Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

@sacal eu am luat toplite de la "scorpio AZ", au magazin pe Lizeanu - http://www.scorpio-az.ro/

 

daca nu, poti sa arunci un ochi si pe topicurile lui @kex83 ca aduce si el baterii si toate cele la preturi bune. Am apelat de mai multe ori la el si ne'am inteles bine.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Work in progress :D...

 

PS: da, musca a iesit din pompa :alcy:


» Post actualizat in 22 Oct 2014 18:43

Aaaaand the fucker is clean.


» Post actualizat in 22 Oct 2014 19:18

Urmeaza sa curat injectoarele, a mai incercat cineva? Sfaturi?

 

Goodkat? Nu mai gasesc link-ul in care descriai conversia din S in N, ma gandeam sa-l transform in N pentru cand am chef sa-i mai schim look-ul.

Voi folosi doar strictul necesar, fara bord, doar oglinzi, semnalizari si far. Ai incercat sa pornesti motorul fara bord? :D

post-40351-0-70955400-1413998842_thumb.jpg

post-40351-0-65518800-1414003381_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce baterie recomandati pt un sv650sa ?

 

10amperi, 12 sau 14?

nu mai gasesc niciun anunt cu baterii de vanzare pe forum...

 

Vezi sa aiba si curentul de pornire la rece suficient. La un motor 'greu de invartit' cum e cel de SV e important si asta. Altfel o sa te lase cand ti-e lumea mai draga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma gandeam ca ar fi vreo problema sa merg fara bord doar ca nu stiu exact ce trebuie conectat, stiu ca 650-ul nu pornea fara el.

 

Ma gandesc acum daca merita sau nu upgrade-ul la furca de gsxr sau mai degraba mi-as focusa atentia (banii) catre alte chestii... Adevarul e ca o furca buna nu va face sv-ul deosebit de performant, probabil as putea s-o vand sa iau direct un gsxr...

 

Anyho...

Am in plan sa pun un Arduino pe mobra care sa se ocupe de urmatoarele:

 

- Aprinderea farurilor cu intarziere (adica sa nu se mai aprinda cand pun contactul)

- managementul ventilatorului de racire.

- limitarea de 100cp la buton ( da stiu, inutil...dar de ce nu? )

- quick shifter

- Traction control, stiu, nu e necesar dar e o ocazie buna sa mesteresc una alta... Am deschis mai demult un topic pe tema asta, voi reveni cand am timp sa incep efectiv lucru.

 

Si binenteles sper sa am timp sa ma ocup de transformarea in naked.

post-40351-0-23112500-1414054353_thumb.jpg

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ciclistica si frana buna la o motocicleta, o face muuult mai performanta decat 20 cai in plus.... crede-ma..

Sentimentul pe care-l ai cand te dai pe o mobra setata cum trebuie,servisata cum trebuie nu se compara cu sentimentul cand ii dai in gura pe linie dreapta (cel putin nu pt mine,si sigur nici pt tine).

 

Vezi ce bani bagi,la ce aspecte si daca merita> Deja stii, ca si la cel de 650,ca ce bagi, nu mai scoti in veci,asa ca baga cu cap si macar sa simti/sa te bucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ vlad, merge fara probleme. Confirm ce zice adi. Eu astept sa prind o oferta buna la o furca usd si sar pe ea cu cheile.

pai mai da mi odata ce nevoi ai...ca sa dau si eu mai departe boss,stii ce zic? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ma baieti .sunt mai nou pe forum si incepator (Suzuki sv 650 N an 99) .Vreau sa mi scimb anvelopele macar cea pe fata sa fie noua si spatele sh (zic eu) .Ce modele imi recomandati (sa duca si km mai multi ) cu un buget nu prea mare (ceva acceptabil ca si calitate/ pret). Voi de unde le achizitionati ?.Multumiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...pt spate ce a scris colegul GBV. Pt fata ia macar un Michelin Pilot Power simplu, care e ff bun raport calitate/pret(Nou, DOT Nou)

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu: cumpara-ti intotdeauna cauciucuri NOI, nu SH, nu noi cu DOT vechi (cauciucul chiar daca e nou si sta, mai ales depozitat in conditii improprii e praf). din tot ce am testat pana acum pe SV (motor pe care am ceva Km) iti pot recomanda Michelin Pilot Road Simplu (daca mai gasesti pe undeva noi) - cauciucuri sport touring mai mult decat decente atat la pret cat si la utilizare.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine pe S, top speed-ul (in bord) a fost 210km/h(cu si fara pasager) si turatia era aproape pe rosu. Baiatul care a cumparat-o a spus ca mers cu ea aproape 220km/h (in bord).

 

La tine as banui ca te limiteaza aerodinamica, daca schimbi foaia vei avea aceeasi viteza dar la turatie mai mare.

 

PS: nu uita ca pe SV puterea scade dupa 9500rpm si cuplu dupa 7500rpm.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Observ ca sunt scumpe in draci accesoriile astea cam pentru orice motocicleta.

Mai bine investesc intr-un cauciuc nou sau o geaca / o pereche de pantaloni, ceva care-mi foloseste, cu toate ca si o carena ar da bine ... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Observ ca sunt scumpe in draci accesoriile astea cam pentru orice motocicleta.

Mai bine investesc intr-un cauciuc nou sau o geaca / o pereche de pantaloni, ceva care-mi foloseste, cu toate ca si o carena ar da bine ... :rusinica:

Cand mergi prin oras,se raceste mai bine,fara.Eu ii pusesem la fel la fostu vtr si se incingea un pic mai tare cu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Observ ca sunt scumpe in draci accesoriile astea cam pentru orice motocicleta.

Mai bine investesc intr-un cauciuc nou sau o geaca / o pereche de pantaloni, ceva care-mi foloseste, cu toate ca si o carena ar da bine ... :rusinica:

 

Investeste intai in siguranta si confort - cauciuc bun, echipament bun - si mai apoi in estetica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la contactele imperfecte, pot crea neplaceri mari de tot (scurt circuit, inclusiv incendiu).

/index.php?/topic/719325-suzuki-sv650-s/&do=findComment&comment=3858080

 

Investeste intai in siguranta si confort - cauciuc bun, echipament bun - si mai apoi in estetica...

Asta am de gand. M-am linistit. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt total nou in de-ale motoarelor, am luat carnetul acum o saptamana, deci nu dati tare daca zic prostii :).

 

Am nevoie de un sfat. Dupa ce am intrebat stanga dreapta, m-am cam decis sa iau un sv 650 s din 2000 ca primul motor. Avand in vedere ca il iau din Cluj si mi-l trimit in Bucuresti, e cineva care ma poate ajuta azi-maine sa ma urc pe unul, sau macar spuneti-mi dc la cei 168 cm ai mei se ajunge bine jos? Din ce m-am uitat pe specs samd, ar fi Ok, dar mai vroiam o confirmare, eventual de la cineva care are si care e apropiat ca inaltime.

 

ms.

 

Asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...