Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pura intamplare...poate stie cineva cine a facut monstrul din figura:

 

sv108735be0.jpg

 

Nu copchilul...motorul...in caz ca nu se intelege :)

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Din pura intamplare...poate stie cineva cine a facut monstrul din figura:

 

sv108735be0.jpg

 

Nu copchilul...motorul...in caz ca nu se intelege :)

 

ai mai multe informatii / poze?

 

pare extrem de interesanta treaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

Intentionez sa cumpar un sv de 650...la ce probleme ar trebui sa ma astept?...la ce sa ma uit cand il cumpar...intreb ceva specific modelului asta...generalitati ma descurc.

O alta intrebare ar fii daca amortizorul de pe spate are posibilitatea de a fii coborat?(este pt o persoana mai scunda...maxim 1,6)

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nRock, trebuie sa fi atent la aceleasi chestii care dau de gol orice motocicleta mai veche ( scurgeri de fluide, zgomote ciudate ale motorului, etc), cel mai bine ar fi sa mergi cu cineva care se pricepe, asta daca nu te pricepi chiar tu si si mai bine cu cineva care are sau a avut un SV (motoarele din prima generatie au o problema cu circuitul de reincarcare al bateriei care daca nu a fost remediat poate sa iti dea ceva batai de cap, dar nu e ceva grav, se rezolva usor).

Legat de amortizor - se poate lasa si din amortizare dar nu e ideal, cel mai bine e sa ii achizitionezi un kit de ridicare/coborare - se gasesc gata facute si se instaleaza foarte usor.

Succes si bafta.

 

p.s. ai facut o foarte buna alegere, SVul este un motor extrem de fiabil, destul de "economic" si super distractiv, varianta N fiind extrem de agila in oras, varianta S fiind ceva mai potrivita pentru drumuri ceva mai lungi oferind o protectie ceva mai buna la vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Apoi ...chestii metalice indoite(sa fi sigur ca nu a fost accidentat) cadrul pe care sunt prinse farurile si bordul e destul de slabut si se indoaie repede la un accident, mai poti verifica distanta intre cadru si carenele laterale, vezi sa fie uniforme,lipituri ale carenelor pe interior,eventuale capace de la motor sparte si dupaia lipite.Intreabal daca o schimbat bujiile, sincronizat carburatoarele, daca a facut asta motorul ar trebuii sa porneasca destul de usor, asculti un pic motorul sa vezi daca nu bate ceva pa acolo, mai mult ca sigur s-ar putea sa auzi lantul de distributie dar poti sta linistit ca e ceva normal.Ai putea sa mai verifici incarcarea, daca la ridicarea turatiei motorului voltajul scade inseamna ca e bai cu releul de incarcare...c-am atat imi vine acum prin cap :)

 

 

@Radulaz, am pus si eu acceasi intrebare mai demult, unul din raspunsuri e cel de mai sus

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Radulaz - un SV650 fara kit de coborare("oasele" de la amortizorul spate) e killer pentru o persoana de 1.60, nu prea vad cum ar putea sa calareasca asa ceva - mobra asta e facuta pe cadrul celei de 1000 si e inalta.

 

Ori alta mobra desi recomand SVul oricarui incepator/avansat, ori cumperi kitul de coborare inaintea mobrei(o tranteste si o sa'i para rau)

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai mai multe informatii / poze?

 

pare extrem de interesanta treaba..

 

Din ce am gasit eu (pe svrider parca), e un motor de competitie facut de un tip din Cehia. Cine a postat a scris ca tipul a obtinut un loc onorabil in clasament (mai ales avand in vedere faptul ca a concurat cu KTM-uri si alte bestii mai potrivite pentru off/cross). In rest, detalii prea putine. De asta intrebam si eu ca...ma tenteaza! E foarte aproape de 'my dream bike'.

 

 

tija, cat au fost valvele de harley? stiu ca erau pana in 40 usd fata de cele de sv care costa cam 160. Stiu ca trebuiau prelucrate la strung putin?

 

Valvele 'da harli' au fost in jur de 40$, si cu ajutorul unui prieten din state am platit putin si pe transport si am scapat si de vama. La strung ar fi trebuit facut ceva doar daca aveam furca de generatia a doua (nu mai stiu daca ceva adaptor sau modifcare la tijele amortizoare). Furca de la prima generatie are tijele facute cu un fel de cupe in partea de sus si valvele pica la fix. Inca o parte buna la generatia veche (pe langa carburatore :D ) e ca tijele amortizoare au deja gaurile suficient de largi, nu mai trebuie sa le faci nimic, eventual doar sa astupi gaurelele de rebound (parerile sunt impatite daca e nevoie sau nu de asta). A, si da, mai e ceva: trebuie taiate tevile distantoare corespunzator cu lungimea valvelor. Si valvele vin prelucrate destul de urat (au bavuri) asa ca trebuiesc 'luate la pila' si apoi curatate bine inainte de utilizare. Nu de alta, dar nu prea cred ca ai nevoie de span in furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

stiu ca exista conversie la soft enduro cu suspensie de transalp pe fata si spate (amortizorul fiind de gsxr 750 srad). isi face un prieten, dar n-am apucat sa vizitez garajul inca.

 

fain ca exista oameni carora nu le e frica sa experimenteze si care nu stau sa se multumeasca cu ce li se ofera stock.....

 

de obicei atitudinea asta am vazut ca-i blamata pe la noi......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AICI - Gasiti un thread pentru inspiratie despre o conversie similara SV 2nd gen transformat intr-un dual sport. Spor la modificat :P

 

p.s. la finalul postului e un link catre un alt mod - SV650 Traktor :P

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca generatorul are o putere de 300W, si tu ai bec/becuri in farul din fata, becuri la stopul spate, mai ai si semnalizarile, plus incarcarea bateriei, le aduni, vezi cam cat iti iese si cam ce ramane ar putea fi folosit in plus. daca ai manere incalzite, stopuri cu led-uri, semnalizari cu led-uri, ar trebui sa stii cam ce consum are fiecare.

 

Ce nu stiu sa iti zic este daca regulatorul stock de sv ar suporta 300W. Eu ma gandesc ca daca el se arde cu ce are moto pe ea din fabrica... daca mai pui si tu o sa tina si mai putin. Eu, ca multi altii, am schimbat regulatorul cu unul mai mare, dar si asta se incalzeste destul de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca generatorul are o putere de 300W, si tu ai bec/becuri in farul din fata, becuri la stopul spate, mai ai si semnalizarile, plus incarcarea bateriei, le aduni, vezi cam cat iti iese si cam ce ramane ar putea fi folosit in plus. daca ai manere incalzite, stopuri cu led-uri, semnalizari cu led-uri, ar trebui sa stii cam ce consum are fiecare.

 

Ce nu stiu sa iti zic este daca regulatorul stock de sv ar suporta 300W. Eu ma gandesc ca daca el se arde cu ce are moto pe ea din fabrica... daca mai pui si tu o sa tina si mai putin. Eu, ca multi altii, am schimbat regulatorul cu unul mai mare, dar si asta se incalzeste destul de tare.

 

Radule :) long time, no see... :(

 

Releul de pe SV (ca si de altfel pe multe alte motoare) e tip scurt-circuit. Adica e cu niste tiristoare care leaga la masa fazele alternatorului. Se gaseste usor schema pe net:

http://webpages.charter.net/jrandall/vrr/vrr_upgrade.htm

Tiristoarele sunt controlate in PWM pe baza unei tensiuni de referinta si in functie de tensiune de la iesirea alternatorului. Felul in care vad eu treaba...din contra, releul (sau cel putin tiristoarele din releu) e (sunt) mai putin solicitat(e) in cazul unui consum mai mare (bineinteles, nu poti merge cu consumul la infinit, ca vor ceda diodele, firele sau alternatorul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca deconectez releul (il las in gol pe partea DC), se incalzeste de il iau dracii?

 

Nu neaparat. Doar sunt solicitate mai mult tiristoarele, pentru ca vor trebui sa faca 'scurt' mai mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, caut si eu sa cumpar daca aveti pe acasa un disc de frana spate, carena fata stanga si codita spate stanga, maneta de frana fata... un sfat de unde as putea sa le cumpar, sau daca stiti pe cineva care vinde din dezmembrari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...