bambilici Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Pana la urma am comandat Motosliders. Am zis ca ma zgarcesc acum la 200 euro dar poate ma salveaza de rezervor indoit si alte nasoale. Reparatiile probabil o sa ma coste mai mult. Am luat swing arm sliders, frame sliders si bar end sliders. Va tin la curent cum sunt cand o sa ajunga. Ce ai luat pentru swingarm? Poti pune un link? Si ce generatie de SV ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 SV650N 2008. Link pentru swing arm sliders: https://www.svracingparts.com/store/#!/Suzuki-All-Models-&-Years-SV650-and-SV1000-Swing-Arm-Sliders/p/1624038/category=472445 » Post actualizat in 20 Jul 2018 11:48De astazi sunt si eu oficial posesor de SV650 2008. Abia astept sa o inmatriculez si sa o scot la plimbare . » Post actualizat in 20 Jul 2018 11:49Poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 Salut, In primul rand nu cunosc daca problema mai este expusa pe acest forum. In caz ca aveti probleme la SV1000 (nu stiu pt. SV650) cu faza scurta (dintr-o data nu mai functioneaza), in schimb faza lunga functioneaza, la fel si pozitia, este o problema comuna, pe care am identificat-o pe svrider.com. Problema consta intr-o mufa de sub parbriz, pozitionata asa cum este fotografiata mai jos. Sigurantele erau in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 (editat) A patit-o un prieten si la 650 Verifica si sigurantele, ca sa stai linistit. Lui ii topise si pe acolo putin... Editat August 1, 2018 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Honda Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Salutare, Guys am o mare problema la un SV650s din 99. Imi tot face figuri la alimentare insa nu-mi dau seama din ce cauza, mai exact de cele mai multe ori pornesc sv-u, trag un pic socul, incepe sa dea rateuri cat sta turata, dupa 1-2 minute las socul jos ( daca o accelerez un pic ramane mai turata ) si ramane undeva la 1500 rpm la relanti dupa care merge totul bine si frumos. Problema pe care o intampin tine cumva tot de la pornire, pornesc tot asa cu socul tras insa nu se mai aude nici un rateu, o las ceva timp asa si cand las socul jos ramane undeva la 1000 rpm relanti-ul. Am observat ca atunci cand se intampla chestia asta se aude foarte ciudat cand accelerez ca si cum ar fi infundata, se simte la mana ca accelereaza mai greu iar in mers e si mai rau, merge foarte prost ca si cum nu ar primi destula benzina. Azi am mers in stilul asta cu ea si mi-a murit de vreo 3 ori dupa ce luam virajul, trebuia tot timpul sa o tin din ambreiaj si sa ii dau mai mult gaz, cum o lasam la relanti murea motorul. Am mai patit si chestia asta pana acum insa la un moment dat incepea iarasi sa dea rateuri si apoi isi revenea. Pana acum am tot presupus ca ar fi benzina sau ca am plecat cu ea rece insa acum am eliminat aceste variante. Banuiesc ca ar fi ceva de la alimentare / buji / carburatoare. A mai patit pana acum asa ceva? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambilici Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 am avut eu simptome de genul asta, nu la sv ci la celalalt motor, tot carburatie. Intr-un final mi-am dat seama ca a fost filtrul de aer. Pana sa ma prind s-a tot manifestat asa, agravandu-se de la zi la zi simptomele. E simplu sa elimini varianta asta, da jos filtrul de aer si da o tura de bloc sa vezi cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 (editat) Mi-au venit si mie jucariile de pe svracingparts.com si mi-am facut timp in weekend sa le montez. Cam asa arata cu motosliders: In plus, i-am facut un schimb de ulei (7100 10W40), filtru ulei si de filtru de aer. Parca e mai silentios motorul acum . Am inmatriculat-o de aproape doua saptamani si pana acum am facut ~500KM. Imi place la nebunie cuplul din turatii joase si sunetul gros pe care il are. Momentam merg mai incet (80-90) - vin de la 125cc - si am scos un consum de 3.35L/100KM (de la plin la plin - 10% bucuresti, 90% afara). Editat August 16, 2018 de mateiuli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambilici Postat August 23, 2018 Share Postat August 23, 2018 Salut, sunt interesat sa cumpar suporti pentru genti laterale pentru sv650 2008 (KAPPA KL529 / GIVI PL529). Daca vinde careva contactati-ma va rog in privat. Mersi! Poze cu suportul pe care il caut se pot gasi aici: https://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=246481 » Post actualizat in 25 Aug 2018 08:47Dezmembreaza cineva suzuki sv gen 2? As avea nevoie de capacul de plastic de la cutia trusei de scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Salutari, stie cineva unde as putea gasi busonul de umplere ulei pentru un sv gen 1? Am reusit sa il pierd si deocamdata am aflat ca il pot comanda de la suzuki si ar dura cam 2 saptamani sa ajunga la mine, si mi se pare cam mult. Cum nu prea mai stau pe forum nu prea mai stiu ce si cum, asa ca ca intreb pe voi. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Salut. Din cate vad, busonul ala se potriveste la mai toate suzukiurile. Uite aici lista completa a compatibilitatilor ( www.2wheelpros.com/oem-parts/suzuki-plug-gear-oil-filler-09259-20008-xc0-part.html ) Gasesti tu in dezmembrari un bandit/srad ceva spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Mersi mult! Acum ca vad ca se potriveste pe mai multe modele, parca deja e mai usor de gasit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Salutare, știe cineva la ce presiune lucrează pompa de benzina se pe un sv 2004? Mulțumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 (editat) am gasit threadul asta pe svrider, in postul #5: From the Service Manual: 5-2 FUEL SYSTEM AND THROTTLE BODY FUEL SYSTEM FUEL DELIVERY SYSTEM The fuel delivery system consists of the fuel tank, fuel pump, fuel filters, fuel feed hose, fuel delivery pipe (including fuel injectors) and fuel pressure regulator . There is no fuel return hose . The fuel in the fuel tank is pumped up by the fuel pump and pressurized fuel flows into the injector installed in the fuel delivery pipe . Fuel pressure is regulated by the fuel pressure regulator . As the fuel pressure applied to the fuel injector (the fuel pressure in the fuel delivery pipe) is always kept at absolute fuel pressure of 300 kPa (3 .0 kgf/cm2 , 43 psi), the fuel is injected into the throttle body in conic dispersion hen the injector opens according to the injection signal from the ECM . Editat Septembrie 5, 2018 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 (editat) 100% exista un regulator de presiune care se ocupeaza de tinut presiunea constanta. Pompa trebuie sa asigure presiune mai mare, 5-6bar SI SA O MENTINA! Se indoapa furtunul cu un manometru, pornesti pompa, vezi cat urca. Apoi opresti pompa si urmaresti presiunea. In general parca nu trebuie sa piarda >10% in 2 minute daca tin eu bine minte (informatiile sunt generice, nu fix pt tipul asta de agregat). Editat Septembrie 5, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 (editat) intr-adevar, din cate am gasit pe interneț am aflat ca pompa duce intr-adevar mai mult, undeva pe la vreo 65psi, dar e tinuta la 43 de catre regulatorul de presiune. tot pe interneț am aflat si ca se potriveste de la alte cateva modele de suzuki, cum ar fi gsxr 600 k1, daca il ajuta pe verssatu informatia asta in vreun fel... » Post actualizat in 05 Sep 2018 06:44 Mi-au venit si mie jucariile de pe svracingparts.com si mi-am facut timp in weekend sa le montez. Cam asa arata cu motosliders: DSC_2687.JPGDSC_2739.JPGDSC_2742.JPG In plus, i-am facut un schimb de ulei (7100 10W40), filtru ulei si de filtru de aer. Parca e mai silentios motorul acum . DSC_2762.JPGDSC_2763.JPG Am inmatriculat-o de aproape doua saptamani si pana acum am facut ~500KM. Imi place la nebunie cuplul din turatii joase si sunetul gros pe care il are. Momentam merg mai incet (80-90) - vin de la 125cc - si am scos un consum de 3.35L/100KM (de la plin la plin - 10% bucuresti, 90% afara). salut! abia acum am vazut postul tau daca vrei vreodata sa iti schimbi parbrizul cu unul mai mare/frumos/whatever si vrei sa scapi de aste pe care il ai acum, cu tot cu carenutele alea de care se prinde, da-mi de stire. Caut sa cumpar unul d-asta OEM de ceva timp, si n-am avut noroc. Gasisem unul de vanzare pe olx anul trecut, da' nu a raspuns omul ala nici la telefon, nici la sms nici pe site... Editat Septembrie 5, 2018 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 Daca la armasarii bavarezi merge pompa de logan, banuiesc ca s-o potrivi si la Suzi daca e cat de cat adecvata forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 Mulțumesc mult pentru răspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 (editat) alut! abia acum am vazut postul tau daca vrei vreodata sa iti schimbi parbrizul cu unul mai mare/frumos/whatever si vrei sa scapi de aste pe care il ai acum, cu tot cu carenutele alea de care se prinde, da-mi de stire. Caut sa cumpar unul d-asta OEM de ceva timp, si n-am avut noroc. Gasisem unul de vanzare pe olx anul trecut, da' nu a raspuns omul ala nici la telefon, nici la sms nici pe site... Ai o poza cu un astfel de parbriz OEM? Nu cred ca am vazut cum arata unul. Incepe sa imi placa si mai tare SV-ul . Am facut intr-o saptamana 2000KM (Transfagarasan, Sibiu, Bistrita, Pasul Tihuta, Transrarau, Piatra Neamt, Lepsa, Gura Siriului). 0 probleme cu mobra. N-am avut probleme cu spatele, doar mainile m-au durut un pic - am incercat sa nu depasesc 350KM/zi. Ma uitam acum la posturile anterioare si observ ca pe 16 august am zis ca am schimbat uleiul - deja are 3000KM de atunci . Intrebare: cum imi dau seama daca trebuie facut jocul la supape? Are 35.000KM acum. Din cate am inteles trebuia facut la 30K - nu stiu daca fostul proprietar a facut asta sau nu. Editat Septembrie 5, 2018 de mateiuli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 Ai o poza cu un astfel de parbriz OEM? Nu cred ca am vazut cum arata unul. asta pe care il ai tu acum. bucatica aia mica de plastic care iti acopera spatele ceasului si cele 2 carenute de pe lateralul lui, care se prind in suportul de far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 Ah, cred ca am citit gresit mesajul tau. Am crezut ca exista unul OEM ceva mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 nu, dar ti-ar prinde bine unul mai mare, sa nu te mai bata vantul asa rau... si daca tot sta degeaba asta, ti-l iau eu serios vorbesc, daca vrei vreodata sa il vinzi, anunta-ma have fun cu sv-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 (editat) Sigur, te anunt . Eu caut in disperare o aparatoare pentru roata spate sa nu-mi mai arunce mizerie (rear hugger). Prin tara nu pare sa gasesc ceva, iar prin afara numai de la 100 euro in plus. Aveti sugestii? Editat Septembrie 5, 2018 de mateiuli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 Am eu » Post actualizat in 05 Sep 2018 14:13 https://m.olx.ro/list/q-Aripa spate sv/ » Post actualizat in 05 Sep 2018 14:16 Nu merge linkul. Cauta pe olx "aripa spate sv650" » Post actualizat in 05 Sep 2018 14:17 Sau 0751223726 » Post actualizat in 05 Sep 2018 14:19 https://www.olx.ro/oferta/aripa-spate-suzuki-sv650-gen-2-aparatoare-noroi-IDbrlmo.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_bandit650 Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 (editat) Am eu » Post actualizat in 05 Sep 2018 14:13 https://m.olx.ro/list/q-Aripa spate sv/ » Post actualizat in 05 Sep 2018 14:16 Nu merge linkul. Cauta pe olx "aripa spate sv650" » Post actualizat in 05 Sep 2018 14:17 Sau 0751223726 » Post actualizat in 05 Sep 2018 14:19 https://www.olx.ro/oferta/aripa-spate-suzuki-sv650-gen-2-aparatoare-noroi-IDbrlmo.html Merge si pe SV1000 ? Editat Septembrie 5, 2018 de Andrei_bandit650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 S-ar putea sa fie nevoie sa o modifici putin ca sa intre pe miar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.