hardKnot Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat? Cheers E normal. Becul ti se aprinde foarte devreme, cel putin mie mi se aprinde cand e rezervorul la jumate, dar asta nu inseamna ca ai consum mare. Reseteaza odo la plin si masoara'ti consumul plin-plin. O sa vezi ca nu e chiar asa. Nu te mai compara cu adiandrei, ca el nu merge 100% prin trafic de Bucuresti si oricum 6% e consum cam normal. Mie in Buc mi se aprinde becul dupa 120-140 km si consumul calculat iese cam 6.5-7.5% in oras/5% afara. Sunt oameni pe'aici care scot si 4, dar eu nu sunt chiar econom si stau cu el pornit cat fumez o tigara inainte sa plec. Problema cu apa la bujia fata am avut'o si eu. La fata locului pe ploaie si pe ud poti sa rezolvi problema fix pulpa! daca e bujia umeda esti pa pe cil 1. Am rezolvat prin indesarea de vaselina siliconica in pipa de la bujie(vaselina cat 2 boabe de fasole). De atunci nu am mai avut probleme, si era al dracu de sensibila. O optiune foarte buna e montarea unei placute in fata pipei pentru ca apa ce trece prin radiator sa nu mai ajunga acolo.. si nu de altceva dar am tot auzit de bujii ruginite si rupte in motor ca efect secundar. P.S. Vand(200lei) un cauciuc fata Michelin Pilot Power 3CT, DOT sapt 43 an 2012, montat in vara 2013 care are cam 4000km(uzura 30% maxim). 120/60/ZR17. Motiv: a fost schimbat cu o Supercorsa. Pt poze un PM. Editat Mai 16, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Intrebare pt cei care au mai reglat farurile la SV S `99-`03: ce face fiecare dintre suruburile incercuite in imagine? Care este pt reglaj orizontal (si in ce sens misca fasciculul la insurubare/desurubare) si care pt vertical? Nu vreau sa zapacesc farurile incercand sa aflu, as prefera sa stiu de la inceput ce face fiecare. Multumesc. Suruburile lungi de sus sunt un fel de reglaje 'orizontal-oblice', unul pe faza scurta, celalalt pe lunga. Astea se regleaza prima data. Apoi mai ai doua suruburi in partea de jos a farurilor, care sunt reglaje strict pe verticala. Astea se regleaza dupa primele. Este 2000 , carburatie ... Tre sa ajung sa le sincronizez . Recomandati pe cineva ? Aveti idee un pret ? Merci Adiandrei , 280 km in oras? Asta inseamna un 6 la suta aprox , ceea ce ar fi foarte bine . Ce an este a ta ? O curatare inainte de sincronizare nu poate sa strice ;-) . De asemenea verifica filtrul de aer si bujiile. Daca gasesti pe cineva priceput sa se ocupe si de amestec...e si mai bine! Salutare tuturor, Aveti idee ce marime are simeringul de la pinionul de atac? Si daca acesta poate fi schimbat "fortat" pe la pinionul de atatc fara a desface motorul? Am observat ca imi curge ulei pe la pinion si ax schimbator viteze( suzuki sv650n an 2000) Am cautat pe google si nu am gasit cotele simeringului de la pinionul de atac Multumesc anticipat pentru raspuns Vezi aici: Dupa cum arata, eu as zice ca iese...dar, poate mai bine verifici intai daca nu ai prea mult ulei in motor. Si eu am patit la un moment dat sa curga, apoi am verificat nivelul si am vazut ca venea peste fereastra, am mai scos putin ulei afara si n-am mai curs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Intrebare pt cei care au mai reglat farurile la SV S `99-`03: ce face fiecare dintre suruburile incercuite in imagine? Care este pt reglaj orizontal (si in ce sens misca fasciculul la insurubare/desurubare) si care pt vertical? Nu vreau sa zapacesc farurile incercand sa aflu, as prefera sa stiu de la inceput ce face fiecare. Multumesc. din câte știu unul e Pt faza lunga unul pt faza scurta și le mișcă doar sus-jos Are dreptate @yoyo_man le-am tot invartit eu si sunt doar pe verticala (ambele incercuite: unul pt. scurta, altul pt. lunga). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Suruburile lungi de sus sunt un fel de reglaje 'orizontal-oblice', unul pe faza scurta, celalalt pe lunga. Astea se regleaza prima data. Apoi mai ai doua suruburi in partea de jos a farurilor, care sunt reglaje strict pe verticala. Astea se regleaza dupa primele. Are dreptate @yoyo_man le-am tot invartit eu si sunt doar pe verticala (ambele incercuite: unul pt. scurta, altul pt. lunga). Acum totul pare sa aiba logica, m-am uitat si eu mai atent in far si am vazut ca si suruburile de jos sunt tot pt reglaj. Va multumesc Editat Mai 16, 2014 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Se poate ajunge la ele fără sa dai farul sau carenele jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Mai greu, eu o sa dau jos carenele sau capacul bordului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Este normal sa fac 130 km in oras cu aproape un plin . Exact la 130 km s a aprins becul . Care pot fi cauzele unui consum exagerat? Cheers La motorcicleta mea becul se aprinde mai tarziu. Am facut 144km si tot nu se aprinsese. Pentru Bucuresti imi iese consum de 6.5 - 7, iar in afara am scos 4.6. Ma gandeam ca poate iti este de folos informatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Imi este ! Am resetat si eu de la ultimul plin si momentan am facut 85 . Sa vedem cat va fi de data asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Salutare ! Intru si eu in grupul detinatorilor de SV ! Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Salutare ! Intru si eu in grupul detinatorilor de SV ! Numai bine ! Cu ce? Bine ai venit. O poza vrem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Cu ce? Bine ai venit. O poza vrem Cu o lada de bere ) Poze de acum 3 saptamani . http://postimg.org/gallery/7vimsn8u/b4d0d3c8/ Editat Mai 18, 2014 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Sa îl folosești sănătos. Dar de ce vinzi tobele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Multumesc ! Nu vand tobele ! Vand doar o toba identica . am avut-o pe srad-ul din `99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Salutare! Plimb si eu pe strazile Bucurestiului un SV 650s 2008 de cateva luni. Cat are rezerva mai exact ca nu stiu, 6l? si inca ceva cat m-ar costa saua pilotului SH? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ipy Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 ADVRadu merci de raspuns, nici vorba de ulei peste nivel, cred ca pur si simplu s-a uzat, da merge schimbat prin exterior, operatiune destul de simpla. Am gasit acest site foarte util pentru motociclete, au scheme si coduri oem pentru fiecare piesa, cei ce au nevoie de piese si nu cunosc codurile. http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/spst/2000%20SV650,S/64.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Salut , baieti ... O intrebare si o rugaminte , in acelasi timp. Ma intereseaza ce fel de crashpad pot sa Montez pe un sv650 din 2000, si eventual si o poza , daca are cineva montat...nu ma prind sub nici o forma care ar fi gaurile de pe cadru cere sa-ti ofere posibilitatea montarii acestora. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Vei on orele doua poze de aici /index.php?/topic/704047-sv650s-1999/?fromsearch=1 Cum am eu și unde vin montate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Salutare! Plimb si eu pe strazile Bucurestiului un SV 650s 2008 de cateva luni. Cat are rezerva mai exact ca nu stiu, 6l? si inca ceva cat m-ar costa saua pilotului SH? Sa il stapanesti sanatos si fata incidente. Eu am mers vreo 40 km, in oras, de cand mi s-a aprins becul. Cand am facut plinul am bagat 14,2 l benzina, deci mai aveam ceva prin rezervor. Nu stiu sa spun exact cat are rezerva dar incearca sa nu faci mai mult de 50 km de la aprinderea becului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Am facut eu vreo 40-50 km de cand mi s-a aprins becul pe DN22 dinspre Babadag catre Constanta negasind benzinarie, drum intins. Cand am alimentat au intrat 13,5 l, dar nu vreau sa mai repet experienta. A mea e cu carburator, dar diferente mari nu ar trebui sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Eu știam ca atunci când se aprinde becul și clipește rar mai ai 4 litri și când clipește des mai ai 0.4 litri. Asa scrie în carte. Rezervor 16 litri. Sv first gen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Eu știam ca atunci când se aprinde becul și clipește rar mai ai 4 litri și când clipește des mai ai 0.4 litri. Asa scrie în carte. Rezervor 16 litri. Sv first gen Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L . Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Hello, am făcut o boacănă de ordin tehnic si trebuie să schimb contactul. Întrebarea este: de la ce alte modele se potriveste, alti ani de sv (bolnavul fiind 2004) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Hello, am făcut o boacănă de ordin tehnic si trebuie să schimb contactul. Întrebarea este: de la ce alte modele se potriveste, alti ani de sv (bolnavul fiind 2004) am de 2002.daca te intereseaza. Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L . Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere am releu din dezmebrari la 250 lei,originalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 am de 2002.daca te intereseaza.. 2003-2007 sunt anii potriviţi din păcate... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 am de 2002.daca te intereseaza. am releu din dezmebrari la 250 lei,originalul. Esti din cluj ... Nu ma ajuta ,trebuie sa ii fac proba . Cu toate ca am desfacut tot motoru si din masuratori mi a iesit releul . Acu mai am o problema ... Imi tacane distributia la relanti . Recomandati vteun mecanic bun in Bucuresti ? ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.