Marshal.RO Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 (editat) mai merg curatate petele astea? nu mi dau seama de la ce le am creat, poate spray de lant da nu s sigur. este vre o solutie ceva mai puternica/? sau e gata.... Editat Aprilie 25, 2015 de Marshal.RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Radiatorul acela mic de sub cilindrul din fata de la generatia a 2-a, este pentru racirea uleiului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Salutare,caut sa cumpar un stop de sv650 2004>cu led cu semnalizari incluse,multumesc 0744 355 652. sal ,rezolvat stopul de pe olx 230 RON acasa, nou de la un baiat din buc.super ok are pt m-ai multe modele de moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Salutare, Sunt nou in ale motoarelor, incep si eu scoala in curand, si mi s-a pus un pica pata pe un SV 650 N. Sper sa raman impresionat si dupa ce merg cu el, nu doar din auzite si poze. Am si eu o intrebare, nu sunt prea inalt, 1.66, si am inteles ca ar fi posibila coborarea motorului. Exista mai multe variante in acest sens? Am inteles ca ar fi niste kit-uri de coborare. Aveti idee, se poate la acest model, cat s-ar putea cobora? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Salut. Nu cred ca ti-e mica la 1,66. Eu am 1,76, stau pe capatul seii (partea din spate) si ajung foarte bine cu ambele picioare pe pamant. Cred ca tu daca ai sta pe sea la baza rezervorului, ai ajunge la fel la pamant. Mai bine urci pe una inainte sa-ti pui probleme de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 http://cycle-ergo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Mersi pentru raspunsuri. Am intrat si pe cycle-ergo, pare cam la limita. Ma interesez totusi si pentru o eventuala coborare, m-as simti eu mai in siguranta... Mersi din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 (editat) exista kituri de coborare. sau ai putea sa te uiti la un kawa ER6N care sunt f bune pt incepatori...scunzi Editat Aprilie 30, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 M-am uitat si la ER6N. E si mai joasa si mai ieftina. Doar ca nu imi place ca design.... Daca avea un far mai clasic, rotund.... Eu am plecat de la un gs500, putere decenta pt. ce am eu nevoie acum. Doar ca vreau un pic mai nou, si sa aiba injectie....si am ajuns la SV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 at SV cu un kit de coborare e perfect. E o alegere buna sa stii.. nu o sa iti para rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Deci am venit unde trebuie pentru incurajari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 vezi ca mai e un mester pe forum care modifica sei (moto-dan sau dan-moto, nu stiu sigur; calitate apreciata de toti clientii sai, la pret rezonabil), mai castigi si de acolo putin. te obisnuiesti tu intr-un final, nu e capat de tara, mai ales ca SV-urile sunt usurele, nu tragi de ele ca de cai morti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 o am de 6 ani si cred ca o mai tin.. ca-mi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 am retinut WotRU2Me, mersi ... e clar, mai trebuie doar sa fac scoala si sa achizitionez motoru, in rest...totu e rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 asta-i atitudinea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 (editat) La voi face ceva spuma uleiul? Ca la mine cam face. E normal? Am ulei semi sintetic Motul pus in primavara. Poza e facuta imediat ce am oprit motoru la un minut doua dispare. Editat Mai 2, 2015 de icemaN46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 2, 2015 Share Postat Mai 2, 2015 la mine n am vazut. e ca la palinca la tine )) cu cat are mai multe bule e mai bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 MARGELE! cu cat are mai multe cu atat e mai concentrat... La mine nu face... habar n-am ce inseamna. @mra999 nu o sa ai stres cu SV-ul la inaltimea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Salutare, Sunt nou in ale motoarelor, incep si eu scoala in curand, si mi s-a pus un pica pata pe un SV 650 N. Sper sa raman impresionat si dupa ce merg cu el, nu doar din auzite si poze. Am si eu o intrebare, nu sunt prea inalt, 1.66, si am inteles ca ar fi posibila coborarea motorului. Exista mai multe variante in acest sens? Am inteles ca ar fi niste kit-uri de coborare. Aveti idee, se poate la acest model, cat s-ar putea cobora? Multumesc buna, eu am 1,64 si am sv-ul din 2008. am chit de coborare pe el si mai este lasat din furca in jur de 1 cm. nu stiu sa iti spun cu cat este coborata mobra. ideea este ca la inceput, pana te obisnuiesti cu ea,o sa iti fie destul de greu, eu mai am probleme in timpul franarilor de urgenta si daca mai fuge un pic si fundul..e foarte distractiv! dar poate conformatia ta este de asa natura sa ai picioarele mai lungi si atunci o sa fie mai mult decat ok. nu iti face probleme, te vei descurca. multa bafta cu scoala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Nu înțeleg ceva, kit-ul de coborâre este folosit pt o roata sau ambele? Adica, poate s-schimbat un pic centrul de greutate fata-spate și de ăsta se comporta diferit. Editat Mai 5, 2015 de mra999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Nu înțeleg ceva, kit-ul de coborâre este folosit pt o roata sau ambele? Adica, poate s-schimbat un pic centrul de greutate fata-spate și de ăsta se comporta diferit. acest chit de coborare nu se aplica ce roata ci se monteaza undeva sub motoreta in dreptul cricului si este compus din doua lamele metalice ( nu stiu daca mai include si alte acareturi) care sunt mai scute sau mai lungi...depinde ce vrei sa faci sa o ridici sau sa o cobori. nu stiu sa explic prea tehnic acest proces dar babeste ...cred ca ma intelegi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Newbie 03 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salutare, sunt incepator si am gasit un SV 650 din 2004 in Constanta, am fost sa vad motorul, a pornit ok, avea o toba de se auzea fain motorul dar parca se auzea si un ticait/tacanit de la motor. Am intrebat proprietarul si a zis ca e un zgomot normal. Acum intreb daca gasesc un sv 650 in constanta sa ascult motorul, fiind incepator nu-mi dau seama cum trebui sau nu sa sune un motor! Sau cineva priceput in aceste motoare sa mearga cu mine pt o evaluare contra cost bineinteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Salut. Vreau sa schimb uleiul saptamana viitoare si cer un sfat. Pana acum in motor a fost Bel-Ray EXP 10W40. As merge in continuare pe el pentru ca totul s-a comportat bine (ma refer la cutie). Totusi cer o parere ... motorul este din 1999 si are 53k km (cel putin pe bord). Ar trebui un ulei putin mai gros ? Mentionez ca nu consuma gram de ulei (desi pare greu de crezut). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Am schimbat ieri uleiul. Sfatul baietilor de la service-ul de unde am facut cumparaturile, a fost la fel, 15W50 pentru ca motorul are ceva anisori si kilometri. Asa ca am luat Bel-Ray EXP 15W50 si binecunoscutul filtru Hiflo. Ce e curios e faptul ca desi pe motor scrie 2300ml, mie mi-a intrat 2400 cu tot cu uleiul pe care l-am pus in filtru inainte de montaj, dar trebuie sa mentionez si asta, am inclinat motorul foarte tare pe o parte si pe cealalta si cred ca a curs mai mult decat daca l-as fi lasat doar in pozitie verticala. In fine. Ideea e ca l-am lasat sa mearga 10 minute, apoi dupa ce s-a asezat, uleiul e la nivelul optim (putin mai sus de jumatatea ochiului). Si daca tot vorbeam de consum pe paginile trecute, vin si cu ceva valori. Am facut prin urmatoarea metoda : rezervor plin ochi, dat kilometrajul pe 0 si inregistrati km facuti pana se aprinde becul prima data. Consider ca atunci cand s-a aprins becul prima data, mai am 4 litri in rezervor. In continuare, toate distantele parcurse se raporteaza la 13 litri de benzina. Rezultatele au fost urmatoarele : Prima masuratoare : 178 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 7.3% A 2-a masuratoare : 200 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 6.5% A 3-a masuratoare : 256 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 5.07% A 4-a masuratoare : 275 km facuti cu 13 litri de benzina => consum de 4.7% De ce am facut asta ? Pentru ca mi se parea ca se duce repede benzina, desi eu nu stiam consumul pe care il am. Si chiar asa se intampla pentru ca de fiecare data cand eram in treptele 1 si 2 motorul vedea 8k RPM. Sau cand prindeam un drum liber, la fel, limitare in 1, 2 si 3, dupa care frana, iar blana cand era cazul, etc. Mai pe scurt, mergeam prosteste. Ultimul consum, cel de 4,7 l-am facut ieri. De 3 sau 4 ori in 275 de km, am sarit de 6k RPM. In rest am schimbat doar in 4.5 / 5k si am folosit mult treptele 5 si 6. Cu toate astea am avut si pasager. Consider ca fara pasager si daca sunt si mai "cuminte" pot scoate sub 4,5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Exact. De aceea am sa incerc sa raman in jurul valorii de 5 / 5.5%. Nu mai e nimic fun daca nu mai bagi cate un sprint acolo unde situatia permite. Ideea era ca se poate daca chiar vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.