bc_krist Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 (editat) Am schimbat releul de incarcare. Si bateria ca cica nu tinea curent. Bateria era veche intr.adevar. Posibil sa fi avut probleme. Nedumerirea mea este la releu. Am releul vechi si l.am pus pe multimetru si totul pare ok. Cum imi dau seama daca e dus? Va spun pe scurt cum am masurat si sa ziceti daca e ceva gresit. Deci multimetrul pus pe dioda. Firul rosu de la multimetru pus pe pozitivul care duce la baterie iar firul negru pus pe fiecare din cele trei fire care duc la stator. De fiecare data rezultat zero. Am pus apoi firul rosu de la multimetru pe negativul care duce la baterie si firul negru pe fiecare contact care duce la stator. Mi.a dat 465, 470 si 460. Am pus apoi firul negru de la multimetru pe pozitivul care duce la baterie si rosu pe firele ce duc la stator. Rezultate 460, 465, 470. Apoi firul negru de la multimetru pus pe negativul care duce la baterie si rosu pe alea de la stator. Valori zero. Io nu mai pricep! Releul pare ok. Am gresit undeva? Il pot testa altfel? Il arunc sau il tin de rezerva? P.s cand n.a mai pornit mobra si am dus.o la service, a masurat incarcarea dupa ce.a pornit.o impinsa. Si a dat verdict ca nu incarca si e releul dus. Cat a stat in service, au schimbat releul si apoi m.au sunat ca bateria nu tine curent si tre schimbata si aia. Am zis ok. Intrebare: e posibil ca totul sa fi fost doar de la baterie? Si releul l.au schimbat degeaba? Sa fi dat 400 lei p.un releu nou degeaba? Editat August 10, 2016 de bc_krist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 (editat) E posibil cand se incalzeste sa o ia razna, nu e prima oara. Tine-l sub sa, piesa de rezerva, ai vreodata probleme, inlocuiesti repede si speri sa tina pana la destinatie. La destinatie masori incarcarea si vezi daca e bun sau nu. Sau schimbi releele intre ele si masori acum la ralanti si in turatie. Si dupa le schimbi inapoi. Si dupa masori iar. Si dupa il pui iar pe ala vechi sub sa. Editat August 10, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Il tin sub sa de rezerva. Dar raman cu banuiala ca este bun. Si bateria a fost de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Ca sa intelegi ce ai masurat acolo uita te pe schema. Este in manual. Ca idee tu masori daca diodele sunt strapunse sau nu. Intr o directie ele conduc si in cealalta ar trebui sa nu conduca. Asta verifici tu cu multimetrul pus pe dioda. Aceasta verificare iti zice daca rectificatea mai functioneaza. Pasul 2 e sa verifici daca regulatorul mai functioneaza si asta se face cu motorul pornit, bateria conectata si cate rpm zice in carte. Daca facand aceste 2 teste, eventual astepti sa se si incalzeasca releul acela ca sa nu stai cu gandul ca poate merge doar cand e rece, toate rezultatele sunt in parametri atunci e bun releul si il pastrezi de rezerva sau il vinzi. Concluzie: vezi in carte, citeste cu atentie si aibsa intelegi ce faci si apoi ai sa intelegi daca e bun sau nu. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 (editat) M.am documentat mai bine si eu. Ai dreptate. Macar diodele nu.s duse. Ramane sa.l pun pe mobra sa.l verific in functionare. La rece, la cald etc. Cand oi avea timp si chef. Acu mi.e lene sa stau sa desfac mobra. P.s daca are careva nevoie de un releu si are mobra desfacuta sau are chef de mesterit, i-l dau sa.l testeze. Si daca e bun ne intelegem la pret. De preferat din bucuresti. Editat August 12, 2016 de bc_krist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ipy Postat August 15, 2016 Share Postat August 15, 2016 Salutare, ma alatur voua cu al meu sv650n ,revin cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Buna ziua, Detin un suzuki SV 1000 , 2004. Cum pot rezolva problema cu renumita "oala ambreiaj", se poate reconditiona sau achizitiona una noua, si daca da, la ce pret ? Doresc sa scap de acest fenomen definitiv, se simte si o vibratie la plecarea de pe loc, pe langa "bătaia obisnuită”. Menționez ca deja a inceput sa ma streseze . Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Nu stiu prea multe despre problema asta, dar dupa 15 mintue de citit am inteles ca varianta simpla e sa schimbi "oala" aia cu una de la producator, care va avea aceeasi problema dupa ceva km, sau sa gasesti pe cineva in europa care face aceste piese. Se pare ca in US ar fi pe forumuri niste baieti care fac asa ceva. Nu stiu daca ar fi dispusi sa trimita in Romania. Impresia mea e ca sv-urile de 1000 sunt rare in comparatie cu cele de 650, in Romania, asa ca nu stiu cat de usor poti gasi ajutor de la un posesor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ipy Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Are idee careva sau un posesor de sv care si-a montat un bugspoiler aftermarket ce prinderi/cleme trebuie facute. Ma poate ajuta cineva cu un sfat sa montez piesa din poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Nu stiu daca de la mine ai cumparat dar uite aici poze cu prinderile. Am pe stock Spoiler si Aparatoare noroi spate de SV cine are nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ipy Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Merci roby, l-am cumparat de le o persoana care la randul ei il are de la tine, am acelasi poze de la el, sunt interesat mai mult de marimile/cotele acelor tije. Tin sa precizez ca sunt ok bugspoilarele facute de roby, cel putin eu sunt multumit de cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Buna ziua, Detin un suzuki SV 1000 , 2004. Cum pot rezolva problema cu renumita "oala ambreiaj", se poate reconditiona sau achizitiona una noua, si daca da, la ce pret ? Doresc sa scap de acest fenomen definitiv, se simte si o vibratie la plecarea de pe loc, pe langa "bătaia obisnuită”. Menționez ca deja a inceput sa ma streseze . Va multumesc ! si eu am problema asta cu oala, dar n-am gasit pe la noi pe nimeni care sa o "repare", si cu piesa noua va face la fel in 2-3mii de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 buba V2-urilor mari, ceva mai accentuata la SV1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Sa nu incerci metoda cu saibele sudate, se vor sparge si ajung in cutia de viteze. Eu am luat pentru al meu SV1000 oala noua cu ~300$ daca tin minte bine, transport inclus. Modele noi sunt mai rezistente (dar tot proaste), eu faceam wheelie-uri in prostie si n-a mai facut galagie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 oala noua de la suzuki? sau ceva aftermarket? cu oala nou am vazut pe svrider ca revine problema in cateva mii de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 (editat) Aftermarket nu cred ca exista, doar cele modificate. Am luat noua, Suzuki, n-am tinut mii de km SV-ul si nici n-am tinut legatura cu urmatorul proprietar sa vad daca i-a rezistat.O poti trimite aici si ti-o repara dar costa cat una noua, cica nu s-ar mai strica. Editat August 19, 2016 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Salut Robyb. La ce pret ai spoilere si aparatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 (editat) Aparatoarea e pe olx, 250 ron. Bugspoilerul idem si la fel » Post actualizat in 20 Aug 2016 09:12 Sunt chestii pe care le-as face in pauza de iarna.... Eu vreau oglinzi de astea: http://tuning.mymoto.ro/cumpara/rizoma-bs070b-mirror-reverse-retro-9016 Insa mai verificam si pe fratele ibei si ne hotaram pana la primavara. Daca aveti careva de vanzare, iaca un interesat! Editat August 20, 2016 de borsulica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 azi am crezut c-a luat mobra foc. si apoi am facut o duda de copchil talamb. incep cu prima: ieri am curatat lantul. l-am facut boboc. dat cu motorina. periuta de dinti. apa. era curat de mergea purtat la gat. l-am lasat peste noapte sa se usuce bine si azi dimineata i-am dat cu spray sa-l ung. am dat bine bine. apoi mi-am vazut de treaba mea. si pe la 6 avui treaba. asa c-am pornit mobra sa plec si cand ma echipam, vad ca iese fum de sub ea. ce sa fie ce sa fie? pe scurt: era uleiu din spray care ajunsese pe galerii. c-am dat cu simt de raspundere. a doua: dupa ce m-am lamurit cu fumu, dau a-ntaia sa plec...pac moare motoru. pornesc iar, dau a-ntaia moare motoru. a treia oara la fel. zic....nu-i a buna, e ceva nasol, ala nu e fum de la spray. e altceva care are legatura cu faptu ca atunci cand bag in viteza moare motoru. ce-a fost: uitasem sa ridic cricu. cu gandu la fumu ala. si cand dadeam a-ntaia, evident ca murea, fiind cricu nesaltat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 Teaser pentru cine a stat azi la caldura... trim.C2803792-388D-4FBD-9860-332E9F92B189.MOV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 As vrea sa merg luna viitoare pana in spania cu motorul. Ceva sfaturi ptr drum. Ce scule ar trebui sa am la mine si ce piese de schimb. Acum merge ok, dar asa preventiv. Nu am topcase. Deci bagaj doar in rucsac si o cutie prinsa pe saua pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Rucsacul o sa te omoare. I-ati niste genti din alea textil, la 200 de ron de pe louis, sunt bune pt. haine. Pt. scule... cat sa demontezi diverse, eu plecam in general cu scule cat sa dau jos capace, baie ulei (in general cheie tubulara de 8), bujii, rezervor, surubelnite, ceva fire, imbusi pt scarite, etc., kit de pana. Toate astea sub sa, insa ZX-urile, au loc o gramada acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) poate aveti prieteni care cauta SV650. Al meu e de vanzare. 1699 E, cum se vede, servisat complet in primavara. aprox 50.000km, an 2000, inmatriculat 04.2016, acte la zi. +geanta magnetica de rezervor,+ cauciuc fata ( SH) tel 0766.102.201 Editat August 24, 2016 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 azi am crezut c-a luat mobra foc. si apoi am facut o duda de copchil talamb. incep cu prima: ieri am curatat lantul. l-am facut boboc. dat cu motorina. periuta de dinti. apa. era curat de mergea purtat la gat. l-am lasat peste noapte sa se usuce bine si azi dimineata i-am dat cu spray sa-l ung. am dat bine bine. apoi mi-am vazut de treaba mea. si pe la 6 avui treaba. asa c-am pornit mobra sa plec si cand ma echipam, vad ca iese fum de sub ea. ce sa fie ce sa fie? pe scurt: era uleiu din spray care ajunsese pe galerii. c-am dat cu simt de raspundere. Lantul are o-ring-uri asa ca are mereu lubrifiant in interior. Cat timp sunt intacte vaselina nu iese. In exterior il ungi ca sa fie frecare mai mica intre lant si pinioane, sa previna rugina, etc. Parerea mea e ca nu are rost sa il ungi bine bine pentru ca vaselina in exces este oricum apoi aruncata, si oricum tot praful se lipeste de cea ramasa. Mai mult sens ar avea sa cureti lantul la intervale mai mici si sa dai cu mai putin spray la fiecare curatare. Cand dai cu spray foloseste o carpa pe partea opusa ca sa nu mai ajunga vaselina pe tevile de la evacuare. Sfatul nr 3, unele sprayuri de curatare sunt sub presiune si curata foarte bine dizolvand si aruncand vaselina veche si praful adunat. Altele fac vaselina mai putin vascoasa si poti da cu apa cu o pompa de presiune si curata bine. Cu motorina paerra mea e ca se curata mai greu si nu la fel de bine (asa mi s a parut cand am facut si eu acelasi lucru). Si ultima parere, daca mergi mult si nu ai o placere deosebita in a unge/curata lantul, ia un ungator automat. Ru asta folosesc de vreo 20 de mii de km. Nu m am mai atins de lant de atunci. Sunt cam scumpe, alea automate, dar iti poti face unul daca ti se "pune pata". Daca iti pui moto la punct inainte sa pleci in spania, nu ar trebui sa ai probleme si poti pleca cu sculele "standard" plus kit de pana. Pentru probleme neasteptate care probil nu pot fi rezolvate in drum, ar fi bine sa ai ceva bani alocati. Drum fain. Autostrazile sunt plictisitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.