.Deci azi un cicorico la Ursu pe la 19:00 , e ok ?

 

PERFECT!!!! Cine mai doreste azi la ora 19 noi mergem la suc. va asteptam!!! o sa mai dau si eu niste mesaje pe la care ii mai am in telefon poate mai vin si altii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...