Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

sinteti sensibili ca niste pixde, parca n-ati fi motociclisti.

cind ti se demonstreaza cu argumente ca maninci rahat, ar fi bine sa inghiti in sec si sa inveti. dar, pe de alta parte, daca te simti ok cu ulei mai tare si crezi ca rezolvi cu 25 de RON o problema pe care altii o rezolva cu sute de euro, poate e ok :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum am zis, nu e nimeni sensibil, e felul in care este adresat un post. Nici eu nu cred ca se rezolva totul cu un simplu schimb de ulei, de aia nici nu ma complic. La fel cum nu cred ca cei de pe svrider or fi ingineri de navespatiale, dar nici nu sar la gatul omului.

 

Eu am fost bucuros ca topicul asta a stat destul de multa vreme fara posturi care sa atace si cu ceva informatie pe el. Sper sa si ramana asa. Nu am chef sa mai fie vreo 10 pagini de cearta pe aici cu cine stie pe care si cum i se adreseaza, care cum ce fel si ce culoare de rahat mananca, etc.

 

So, Adrian poate sa isi schimbe fata, din punctule meu de vedere, chiar il rog si daca mai si posteaza mici probleme, tips and tricks, si ceva poze cu lucrarea, consider ca e perfect. E clar ca nu il satisface varianta cu uleiul si e foarte bine.

 

Iar daca altii nu sunt sensibili si sunt motociclisti si se injura nu au decat. prefer din astia mai sensibili cu care se poate sta la o bere si schimba o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar te vezi cum vorbesti?Imi dai senzatia ca te roade, dar din fericire la mine ai pas..nu are rost, nu imi place sa discut cu oameni la care tot al 2-lea cuvant ii pixda si c a c a t.

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radu, nu ma refeream la tine.

datele "reci" ramin valabile. de dragul atmosferei pasnice putem sa credem orice legenda de bodega, dar ingineria ramine inginerie. n-am postat fabulatii, ci lucruri scrise de oamenii care ne proiecteaza si construiesc motoarele. eyes to see, ears to hear. over and out.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa vreme nu am mai postat pe "bucatica" dedicata SV-urilor....pentru ca nu se intampla nimic, adica erau discutii de "hai la un suc", discuti de interes restrans, a 2-3 posesori de SV.

Consider ca e mult mai bine cu discutiile legate de probleme, rezolvari, opinii si tot ce tine de "pastrarea" motorului in functiune, mai putin partea legata de muscaturi.

Eu asa vad forumul.

Oricum la diferitele probleme postate, multe raspunsuri sunt departe de ceea ce e bine, sau nu sunt luate in seama, dar sunt un punct de plecare in rezolvarea problemei aparute.

Sa nu imi ziceti ca ale voastre nu necesita "surubareala" ! Asta din experienta.... suntem posesori , in familia noastra, de doua SV 650 si o Cagiva Raptor 650.

Apropos, m-am inscris si eu in "gasca" releurilor de tensiune decedate :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba necesita surubareala, ca altfel m-as plictisi.

Sunt de acord cu discutiile legate de probleme si solutii.

 

Nu mai tin minte daca ai postat, dar pentru a monta furca de ducati, ce jug ai folosit? S-a potrivit usor sau ai mai schimbat ceva pe acolo?

 

Ultima data cand am mers cu moto, aveam frana cam moale/elastica. Banuiesc ca am ceva aer prin circuit. Voi cum le aerisiti? Am vazut ca se practica varianta cea mai simpla: pompat pana "tine" si apoi desfacut surubul de aerisire, si tot asa; sau ar mai fi ceva pompe de vacuum.

 

Eu am incerat prima varianta dupa ce am schimbat lichidul de frana si nu sunt prea multumit de rezultat. Cand ajung acasa o iau de la capat.

 

Am furtun stock pe ea. asta nu ar trebui sa aiba ceva insertie ca sa nu se dilate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa vreme nu am mai postat pe "bucatica" dedicata SV-urilor....pentru ca nu se intampla nimic, adica erau discutii de "hai la un suc", discuti de interes restrans, a 2-3 posesori de SV.

exact asa e si pe topicul de Banditi, aia din Bucale se tot invita la un suc. foaaaaarte interesant. la noi lumea nu are banii si/sau interesul pt. a se apuca de modificat serios prin motor. daca vine unu' ca Adrian B care vrea sa faca o treaba, e intimpinat cu cinsimul ala romanesc, "las-o balta frate, nu-ti iese, ce te agiti?" :)

 

Oricum la diferitele probleme postate, multe raspunsuri sunt departe de ceea ce e bine, sau nu sunt luate in seama, dar sunt un punct de plecare in rezolvarea problemei aparute.

corect.

singura problema e cind postezi o impresie subiectiva si neargumentata. putini stau sa-si bata capul sa se documenteze si iau de-a gata parerile unora, de parca ar fi stiinta avansata. asta e problema internetului, fiecare e liber sa scrie orice si de multe ori, de dragul pacifismului, e lasat in pace. dupa care vin altii, citesc si cred.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@radu86 :

pentru furca de Ducati 900 SS ( asta o am ), producator SHOWA, am folosit jugurile de pe un R1. Am facut alt ax, Yamaha R1 il are de aluminiu ( iar daca il modificam se slabea f.mult avand interior de diametru mare ), si alte diametre pt. rulmenti ( SV '99-'02 are rulmetii cu interioare de 30mm -jos si 25mm -sus )

Conductele de frana ...altele, nu dadeau bine pt. etrierul care il am, alt unghi pt. capetele de conducta.....100 lei / bucata la lungimea, culoarea si capetele dorite.

Legat de aerisit, a mers varianta clasica....pompe,pompe. M-a chinuit doar la Cagiva pe spate....e Brembo dar aerisitorul nu e in punctul cel mai de sus....l-am demontat de pe suport , intors cu aerisitorul in sus, o cheie intre placute ( sa nu se inchida )....si pompe.

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Inseamna ca mai continui cu varianta clasica la aerisit pana iese.

 

Sa inteleg ca o data cu furca, ai schimbat si discurile, si etrierii? Adevaru e ca daca mi-as permite as incerca si eu o astfel de schimabre mai mult din curiozitate. Intr-adevar arata mult mai dragut cu o furca mai sanatoasa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domne ma parca am dat cu bolovani in voi, ma bucur ca aveti atatea cunostinte si inteleg ca la nu stiu care ii s-a pus pata sa isi schimbe furca dar nu trebuie sa reactionati ca niste copii, fereasca-ma bunu Dumnezo...era o parare..si plus ca nu e nevoie de nu stiu ce furca ca sa mergi sportiv( in poza ai si dovada care am mai pus-o cu cateva posturi in urma si cu un drum "ii dau si peste nas" celui care a spus ca fac parte din categoria celor care se duc cu 80 si doar in linie dreapta :rolleyes: ), ca si concluzie din partea mea poti sa iti pui zaruri roz legate de ghidon ca nu am nimic impotriva, dar nu va apucati sa ma bagati in toate categoriile cunoscute de voi avand in vedere ca habar nu am si habar nu aveti cu cine vorbiti, cand o sa necunoastem personal si o sa iti faci o parere despre mine atunci te las sa scri ce vrea inima ta.Astea fiind spuse pentru cei care ne cunoastem mai personal am fost astazi pe la PEPSI, bine ati auzit si da inca mai traieste :D si nu si-a vandut SV-ul , am fost de ma ajutat sa schimb uleiul din...clar..furca :lol: , am pus un 10w si cate 450ml, pana cand nu ma duc pe serpentine nu pot sa va dau un feedback final dar in comparatie cu 5w si 420ml cred ca o sa fie mai bine..sper, "pontul" e de pe svrider sper sa nu fi mintit baietii :laugh:post-42111-0-82939400-1339865383_thumb.jpg

 

Copilu'.......mi-e lene sincer sa caut sa-ti dau quote si sa-ti demonstrez ca cel care e pornit genu' asta de discutie ai fost tu.

 

Este forum, vorbim,discutam. Mi se pare normal sa spun ce as vrea sa fac, sa cer sfaturi/pareri,sa ma consult cu lumea.

 

Dar cand vine unu' ca tine si ma ia la 11 metri ca 'ce mare nevoie de furca USD am" si ca pot rezolva cu ulei mai vascos,nu stiu cum sa-ti zic.......dar tu singur ti-ai cautat replicile mele......prin atitudinea pe care ai avut-o...

 

Daca ai la avatar o poza cu tine facand wheelie si iti postezi de 10 ori pe topicu asta o poza in care dai cu niste slidere de asfalt, nu stiu cum sa-ti zic, da cred ca ai o parere prea buna despre tine iar asta mie mi-e total indiferent.

 

O sa-mi fac si eu o poza pe-o roata si una aplecat, ca sa nu simti ca vb cu un fraier sau cu unu' mai prejos ca tine, plm........sa fim 'la fel'embarrassed.gif

 

 

Eu stiu pe ce drumuri ma dau,eu stiu ce schimbari vreau sa fac si de ce vreau sa fac. Nu tre sa-ti justific tie sau altcuiva. Scriu aici doar ca sa ma consult si sa mai vb cu lumea, nu ca sa ma justific.

 

De ce tot vorbesc si nu o fac dracului? pentru ca nu am bani,pentru ca am niste bani blocati la cineva, am si eu datorii,probleme.......si iti dai seama ca furca de SV nu e chiar prioritatea numaru 1.

 

in primu rand nici nu am inmatriculat motoru, inca merg cu ultimu set de nr rosii ......

 

 

Dupa ce-am dormit 4 ore si ceva in ultimele 48 de ore, astazi si-au spus cuvantul.......

 

Am cazut pe drum drept, la 30 la ora,fara nici o masina/pieton in jur,doar piscand frana (pe asfalt ultra mega ca.ca.t de lucios).

 

Iar cand am ajuns acu seara acasa, am scapat-o si pe partea cealalta, ca fiu sigur ca am facut o treaba completa pe ziua de azi.

 

Tre sa-mi invat limitele cu oboseala si sa nu ma mai urc cand vad ca abia ma tin pe picioare...

 

Cu ocazia asta am observat ce minune e sa ai naked fata de carenata, la cazaturi la viteza mica sau la scapat de pe loc.

 

Capete de ghidon fff putin polizate, crashpadu stang indoit (dar s-a indreptat,trebe alt surub), schimbator putin indoit,dar s-a indreptat,si-atat. In rest nici o zgarietura...

 

Iarasi imi suport consecintele propriei prostii. Inca am pe ea gumele cu care am cumparat-o, iar pe fata am un Michelin ORDINAR dot 2004. Era lucios in draci' asfaltu ala,da si guma e pilaf........

 

Si-asa tre sa-i fac RAR ul, cred ca e o idee colosala sa-i pun niste gume decente,ca nu se mai poate.

 

Si cu ocazia asta, revin cu anuntul de vanzare de acum multe multe pagini in urma.

 

 

Vand toata FATZA, daca e careva interesat de piese, sa ma anuntati.

 

 

@calin_cz : Respect pt ca esti mai 'tehnic' si ca te implici in modificarea SV ului. Cam care-i diferenta de comportament intre SV cu furca stock dinainte si acum cu modificarile aduse?

 

La franare/denivelari/gropi luate in curbe,cum isi pastreaza trasa ? etc etc etc?

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba necesita surubareala, ca altfel m-as plictisi.

Sunt de acord cu discutiile legate de probleme si solutii.

 

Nu mai tin minte daca ai postat, dar pentru a monta furca de ducati, ce jug ai folosit? S-a potrivit usor sau ai mai schimbat ceva pe acolo?

 

Ultima data cand am mers cu moto, aveam frana cam moale/elastica. Banuiesc ca am ceva aer prin circuit. Voi cum le aerisiti? Am vazut ca se practica varianta cea mai simpla: pompat pana "tine" si apoi desfacut surubul de aerisire, si tot asa; sau ar mai fi ceva pompe de vacuum.

 

Eu am incerat prima varianta dupa ce am schimbat lichidul de frana si nu sunt prea multumit de rezultat. Cand ajung acasa o iau de la capat.

 

Am furtun stock pe ea. asta nu ar trebui sa aiba ceva insertie ca sa nu se dilate?

 

Cand ai aerisit franele ai desfacut si etrierele? Din experienta proprie iti spun ca la spate, pistonasele au tendinta de a se gripa si e bine din cand in cand sa le desfaci cureti si sa verifici garniturile pistonaselor. Aerisirea am facut-o si prin metoda manuala, dar dupa ce am schimbat odata tot lichidu, si am dat la pompe de am zis ca nu o sa-si mai revina vreodata, mi-am cumparat o pompa de vacuum si acum aerisirea e floare la ureche :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oboseala este parsiva rau de tot, eu daca ma simt obosit sau nu ma simt capabil sa merg pe motocicleta intr-o zi, iau fain frumos transportul in comun, beau o bericica, fac o plimbare si e totul bun si frumos. Aveti grija ca nu este de joaca! Tu ai scapat ieftin din cazatura?

 

Am mai condus obosit, da' acu am sarit calu' nasol.......

 

am o pi.zda mica la glezna stanga, una mai mare (o julitura) la genunchiul stang dar pe lateral,unde e osu ala mic, si una mica la cotu stang...

 

Faza cea mai tare este ca de cand a inceput vara n-am pus pantaloni scurti pe mine,dar FIX ieri m-am trezit sa ies in tricou si pantaloni scurti.....

 

Puteam sa belesc MULT mai tare, am scapat foarte foarte ieftin atat eu cat si motoru.

 

Deci mi-am jurat ca nu mai merg in viata mea cu gume proaste/uzate/vechi.

 

 

Pana acu' ziceam ca hai treaca mearga, doar MERG INCET cu 40-60....

 

NU, cu gume proaste pici si la 30 la ora vad....:|:rusinica::rusinica::baldy::baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te inseli.

Am un prieten cu gsx-r 750 (2001) si mereu cand apuc sa merg cu mobra lui nu exista nivel de comparatie cum se comporta in curbe , SI ANUME: cand iau o denivelare pe curbe. Efectiv isi pastreaza trasa, nu o misca NIMIC.

 

Cu SV ul indiferent ca merg drept sau aplecat, la cele mai mici denivelari/gropi etc...face ghidonu in toate directiile...

 

Daca o sa fac rost de bani neaparat o sa vreau sa fac swap ul asta. O sa am frane mult mai eficiente, handling mult mai bun. Nici nu o sa se compare cu un SV stock sau cu alte naked uri.

 

N-o sa am bani si de amortizoru' spate de la inceput,da' usor vine si ala...

 

Vad ca te grabesti tare sa te contrazici cu oricine are alt punct de vedere fata de tine, in loc sa realizezi ca omul ala (sau oamenii aia) poate vor cu totul altceva, nu gandim toti la fel (din fericire!). Nu toata lumea care are SV se orienteaza spre mers sportiv, si asta nu inseamna ca musai e pe drum gresit!

Eu acuma vreau ceva gen enduro touring (am aflat intre timp ca drumurile care merg departe nu au tocmai asfalt ca-n palma), nu vreau supersportiva. Daca vroiam sportiva, imi luam de mult timp - mai ales la ce preturi sunt acuma. Pe de alta parte, decat sa dau o suma ridicol de mare pentru un motor gen V-strom, KTM 950 adventure sau ceva asemanator, se merita mai degraba sa adaptez SV-ul la nevoile pe care le am acum. In plus, mi-e drag de el si nu vreau sa il dau.

 

Cu ocazia asta v-as ruga sa terminati cu certurile pe acest topic. Exista PM si exista destule topicuri de scandal unde puteti face asa ceva, haideti sa nu facem mizerie (si) aici! As prefera sa pastram topicul pentru discutii pertinente despre reparatii, iesiri, modificari si alte cele specifice SV-urilor, fara certuri si atacuri la persoana. Se poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca te grabesti tare sa te contrazici cu oricine are alt punct de vedere fata de tine, in loc sa realizezi ca omul ala (sau oamenii aia) poate vor cu totul altceva, nu gandim toti la fel (din fericire!). Nu toata lumea care are SV se orienteaza spre mers sportiv, si asta nu inseamna ca musai e pe drum gresit!

Eu acuma vreau ceva gen enduro touring (am aflat intre timp ca drumurile care merg departe nu au tocmai asfalt ca-n palma), nu vreau supersportiva. Daca vroiam sportiva, imi luam de mult timp - mai ales la ce preturi sunt acuma. Pe de alta parte, decat sa dau o suma ridicol de mare pentru un motor gen V-strom, KTM 950 adventure sau ceva asemanator, se merita mai degraba sa adaptez SV-ul la nevoile pe care le am acum. In plus, mi-e drag de el si nu vreau sa il dau.

 

Cu ocazia asta v-as ruga sa terminati cu certurile pe acest topic. Exista PM si exista destule topicuri de scandal unde puteti face asa ceva, haideti sa nu facem mizerie (si) aici! As prefera sa pastram topicul pentru discutii pertinente despre reparatii, iesiri, modificari si alte cele specifice SV-urilor, fara certuri si atacuri la persoana. Se poate?

 

Cred ca nu vb limba romana amandoi.

Nu eu am lasant polemica si contrele.

 

Chiar nu mai am chef sa explic de la ce-a pornit discutia,daca tu in continuare crezi ca doar eu m-am luat de el ramai cu parerea ta, ca nu ma ajuta cu nimic daca ti-o schimbi sau nu...

 

Cred ca am scris de vreo 3 ori ca nici nu prea are legatura cu mersul sportiv schimbarea furcii, ci pt un handling mai sigur/stabil/bun al motocicletei per total...

 

Acu vis a vis de ce spui tu cu enduro-touring, si eu simt la fel.

 

Vad o gramada de zone frumoase inaccesibile motoarelor gen SV etc... Dar vorba ta, nu mi permit 2 motoare,si sincer nici asta nu prea am chef sa-l dau/schimb...

 

Eu cred ca nu se cearta nimeni. NU se jigneste nimeni,ci doar discutam in contradictoriu. Cum ai zis, nu putem fi toti mereu de acord :):cheers:

 

going up !

 

ce vreme frumoasa, tocmai buna de spalata motoreta si dat o tura pe la soarepost-16651-0-82199400-1339852113_thumb.jpg

 

Ce model e asta? 2007?2008??

 

Arata BESTIAL cele cu cadru negru model 2006+ ...

 

Foarte frumos al tau, si cu saua aia rosie.

 

Zi-mi daca toba aia Micron e pt SV expres, sau de pe ce e si daca e usor de adaptata (cat a costat) cum s-aude etc....

 

 

 

LE:

 

posesori de SV, stiti vreun pont de gume pt mobrele noastre ? 120/60/17 & 160/60/17 ? M-ar interesa ceva SH, DOT minim 2009. Ca nu am bani de gume noi acum..

 

Trebuie sa dau jos panaramele astea care le am pe ea acum UREGNT URGENT...

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane replici am multe de dat dar din respecte pentru cei de aici am renuntat, asa ca las-o dracului balta.Iar in legatura cu evenimentul..pareri de rau, dar ce sa faci, se intampla si trebuie sa o iei ca pe o experienta caci c-am 90% de aici am muscat-o cu scapatul de pe loc :rolleyes: , iar spre deosebire de a ta noi cei cu carene am mai rupt/zgariat cate o carena/semnalizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane replici am multe de dat dar din respecte pentru cei de aici am renuntat, asa ca las-o dracului balta.Iar in legatura cu evenimentul..pareri de rau, dar ce sa faci, se intampla si trebuie sa o iei ca pe o experienta caci c-am 90% de aici am muscat-o cu scapatul de pe loc :rolleyes: , iar spre deosebire de a ta noi cei cu carene am mai rupt/zgariat cate o carena/semnalizare.

 

Daca ai replici de dat, astept cu nerabdare un PM de la tine :makeout::makeout::makeout:

 

Aia cu scapatu' de loc a fost maxim imbecila, eram atat de chior de oboseala incat abia ma tineam pe picioare...

 

Cealalta in traffic a fost o mu.je bine meritata, daca merg cu guma DOT 2004 pe fata care-i praf ...

 

Un pont de gume, ceva? stie cineva?

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersu' asta cind esti obosit e nasol de tot, mai ales ca de multe ori nu constientizezi oboseala. la putin timp dupa ce-am luat motorul acuma 4 ani stateam destul de mult peste program si cind ieseam de la munca, 2-3 minute eram zombie, imi lua o vreme sa-mi activez atentia.

in Iasi cel mai de rahat asfalt e pe N. Iorga, cu toate ca nu e nici o groapa e extrem de lucios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersu' asta cind esti obosit e nasol de tot, mai ales ca de multe ori nu constientizezi oboseala. la putin timp dupa ce-am luat motorul acuma 4 ani stateam destul de mult peste program si cind ieseam de la munca, 2-3 minute eram zombie, imi lua o vreme sa-mi activez atentia.

in Iasi cel mai de rahat asfalt e pe N. Iorga, cu toate ca nu e nici o groapa e extrem de lucios.

 

Mai porno decat asfaltul lucios e asfaltul LUCIOS UD, pe PLOAIE.....:yikes:

 

 

 

 

 

 

Vreau sa comand niste crash-paduri pt SV ul meu de la T-Rex Racing ( USA).

 

http://t-rex-racing....hp?category=176

 

Costa 39 $ alea pt naked-uri si 69$ alea pt carenate (alea no cut).

 

Problema e ca shippingu' e cam mult, e vreo 45$ pt alea de naked (alea de 39$ ) si vreo 50 $ pt celelalte (alea la 69$).

 

Am mai cumparat de la ei anu trecut crash-pad uri pt VTR si mi-au venit in maxim 10 zile parca ,foarte ok firma. (am platit prin PAYPAL).

 

Faza-i ca acum nu-mi prea convine sa dau 45 $ shipping pt crash paduri de 39 $.

 

Daca mai sunt si altii interesati, sa luam mai multe, sa reducem din costurile transportului.

 

I-am intrebat care-s costurile de shipping daca cer mai multe (eram curios cu cat e mai mare).

 

pentru pana la 4 kituri , e vreo 50$ shippingu pt alea de naked (sau 55$ pt pana la 8-9 kituri) si 55 $ pt 4 kituri de alea pt carenate.

 

Daca e careva interesat, spuneti, sa vedem cati ne adunam...

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai replici de dat, astept cu nerabdare un PM de la tine :makeout::makeout::makeout:

 

Aia cu scapatu' de loc a fost maxim imbecila, eram atat de chior de oboseala incat abia ma tineam pe picioare...

 

Cealalta in traffic a fost o mu.je bine meritata, daca merg cu guma DOT 2004 pe fata care-i praf ...

 

Un pont de gume, ceva? stie cineva?

 

GUME ..recomand 2CT

 

Daca ai replici de dat, astept cu nerabdare un PM de la tine :makeout::makeout::makeout:

 

Amu uitat sa specific, si din respect pentru mine :laugh: deci nu o sa ai ocazia asta.

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai aerisit franele ai desfacut si etrierele? Din experienta proprie iti spun ca la spate, pistonasele au tendinta de a se gripa si e bine din cand in cand sa le desfaci cureti si sa verifici garniturile pistonaselor. Aerisirea am facut-o si prin metoda manuala, dar dupa ce am schimbat odata tot lichidu, si am dat la pompe de am zis ca nu o sa-si mai revina vreodata, mi-am cumparat o pompa de vacuum si acum aerisirea e floare la ureche :P

 

La spate am umblat o singura data nult trecut. totul mergea ceas asa ca le-am lasat in pace. Pe fata am maneta prea slaba si intrebam ce metode folositi pe aici. Vad cand ajung acasa ce o sa reusesc.

 

@Adrian, la ce te referi prin pont? 120-60-ZR17 fata, 160-60-ZR17 spatele. Despre model... depinde ce vrei tu de la ele. Eu caut mereu sa ma tina cat mai mult asa ca m-am orientat spre ceva de strada. Pana acum am avut doar Metzeler Z4 si Z6 Interact. Amfost multumit de amandoua. O singura data mi-a alunecat Z6-le.. in Iasi pe asfalt lucios uscat, la o trecere de pietoni (si nu am franat brusc, ci progresiv pana l-am auzit cu scartaie si incepea de acuma sa cada pe dreapta). De atunci am o oarecare rezerva in a frana prin Iasi :)))

 

Poate ne vedem intr-o zi pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adrian, la ce te referi prin pont? 120-60-ZR17 fata, 160-60-ZR17 spatele. Despre model... depinde ce vrei tu de la ele. Eu caut mereu sa ma tina cat mai mult asa ca m-am orientat spre ceva de strada. Pana acum am avut doar Metzeler Z4 si Z6 Interact. Amfost multumit de amandoua. O singura data mi-a alunecat Z6-le.. in Iasi pe asfalt lucios uscat, la o trecere de pietoni (si nu am franat brusc, ci progresiv pana l-am auzit cu scartaie si incepea de acuma sa cada pe dreapta). De atunci am o oarecare rezerva in a frana prin Iasi :)))

 

Poate ne vedem intr-o zi pe acolo.

 

Raducu' stiu si eu dimensiunile :)))

 

Prin pont ma refeream la ORICE: adica efectiv am nevoie sa-mi schimb gumele urgent. Am nevoie ceva cu DOT minim 2009, SH, fara snururi & alte k.k.turi etc..

 

Am niste ciocane DOT 2004 fata si DOT 2007 spate....(asa am luat-o, si tot am amanat achizitia de gume pana cand ....m-a costat o cazatura)

 

Da, Iasi ul are niste drumuri tampite total. Ori is pline de gropi si denivelari,ori daca-s normale au un asfalt lucios foarte nasol .

Pai eu m-am pi.zd.it ier la Rapa Galbena ieri,daca stii unde e :angryfire:

 

Da, neaparat sa ne vedem la un suc/cafea cand esti pe aici :friends::friends::friends:

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raducu' stiu si eu dimensiunile :)))

 

Prin pont ma refeream la ORICE: adica efectiv am nevoie sa-mi schimb gumele urgent. Am nevoie ceva cu DOT minim 2009, SH, fara snururi & alte k.k.turi etc..

 

Am niste ciocane DOT 2004 fata si DOT 2007 spate....(asa am luat-o, si tot am amanat achizitia de gume pana cand ....m-a costat o cazatura)

 

Da, Iasi ul are niste drumuri tampite total. Ori is pline de gropi si denivelari,ori daca-s normale au un asfalt lucios foarte nasol .

Pai eu m-am pi.zd.it ier la Rapa Galbena ieri,daca stii unde e :angryfire:

 

Da, neaparat sa ne vedem la un suc/cafea cand esti pe aici :friends::friends::friends:

 

anvelopemoto.eu - vezi ce au pe stoc. La mine au ajuns de pe o zi pe alta, chiar m-au salvat, ca am ramas descult inainte de concediu multumita celor de la mymoto care mi-au promis cauciucuri si mi-au zis in ultima clipa ca nu le mai au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anvelopemoto.eu - vezi ce au pe stoc. La mine au ajuns de pe o zi pe alta, chiar m-au salvat, ca am ramas descult inainte de concediu multumita celor de la mymoto care mi-au promis cauciucuri si mi-au zis in ultima clipa ca nu le mai au.

 

 

Au si SH? sau doar noi?

 

M-am uitat si vad ca 120/60/17 pornesc de la 380 RON. Sub nici o forma nu am bani de gume noi acu.

 

Caut ceva SH DOT minim 2009...

 

@Adrian B .......... poate da bine furca de pe TL 1000 ( si la pret)

http://bikeshop.ro/h...c=1&zoom=1#foto

 

 

Tre sa ma uit pe svrider daca trebe modificat ceva, tre sa ma interesez ce gen de furca e aia de pe TL (cat e de buna) si apoi sa vad daca o mai are omu' la vanzare, daca nu e accidentata, etc etc.

 

Oricum mersi pt info chiar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...