az77by Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Vezi pe site nu stiu exact . Cum iesi din pasaj de la unirii spre budapesta , imediat pe dreapta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Te-as ajuta eu, pe unde iti faci veacul? Daca ai mansoanele, maine dupa ce ies de la munca ne putem vedea prin oras si incercam la fata locului schimbul. Ai nevoie de o surubelnita cap cruce, o alta surubelnita mai lunga si subtire, si niste wd40. Mansoanele vechi ca sa le dai jos, ori le tai, ori bagi o andrea/sarma sub manson si picuri cu o siringa sau oricum niste ulei, dupa care misti tija/andreaua/sarma ca sa ajunga ulei peste tot. Imediat ies. Alea noi, dupa ce degresezi cu diluant/alcool de uleiul dat inainte, dai cu apa sau scuipinol bine ca sa alunece si ai rezolvat usor de tot.mai exista si metoda cu aer comprimat. am vazut eu un mecanic facand asta. bagi stutul pe sub manson, dai aer, tragi si iese imediat. cand il bagi p-ala nou, repeti procesul cu aerul impingand. treaba de cateva secunde... ceva de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) salutare! se pricepe cineva sa imi dea un sfat de imbunatatire a franelor pe SV650? a inceput sa mi se cam ia sa pompez muschi in maneta de frana si le cam am cu franele violente. M'am gandit anul trecut sa iau niste placute bune ca sa am frane pe masura, am dat vreo 80 de eur pe niste placute bune(CL XBK5), am bagat lichid bun si am curatat etrierii cu scos de pistonase si tot tacamul. In afara de lipsa de fading in exces, n'am castigat mare lucru. ce ar putea sa ma ajute si sa fie in acelasi timp low cost?(moduri de genul pun furca de gixxer) Ma gandeam la o pompa mai puternica observand ca se gasesc in maxim 300 de lei de pe CBRuri, gixxere sau ninje.. dar nu stiu daca m'ar ajuta neaparat sa apas mai incet pe maneta.. si pe langa asta am auzit ca o pompa mare pe etrieri mici ar putea inrautati feelingul si fidelitatea dozarii franei.. any advice? Mansoanele le'am schimbat acum 2 saptamani in parcare in vreo 30 de min.. am pus unele OEM de gixxer luate de la un user de pe forum. Pt scoaterea celor vechi cel mai usor se taie, daca nu incerci sa le rasucesti putin fortat(cel putin pe cel din stg) iar apoi ies.. mai greu dar ies. Cel de pe acceleratie daca il scoti fara camasa de acceleratie, are 2 "buze" din care cea dinspre interior e mai nasoala si riscul de rupere e destul de mare. Pt montaj, eu am folosit pontul cu spray fixativ si a cam functionat.. curatat bine semighidonul/camasa de acceleratie, dat cu fixativ pe bara si in interiorul mansonului, si impins in pozitie. Fixativul actioneaza ca lubrifiant inainte de uscare, si apoi ca un lipici care tine mansonul sa nu se rasuceasca. Daca dati jos si camasa de la acceleratie, e bine sa dati si cu o unghie de vaselina intre camasa si semighidon. Am avut niste Progrip-uri de pe louis inainte si l'am crapat pe cel de la acceleratie la montaj, dar am avut noroc sa fie ok ca dimensiuni. Ulterior am revenit la OEM care chiar SH erau mai de calitate si mai durabile ca cele aftermarket care n'au fost chiar ieftine(dadusem vreo 20+ eur pe progrip). Editat Mai 23, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 salutare! se pricepe cineva sa imi dea un sfat de imbunatatire a franelor pe SV650? a inceput sa mi se cam ia sa pompez muschi in maneta de frana si le cam am cu franele violente. M'am gandit anul trecut sa iau niste placute bune ca sa am frane pe masura, am dat vreo 80 de eur pe niste placute bune(CL XBK5), am bagat lichid bun si am curatat etrierii cu scos de pistonase si tot tacamul. In afara de lipsa de fading in exces, n'am castigat mare lucru. ce ar putea sa ma ajute si sa fie in acelasi timp low cost?(moduri de genul pun furca de gixxer) Ma gandeam la o pompa mai puternica observand ca se gasesc in maxim 300 de lei de pe CBRuri, gixxere sau ninje.. dar nu stiu daca m'ar ajuta neaparat sa apas mai incet pe maneta.. si pe langa asta am auzit ca o pompa mare pe etrieri mici ar putea inrautati feelingul si fidelitatea dozarii franei.. any advice? un RSV ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) LE pt gripuri, dimensiunile sunt 125 mm lungime si 22mm diametru. eu le'am avut pe astea si au fost ok cu exceptia faptului ca pare'mi'se ca se toceau cam repede.. dar aveau aderenta la palma mai buna decat OEMurile. Eu le'am schimbat pt ca il crapasem pe cel de la acceleratie la montaj(n'am avut rabdare) si aveam si camasa din plastic crapata, iar cand am luat gripurile OEM le'am luat mai mult pt camasa pe care vroiam sa o schimb. Nu schimb mobra. Daca imi iau ceva, o sa fie 600RR '05-'06 si o sa am si SVul in parcare. Editat Mai 23, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Ai deja conducte metalice pe ea ? Daca nu, ar aduce o imbunatatire PAsul doi ar fi apoi intr-adevar o pompa mai performanta (nu mai stiu ce s-ar potrivi, dar sunt destule variante). Intr-adevar, vei pierde putin pe partea de elasticitate/dozare, franele devenind ceva mai violente inca de pe prima parte a cursei manetei. Si nu in ultimul rand placute/discuri bune (eu am fost satisfacut de brembo) PS - partea proasta este ca te va trage in jos suspensia, chiar daca frana e boboc. Editat Mai 24, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Azi vreau sa imi bag mobra la spalatorie ... pe unde ar trebui sa ii zic sa nu dea cu jetul de apa ...Innafara de radiatoare. Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Zii sa nu dea cu spuma activa, cu jetul poate da peste tot infara de radiatoare cum ai zis tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Cineva a facut o "gluma" si m a lasat fara butonu de la semnal . O idee unde il pot gasi ? Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Azi vreau sa imi bag mobra la spalatorie ... pe unde ar trebui sa ii zic sa nu dea cu jetul de apa ...Innafara de radiatoare. Multam ! Ti-ai luat SV 1000 K7? in ce bani si ce te-a indemnat spre modelul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 colegii cu SV-uri cand si unde ne intalnim si noi ? vad ca e mare activitate pe forum dar cam atat:~~~~~~~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 colegii cu SV-uri cand si unde ne intalnim si noi ? vad ca e mare activitate pe forum dar cam atat:~~~~~~~ propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Ti-ai luat SV 1000 K7? in ce bani si ce te-a indemnat spre modelul asta? /index.php?/topic/700857-sv1000s-2007-2500-euro/page-5 E asta de-acilea. Cred ca si-a facut 'ambâţ' sa iti demonstreze tie ca e baiat valabil Glumesc, Alexule, normal! Sa il stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa. da, propuneti si pastrati locatia. poate va prind si eu cand voi fi prin tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa. Vin si eu ! Ti-ai luat SV 1000 K7? in ce bani si ce te-a indemnat spre modelul asta? Da , mi-am luat sv, 3100 si m-au indemnat mai multe lucruri (si nu am mers niciodata cu sv) : 1 : am mers cu un pegaso si chiar mi-a placut ca are putere din ture joase 2 : am vrut ceva semicarenat (am avut naked si carenat) 3 : mi-a placut sinceritatea omului . mi-a zis unele lucuri pe care un vanzator nu a-r face-o niciodata , asta in cazul in care ar vrea sa isi vanda motoreta 4 : dupa ce am mers pe ea , atunci cand am probat-o .... imi tremurau picioarele ...practic eram in al noualea cer 5 : am vrut si ceva mai nou ..dupa 2004 /index.php?/topic/700857-sv1000s-2007-2500-euro/page-5 E asta de-acilea. Cred ca si-a facut 'ambâţ' sa iti demonstreze tie ca e baiat valabil Glumesc, Alexule, normal! Sa il stapanesti sanatos! ) da da , in ambitia lui am facut-o ! Am vrut sa ii demonstrez lui cine e $efu` =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 s-o stapanesti sanatos,e destul de noua (2007) si nu cred ca ai dat mult pe ea. poate erau si mai ieftine,dar nu poti sti in ce stare erau.. cat mai multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 buna seara ,daca se schimba toba originala la sv650 2004 cu una m/ai mica nu stiu gen ixill ,leo vince,akap.....schimba ceva? sau doar sunetul?,multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 depinde cat de mica...si daca-i goala sau cu db killer... (daca-i din aia gp style...) dar in esenta...doar sunetul vei simti (acustic). avea un amic un sv 650s 2007 cu o toba ajko parca. nu-mi placea cum suna....avea iz-ul ala de toba sparta parca mergi mai bine pe una normala (cu sau fara db killer) dar nu burlan din ala scurt si gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 eu! incearca initial varianta cu voltmetrul, gasesti tutorial pe svrider. Varianta iterativa dureaza mult - ai 2 reglaje de facut - fast idle si idle(fiecare are surubul lui, gasesti in manual care este cel de fast idle- si ajungi la el fie cu o surubelnita cu cot sau cu articulatie) Problema e ca fast idle il reglezi la rece - cat mai rece si ca idle il reglezi la peste 60 de grade.Si nu, nu merge sa nu reglezi idle cat timp reglezi fast idle(cel putin asa mi s-a spus de catre priceputi) Dureaza cel putin o noapte intreaga Metoda e simpla : invarti un sfert de tura pornesti vezi cum face,si tot asa din aproape in aproape pana la comportamentul convenabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) s-o stapanesti sanatos,e destul de noua (2007) si nu cred ca ai dat mult pe ea. poate erau si mai ieftine,dar nu poti sti in ce stare erau.. cat mai multi Multumesc ! Sunt foarte multumit de ea ! Fara suparare , dar cand aud cum se aude o vitezana ... imi provoaca o stare cacao. In schimb cand aud un mono sau un sv ...se schimba situatia , imi aduce zambetul pe buze. (ieri eram cu masina prin bucale si a trecut un sv 1000 albastru ... imi vibra masina ) ) Editat Mai 27, 2014 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Multumesc ! Sunt foarte multumit de ea ! Fara suparare , dar cand aud cum se aude o vitezana ... imi provoaca o stare cacao. In schimb cand aud un mono sau un sv ...se schimba situatia , imi aduce zambetul pe buze. (ieri eram cu masina prin bucale si a trecut un sv 1000 albastru ... imi vibra masina ) ) pa SV tau tot ''vitezana'' e m3n, ca doar nu e naked ) tu te referi la 4L de fapt (la motorizare) Singura vitezana 4l care urla cum trebuie e r1 09+...crossplane-ul. My 2 cents. In rest v2 si mono...fie...si boxere personal nu-mi place struto camila aia,la sunet. Nu e nici V4 , nici V2........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Multumesc pt raspunsuri vroiam(vreau)sa imi pun o toba m-ai mica pe care o da un baiat aici pe forum apare in poza pe o yamaha albastra ii 2 tevi si zice ca are db pe fiecare iesirepa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) @ Goodkat Da trebuie sa se raceasca! Trebuie sa le reglezi simultan pentru ca ai 2 seturi de clapete pe admisia de aer: Fast idle controleaza clapetele actionate de motorasul electric , Idle controleaza clapetele actionate de cablul de acceleratie. Daca reglezi fast idle si idle il lasi la fel se poate sa ai turatia cat trebuie la rece, dar sa iti moara motorul la cald... Daca reglezi idle schimbi si la rece si la cald. Imagineaza-ti ca sunt ca 2 filtre in tandem , degeaba il faci pe primul mai permisiv, daca al 2lea este foarte restrictiv, si invers .... De aici si recomandarea cu voltmetrul, ca la carte, pentru ca e o metoda mai rapida Editat Mai 27, 2014 de Piff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 de asta spuneam ca este o metoda iterativa de durata. trebuie sa treci prin ciclul rece -temperatura de serviciu de suficient de multe ori. eu cred ca am avut un gram de noroc. Cum am facut: am inceput prin a invarti cate un sfert de tura dar nu era nicio schimbare, de nervi l-am invartit pana la capat si era prea mult, de acolo dupa 2 incercari am fost multumit. Acum porneste merge pana pe la 1800 si scade usor pana la 1300. Scade suficient de incet sa treaca de la --,- (adica <20grade) pana pe la 35-38 de grade pana cand coboara la 1300.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Multumesc pt raspunsuri vroiam(vreau)sa imi pun o toba m-ai mica pe care o da un baiat aici pe forum apare in poza pe o yamaha albastra ii 2 tevi si zice ca are db pe fiecare iesirepa sfatul meu umil este sa pui o toba (aftermarket/sport) normala (nu shorty,nu gp style, nu o canistra goala). cred ca toti posesorii de sv de aici vor fi de acord ca un SV (650/1000) suna mult mai frumos cu o toba sport normala (titan,carbon,etc) decat cu una scurta/scurtata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.