hardKnot Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Cum stati cu reviziile? cand scoateti mobrele la a!er? Eu sunt in curs de shopping.. am rulmenti de jug, pompa de frana 'pe vine' si un lichid de frana. Mai raman uleiul, placute spate, manete frana&ambreiaj si mecanica de rigoare cu desfacut pompa de frana si curatat toti etrierii. Am tot zis ca schimb si cuzinetii, dar cred ca las furca pe sexonul urmator sau pe finalul verii ca se termina banii dupa ce iau si guma spate programata pt aprilie. Daca merge totul conform planului si nu face figuri vremea, pe 6 martie ies din service si dansez pe strazi(sper ca nu e cazul decat la figurat). pt mine, AMR-ul e de 18 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 (editat) Inca nu e de pus genunchiu jos... (Ieri cu tancu pe Valea Bogatii), dar nici patinuar nu mai e. Cat despre revizii, acum m-am apucat de refacut franele fatza la SV - aviz amatorilor care au motoare ceva mai vechi (al meu e 2002) si merg cu ea in regim zilnic - etrierele fatza s-au blocat total si bilateral. Oringurile imbatranesc si in conditii normale de exploatare, iar dupa o varsta e bine sa le schimbati - nu tre sa asteptati ca mine pana cand abia mai puteam misca mobra in garaj inca ceva, e bine sa curatati si "niturile" discurilor flotante (era un tutorial pe undeva, incerc sa-l gasesc) un aspect care scapa de multe ori... spor la mesterit L.E. am gasit si filmu' Editat Februarie 16, 2015 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 si eu umblu pe la frane.. am curatat etrierii acum 2 ani cu scos de pistoane si tot, acum o sa fac acelasi lucru cu inlocuitul pompei cu una radiala si oricum a mea avea nevoie de o curatare strasnica. In cazul meu cred ca au fost schimbate garniturile inainte sa cumpar eu mobra, ca parca aratau prea bine cand s-a umblat pe-acolo. ,,frumos tancu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 ...pai in afara de ulei, tot ce ai de facut e un must cand schimbi o furca mai ales daca se intampla sa ai o roata neagra si una gri. Cat mai dureaza? Pics or it didn't happen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Ce pompa de frana ti-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Ce pompa de frana ti-ai luat? O radiala Brembo OEM de R1/R6 de la un baiat de pe forum.. tre' sa'mi mai comand manete reglabile.. una de SV si una de Yamahã.. nu sunt sigur ca se potrivesc banjo-urile de la furtune, deci e posibil sa pun si furtune noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 Salut. Sa fiu mai explicit: am nevoie de ajutor. Sv-ul meu(model 200,650cmc,naked) a avut montate pe el semighidoane si acum le am vandut si am luat ghidon,dar nu am prinderile,nu stiu exct denumirea corecta. Rugamintea mea e,are cineva din zona Sibiu-Brasov sa-mi imprumute pentru cateva zile o prindere sa o pot duce la un strungar sa-mi poata face si mie doua la fel ca cele originale. Stiu ca o sa gasesc pe net risere,dar bugetul meu nu-mi permite sa dau pe ele o suma poate mai mare decat am dat pe ghidon. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 (editat) iti pot imprumuta eu o pereche..... sunt facute, doar ca pe freza CNC.... pe strung nu vad cum ai reusi. Daca iti plac raman la tine.... 50 lei....daca nu, te costa doar posta. 0766.102.201 Dan Tudor /index.php?/topic/720988-suport-ghidon/?hl=%2Bsuport+%2Bghidon Editat Februarie 17, 2015 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 a umblat cineva la rulmentii din bascula? ati gasit "mizerie" pe-acolo? Nu stiu daca sa umblu sau astept pana sexonu' urmator cand oi schimba lantzu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 @GoodKat, ai avut probleme la ITP de cand ai trecut la naked? Sau as putea formula intrebarea altfel, au habar la ITP/RAR daca motocicleta ar trebui sau nu sa fie carenata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Azi, am reusit sa fac si eu TRE mod. se simte diferenta si exact cum spunea Hard Knot cand activezi ambreiajul se ridica turatia cam cu 100 de ture. Astept caldura » Post actualizat in 22 Feb 2015 20:48@vladf Un prieten a cumparat un fz6 de la un tip care a avut accident si nu mai avea nici o carena, A fost la rar cu ea, avea doar un far luat de la un scuter prins cu niste table si niste semnalizatoare de pe la nusti ce motocicleta, un fel de strutocamila. A trecut rarul fara nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 da, dupa toate modurile facute pot sa zic ca e cu cel putin 30% mai smooth in ture mici decat inainte. Personal nu-mi place deloc treaba asta, dar cum o frec 90% in oras printre masini.. e util. Pt mine personal plusul de finete imi fura din fun-factor. Totusi nu o sa o aduc la starea initiala pt ca te ajuta cand mergi la 2cm de oglinzile oamenilor Sunt multumit si de fast idle-ul pe care l-am reglat calumea(am umblat de vreo 2 ori pe-acolo).. dar ieri la prima pornire in aprox 3 luni nu ma prea incanta sa vad turometrul la 3000 de ture in conditiile in care tot uleiul era strans pe fund.. pana s-a ridicat si s-au uns toate 'elea, mi-a fost cam mila de fierastrau(cam 1 minut) Acum suntem back in business, ma asteapta cu radiala furtune, rulmentii de jug si alte goodies Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 1 minut ? sau 1 secunda ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 a umblat cineva la rulmentii din bascula? ati gasit "mizerie" pe-acolo? Nu stiu daca sa umblu sau astept pana sexonu' urmator cand oi schimba lantzu' Salut, merita o vizita pe acolo la 2-3 ani cand schimbi lantul. eu am umblat prima data acolo anul trecut (vstrom) si a fost dureros de ce am gasit. bucsile/rulmentii de prinderea bascula/cadru erau ok dar ceilalti de la tripod/oase erau varza. varza rau - au picat acele din rulment singure pline de rugina. Era afectata si suprafata bucsilor interioare - au trebuit schimbate si bucsile (poti vedea cateva poze aici - /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3683604). Acei rulmenti sunt foarte expusi, au un O ring dar care protejeaza minim si in plus din pacate suprafata de rulare este foarte mica - cred ca mai putin de 1mm care daca ramane fara vaselina se uzeaza rapid. ar trebui folosita vaselina mos2. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 1 minut ? sau 1 secunda ?! hei, nu te gandi ca se aude ca drujba.. dar timp de 1 minut nu s-a auzit cum se aude de obicei.. se simtea clar ca e mai chinuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 La mine nu fluctueaza, porneste la 1300 si acolo ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 (editat) ca tot veni vorba de TRE mod, sa stiti ca mai am pe acasa una sau doua rezistente cu fire gata lipite si niste papucei de conectat. Daca e cineva care vrea sa-si faca, le donez! (zona Tineretului) @yoyo, doar cand apesi ambreiaju si esti pe liber creste putin turatia. e inofensiva treaba » Post actualizat in 24 Feb 2015 13:33stie cineva lungimile de fabrica la furtunele de frana pt SV650S gen II ? Trebuie sa-mi fac pe comanda si am gasit 2-3 variante de lungimi pe net Editat Februarie 24, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Da, stiu ca imi creste turatia putin de la TRE mode. Eu spuneam de pornire la rece ca nu-mi creste turatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 nu stiu si nici nu mai incerc, le schimb direct ca oricum ma tenta de mult. Furtunele le face userul Mac din timisoara la 45eur pt fata sau 60eur fata-spate cu 3 optiuni de culoare daca am inteles bine. E super baiat din ce am vb la telefon si dureaza cam 24-48h sa ajunga la mine(facute pe lungime/unghiuri custom) » Post actualizat in 26 Feb 2015 08:49Intrebare: a sincronizat cineva "throttle bodies" la SVul pe injectie? Cum iti dai seama daca e nevoie?(eu n-am umblat la asa ceva de 6 ani+ de cand am motorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 am incercat eu la un moment dat, dar am verificat distantele conform manualului cu un subler si nu am modificat nimic... beats me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) din ce vad in manual e de fapt "throttle valve synchronization" si se regleaza prin 4 furtune de vacuum de pe "throttle bodies" cu o scula speciala de masurat vacuum-ul/presiunea. E recomandata verificarea odata la 12000 de km si ajustarea in caz de nevoie. Mai scrie ceva acolo la capitolul 5 de fast idle si senzorul TP pe care le-am rezolvat singur anul trecut si senzorul STP + sincronizare STV.. cu toate ca astea nu sunt amintite in tabelul de inspectii periodice. » Post actualizat in 26 Feb 2015 14:03-sincronizarea STV se refera la fluturasii din admisia de aer pe care i-am verificat deja fara sa stiu cum se numesc si sunt usor de reglat in caz de ceva -senzorul STP e explicat la fel ca si socul automat cu masurare de tensiuni pe "senzorul de pozitie"(TP?) si nu cred ca ma bag ca n-am voltmetru Editat Februarie 26, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) Salutari! Cineva interesat de un schimb? Prefer N, 2005 inclusiv. V Strom 650, din 2004, cu de toate. Numai bine! Editat Februarie 26, 2015 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 V-strom .ul a fost cel la care oftam............ dar atatia bani au fost....sv am luat- prima generatie. O motocicleta la care tin, si imi face placere sa o folosesc. Negresa e a mea. ........ Parerea mea : vinde V-stromul, e mai scump decat un SV, mai are si accesorii, iar cu banii dictezi tu piata, nu ca la schimb. » Post actualizat in 27 Feb 2015 05:58pt. @goodkat.......... cea galbena e cu 2 discuri de 320mm pe fata, etrier brembo,' conducte metalice'..........si alta furca.( Asta fata de un topic al tau unde se discuta de 1-2 discuri pe roata fata ). O sa vrei asa ceva dupa o proba, La aceiasi forta de franare ( obisnuit cu cel negru-frana standard) am simtit ca am doua 00 si roata spate in aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 V-strom .ul a fost cel la care oftam............ dar atatia bani au fost....sv am luat- prima generatie. O motocicleta la care tin, si imi face placere sa o folosesc. Negresa e a mea. ........ Parerea mea : vinde V-stromul, e mai scump decat un SV, mai are si accesorii, iar cu banii dictezi tu piata, nu ca la schimb. » Salutare! Multumesc pentru sfat! Iti raspund doar ca nu ma aflu intamplator pe topicul vostru, am detinut doua SV-uri 650 S carburator deci stiu ce vreau, incerc doar poate doreste careva sa schimbe manzul pe un catar. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Sa-mi spuna si mie cineva, unui incepator, daca e normal acel sunet si "zgaltaiala" cand bag in viteza intai? Parca tot motorul tremura... un pic. Si la relanti, la cat trebuie sa stea turometrul? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.