radu86 Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 hai sa incercam altfel: scrie pe undeva prin carte cum se monteaza fisele alea? ca mie atata imi trebuie, doar ca eu inca nu am gasit, bine ncii nu am cautat chiar pagina cu pagina Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers... choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that chouch watching mind-numbing, spirit crushing game shows, stuffing junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than a embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why do I want to do a thing like that? Maverick textu de mai sus e din trainspotting cumva??? Dap, Trainspotting it is Imi pare rau sa te contrazic, dar specificatia fabricantului este ca triunghiul de pe gulerul fiseisa fie orientat catre galeria de evacuare a fiecarui cilindru. Nu induce lumea in eroare Salutare. P.S. Mie oricum mi-a intrat apa indiferent de pozitia in care s-a aflat si de fiecare data a facut figuri pe ploi mai puternice. Sunt curios daca ati gasit voi vre-o solutie!!?? Aia voiam sa zic, dar mi-a iesit altceva; Si mie mi-a intrat apa indiferent de pozitie, de aia zic ca tre sa fie si teava de drenaj desfundata altfel balteste bujia in apa O solutie ar fi siliconu rosu pus de jur imprejuru garniturii sau ceva protectie custom made pentru a devia excesu de apa aruncat de roata fata pe radiator, care se scurge exact in capu cilindrului fata; si/sau vaselina dielectrica bagata in socketu bujiei. Astea=s cateva solutii gasite de mine pe net, dar netestate inca. hai sa incercam altfel: scrie pe undeva prin carte cum se monteaza fisele alea? ca mie atata imi trebuie, doar ca eu inca nu am gasit, bine ncii nu am cautat chiar pagina cu pagina Bafta! Scrie in carte si arata parca si niste imagini, dar in pdfu printat de mine se vede ca dracu, o imagine mai buna am gasit in cartea de la k3, acolo parca erau ceva mai lizibile pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Numa la ploi puternice? Eu am spalat o n ultimele 2 luni de cel putin 6 ori cu furtun cu presiune gen spalatorie auto si n a facut nici o figura. Ar trebui sa am mai multa grija?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Din cate am inteles problema predomina la varianta N. La partea cu vaselina e cam aiurea ca aia se infierbanta si mai scoate eventual si fum . Eu nu am mers pe ploaie, am spalat-o o singura data si atunci nu am dat pe la motor prea mult. Ma gandesc ca o solutie foarte buna ar fi teflonul. ala rezista pana la 400-500 de grade, mai ramane sa vedem ce sa facem si cum sa fie aplicat acolo (vorbesc de banda de teflon, asemanatoare cu cea izolatoare si de culoare alba). De acu la primavara Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Diano, e bateria, stai fara griji. asa face injectia. la carburatie oricat de muci e baterie , daca e in stare sa invarta o data motorul si ai scanteie buna+ carb reglat o ia. in schimb la injectie poate sa invarta motoru aparent bine.....dar canci, daca nu ii vine tensiune care o viseaza ea nu pleaca curent mai departe din calculatorul ala 486 al ei spre bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Diano, e bateria, stai fara griji. asa face injectia. la carburatie oricat de muci e baterie , daca e in stare sa invarta o data motorul si ai scanteie buna+ carb reglat o ia. in schimb la injectie poate sa invarta motoru aparent bine.....dar canci, daca nu ii vine tensiune care o viseaza ea nu pleaca curent mai departe din calculatorul ala 486 al ei spre bujii. bai...pana mea..o sa cumpar alta. cand ma gandesc cati bani urmeaza sa bag in "coada" ei ma ia cu frig dar asta e... placerea e de partea mea. mersi de parere... p.s raspunde si tu la telefonul ala ca d-aia il ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p3rf3c7 Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 am o mica nelamurie : se pot pune anvelope macar de 170 pe spate,ca am inteles ca la 180 nu face fata si ca trebuie schimbata si jeanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 intra de 180 fara probleme pe janta si bascula stok, dar nu e recomandat. ps: raspund bre, numa' ca trebe' sa insisti de multe ori. eventual lasi un sms daca e important ca altfel uit sa revin cu telefonul de multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 din cate stiu eu sunt jenti standard, 17" x 5", deci poti sa pui si un cauciuc 180 pe spate. faza e ca motorul ala e facut pentru cauciuc de 160, ar trebui lasat asa. altfel, testat la limita pe circuit. sa nu te trezesti cu surprize in mijlocul unei curbe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Ieri 9 noiembrie fusei p cheia cu 3 amici monsteristi un bandit si un transalp... Bucuresti - Ploiesti l am facut p "Targoviste"(bucurestii noi - buftea etc.), unde ne am zdruncinat toti creerii din cauza asfaltului dar la intratrea in ploiesti pe o portiune de 7 8km drumul foarte bun, unde am mers pana la 180 - 190. Buba a urmat dupa cand am incetinit sa vina si ceilalti si turometrul imi pica sub 1k rpm si mi murea motoru'. Relantiul fiind setat la undeva la 1.4k la cald.(bine nteles ca forja a fost facuta cu motorul cald, apa peste 75 grade, ma rog, indicate de termostatul lui). A... la mine apa oscileaza intre 87-88 si pica pana la 75-76 grade, iar urca la 87-88...samd. Asta pe perioada mai rece. N am observat cand a fost mai cald cum se comporta... La voi cum face??? In fine... am luat o surubelnita am dat relantiul mai tare, ... la 1.6k si n a mai facut nici o buba. Teoretic am plecat din buc p la 12:30 dar pana n e am invartit, pana ne am scobit, adunat si toate demersurile ne a gasit ora 2 tot in capitala. N a fost problema... a dat soarele, deja parea o zi splendida. Buuun ... curbe voie buna bla bla am ajuns in cheia la o bere/cafea/cola, pe la ora 4 juma. Am stat 30 de min acolo(Unul dintre noi era bocna... venise cu blugi si atat-asta la partea de jos) si cand am iesit sa plecam pe sei era gheata. Am zis " s a ba*it mireasa", dar n a fost asa... asflatul s a comportat acceptabil pe zona aia in conditii de temperatura sub 7 grade. Echipat cum trebuie face o placere din drumul ala pe orice tip de vreme. Lasand miile de vorbe la o parte ce ma intereseaza e partea cu picatul turometrului. Dak aveti idee, experienta... Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p3rf3c7 Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 intra de 180 fara probleme pe janta si bascula stok, dar nu e recomandat. ps: raspund bre, numa' ca trebe' sa insisti de multe ori. eventual lasi un sms daca e important ca altfel uit sa revin cu telefonul de multe ori. nici de 170 nu e recomandat,ca daca nu,il las asa cu 160.Mercy de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 nu dara eu nu inteleg dece vrea toata lumea sa puna guma de 180 in loc de 160? credeti ca o sa fie mai manevrabil sau mai stabil? sau doar pt look? mai mult "look" i-ti da o janta si un lant curat iar daca vrei sa o faci mai stabil pe curbe, umbli la reglajele suspensiei (alea putine care is ) iar de manevrabil e destul de manevrabil SV-ul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 (editat) Am si eu o problema, cred ca e incarcarea. Mi-a facut in felul urmator: In prima faza alarma s-a defectat, am ignorat-o partial cu gandul sa o duc la garantie cu prima ocazie cand am timp, nu i-am dat prea mare atentie. Saptamana trecuta pornea mai greu, deh, vreme rece, nu m-am gandit ca ar putea fi ceva mai grav, dar joi am patit-o... Am plecat de-acasa, a pornit lejer dar pe drum mi se parea ciudat ca lumina din bord e un pic cam slaba si cand am vrut sa trec pe faza lunga mi-a facut un mic soc motocicleta. Toate bune, am ajuns la bar, am stat ceva vreme, cand sa plec, nexam... nu se mai invartea aproape deloc la prima incercare, pana cand a ajuns sa faca doar o urma slaba de incercare ca ar vrea sa porneasca. Cum incerc sa o pornesc, "tuseste" slab, si se reaprind becurile din bord ca atunci cand rasucesti cheia in contact. Aveti idee ce poate fi? Sper sa fie doar bateria consumata, desi... chiar asa dintr-o data? Am auzit ca releul de incarcare ar fi o problema... Any sugestions? L.E. : Am uitat sa zic ca a pornit impinsa. Prima oara cand a pornit, am plecat de pe loc, si cum am strans frana, a "murit". In cele din urma am pornit-o si am ajuns acasa. Editat Noiembrie 11, 2008 de Anihilator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 e clar bateria. am avut aceeasi problema nu de mult! la mine insa s-a golit ca am lasat motorul aprins 2 ore ca boul, fara sa mearga. iarna, la 2 noaptea... a 2-a zi i-am dat curent de la o masina si s-a dus. problema la tine e intr-adevar releul. sau poate fi bateria moarta. o baterie cu un releu care functioneaza nu are cum sa se descarce in mers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 1. Incarca bateria full. 2. Pune-0 sus si inarmeaza-te cu manualu de service s-un multimetru. 3. Verifica incarcarea, releul si generatoru. Daca la iti da valori normale - cauta baterie noua(sau incearca sa o repari pe cea veche, daca ai unde si cand) Daca nu ai valori normale, primu pe lista e releul - se duce destul de frecvent si nici nu ma mira cand am pus unu langa altu un releu de Gixer si unu de SV, am zis ca ala de SV e de jucarie. Daca ai valori mai mici decat normale la tensiunea de incarcare testeaza neaparat si curentu care vine de la generator si rezistenta astuia din urma - yo la partea asta am avut surprize; asta dupa ce schimbasem deja o baterie si releul. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Frig dom' le... frig... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Voi mai iesiti la plimbari? Mie mi se pare ca e frig numa sa ies din casa, daca ma mai bate si vantu nu-mi mai trebuie nimic Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 E frig ce-i drept si dimineata si seara dupa asfintit e chiar gheata pe jos, dar pe mine ma impiedica sa ies lipsa ghidonului, am constatat ca fara ghidon nu vrea nici cum sa ia stanga dreapta Eh o sa vina si caldura, candva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Eu spre exemplu nu am masina, sunt nevoit sa merg in fiecare zi la servici cu buburuza mea, e acceptabil cu temperatura doar ca la degetele mainilor e durerea cea mai mare pt. ca nu am manusi de iarna. Mai nasol si pana se incalzeste motoru'. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Salutare; My bike's back, ieri mi-am asamblat-o cu noul ghidon pe ea si azi am iesit la o mica plimbarica dupa 3 saptamani de stat pe bara. Cum spunea cineva mai sus, frig domne', frig. Cat am facut niste ture prin fata casei, cat sa-mi reglez mai bine comenzile, am inghetat. Tre sa-mi comand niste mansoane incalzite ca altfel... iar fac poc, asta din cauza ca nu mai pot apasa frana. Daca mai iesiti cu ale voastre, imbracati-va bine si grija mare la sosea, e rece ca naiba si abia se incalzesc gumele. Am facut azi vreo 40Km, mai mult n-am rezistat, plus ca deja apusese si Soarele si simteam ca danseaza mobra sub mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 eu vineri am facut 300km parca nu se mai termina drumul. infernal, mainile si picioarele inghetate tun. Degeaba opream la benzinarii sa ma mai incalzesc. Intr-un final fericit am ajuns acasa si gata : la iernat cu ea ca vreau sa merg pe picioarele mele si la 60 ani (daca ii mai apuc). Eu nu recomand sa mergeti pe vremea asta; nu mai poti frana cum trebuie. sa citez un amic : " mersul cu motorul ar trebui sa fie o placere nu o lupta de supravietuire." In plus, racirea si incalzirea anumitor parti ale corpului (by the way : imi inghetau si nucile) duce numai la fericire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 cu tot respectul, insa asta inseamna ca nu va imbracati cum trebuie. si eu am circulat noaptea cu motorul, cand mai ingheata pe aici pe la noi si nu au fost probleme decat la degete. intr-adevar nu exista manusi de iarna, oricat de scumpe ar fi ele. insa in rest, chiar ma simteam bine. si la nuci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 (editat) Numa la ploi puternice? Eu am spalat o n ultimele 2 luni de cel putin 6 ori cu furtun cu presiune gen spalatorie auto si n a facut nici o figura. Ar trebui sa am mai multa grija?? La spalatorie n-am avut niciodata probleme, insa pe vreme ploioasa am avut de cateva probleme. Am facut vreo 600 km pe ploaie si dupa vreo 300 km am ramas fara pistonul din fata. Apa si noroi intrase in lacasul de la bujie. Am intrat la un peco, am dat intai cu apa, apoi cu aer si si-a revenit. mihaip spunea ca se intampla asta daca fisa de la bujie nu e fixata corect. Editat Noiembrie 17, 2008 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 cu tot respectul, insa asta inseamna ca nu va imbracati cum trebuie. si eu am circulat noaptea cu motorul, cand mai ingheata pe aici pe la noi si nu au fost probleme decat la degete. intr-adevar nu exista manusi de iarna, oricat de scumpe ar fi ele. insa in rest, chiar ma simteam bine. si la nuci ! Pai yo de maini nu de nuci ma plang Costumu care il am e chiar bun isi face toti banii, mai ales ca pantalonii au o captuseala detasabila termoizolanta, e argintie de zici ca-i din aluminiu'. Ma bate gandu sa imi iau inca unii sa-i am de snowboarding, ca tot vine sezonu. So no nut problem for me In schimb de maini, nu mai zic nimic, acolo sa ai manusi de eschimos si tot degeaba fara manere incalzite tot bocna o sa le ai la drum pe iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Observ ca majoritatea sunteti tineri si nelinistiti de inca mai iesiti pe vremea asta cu motorul. Asfaltul rece, aderenta scazuta (implicit distanta de franare mai mare) va pot duce la o tranta de sfarsit de sezon destul de enervanta. Asta combinata cu frigul care iti diminueaza capacitatea de concentrare si raspuns. Si se mai duce dracu si sanatatea. Vorbesc din proprie experienta Apropo, astia nu mai scot o alta generatie? Ca devine plictisitoare aceeasi motocicleta de 5 ani incoace... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.