WotRU2Me Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 am si eu un prieten care crede cu tarie ca a scos 4% cu un hornet de 600 (nu a calculat totusi). l-a mancat in poponeata sa se duca la o intrunire cu gasca de chopperisti si aia nu rupeu coloana neam. pe autostrada, maxim 90km/ora, depinde in ce toane se afla 'lupul alfa' al gastii. nu mai zic, pe serpentine, au dat de o masina d-aia de taiat lemne, care mergea cam cu 30km/ora...si desteptii aia, ca sa nu rupa coloana si neputand sa depaseasca toti odata, au stat in spatele ei vreo juma de ora...asta, ca facea pe el de ras, n-a vrut sa piarda asa moment si a ramas cu ei. in conditiile astea, e posibil probabil...but c'mon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) fratilor, eu merg tare si turat in mod normal. Daca EU care scot in mod normal consum de 7% am reusit sa scot 4.5% cu toba schimbata si filtru de aer sport, se poate. O mobra reglata bine cu filtre stock si toba stock scoate mai putin de 4.5% afara in regim ortodox L.E. aici calculele s'au facut in benzinarie plin-plin pana in "buza" cu KM de pe ODO Editat Februarie 7, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Si pentru cine vrea un consum si mai mic se mai poate umbla si la carburatie sau injectie dupa caz dar se va simti in acceleratie,motoreta nu va mai trage atat de agresiv. Imi aduc aminte acum 2 ani am fost la service pentru o curatare,sincronizare carburatoare iar tipul de acolo ma intrebat daca vreau sa traga motoreta mai bine dar se va simtii in buzunar un pic,eu am zis ca daca nu o sa creasca consumul cu mai mult de 1% este in regula si dai inainte, a dat acele de dozaj al benzinei pe un amestec mai bogat. Deci cand am plecat de la service am zis ca nu este adevarat, mai mai sa imi sara pe o roata in acceleratie si cand luam mana din gaz rupea aderenta spatele de necrezut. Dar, exista si un dar, consumul era cu 2% mai mare in regimul meu de mers in apropierea legalitatii, inainte imi consuma cam 5% acum din 7% nu iesea. Bineinteles ca acele ace se puteau regla si pe amestec mai putin bogat insotit de o acceleratie mai slaba,consum mai mic. Intamplare haioasa: A fost fratemiu' pana la mare cu ea,el merge mai tare,batran si nebun, i-am spus de consum dar se pare ca pe o ureche ia intrat pe una ia iesit si a ramas fara benzina de vreo 2 ori pe drum.. Parerea mea este: Nu exista adrenalina fara consum! Vrei senzatii te scarpini in buzunar, vrei consum mic renunti la o parte din placerea ce ti-o poate oferii acest motoras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 ia 4% daca mergi cu 80 constant poate:)) Baietii cu care am mai mers pe la intruniri pot confirma ca tot timpul aveam consum de 4% in conditiile in care ei aveau 4,5 minim. Asta in mers de grup si sincer...habar-nam cu ce viteza pentru ca prea putin conta atata timp cat ma simteam bine , admiram peisajul si nu ne grabeam nicaieri. In oras scot constant 6,5, pe autostrada nu merg nicodata legal...nu stiu ce consum scot. Asa ca mai terminati fratilor cu nebuniile...ca se poate! atata timp cat ai filtrele curatate, cauciucurile umflate cat trebuie si o benzina buna...asfalt uscat sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 asfalt uscat sa fie! si putin in panta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 eu pe traseul Brasov - Balea lac tur-retur am scos 4,5 +- 100g. am avut o portiune de 2-3 km unde i-am dat si 210 km/h (cred ca maximul pt sv S), in rest pe portiuni drepte (pana la inceperea serpentinelor) am mers normal, viteza variind de la 60 km la 130km maximum (localitate-afara). am ramas foarte placut surprins de consum. sa fi luat chiar si 5 l,tot e foarte bine!!! in schib in oras+ drumul de poiana, nu a coborat niciodata sub 7l. numai bine si asfalt uscat ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 se termina portiunea dreapta si trebuia sa mai si franez ((( ,cine stie,poate scoate si mai mult,nu am avut unde sa-i dau mai mult (( chiar sunt curios cat poate . . .,in rest e super motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Astia care mergeti cu 90/100 km/h trebuia sa va luati un SV 400 mai bine ) Irositi SV urile alea:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) cine a spus ca merg cu 90? in tura aia eram mai multi si nu puteam sa merg cu 160 sau mai mult,chiar era si un prieten cu un dominator din 89 care nu putea mai mult!! in schimb cand sunt singur,stai linistit ca-mi fac de cap destul !!! Editat Februarie 7, 2014 de Bazarel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 cel mai corect asa ar fi,dar . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Astia care mergeti cu 90/100 km/h trebuia sa va luati un SV 400 mai bine ) Irositi SV urile alea:))) vitezoman mare tu:))) uite ca sunt destui care au scos consum mic. mai sunt oameni care fac si plimbari nu doar impresii cu 200km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 vitezoman mare tu:))) uite ca sunt destui care au scos consum mic. mai sunt oameni care fac si plimbari nu doar impresii cu 200km/h m3n,nu sunt deloc vitezoman, eu tot plimbari fac (a mea vede RAR peste 7500 RPM), dar efectiv la 90/100 km/h simt ca tampesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Salut, Acum ma pregatesc si eu sa cumpar un 650 N din 2003, vreau. Ieri ma duc sa vad unul in Brasov. Vorbesc cu omul ne uitam la ea o pornim, zice hai sa o scoatem din curte, aveam casca in masina, merg in linie dreapta (asta era undeva langa padure la marginea Bv in Racadau) cam 200m si dau sa intorc cand ma uit in fata politia, eu fara casca, fara RCA, fara ITP .... Se opresc, deschid geamul si ma intreaba razand "Asa devreme?" ii explic ca fac o proba si am casca in masina "Acolo sa stea casca, in masina" rad si pleaca. Eram un pic ud... Oricum baieti faini, asta e primul meu contact cu politia pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Salut, Acum ma pregatesc si eu sa cumpar un 650 N din 2003, vreau. Ieri ma duc sa vad unul in Brasov. Vorbesc cu omul ne uitam la ea o pornim, zice hai sa o scoatem din curte, aveam casca in masina, merg in linie dreapta (asta era undeva langa padure la marginea Bv in Racadau) cam 200m si dau sa intorc cand ma uit in fata politia, eu fara casca, fara RCA, fara ITP .... Se opresc, deschid geamul si ma intreaba razand "Asa devreme?" ii explic ca fac o proba si am casca in masina "Acolo sa stea casca, in masina" rad si pleaca. Eram un pic ud... Oricum baieti faini, asta e primul meu contact cu politia pe mobra. e clar ca-ti poarta noroc...cumpar-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Ce caucicuri imi recomandati pt inceput la SV 650 N. Ce marca si ce tip? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Ce caucicuri imi recomandati pt inceput la SV 650 N. Ce marca si ce tip? Multumesc musai rotunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 aaa... pffff ce bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Ce anume vrei sa faca acel cauciuc ? Ce stil de mers ai ? (sa tina mult, sa fie foarte aderent, ii dai cu genunchiul pe jos etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) @ Cap0ne cu genunchiu jos doar la biserica pe moto cu el cat mai sus, nu stiu cati km tine un cauciuc - am dar experienta doar cu conserva, am cauciucurile de vara mers cu ele peste 100.000 km as vrea ceva pentru mers cuminte vara si ceva din toamna - iarna cat se poate. Editat Februarie 13, 2014 de adiandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazarel Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Adriandrei eu mi-am luat Michelin PR 3,inca nu le-am pe motor,dar am mers pe o yamaha mt 03 cu cauciucuri la fel si mi-a placut foarte mult,ai aderenta parfecta pe curbe si nu numai!abia astept s-o incalt!! )) Cand cautam sa cumpar m-am interesat de mai multe modele,ceva mai ieftin erau de la metzeler. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Michelin Pilot Road I 23000Km facuti pe toate tipurile de teren si in toate tipurile de vreme de la +45*C la -5*C VS 0Km Editat Februarie 13, 2014 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 nu-s cam vechiute pilot road I?acum pe ce ai trecut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 in spiritul pierderii de vreme pentru ca iarna, ma gandeam ca, strict pentru oras, pe caldura mare, nu ar merge o casca cross cu ochelari sau o casca jet? as arata prea ciudat? ideea mi-a venit si de la Henry Cole care zicea ca dupa multi ani si multe echipamente incercate s-a oprit la casca jet si ochelari, pe cam orice moto folosita pe strada. cine stie de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Shark Raw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 in spiritul pierderii de vreme pentru ca iarna, ma gandeam ca, strict pentru oras, pe caldura mare, nu ar merge o casca cross cu ochelari sau o casca jet? as arata prea ciudat? ideea mi-a venit si de la Henry Cole care zicea ca dupa multi ani si multe echipamente incercate s-a oprit la casca jet si ochelari, pe cam orice moto folosita pe strada. cine stie de ce. Sau poti sa-ti iei o casca 'convertibila', gen Shark Evoline, la care poti sa cobori viziera si atunci cand ai dat barbia in sus. Acu vreo 2 saptamani am comandat una de la FC-moto si pare chiar faina. E model 2011, stat pe stoc, si a fost ridicol de ieftina (putin peste 160€). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.