Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat?

Cheers

 

E normal. Becul ti se aprinde foarte devreme, cel putin mie mi se aprinde cand e rezervorul la jumate, dar asta nu inseamna ca ai consum mare. Reseteaza odo la plin si masoara'ti consumul plin-plin. O sa vezi ca nu e chiar asa.

Nu te mai compara cu adiandrei, ca el nu merge 100% prin trafic de Bucuresti si oricum 6% e consum cam normal.

 

Mie in Buc mi se aprinde becul dupa 120-140 km si consumul calculat iese cam 6.5-7.5% in oras/5% afara. Sunt oameni pe'aici care scot si 4, dar eu nu sunt chiar econom si stau cu el pornit cat fumez o tigara inainte sa plec.

 

 

Problema cu apa la bujia fata am avut'o si eu. La fata locului pe ploaie si pe ud poti sa rezolvi problema fix pulpa! daca e bujia umeda esti pa pe cil 1. Am rezolvat prin indesarea de vaselina siliconica in pipa de la bujie(vaselina cat 2 boabe de fasole). De atunci nu am mai avut probleme, si era al dracu de sensibila. O optiune foarte buna e montarea unei placute in fata pipei pentru ca apa ce trece prin radiator sa nu mai ajunga acolo.. si nu de altceva dar am tot auzit de bujii ruginite si rupte in motor ca efect secundar.

 

:cheers:

 

 

P.S. Vand(200lei) un cauciuc fata Michelin Pilot Power 3CT, DOT sapt 43 an 2012, montat in vara 2013 care are cam 4000km(uzura 30% maxim). 120/60/ZR17. Motiv: a fost schimbat cu o Supercorsa. Pt poze un PM.

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare pt cei care au mai reglat farurile la SV S `99-`03: ce face fiecare dintre suruburile incercuite in imagine?

 

Care este pt reglaj orizontal (si in ce sens misca fasciculul la insurubare/desurubare) si care pt vertical?

 

Nu vreau sa zapacesc farurile incercand sa aflu, as prefera sa stiu de la inceput ce face fiecare.

 

Multumesc.

Suruburile lungi de sus sunt un fel de reglaje 'orizontal-oblice', unul pe faza scurta, celalalt pe lunga. Astea se regleaza prima data. Apoi mai ai doua suruburi in partea de jos a farurilor, care sunt reglaje strict pe verticala. Astea se regleaza dupa primele.

 

Este 2000 , carburatie ... Tre sa ajung sa le sincronizez . Recomandati pe cineva ? Aveti idee un pret ? Merci

 

Adiandrei , 280 km in oras? Asta inseamna un

6 la suta aprox , ceea ce ar fi foarte bine . Ce an este a ta ?

 

O curatare inainte de sincronizare nu poate sa strice ;-) . De asemenea verifica filtrul de aer si bujiile. Daca gasesti pe cineva priceput sa se ocupe si de amestec...e si mai bine!

 

Salutare tuturor,

 

Aveti idee ce marime are simeringul de la pinionul de atac? Si daca acesta poate fi schimbat "fortat" pe la pinionul de atatc fara a desface motorul?

 

Am observat ca imi curge ulei pe la pinion si ax schimbator viteze( suzuki sv650n an 2000)

 

Am cautat pe google si nu am gasit cotele simeringului de la pinionul de atac

 

Multumesc anticipat pentru raspuns

 

Vezi aici:

DSCN1197.jpg

 

Dupa cum arata, eu as zice ca iese...dar, poate mai bine verifici intai daca nu ai prea mult ulei in motor. Si eu am patit la un moment dat sa curga, apoi am verificat nivelul si am vazut ca venea peste fereastra, am mai scos putin ulei afara si n-am mai curs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pt cei care au mai reglat farurile la SV S `99-`03: ce face fiecare dintre suruburile incercuite in imagine?

 

Care este pt reglaj orizontal (si in ce sens misca fasciculul la insurubare/desurubare) si care pt vertical?

 

Nu vreau sa zapacesc farurile incercand sa aflu, as prefera sa stiu de la inceput ce face fiecare.

 

Multumesc.

 

din câte știu unul e Pt faza lunga unul pt faza scurta și le mișcă doar sus-jos

Are dreptate @yoyo_man le-am tot invartit eu si sunt doar pe verticala (ambele incercuite: unul pt. scurta, altul pt. lunga).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile lungi de sus sunt un fel de reglaje 'orizontal-oblice', unul pe faza scurta, celalalt pe lunga. Astea se regleaza prima data. Apoi mai ai doua suruburi in partea de jos a farurilor, care sunt reglaje strict pe verticala. Astea se regleaza dupa primele.

Are dreptate @yoyo_man le-am tot invartit eu si sunt doar pe verticala (ambele incercuite: unul pt. scurta, altul pt. lunga).

 

Acum totul pare sa aiba logica, m-am uitat si eu mai atent in far si am vazut ca si suruburile de jos sunt tot pt reglaj.

 

Va multumesc :cheers:

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat?

Cheers

La motorcicleta mea becul se aprinde mai tarziu. Am facut 144km si tot nu se aprinsese. Pentru Bucuresti imi iese consum de 6.5 - 7, iar in afara am scos 4.6. Ma gandeam ca poate iti este de folos informatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Plimb si eu pe strazile Bucurestiului un SV 650s 2008 de cateva luni. Cat are rezerva mai exact ca nu stiu, 6l? si inca ceva cat m-ar costa saua pilotului SH?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ADVRadu merci de raspuns, nici vorba de ulei peste nivel, cred ca pur si simplu s-a uzat, da merge schimbat prin exterior, operatiune destul de simpla.

Am gasit acest site foarte util pentru motociclete, au scheme si coduri oem pentru fiecare piesa, cei ce au nevoie de piese si nu cunosc codurile. http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/spst/2000%20SV650,S/64.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , baieti ...

 

O intrebare si o rugaminte , in acelasi timp.

Ma intereseaza ce fel de crashpad pot sa Montez pe un sv650 din 2000, si eventual si o poza , daca are cineva montat...nu ma prind sub nici o forma care ar fi gaurile de pe cadru cere sa-ti ofere posibilitatea montarii acestora.

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Plimb si eu pe strazile Bucurestiului un SV 650s 2008 de cateva luni. Cat are rezerva mai exact ca nu stiu, 6l? si inca ceva cat m-ar costa saua pilotului SH?

 

Sa il stapanesti sanatos si fata incidente. Eu am mers vreo 40 km, in oras, de cand mi s-a aprins becul. Cand am facut plinul am bagat 14,2 l benzina, deci mai aveam ceva prin rezervor. Nu stiu sa spun exact cat are rezerva dar incearca sa nu faci mai mult de 50 km de la aprinderea becului. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut eu vreo 40-50 km de cand mi s-a aprins becul pe DN22 dinspre Babadag catre Constanta negasind benzinarie, drum intins. Cand am alimentat au intrat 13,5 l, dar nu vreau sa mai repet experienta.

 

A mea e cu carburator, dar diferente mari nu ar trebui sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu știam ca atunci când se aprinde becul și clipește rar mai ai 4 litri și când clipește des mai ai 0.4 litri. Asa scrie în carte. Rezervor 16 litri. Sv first gen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu știam ca atunci când se aprinde becul și clipește rar mai ai 4 litri și când clipește des mai ai 0.4 litri. Asa scrie în carte. Rezervor 16 litri. Sv first gen

Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L .

 

Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, am făcut o boacănă de ordin tehnic si trebuie să schimb contactul. Întrebarea este: de la ce alte modele se potriveste, alti ani de sv (bolnavul fiind 2004)

 

am de 2002.daca te intereseaza.

 

Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L .

 

Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere :)

 

am releu din dezmebrari la 250 lei,originalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am de 2002.daca te intereseaza.

 

am releu din dezmebrari la 250 lei,originalul.

Esti din cluj ... Nu ma ajuta ,trebuie sa ii fac proba . Cu toate ca am desfacut tot motoru si din masuratori mi a iesit releul .

Acu mai am o problema ... Imi tacane distributia la relanti . Recomandati vteun mecanic bun in Bucuresti ? :((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...