dihania Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) Nu este obligatoriu purtarea vestei reflectorizante pe motocicleta. Eu o mai port cand ies la drum lung, dar repet NU ESTE OBLIGATORIU. Editat Noiembrie 1, 2013 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Vand semighidoane stranga-dreapta d=41 ,sunt de pe suzuki sv650 ,dar cred ca merg la mai multe modele . 50E sau schimb de preferat cu ghidon street si prinderi pentru jugul meu,ofer si diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Salut revin cu treaba cu fast idleul, se pare ca e bulit STVA ( secondary throttle valve actuator). Ca sa stiu concret sper sa ma puteti ajuta cu cateva informatii: La ce turatie se deschid complet valvele secundare de acceleratie (cele de deasupra)....la mine e la 7500, pana atunci stau inchise complet. Ati mai avut de a face cu treburi din astea? Am tot citit pe svrider, ca oamenii le scot cu totul, si au si o imbunatatire de raspuns al acceleratiei si nu numai atat, cica ar "trage" mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Vând și eu câte ceva pt sv650s model 99-02 /index.php?/topic/704618-vand-semighidoane-manete-protectie-lant-si-cablu-ambreiaj-sv650s-1999-2002/?fromsearch=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 *meanwhile* Happy happy happy 50k km Mathilda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Big like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Salut revin cu treaba cu fast idleul, se pare ca e bulit STVA ( secondary throttle valve actuator). Ca sa stiu concret sper sa ma puteti ajuta cu cateva informatii: La ce turatie se deschid complet valvele secundare de acceleratie (cele de deasupra)....la mine e la 7500, pana atunci stau inchise complet. Ati mai avut de a face cu treburi din astea? Am tot citit pe svrider, ca oamenii le scot cu totul, si au si o imbunatatire de raspuns al acceleratiei si nu numai atat, cica ar "trage" mai bine E o problema tipica Suzuki sa se strice STVA. Cea mai rapida si ieftina remediere a problemei este sa se elimine clapetele. Nu e nimic unsafe in asta. Exista un mic dezavantaj la pornirea la rece si mersul in ture joase (foarte joase) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 doar raportam ce am descoperit cu ocazia vizitei la tine Meanwhile, am modificat pozitia surubului aluia de reglaj si e cum trebuie se pare...adica : azi dimineata pornit la 6 grade - a urcat imediat in 2000 , in 2 secunde s-a dus la 1600 unde a ramas asa pana pe la 35 de grade aratate pe bord. Not bad Tot ma bate gandu sa ii scot clapetele , dar mai vedem la primavara ... E o problema tipica Suzuki sa se strice STVA. Cea mai rapida si ieftina remediere a problemei este sa se elimine clapetele. Nu e nimic unsafe in asta. Exista un mic dezavantaj la pornirea la rece si mersul in ture joase (foarte joase) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Ca tot intreba cineva de bagaje si pasagera...merge, si chiar bine. Depinde si de marimea pasagerei totusi Topcase totusi nu cred ca e o idee buna. Si mai zic doar atat...motorul asta a fost fun acolo unde un V-strom ar fi fost boooring, si inca manevrabil acolo unde un Strom sau alt motor mai greu (si jos) ar fi devenit un chin. Acum e cam batran si cam 'se cere' altul, dar sincer mi-e foarte greu sa-i gasesc un urmas demn . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 E ok si cu topcase daca nu ai pasagera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine. Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km. Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima). Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti. Sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Spiritmonitoru' meu e neactualizat de dinainte sa schimb bujiile acu' vreo 3 ani, da'mi place partea cu 69 si a ramas asa Uite acum ai motiv sa-l actualizezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Sfaturi? Ia-ti 1000, macar stii o treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 16, 2013 Share Postat Noiembrie 16, 2013 Schimb in 6000+ ture si.. inseamna ca doar eu schimb ca o femeie, la doar 4500-5000 RPM ) 8.2% e mult :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine. Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km. Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima). Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti. Sfaturi? Ma indoiesc ca poate sa ia doar 6 la mersul tau. Pai vezi distantele la supape, sincronizeaza injectia, spala si da cu ulei filtrul de aer (daca de 2 ani nu ai facut asta, e destul de posibil asta sa fie cauza), scoate si verifica bujiile si incearca sa mai cobori oleaca turele inseamna ca doar eu schimb ca o femeie, la doar 4500-5000 RPM Inseamna ca io-s pensionar deja ca schimb in 3-4000... Editat Noiembrie 17, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Ar merita sa curete si injectoarele.. (it can't hurt). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 /index.php?/topic/704914-filtru-sport-k-n-sv-650-200lei-transport-inclus/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine. Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km. Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima). Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti. Sfaturi? Ai calculat consumul zilele astea când a fost mai frig, adică temperaturi sub 10 grade? Dacă da, sa ştii că e unul dintre factorii care influenţează consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Ma indoiesc ca poate sa ia doar 6 la mersul tau. Pai vezi distantele la supape, sincronizeaza injectia, spala si da cu ulei filtrul de aer (daca de 2 ani nu ai facut asta, e destul de posibil asta sa fie cauza), scoate si verifica bujiile si incearca sa mai cobori oleaca turele Inseamna ca io-s pensionar deja ca schimb in 3-4000... Nu mai stiu sincer sa fiu.. dar probabil ca aveam consum maricel si inainte. Nu menajez Distantele la supape sunt programate in primavara, filtrul de aer a fost regenerat(spalat/uns) la cateva ore dupa ce am postat prima oara.. cu toate ca nu era prea murdar si ulei avea(parca l'am mai pufait cu ceva ulei in primavara). Cat despre turatii, incerc sa fiu cat mai zgomotos in trafic. Nu stiu cum e la voi in orase, dar la bucale pe "rush-hour" e grava rau situatia(cel putin pe traseul meu spre pipera). Aplic teorema loud-pipes-save-lives.. chiar si asa mai bruschez franele din cand in cand. Ai calculat consumul zilele astea când a fost mai frig, adică temperaturi sub 10 grade? Dacă da, sa ştii că e unul dintre factorii care influenţează consumul. Da. Merg la/de la serviciu pe frig, chiar ploi. De cele mai multe ori sub 15 grade, deci clar are o contributie factorul temperatura ...acum cu filtrul curat monitorizez in continuare situatia. Bujiile degeaba le verific pt ca nu stiu cum ar trebui sa arate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Salut!Sper sa nu fiu total ambiguu cu intrebarea mea , dar : Cum scot o pereche de crashpaduri (Barracuda, tronconice/trunchi de con la varf, am sa adaug si o poza, dar din cauza ca sunt la birou nu pot acum) de pe motor? unul e indoit din cauza unui accident in vara. Am vazut ca au suruburi in ele, dar capatul surubului este mai mare decat gaura prin care ar trebui sa intre o tubulara. E vreo tehnica speciala? Am promis ca le dau, si nu as vrea sa il mai tin pe om asteptand... Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 asa arata , nu stiu ce tubulara sa folosesc , pentru ca nici aia "tiganeasca" de bujii in teava indoita nu ar intra acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 [IMG]http://i39.tinypic.com/14w7xo1.jpg[/img] sper sa iti faci o idee... scuze dar n-am alte unelte de desenat. sectiune prin axa longitudinala, surubul e rosu... Ideea ca e asa mi-am facut-o dupa ce mi-am tot bagat degetele prin el si am vazut ca are gatuirea/ bordura aia sus. am incercat sa il desurubez cu mana, mai ales pe ala stramb, ca imi oferea un brat al fortei mai bun decat celalalt dar e de neclintit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 daca sunt asa, se imbina al naibii de frumos, chiar perfect as putea spune,ceea ce practic nu se poate, dar poate n-am observat eu bine. sau poate chiar "bordura" aia de sus sa fie de fapt un capac...hmm. mai verific in weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 bucale, dar motocicleta este la garaj , la 20 de km departare. am acces acolo in weekend de obicei, de asta am spus ca verific mai multe atunci. btw cat ai dat pe R&G? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 gata, ieri am dus motocicleta la garaj si pana la primavara pe'acolo o sa'si faca veacul.. cand mai trec pe la VL o scot la o spalatorie, o "halba" de benzina si hibernare scrie pe ea pana in martie cel putin de'acum incepe sezonu' de vin fiert si bere cu alcool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.