Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sincer, sunt 50% doar.

 

Se simte mai greu si pe loc si in mers, consumul e mult mai mare iar distractia e la viteze mari. In mare, exact ce nu-mi doream. Vroiam un hooligan bike, ceva brutal si m-am ales exact cu opusul, binenteles, asta se datoreaza treptelor lungi.

Din punctul meu de vedere -1 + 2 e obligatoriu pe asta.

 

Ma multumeste totusi plusul de putere, cel mai important pentru mine era sa aiba putere/cuplu la turatii mici si sa tina 140-160km/h la turatii decente (650-ul la 160km/h are vreo 7000-8000rpm, 1000-le are vreo 5500rpm).

 

N-am incercat inca mersul cu pasager dar la modul cum trage banuiesc ca nu se simte chiar asa tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, daca iti muti semnalizarile pe stop, mai folosesti semnalizarile astea?nu ai vrea sa le vinzi? cred ca sunt ca ale mele si mie mi-a furat "un prieten" geamul de la cea din dreapta. Asadar pentru un pret corect, ai deja un client pt unul/ambele/doar un geam , depinde cum vrei sa le dai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, sunt 50% doar.

 

Se simte mai greu si pe loc si in mers, consumul e mult mai mare iar distractia e la viteze mari. In mare, exact ce nu-mi doream. Vroiam un hooligan bike, ceva brutal si m-am ales exact cu opusul, binenteles, asta se datoreaza treptelor lungi.

Din punctul meu de vedere -1 + 2 e obligatoriu pe asta.

 

Ma multumeste totusi plusul de putere, cel mai important pentru mine era sa aiba putere/cuplu la turatii mici si sa tina 140-160km/h la turatii decente (650-ul la 160km/h are vreo 7000-8000rpm, 1000-le are vreo 5500rpm).

 

N-am incercat inca mersul cu pasager dar la modul cum trage banuiesc ca nu se simte chiar asa tare.

 

Era un Buell de vanzare pe aici...ala trebuia sa ti-l cumperi ca hooligan bike

 

Fa un topic la sectiunea Motocicleta Mea, sa vedem si noi ce mai modifici la ea...

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am tot cautat oglinzi pentru sv 650 98, si ori nu stiu unde ori chiar nu am noroc

ce am gasit : http://www.ebay.com/itm/LED-Turn-Signals-Left-Right-View-Mirrors-Suzuki-SV650S-2003-2012-/171109033512?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27d6e4a628&vxp=mtr

mai are cineva asa ceva? sau se stie daca se potriveste sau nu? .. nu am gasit cu informatia ca se potriveste pentru sv pana in 2001 si m-ar interesa astea ca au si semnalul incorporat, avand in vedere ca eu am probleme cu semnalele fata (nu sunt OEM si le tin lipite mai mult cu banda izolera)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am scurtat tobele, le-am scos interiorul si l-am inlocuit cu teava perforata invelita in vata originala + vata minerala.

 

De aici am luat tabla si am rulat-o rotund.

- http://olx.ro/oferta/tabla-perforata-pentru-incinte-acustice-boxe-cu-debitare-ID1xJUb.html#15533e5f62

 

Cost total: 21 lei.

 

Urmeaza sa le vopsesc negre :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In timp ce-mi exersam franceza pe un sticker de pe mobra mi-am dat seama de o chestie... in Franta mobrele sunt limitate la 100cp.

 

Sunt curios daca am acel pin 25 in ecu... :)


» Post actualizat in 31 Aug 2014 17:42

A incercat/verificat cineva dupa serie daca are ECU de Franta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In timp ce-mi exersam franceza pe un sticker de pe mobra mi-am dat seama de o chestie... in Franta mobrele sunt limitate la 100cp.

Apropo de limitarea asta in Franta ... Tu stii cum trec pe langa astia,eu avand full power pe Tuono ? :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de limitarea asta in Franta ... Tu stii cum trec pe langa astia,eu avand full power pe Tuono ? :crack: :crack:

 

Eu nu ma astept s-o transform in vreo racheta...dar visez la vreo 10 cai accesibili la taierea unui fir :D

 

Revin dupamasa cu detalii.

» Post actualizat in 01 Sep 2014 17:22

Un sfat pentru cei cu SV1000, verificati daca aveti pin-ul 25 si daca da, scapati de el. Daca aveti si voi noroc de o mobra limitata garantat o sa aveti un zambet pana la urechi.

 

Nu pot sa aproximez cat de "mai puternica" e... cert e ca e mult mai puternica acum.

» Post actualizat in 01 Sep 2014 17:23

LE: pe net am vazut ca SV-urile limitate au intre 85-95cp la roata si 110-115cp fara limitator + alte balarii (tobe, filtre, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puterea ca puterea.. da' franele.. furca.. cum sunt fata de ala micu'?

 

L.E. Eu mi'am lipit fire pe o rezistenta pt TREmod, diseara cred ca o montez pe agregat.. o sa fac si niste poze :D

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...