Jump to content

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Recommended Posts

De cateva zile ma macina un gand grav sa imi schimb fata cu un de GSX-R 750 SRAD...Sa vad de unde fac rost de finante, apoi poate recuperez o parte din investitie vanzand componentele in plus (fata completa de Sv650, jug CNC cu risere, ghidon, semighidoane, etc). A mai incercat cineva pe aici sa faca o treaba din asta?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 12.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un sistem de franare mai performant, o ciclistica mai buna, bling factor, etc. Nu sunt decis complet insa o sa vad ce si cum, si daca gasesc ceva ok ca bani.

 

incearca una de 2000-2003 gsx-r 750 mai bine. (sau gsx-r 1000)

 

vezi poate si ceva de TL

Link to comment
Share on other sites

incearca una de 2000-2003 gsx-r 750 mai bine. (sau gsx-r 1000)

 

vezi poate si ceva de TL

 

Sa vad ce gasesc si in ce bani. Am gasit una de GSX-R 750 99 cu 1000 RON toata. E o suma consistenta dar na...O sa vad eu ce si cum. In clipe ca astea devin frustrat ca nu locuim intr-o tara in care sa avem niste salarii pe bune si nu niste caterinci proaste cu nume de salariu. Ebay-ul este plin insa transportul pana la noi este cat piesa in sine sau dublu ca pret.

Link to comment
Share on other sites

De cateva zile ma macina un gand grav sa imi schimb fata cu un de GSX-R 750 SRAD...Sa vad de unde fac rost de finante, apoi poate recuperez o parte din investitie vanzand componentele in plus (fata completa de Sv650, jug CNC cu risere, ghidon, semighidoane, etc). A mai incercat cineva pe aici sa faca o treaba din asta?

Ma batea si pe mine gandul. Dar dupa ce am pus pe foaie toata ingineria am ajuns la concluzia ca ieseam mai bine daca dadeam sv-ul si luam o mobra care sa aiba deja carcateristicile alea :)

Cred ca mai bine iti cumperi niste arcuri progresive, calculate pt greutatea ta. Si odata cu imbunatatirea suspensiei vei castiga si la partea de franare putin. Iar la frana daca nu ma insel ai putea schimba doar pompa cu una mai performanta.

Astfel o sa ai un plus destul de mare cu o investitie relativ scazuta.

Link to comment
Share on other sites

Ma batea si pe mine gandul. Dar dupa ce am pus pe foaie toata ingineria am ajuns la concluzia ca ieseam mai bine daca dadeam sv-ul si luam o mobra care sa aiba deja carcateristicile alea :)

Cred ca mai bine iti cumperi niste arcuri progresive, calculate pt greutatea ta. Si odata cu imbunatatirea suspensiei vei castiga si la partea de franare putin. Iar la frana daca nu ma insel ai putea schimba doar pompa cu una mai performanta.

Astfel o sa ai un plus destul de mare cu o investitie relativ scazuta.

 

Pai niste arcuri ar fi undeva la 300 RON + semeringuri/ulei/manopera 250 RON. O pompa buna intre 200 si 400 RON in functie de noroc. Daca stau sa ma gandesc la niste conducte metalice, ar fi iarasi 250 RON. Si uite asa ne apropiem de pretul de achizitie al unui front end USD. Repet, nu e nimic batut in cuie. Ma gandeam sa pun partile pe care le am de vanzare (carenaj, far,semighidoane, ghidon, suporti de far, etc) pe sv650 forums, si poate reusesc sa le vand prin Europa daca nu le vand in Romania, asa incat sa pot rula banii si sa nu intru in salariu prea mult. E de gandit si de lucrat. Pe de alta parte, daca as avea piesele sigur as putea sa le montez singur, am doua maini si nu mi-e teama sa le folosesc :crack: + ca nici afon nu sunt cu cheia de 32. Tu ce mai zici omule? Cum merge bavareza?

Link to comment
Share on other sites

Ma batea si pe mine gandul. Dar dupa ce am pus pe foaie toata ingineria am ajuns la concluzia ca ieseam mai bine daca dadeam sv-ul si luam o mobra care sa aiba deja carcateristicile alea :)

Cred ca mai bine iti cumperi niste arcuri progresive, calculate pt greutatea ta. Si odata cu imbunatatirea suspensiei vei castiga si la partea de franare putin. Iar la frana daca nu ma insel ai putea schimba doar pompa cu una mai performanta.

Astfel o sa ai un plus destul de mare cu o investitie relativ scazuta.

 

Am mai auzit placa asta, mi-o spuneau toti atunci cand aveam SV 650 ul si vroiam sa fac ce vrea GoodKat sa faca acum.

 

Asta se intampla anul trecut.

 

Nu exista mobra care sa aiba DEJA caracteristicile alea,cum spui tu , Bogdan.

 

Eu,daca as da timpul inpoi, nu as mai vinde SV ul, ca sa iau RSV ul,ci as inlocui fata de pe SV cu una de pe gixxer.

 

De ce? pentru ca DOAR asta ii lipsea SV lui,sa fie o motoreta exceptionala......Care vrea 1000cc,avea de unde sa aleaga:TLR, Ducati 916/996/998/999 , Aprilia RSV, etc...

 

Dar un V2 de 600,cu suspensie misto, si cu caracterul/personalitatea SV ului,nu exista.....

 

Monsterele arata bine,s-aud bine, dar nu se compara cu SV ul. Furca aia de pe monster.....e o gluma de USD. Ce-i drept,franele de pe monstere is peste alea de pe SV.

 

Un SV, generatia a doua, cu fata schimbata cu una de gixxer si cu alt amortizor spate, e un motor pe care nu-l mai vinzi,e un motor care-ti va pune zambet tamp pe buze mereu (chiar si pe un circuit).. Nu mai zic de fiabilitate,consum etc (chestii care nu le ai la 1000cc)

Edited by Adrian
Link to comment
Share on other sites

Pai niste arcuri ar fi undeva la 300 RON + semeringuri/ulei/manopera 250 RON. O pompa buna intre 200 si 400 RON in functie de noroc. Daca stau sa ma gandesc la niste conducte metalice, ar fi iarasi 250 RON. Si uite asa ne apropiem de pretul de achizitie al unui front end USD.

Tu ce mai zici omule? Cum merge bavareza?

Cu componentele te apropii ca pret de furca cheala probabil. Una echipata complet, cu frane, roata etc (gsxr) sare binisor peste suma aia, poate chiar peste dublul ei ;) Cu arcuri, semeringuri ulei manopera, pompa si furtune nu ar trebui sa treci de 1000 lei.

 

In rest, nu ma pot plange. Pana acum ma inteleg foarte bine cu vaca asta mare si pare a fi cam tot ce imi doream, poate chiar mai mult. Exceptand sunetul, dupa care duc dorul lui Suzi :D

 

Am mai auzit placa asta, mi-o spuneau toti atunci cand aveam SV 650 ul si vroiam sa fac ce vrea GoodKat sa faca acum.

 

Nu exista mobra care sa aiba DEJA caracteristicile alea,cum spui tu , Bogdan.

 

Eu,daca as da timpul inpoi, nu as mai vinde SV ul, ca sa iau RSV ul,ci as inlocui fata de pe SV cu una de pe gixxer.

 

De ce? pentru ca DOAR asta ii lipsea SV lui,sa fie o motoreta exceptionala......Care vrea 1000cc,avea de unde sa aleaga:TLR, Ducati 916/996/998/999 , Aprilia RSV, etc...

Adi, nu zic ca nu mi-ar fi placut si mie sa fac upgrade-ul. Dar personal nu consider ca merita, dpdv practico-financiar. Doar cu furca SV-ul nu cred ca o sa se transforme in THE mobra. Iar ca sa o faci "ca la carte" cred ca bagi in ea de ii dublezi valoarea (si nici nu mai recuperezi in caz de vanzare). Si atunci nu e mai simplu sa cumperi direct un motor din categoria superioara ? Care nici ala nu va fi perfect, dar cu siguranta va avea diverse plusuri.

 

Oricum, vorbesc putin pe langa pt ca suspensiile si franele la SV-ul de 1000 sunt mult mai ok decat la 650 si poate de asta nici nu am simtit asa nevoia neaparata de a le upgrada. La 650 intr-adevar, sunt cam prea spre soft side, fara reglaje etc. Dar oricum cred ca cu o investitie relativ mica ii poti aduce un plus notabil.

Link to comment
Share on other sites

Bogdan: SV ul de 650 mi-a dat cele mai mari emotii,in materie de handling,dintre toate mobrele pe care le-am avut sau cu care m-am dat:))

 

De dupa incidentul din Martie,anul asta, folosesc RSV ul fara amortizor de ghidon ( ca s-a fu.tut) si aveam emotii,RSV ul fiind mult mai brutal ca SV ul.


Dar din contra, am observat ce face un sasiu bun si suspensii foarte bune dintr-un motor. Chiar si fara amortizor,nu mi-a intrat niciodata in voblaj.

 

Sa stii ca nu te costa chiar asa mult un upgrade la SV 650. Dupa ce-am dat SV ul,am avut ocazia la tot felul de pont-uri,pt fata de gixxer. Muream ca nu se ivise ocazia inainte de a-l da...

 

Dar cum i-ai spus lui G00dKat initial, alte arcuri + alt ulei, s-ar dovedi suficient pt nevoile sale... (si nu numai).

Link to comment
Share on other sites

un upgrade serios pe fata te duce cam la 1000 euro. asta insemnand o fata completa de gixxer k4-k5. dupa care trebuie sa vezi ce faci cu spatele care trebuie sa tina si el pasul, nu? si aici cica exista amortizorul de zx10r...care, daca vrei sa-l iei in stare buna si cu viata in el, mai inseamna cateva sute (optimist din fire, vorbesc de preturi care sa includa si manopera ;)))

adica ajungi aproape la valoarea de piata (in romania) a motocicletei.

upgarde-ul cu arcuri e mult mai ieftin si aduce mare parte din avantajele furcilor mai performante, oricum destul incat sa fie comparabile in utilizarea stradala.

asta la SV1000, la 650 poate stau lucrurile putin altfel, dar nu trebuie pierdut din vedere totusi ca utilizarea este predominant stradala si anumite beneficii nici nu sunt observabile oricum in regimul asta de mers..si, daca avem pretentii de Ghost Rider, sa nu uitam totusi ca Ghost Rider se joaca cu Tata Lor, nu cu motociclete 'low budget' upgradate

Link to comment
Share on other sites

un upgrade serios pe fata te duce cam la 1000 euro. asta insemnand o fata completa de gixxer k4-k5. dupa care trebuie sa vezi ce faci cu spatele care trebuie sa tina si el pasul, nu? si aici cica exista amortizorul de zx10r...care, daca vrei sa-l iei in stare buna si cu viata in el, mai inseamna cateva sute (optimist din fire, vorbesc de preturi care sa includa si manopera ;)))

adica ajungi aproape la valoarea de piata (in romania) a motocicletei.

upgarde-ul cu arcuri e mult mai ieftin si aduce mare parte din avantajele furcilor mai performante, oricum destul incat sa fie comparabile in utilizarea stradala.

asta la SV1000, la 650 poate stau lucrurile putin altfel, dar nu trebuie pierdut din vedere totusi ca utilizarea este predominant stradala si anumite beneficii nici nu sunt observabile oricum in regimul asta de mers..si, daca avem pretentii de Ghost Rider, sa nu uitam totusi ca Ghost Rider se joaca cu Tata Lor, nu cu motociclete 'low budget' upgradate

 

 

s-a tot purtat discutia asta in contradictoriu de 10000 de ori..

 

preturile pe care le spui tu vin din alta lume. Nu stiu unde ai vazut tu fata de k4/k5 cu 1000 eur, dar crede-ma pe cuvant ca o gasesti MULT MULT mai ieftin.

 

Deci nu ajungi la nici o valoare de piata a motocicletei, facand acest upgrade. Iar faptul ca in RO , sv urile se vand la pret mic nu are nici o relevanta. Asta nu inseamna ca de acum,un posesor de SV nu trebuia sa-si doreasca sa-si imbunatateasca motoreta, din simplul motiv ca mobra lui valoreaza 1800-2200 eur. Daca am gandi asa, cei cu motoare de 500 eur, nu ar trebui sa-si cumpere cauciucuri,pentru ca pretul lor ar insemna jumatate sau 70% din pretul motocicletei,nu?!

 

perceptia ta este gresita vis a vis de acest upgrade pt un SV (fie el de 650).

 

O motocicleta nu trebuie sa aiba 100+ cai putere ca sa merite o suspensie buna/decenta. Daca SV 650 are 72 cai putere nu inseamna ca isi merita jegul ala de suspensie pe care o are. Nu caii putere fac o motocicleta, ci sasiul si manevrabilitatea, felul cum raspunde pe viraje.

 

Nu trebuie sa te duci pe pista ca sa te bucuri de o suspensie buna si reglata in acelasi timp. Ca sa nu mai zic de beneficiul oferit si de frana upgradata, odata cu furca.

 

Nu ai nevoie musai de furca K4/K5 ca sa upgradezi fata de pe SV650. Era un tabel pe svrider cu toate partile care se potrivesc. gen jugurile de la TL la ce modele merg, jugurile de gixxer, rotile (jantele), etc etc... Elementul cheie e furca, sa fie una buna, in rest, nu cred ca are cineva vreo fantezie sa puna jug de K4/K5, paote folosi si unul mai vechi,atata timp cat se potriveste..

 

Cat despre manopera ,era vorba de GoodKat, care sunt sigur ca-si poate face upgrade ul si singur, fara sa apeleze la nu stiu cate ore de manopera intr-un service.

 

Cum de iti explici ca in afara sunt o gramadaaaa de oameni care au facut modificarea asta. Daca nici aia nu-si permit o alta mobra, in loc sa modifice SV ul....pai atunci nu stiu cine isi permite.

Si cu toate astea au facut modificarea. Am vazut o gramada de SV uri vechi (generatia 99-02) cu fata completa de gixxer. Mai ales acolo se poate invoca pretul mic al motoretei raportat la pretul investitiei,si cu toate astea, oamenii tot o fac...

Link to comment
Share on other sites

hai frate, astea sunt SFuri pentru 90% din oamenii care vbesc de furci de gixxer pe'aici. in afara isi pun baietii care se dau pe circuit, care inainte poate au avut si emulatoare etc. La noi toti wannabe-ii cu 1000rr franeaza in toate curbele la 40 la ora de noobi ce sunt.

 

Acum am citit si noi ca se poarta pe'acolo cu "fwurca de gicser" si vrem si noi, ce sa spun.

Iar tu adriane de vreo 4 usere incoace te plangi ca ai da oricand aprilia pe un seveu... de ce nu'ti urmezi visul si nu faci un anunt pe bikeshop? :blbl:

 

:cheers:

Link to comment
Share on other sites

hai frate, astea sunt SFuri pentru 90% din oamenii care vbesc de furci de gixxer pe'aici. in afara isi pun baietii care se dau pe circuit, care inainte poate au avut si emulatoare etc. La noi toti wannabe-ii cu 1000rr franeaza in toate curbele la 40 la ora de noobi ce sunt.

 

Acum am citit si noi ca se poarta pe'acolo cu "fwurca de gicser" si vrem si noi, ce sa spun.

Iar tu adriane de vreo 4 usere incoace te plangi ca ai da oricand aprilia pe un seveu... de ce nu'ti urmezi visul si nu faci un anunt pe bikeshop? :blbl:

 

Ai dreptate perfecta la faza cu 1000rr si franatul in curbe la 40 la ora, dar asta nu inseamna ca toata lumea e asa...

 

Si sa stii , cum am zis mai sus, fata de gixxer se aplica perfect pe strada, nu ai nevoie de pista pt asta.

 

Si sa fim seriosi, SV 650 e ditractiv pe pista, asa ca fun,dar n-o sa castige nici un award pe acolo. Si-o ia la cwr de la un gsx-r 600 K1 de nu stie ce-i cu el.....(chiar daca gixxeru n-are furca USD).

 

Apropos,am pus anunt pe bikeshop,si aici pe forum, dar n-o dau pentru SV, ci o dau pt DL650

 

in your face :)

 

 

LE: si oricum, ala pe care-l tenteaza sa faca ceva upgrade la arcuri/furca pe SV sigur nu face parte din aia ce franeaza la 40 km/h in curba, pt ca aia nici nu sunt constient de un asemenea upgrade si ce efect ar avea asupra motocicletei, tinutei de drum etc... Daca le spui de-o toba de carbon la reducere, de niste mansoane smechere sau un monopost din carbon,atunci da, poate le captezi atentia :))

 

Eu regret SV ul doar pt ca am constatat ca vreau sa migrez spre alta arie de motoretism,si superbike & speed incepe sa nu ma mai atraga, nu din alte motive...

Edited by Adrian
Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca ar trebui sa iti iei ce iti place,estetic,din punct de vedere al sunetului sau alte criterii de ale tale.toti o sa iti zica ca honda e honda,r6 te da in stalpi si asa mai departe.tot ce conteaza e sa fii cumpatat si atent la mers,felicitari,succes si cati mai multi kilometri!

Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca ar trebui sa iti iei ce iti place,estetic,din punct de vedere al sunetului sau alte criterii de ale tale.toti o sa iti zica ca honda e honda,r6 te da in stalpi si asa mai departe.tot ce conteaza e sa fii cumpatat si atent la mers,felicitari,succes si cati mai multi kilometri!

m-am hotarat pe SV. dar vreau cateva detalii despre motor ! mersi ! cat mai multi km in anul ce vine !

Link to comment
Share on other sites

mai mult decat ca este un motor in v,cuplu foarte bun,trage din ture joase nu pot sa iti zic.mie mi se pare foarte buna pentru un incepator.sper sa primesti cat mai multe detalii de la cei care detin astfel de modele!numai bine!

Link to comment
Share on other sites

mai mult decat ca este un motor in v,cuplu foarte bun,trage din ture joase nu pot sa iti zic.mie mi se pare foarte buna pentru un incepator.sper sa primesti cat mai multe detalii de la cei care detin astfel de modele!numai bine!

mersi mult ! numai bine :)!

Link to comment
Share on other sites

Salut ! A venit si vremea mea ! m-am gandit sa imi cumpar Suzuki Sv650s 2000-2003. Ce parere aveti ? ce consum are ? manevrabilitate.. etc. P.S. sunt incepator :D. vreau cateva sfaturi ! multumesc :D !

 

Eu zic sa lasi prostiile si sa te gandesti la ceva serios.

 

R1_wheelie_by_Onedeeare.jpg

Link to comment
Share on other sites

si eu am vrut sv prima data, dar am luat cb 500. a venit apoi si randul sv-ului. daca te stii om cumpatat, poti sa-l iei.

 

daca esti mai aventuros si ti se pare normal sa schimbi pe banda intai sa faci o devansare, sau intersectiile nu sunt un motiv neaparat de a reduce viteza, mai bine ia-ti ceva mai mic. in rest numai de bine, o motocicleta grozava iar problemele cu suspensiile devin probleme numai in cazul unui mers agresiv (agresiv > sportiv). mie imi placeau de fapt pt ca se simte bine la gropi. manevrabilitate excelenta, consum 4,5 extra. la 120km/h; mai faina decat orice am mai condus (inclusiv cea de acum)

 

singurul motiv pt care ar putea sa iti para rau ca ai un sv este sa fie prea puternic pt tine si sa mori/rupi ceva

Edited by pogor
Link to comment
Share on other sites

si eu am vrut sv prima data, dar am luat cb 500. a venit apoi si randul sv-ului. daca te stii om cumpatat, poti sa-l iei.

 

daca esti mai aventuros si ti se pare normal sa schimbi pe banda intai sa faci o devansare, sau intersectiile nu sunt un motiv neaparat de a reduce viteza, mai bine ia-ti ceva mai mic. in rest numai de bine, o motocicleta grozava iar problemele cu suspensiile devin probleme numai in cazul unui mers agresiv (agresiv > sportiv). mie imi placeau de fapt pt ca se simte bine la gropi. manevrabilitate excelenta, consum 4,5 extra. la 120km/h; mai faina decat orice am mai condus (inclusiv cea de acum)

 

singurul motiv pt care ar putea sa iti para rau ca ai un sv este sa fie prea puternic pt tine si sa mori/rupi ceva

mersi mult omule ! abia astept sa-mi iau ! :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...