WotRU2Me Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Conexiune slabita pe la cablurile electromotorului. Cu asta incepi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanRRR Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Salutare. Sunt in impas si nu știu cum sa ii dau de capat. Aseara am vrut sa ies cu mobra. Nu mai fusese pornita de luni. A pornit la sfert cu socul la maxim si fara gaz, s-a turat pe la 3000rpm ca de obicei. S-a încălzit un pic, am renunțat la soc treptat si a ramas la relanti. Vrand sa accelerez incet, pe loc, se oprea motorul. Balbaia si se oprea. Am pus-o pe seama frigului. Am încercat sa plec incet, patinat, la relanti. Am facut asa aproape un km, astfel încât motorul s-a încălzit dar mobra tot nu se tura. Au fost doar cateva reprize scurte, pana la 2500rpm. Am zis ca nu am destul gaz ( in timpul mersului s-a aprins martorul de la benzina) asa ca am mers si am mai pus 5 litri. Nu s-a schimbat nimic. In minte imi era faptul ca nu se alimenteaza cum trebuie sau s-au givrat carburatoarele ( if possible). Acum o ora m-am apucat de desfacut sa verific robinetul vacuumatic de sub rezervor. Fara vacuum nu curge nimic, daca 'trag' din furtunul de vacuum vine benzina. Am obs ca mai e un corp similar cu asta pe cealalta parte a cadrului, dar care funcționează la presiune de aer si nu vacuum. Merge si asta. Am verificat bujiile, arata bine. Aveti vreun sfat de aur? Vreo altceva ce as putea sa verific? » Post actualizat in 29 Oct 2016 14:44 LE : daca ii dau un pic de spray in fiecare carburator, porneste, se tureaza. Pana când se termina spray-ul. » Post actualizat in 29 Oct 2016 14:51 Am uitat sa precizez, la un moment dat nu a mai pornit deloc aseară. Situație care persista și acum, in lipsa de spray. Nu se alimenteaza... Dar de ce?... » Post actualizat in 29 Oct 2016 15:36 LLE: mi-am dat seama ca acel corp care seamana cu robinetul vacuumatic e de fapt pompa de benzina, care e actionata si ea pe vacuum si care funcționează( am scos furtunasul care duce spre carburatoare și am probat). Neeext.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Din ce an e mobra (din poza e un Gen 1 dar nu stiu din ce an)? I-ai umblat vreodata de cand o ai la cablul de shoc? Zici ca nu se alimenteaza? - de unde ti-ai dat seama? invarte si nu se intampla nimic? Are forta sa invarta sau invarte de zici ca imediat moare bateria? SVurile nu pornesc fie ca n-au suficienta benzina (logic), fie au prea multa... (vb acum numai de partea de adminisie de benzen, ca zici ca ai scanteie si bujii bune, dar asigura-te ca ai amandoua bujiile OK). Robinetul vaccumatic este sus, incastrat in rezervor (intra/ies doua furtunase din el, unu e cel de benzina care pleaca catre pompa [dreapta, fixata pe cadru] si apoi se distribuie celor 2 carburi, al doilea, o idee mai subtire, este cel de vacuum care vine de la baza carburatorului 2). Daca nu vine benzina e posibil ca arcul si membrana robinetului sa fie coapta, caz in care vaccumul nu este suficient de puternic incat sa=l deschida - solutia temporara e sa-l desfaci si sa-l cureti + scos arcul; dezavantaje: doua - benzina e always ON, daca ai bafta si ai furtunu de benzina copt si crapa, curge tot ce ai inauntru; presiunea se exercita in permanenta pe plutitoarele carburilor si e posibil sa se strecoare in piston, iti ineaca motoru si te chinui pana iti ies peri albi sa pornesti motoru... Be. Verifica cablul de shoc. in primul si in primul rand bifurcatia cablului, imediat cum intra pe langa jug, in stanga, sub rezervor. aici o sa gasesti o "cutiuta" din plastic, intra un cablu, ies 2 care se duc catre cele 2 carburatoare, la nr 1 intra in fata carbului, stanga jos, iar la nr 2 se duce catre dreapta printre cele doua corpuri ale caburatoarelor undeva in drepata jos. datorita mizeriei si jegului, bifurcatia carburatoarelor se strica astfe incat cele 2 cabluri nu mai culiseaza simultan, astfel incat un carburator (de regula 1) este tinut tot impul cu socul pus iar celalt este cu el scos, chestie care iti da tot amestecul peste cap si apare exact treaba pe care o descrii tu: nu se tureaza nici batuta si daca tragi de gaz moare... Nu in ultmul rand, avand in vedere ca e un motor destul de vechi, iti recomand o verificare temeinica a carburatoarelor (membrane, site, jeturi) si bineinteles o sincronizare a lor (Atentie! Munca de chinez batran maestru in pictarea si sculptarea bobului de orez!) nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanRRR Postat Octombrie 29, 2016 Share Postat Octombrie 29, 2016 Multumesc de raspuns ! In ordinea numerelor de pe tricou : Mobra e un curvy din 2000. E la mine de la inceputul sezonului, moment care a coincis si cu anexarea ctg A la permis. Nu am umblat pana acum la cablurile de la soc, insa carburile au fost curatate si sincronizate inainte de a avea permis (am facut atunci o revizie generala). Are forta sa invarta, ieri pornea la sfert dupa ce murea motorul cand incercam sa il turez. La un moment dat insa, bateria s-a descarcat si a necesitat incarcare pe redresor ( am lasat-o peste noapte, redresor cu sursa in comutatie, nu traf... cica ar avea ceva cicluri prestabilite de incarcare in trepte, nu dupa cum ii tuna bateriei sa ceara curent ). Am verificat ambele bujii astazi; la cilindrul 2 a fost simplu, a iesit usor, pe cand la 1 am scos intai cat am putut din impuritatile acumulate (naked, merg si pe ploaie ), dupa care am inceput un program de rugaciuni intense ( timp in care frunzele morcovului au fluturat energic in vant ); dupa cativa stropi de degripant si multa rabdare am dat bujia afara ( a iesit greu de tot, chiar pana spre capat, mi-a fost teama sa nu raman cu filetul in chiulasa; dupa ce am scos-o am verificat ca nu cumva sa aiba filetul mai lung si sa iasa greu din cauza calaminei care s-ar fi putut acumula, nu a fost cazul . Bujiile sunt schimbate o data cu revizia initiala, ngk iridiu, au 7k km. Sunt maronii, chiar ok dupa parerea mea pt un motor alimentat pe carburatie ( am atasat o poza ). Referitor la robinetul vacumatic, o sa incerc sa il dau jos maine sa il curat si sa scot arcul temporar, sa elimin si posibilitatea asta. Ar putea sa nu deschida total ? pompa de benzina totusi se alimenteaza - am scos furtunasul care duce spre ramificatia catre carburi si am dat la automat, arunca benzina cu drag si spor Am vazut cutiuta unde se bifurca cablul de soc spre cele doua carburatoare, o sa incerc sa o desfac maine sa vad ce gasesc acolo. Ai idee daca se poate repara ce e acolo sau trebuie musai inlocuita ? asta la modul general, sa ma pregatesc moral pt cautat prin dezmembrari daca e ceva. E logic ca la dereglarea socului carburatoarelor sa apara exact problema mea, insa nu ar trebui ca unul din cilindri sa afume bujia, amestecul fiind prea bogat ? Referitor la revizie carburatie, dupa cum spuneam, am fost preventiv inainte de a ma urca pe ea si am dus-o la mecanic pt operatiune. Tin minte totusi ca imi spunea mecanicul ca membranele o sa trebuiasca inlocuite undeva in viitorul nu foarte indepartat, insa cand am propus sa le comandam si sa facem treaba asta din pripa, mi-a spus ca nu are rost, ca e ok asa pana la urmatoarea revizie a carburatiei. Necesita cunostinte avansate treaba asta ? As putea sa o fac eu ? E nevoie de sincronizare dupa ? Inca ceva... citeam la un moment dat ca sincronizarea carburilor se poate face si fara ceasuri de vacuum, cu rezultatea aproape identice cu folosirea ceasurilor. Se poate chestia asta, e fezabila ? Off topic : stau ca pe ghimpi, e prima data cand ma lasa mobra .. si au fost niste zile asa frumoase cele care au trecut... de dimineata ma pun iar pe investigat. Toate ideile sunt binevenite ! » Post actualizat in 30 Oct 2016 22:19Am rezolvat problema.. Aveam apa in rezervor. A fost infundata aerisirea de langa buson si apa adunata a intrat in rezervor. Purjat, desfacut, curatat robinet vacuumatic si pompa de benzina si motorul si-a revenit. Pornește la sfert si merge ceas. Am scăpat usor.» Post actualizat in 30 Oct 2016 22:22Priif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 A incercat cineva uleiul IPONE intr-un SV650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Buna ziua, am cumparat carenele laterale de la userul SoLoGSX de mai sus (tin sa-i multumesc pentru tot) pentru motoreta mea, SV1000. Ma poate ajuta cineva din Bucuresti aprox. o ora cu una din carenele laterale ? Pentru a putea reface bucatica lipsa imi trebuie o alta carena ca matriță, deoarece nu am dimensiunea necesara reproducerii bucatii lipsa. Fac cinste :cheers: Am incercat sa reprezint mai jos exact ce trebuie refacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Vand sistem bagaje pentru SV 650 prima generatie. Include suportul si bagajele+ geanta magnetica de rezervor. Suportul se poate folosi doar pt topcase, sau complet cu inca 10-15 min de surubareala, adica 3 suruburi pt o laterala. Fixarea se face de suportul scaritelor pasager si prinderea manerului pasager ( care se da jos ) Gentile laterale au sist. comod de montare/demontare, s-a eliminat fixarea cu curele care nu era sigura. pret 900lei 0766102201, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 pt prima generatie am eu.... nici nu stiu daca sunt diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 e doar etrierul.... placutele au ajuns pe un KLR650, aceleasi frana. E Tokico. Doar sa il caut, Pretul il faci tu....de cand am schimbat furca oricum nu m-a intrebat nimeni de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 (editat) vinde careva (sau stie unde as putea gasi, eventual dezmembrari) suportul de far pt un sv1000 naked? m-ar interesa sh, nou am gasit si eu. Editat Decembrie 8, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 Am intrebat mai devreme daca a incercat vreun posesor de SV650 de pe forum uleiul IPONE. Niciun raspuns Acum intreb daca a folosit cineva Motul 300V in SV650...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 (editat) Am gasit un Bel-Ray pentru motoare V-Twin. Dar nu era 10w40. Am gasit o oferta buna pentru Motul 300V si de asta intreb. Nu ar fi un ulei "exagerat" pentru SV? Editat Ianuarie 1, 2017 de maiokoti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Ianuarie 1, 2017 Share Postat Ianuarie 1, 2017 (editat) Stiu ca e un subiect fara sfarsit acesta cu uleiul. Zi-mi te rog de ce fix 15W-50? Care 15W-50 mai exact? Asta ar fi oferta: http://motorbikers.ro/motul/1333-motul-oferta-300v-10w40-1-x-4l-3-x-1l-motopro-stander-855-533.html Editat Ianuarie 1, 2017 de maiokoti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 eu am avut Bel Ray 15w50 si era limonada si cand era rece motorul (parca nu avea vascozitate). De cand i am pus Ipone 10w40 s a schimbat situatia. In primavara ma gandesc sa i pun Amsoil, tot 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Bel Ray 15w50 + SV = Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Ieri mi-a ajuns bidonul de 4L de Motul 300V 10w-40. Vedem cum va toarce SV-ul cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Dubios ce zici. Nu are cum sa fie mai putin vascos decat 10w40. Asta daca nu e contrafacut cum se intampla cu Motul. Ai dreptate cu vascozitatea, dar asa mi s a intamplat. Citind pe forumul SVRider, multi recomanda Amsoil ca fiind cel mai potrivit ulei pentru SV. ce i drept, majoritatea care recomanda sunt americani si circula poate in alte conditii fata de noi. Si in caz ca aveti nevoie, la Pol Distribution (intersectia Turnu Magurele cu Emil Racovita - in spatele reprezentantei Suzuki) au preturi bune si oamenii sunt faini, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 imi recomandati si mie un vopsitor bun? vreau sa mi schimb culoarea SV ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr33man Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Salut, am un capac monopost SV 650/ SV 1000 de vanzare la 200 ron daca e cineva interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 27, 2017 Share Postat Ianuarie 27, 2017 cam pocnit saracu'.. si suruburile alea nu prea sunt din peisaj eu cochetez cu ideea, dar aici e cam mult de munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Poate intereseaza pe cineva https://www.olx.ro/oferta/placute-frana-spate-honda-suzuki-yamaha-ID7INat.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ske087 Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Ieri mi-a ajuns bidonul de 4L de Motul 300V 10w-40. Vedem cum va toarce SV-ul cu el... salutari nu asi vrea sa te sperii insa 300V nu e un ulei recomandat pentru motoarele in V, El este un ulei foarte bun, recomandat pentru motoarele care in fisa tehnica zice ca trebuie sa mearga la turatii inalte , vazusem o data un reportaj legat de ce tip de ulei sa alegi in functie de motor, pentru motoarele in V era mai recomandat 7100 decat 300 V, acum is curios cum o sa se comporte si chiar m-asi bucura daca lasi o impresie legat de cum se comporta si daca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Primul an a mers cu Motul 5100. Anul trecut a mers cu Motul 7100. Anul asta va merge cu 300V. Sincer sa fiu, nu am observat nicio diferenta intre Motul 5100 si Motul 7100. Am cumparat Motul 300V pentru ca a fost la pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 5, 2017 Share Postat Februarie 5, 2017 salutari nu asi vrea sa te sperii insa 300V nu e un ulei recomandat pentru motoarele in V, El este un ulei foarte bun, recomandat pentru motoarele care in fisa tehnica zice ca trebuie sa mearga la turatii inalte , vazusem o data un reportaj legat de ce tip de ulei sa alegi in functie de motor, pentru motoarele in V era mai recomandat 7100 decat 300 V, acum is curios cum o sa se comporte si chiar m-asi bucura daca lasi o impresie legat de cum se comporta si daca merita am avut un sezon cu 300v fara absolut nici o problema . in general ture lungi dar am tras destul de tare de motor , in 5000 de km am completat aproximativ 200 de grame, in conditiile in care la fiecare iesire vedea destul de des viteze de 200 si schimbari in limitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Colegii...vre-o alternativa ieftina la cdi defect,de pe prima generatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.