Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te-as ajuta eu, pe unde iti faci veacul? Daca ai mansoanele, maine dupa ce ies de la munca ne putem vedea prin oras si incercam la fata locului schimbul. Ai nevoie de o surubelnita cap cruce, o alta surubelnita mai lunga si subtire, si niste wd40.

Mansoanele vechi ca sa le dai jos, ori le tai, ori bagi o andrea/sarma sub manson si picuri cu o siringa sau oricum niste ulei, dupa care misti tija/andreaua/sarma ca sa ajunga ulei peste tot. Imediat ies. Alea noi, dupa ce degresezi cu diluant/alcool de uleiul dat inainte, dai cu apa sau scuipinol bine ca sa alunece si ai rezolvat usor de tot.

mai exista si metoda cu aer comprimat. am vazut eu un mecanic facand asta. bagi stutul pe sub manson, dai aer, tragi si iese imediat. cand il bagi p-ala nou, repeti procesul cu aerul impingand. treaba de cateva secunde...

ceva de genul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

se pricepe cineva sa imi dea un sfat de imbunatatire a franelor pe SV650? a inceput sa mi se cam ia sa pompez muschi in maneta de frana si le cam am cu franele violente. M'am gandit anul trecut sa iau niste placute bune ca sa am frane pe masura, am dat vreo 80 de eur pe niste placute bune(CL XBK5), am bagat lichid bun si am curatat etrierii cu scos de pistonase si tot tacamul.

 

In afara de lipsa de fading in exces, n'am castigat mare lucru. ce ar putea sa ma ajute si sa fie in acelasi timp low cost?(moduri de genul pun furca de gixxer)

Ma gandeam la o pompa mai puternica observand ca se gasesc in maxim 300 de lei de pe CBRuri, gixxere sau ninje.. dar nu stiu daca m'ar ajuta neaparat sa apas mai incet pe maneta.. si pe langa asta am auzit ca o pompa mare pe etrieri mici ar putea inrautati feelingul si fidelitatea dozarii franei..

 

any advice? :cheers:

 

Mansoanele le'am schimbat acum 2 saptamani in parcare in vreo 30 de min.. am pus unele OEM de gixxer luate de la un user de pe forum. Pt scoaterea celor vechi cel mai usor se taie, daca nu incerci sa le rasucesti putin fortat(cel putin pe cel din stg) iar apoi ies.. mai greu dar ies. Cel de pe acceleratie daca il scoti fara camasa de acceleratie, are 2 "buze" din care cea dinspre interior e mai nasoala si riscul de rupere e destul de mare.

Pt montaj, eu am folosit pontul cu spray fixativ si a cam functionat.. curatat bine semighidonul/camasa de acceleratie, dat cu fixativ pe bara si in interiorul mansonului, si impins in pozitie. Fixativul actioneaza ca lubrifiant inainte de uscare, si apoi ca un lipici care tine mansonul sa nu se rasuceasca. Daca dati jos si camasa de la acceleratie, e bine sa dati si cu o unghie de vaselina intre camasa si semighidon.

Am avut niste Progrip-uri de pe louis inainte si l'am crapat pe cel de la acceleratie la montaj, dar am avut noroc sa fie ok ca dimensiuni. Ulterior am revenit la OEM care chiar SH erau mai de calitate si mai durabile ca cele aftermarket care n'au fost chiar ieftine(dadusem vreo 20+ eur pe progrip).

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

salutare!

 

se pricepe cineva sa imi dea un sfat de imbunatatire a franelor pe SV650? a inceput sa mi se cam ia sa pompez muschi in maneta de frana si le cam am cu franele violente. M'am gandit anul trecut sa iau niste placute bune ca sa am frane pe masura, am dat vreo 80 de eur pe niste placute bune(CL XBK5), am bagat lichid bun si am curatat etrierii cu scos de pistonase si tot tacamul.

 

In afara de lipsa de fading in exces, n'am castigat mare lucru. ce ar putea sa ma ajute si sa fie in acelasi timp low cost?(moduri de genul pun furca de gixxer)

Ma gandeam la o pompa mai puternica observand ca se gasesc in maxim 300 de lei de pe CBRuri, gixxere sau ninje.. dar nu stiu daca m'ar ajuta neaparat sa apas mai incet pe maneta.. si pe langa asta am auzit ca o pompa mare pe etrieri mici ar putea inrautati feelingul si fidelitatea dozarii franei..

 

any advice? :cheers:

 

un RSV :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE pt gripuri, dimensiunile sunt 125 mm lungime si 22mm diametru.

eu le'am avut pe astea si au fost ok cu exceptia faptului ca pare'mi'se ca se toceau cam repede.. dar aveau aderenta la palma mai buna decat OEMurile. Eu le'am schimbat pt ca il crapasem pe cel de la acceleratie la montaj(n'am avut rabdare) si aveam si camasa din plastic crapata, iar cand am luat gripurile OEM le'am luat mai mult pt camasa pe care vroiam sa o schimb.

 

Nu schimb mobra. Daca imi iau ceva, o sa fie 600RR '05-'06 si o sa am si SVul in parcare.

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai deja conducte metalice pe ea ? Daca nu, ar aduce o imbunatatire ;)

PAsul doi ar fi apoi intr-adevar o pompa mai performanta (nu mai stiu ce s-ar potrivi, dar sunt destule variante). Intr-adevar, vei pierde putin pe partea de elasticitate/dozare, franele devenind ceva mai violente inca de pe prima parte a cursei manetei.

Si nu in ultimul rand placute/discuri bune (eu am fost satisfacut de brembo) :)

 

PS - partea proasta este ca te va trage in jos suspensia, chiar daca frana e boboc.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi vreau sa imi bag mobra la spalatorie ... pe unde ar trebui sa ii zic sa nu dea cu jetul de apa ...Innafara de radiatoare.

Multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Azi vreau sa imi bag mobra la spalatorie ... pe unde ar trebui sa ii zic sa nu dea cu jetul de apa ...Innafara de radiatoare.

Multam !

 

Ti-ai luat SV 1000 K7? in ce bani si ce te-a indemnat spre modelul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegii cu SV-uri cand si unde ne intalnim si noi ? vad ca e mare activitate pe forum dar cam atat:~~~~~~~

 

 

propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai luat SV 1000 K7? in ce bani si ce te-a indemnat spre modelul asta?

/index.php?/topic/700857-sv1000s-2007-2500-euro/page-5

 

E asta de-acilea. Cred ca si-a facut 'ambâţ' sa iti demonstreze tie ca e baiat valabil :) Glumesc, Alexule, normal! Sa il stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa.

da, propuneti si pastrati locatia. poate va prind si eu cand voi fi prin tara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa.

 

Vin si eu !

Ti-ai luat SV 1000 K7? in ce bani si ce te-a indemnat spre modelul asta?

 

Da , mi-am luat sv, 3100 si m-au indemnat mai multe lucruri (si nu am mers niciodata cu sv) :

1 : am mers cu un pegaso si chiar mi-a placut ca are putere din ture joase

2 : am vrut ceva semicarenat (am avut naked si carenat)

3 : mi-a placut sinceritatea omului . mi-a zis unele lucuri pe care un vanzator nu a-r face-o niciodata , asta in cazul in care ar vrea sa isi vanda motoreta

4 : dupa ce am mers pe ea , atunci cand am probat-o .... imi tremurau picioarele ...practic eram in al noualea cer

5 : am vrut si ceva mai nou ..dupa 2004

/index.php?/topic/700857-sv1000s-2007-2500-euro/page-5

 

E asta de-acilea. Cred ca si-a facut 'ambâţ' sa iti demonstreze tie ca e baiat valabil :) Glumesc, Alexule, normal! Sa il stapanesti sanatos!

:)) da da , in ambitia lui am facut-o ! Am vrut sa ii demonstrez lui cine e $efu` =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

s-o stapanesti sanatos,e destul de noua (2007) si nu cred ca ai dat mult pe ea. poate erau si mai ieftine,dar nu poti sti in ce stare erau..

 

cat mai multi km :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara ,daca se schimba toba originala la sv650 2004 cu una m/ai mica nu stiu gen ixill ,leo vince,akap.....schimba ceva? sau doar sunetul?,multumesc pt raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

depinde cat de mica...si daca-i goala sau cu db killer... (daca-i din aia gp style...)

 

dar in esenta...doar sunetul vei simti (acustic).

 

avea un amic un sv 650s 2007 cu o toba ajko parca. nu-mi placea cum suna....avea iz-ul ala de toba sparta parca

 

mergi mai bine pe una normala (cu sau fara db killer) dar nu burlan din ala scurt si gol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu!

 

incearca initial varianta cu voltmetrul, gasesti tutorial pe svrider.

 

Varianta iterativa dureaza mult - ai 2 reglaje de facut - fast idle si idle(fiecare are surubul lui, gasesti in manual care este cel de fast idle- si ajungi la el fie cu o surubelnita cu cot sau cu articulatie)

Problema e ca fast idle il reglezi la rece - cat mai rece si ca idle il reglezi la peste 60 de grade.Si nu, nu merge sa nu reglezi idle cat timp reglezi fast idle(cel putin asa mi s-a spus de catre priceputi) Dureaza cel putin o noapte intreaga :)

 

Metoda e simpla : invarti un sfert de tura pornesti vezi cum face,si tot asa din aproape in aproape pana la comportamentul convenabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o stapanesti sanatos,e destul de noua (2007) si nu cred ca ai dat mult pe ea. poate erau si mai ieftine,dar nu poti sti in ce stare erau..

 

cat mai multi

 

 

Multumesc ! Sunt foarte multumit de ea !

Fara suparare , dar cand aud cum se aude o vitezana ... imi provoaca o stare cacao. In schimb cand aud un mono sau un sv ...se schimba situatia , imi aduce zambetul pe buze. (ieri eram cu masina prin bucale si a trecut un sv 1000 albastru ... imi vibra masina :)) )

Editat de alex4ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Multumesc ! Sunt foarte multumit de ea !

Fara suparare , dar cand aud cum se aude o vitezana ... imi provoaca o stare cacao. In schimb cand aud un mono sau un sv ...se schimba situatia , imi aduce zambetul pe buze. (ieri eram cu masina prin bucale si a trecut un sv 1000 albastru ... imi vibra masina :)) )

 

pa SV tau tot ''vitezana'' e m3n, ca doar nu e naked :))

 

tu te referi la 4L de fapt :) (la motorizare)

 

Singura vitezana 4l care urla cum trebuie e r1 09+...crossplane-ul. My 2 cents. In rest v2 si mono...fie...si boxere

 

personal nu-mi place struto camila aia,la sunet. Nu e nici V4 , nici V2........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri vroiam(vreau)sa imi pun o toba m-ai mica pe care o da un baiat aici pe forum apare in poza pe o yamaha albastra ii 2 tevi si zice ca are db pe fiecare iesirepa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Goodkat

 

Da trebuie sa se raceasca!

 

Trebuie sa le reglezi simultan pentru ca ai 2 seturi de clapete pe admisia de aer: Fast idle controleaza clapetele actionate de motorasul electric , Idle controleaza clapetele actionate de cablul de acceleratie.

 

Daca reglezi fast idle si idle il lasi la fel se poate sa ai turatia cat trebuie la rece, dar sa iti moara motorul la cald...

Daca reglezi idle schimbi si la rece si la cald.


Imagineaza-ti ca sunt ca 2 filtre in tandem , degeaba il faci pe primul mai permisiv, daca al 2lea este foarte restrictiv, si invers .... De aici si recomandarea cu voltmetrul, ca la carte, pentru ca e o metoda mai rapida

Editat de Piff
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de asta spuneam ca este o metoda iterativa de durata. trebuie sa treci prin ciclul rece -temperatura de serviciu de suficient de multe ori. eu cred ca am avut un gram de noroc. Cum am facut: am inceput prin a invarti cate un sfert de tura dar nu era nicio schimbare, de nervi l-am invartit pana la capat si era prea mult, de acolo dupa 2 incercari am fost multumit. Acum porneste merge pana pe la 1800 si scade usor pana la 1300. Scade suficient de incet sa treaca de la --,- (adica <20grade) pana pe la 35-38 de grade pana cand coboara la 1300..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Multumesc pt raspunsuri vroiam(vreau)sa imi pun o toba m-ai mica pe care o da un baiat aici pe forum apare in poza pe o yamaha albastra ii 2 tevi si zice ca are db pe fiecare iesirepa

 

sfatul meu umil este sa pui o toba (aftermarket/sport) normala (nu shorty,nu gp style, nu o canistra goala).

 

cred ca toti posesorii de sv de aici vor fi de acord ca un SV (650/1000) suna mult mai frumos cu o toba sport normala (titan,carbon,etc) decat cu una scurta/scurtata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...