Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Sarbatori fericite everyone, eu am mai iesit la o tura scurta acum 2 zile cand era ceva soare si acum gata. ninge/ploua, urat de tot.... astept zapada si ceva timp sa fac ce zice maverick (placa si schi cat incape). merry christmass ho ho ho :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bravo tie , si spor la treaba..........ai nevoie de chei foarte bune.....eu nu am reusit sa demontez discurile acasa ( incepea sa cedeze cheia- si e de firma )

...........totusi ca remarca personala, si doar atat, nu erau mai faine discuri din alea "in valuri"- pentru aspect.....ca sa nu folosesc "englezisme".......?

 

bravo tie ca ai curajul .....si capacitatea materiala......sa duci la capat modificarile pe care ti le-ai propus, e un salt calitativ ( am citit tot - despre ceea ce vrei sa faci)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la discurile stoc? pai le-am dat jos fara probleme, cu o cheie din aia... unidirectionala. nu stiu cum ii zice in romana. a trebuit sa pun forta dar a mers! cat despre aspect, discurile arata mai bine in realitate decat in poza. discurile in valurile sunt ok, dar pe mine tot niste discuri brembo clasice ma "ung" mai bine. anul viitor (ianuarie sau februarie) o sa am ceva concret de aratat. un cadru vopsit negru, pe niste roti marchesini, cu suspensie ohlins (momentan doar spatele).

 

mersi de incurajari!

 

pana atunci insa, un "screenshot" a ceea ce va urma:

 

bremborr2.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema privind schimbul uleiului: la SV in carte scrie ca uleiul se schimba la 6000km sau 6 LUNI, pe cand de exemplu la honda 6000km sau 1AN...problema e ca eu stiu ca nu voi face 6000km intr-un an avand si masina si fiind incepator. Dilema este: daca as schimba la 6luni as baga un castol 20w40 mineral,in 6 luni nu cred ca are timp sa oxideze prea tare,vasozitatea mai mare n-ar fi o problema pt verile noastre caniculare plus ca motorul are 45000km,ar ajuta un pic la compresie,nemaivorbind ca e un chilipir pe louis. Pe de alta parte, daca fac sa zic 3-4000 km pe AN as baga un semi/sintetic gen motul 5100/7100 si l-as schimba la 12luni, stiind ca astea isi schimba mai greu proprietatile. Voi ce ma sfatuiti? mineral la 6luni sau semi/sintetic la 12luni? :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo tie , si spor la treaba..........ai nevoie de chei foarte bune.....eu nu am reusit sa demontez discurile acasa ( incepea sa cedeze cheia- si e de firma )

 

Ca sa nu iti rupi cheia si sa nu te fortezi asa tare cand demontezi discurile, uite cum se poate proceda mai usor:

http://www.garagenight.tv/ep-3-sand-heat-and-nipples/

 

@aoleks: La ce piese pui pe SV-ul ala si la cat bani bagi in el cred ca o sa iasa ceva de vis. Bafta in continuare si spor la treaba! :o Abea astept sa vad ce o sa iasa la final.

 

@Gnraloo: Eu am bagat ulei 10w40 semisintetic cum zice manualul, dar nu am de gand sa il tin mai mult de 4500-5000km. Acuma fiecare baga de care isi permite si dupa cum crede ca ii mai bine. Bafta!

Editat de radum90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care m-a sunat duminca pt un set de carene fata sv 650s ?

 

cel mai probabil ... eu! :o

 

Si inca n am gasit carena frontala! :( M ajungea p e bay 160 de lire cu transport cu tot! Da mi s a spus ca gasesc prin bucuresti tipi care aduc din italia p la 160 euro... Ramane doar sa i gasesc. Asta dupa sarbatori pare se! Daca stiti vre un "tip" d asta lasati mi un nr de al lui de tel, mail, porumbel voiajor ceva... Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor! din pacate nu am inceput anul grozav,azi mi-a alunecat mobra de pe cric in garaj si mi s-au rupt maneta de ambreiaj (varful cu bila) si pedala schimbatorului de viteze (exact partea cu cauciuc pe care o ridici sau apesi) :( Intrebare: are cineva vreuna din piesele astea? Ca ma gandesc ca o sa vina primavara si ratez prima mea iesire cu motocicleta.... :laugh: Va multumesc! :o PS: se potriveste si maneta de ambreiaj de alte suzuki,gen gsxr?ca pe louis nu erau manete pt sv de la suzuki,doar moto-detail

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti un set intreg cu 10 euro... ai manete de frana cu look de carbon. sunt bune de rupt! cat despre schimbator, daca il iei original de la suzuki, e 70 euro (stiu ca am reusit sa-l rup si eu pe al meu). daca cadeai mai devreme, aveam eu unul de vanzare. acuma s-a dus :o... vezi pe ebay ce gasesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GNRALO0:uleiul se schimba la 6mii km sau 12 LUNI,nu stiu ce manual de service ai citit tu...sau cel putin asa e pt modelul 03+

da,la modelul ala da,dar yo am modelul 99-02 si chiar asa scrie,6luni sau 6000km,mai bine il schimbi de fapt cand ti se pare tie uzat dupa culoare,miros,etc....

Revenind: care are macar schimbatorul de viteze? si merg manetele/schimbatorul de la alte suzi-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ai cumpara o baterie exide? pentru cativa lei in plus stii ca ai o baterie calumea, nu rahat. yuasa sau varta as zice eu!

 

pai nu am cumparat-o ci doar m-am interesat cat costa...mi s-a parut destul de ieftina si de asta am intrebat ce poate. oricum la o yuasa cred ca o sa ma orientez . diferenta de bani este evidenta yuasa este de 3 ori mai scumpa decat exide. ca sa intelegeti exide = 118 ron; yuasa = 345 ron.

 

care mai stiti preturi ...postati !! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu am cumparat-o ci doar m-am interesat cat costa...mi s-a parut destul de ieftina si de asta am intrebat ce poate. oricum la o yuasa cred ca o sa ma orientez . diferenta de bani este evidenta yuasa este de 3 ori mai scumpa decat exide. ca sa intelegeti exide = 118 ron; yuasa = 345 ron.

 

care mai stiti preturi ...postati !! :o

Vezi ca cei de la Yuasa mai au o divizie administrata de ei care se numeste TopLite.. Si bateriile sunt chiar bune! Pt SV650 e in jur de 250 de lei una pe gel si din cate stiu gasesti la cei din Cotroceni (MotoBoom sau MyMoto, chiar nu mai retin cum ii cheama).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca cei de la Yuasa mai au o divizie administrata de ei care se numeste TopLite.. Si bateriile sunt chiar bune! Pt SV650 e in jur de 250 de lei una pe gel si din cate stiu gasesti la cei din Cotroceni (MotoBoom sau MyMoto, chiar nu mai retin cum ii cheama).

 

cu cei din cotroceni am vorbit si mi-au zis de yuasa , dar de toplite nu mi-au zis nimic.oricum...luna viitoare am sa ma duc direct la magazin si o sa ne conversam fata in fata si o sa vad atunci ce au. mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo am Exide, am luat-o anu trecut si pana acum nu am de ce sa ma plang de ea, bateria e inca pe motor care e in garaj(neincalzit). Dupa ce am zburat la inceputu lu noiembrie si pana am reparat cat de cat motoru in la inceputu lu decembrie tot pe motor a stat, la ultima plimbare facuta in decembrie a pornit la prima cheie. O sa fac un test in weekend sa vad daca porneste, dar si daca nu pleca nu m-ar mira prea tare; au fost si minus 20oC aici la Bv.

Initial si yo am vrut sa iau Yuassa - din asta am avut inainte, dar parca totusi nu se justifica diferenta de pret(la unii "dileri"), in fond si la urma urmei e o baterie, care pana la urma tot se duce. Exideu care il am acum, daca ma tine 2-3 ani as fi multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitarile mele, si yo am avut inainte Yuassa, dar cand ti se duce instalatia electrica, poti sa ai mama bateriilor ca tot iti pica. N-am spus ca Yuasa nu sunt bune, doar ca sunt scumpe. Daca ai unde sa ti motoru protejat de variatii de temperatura foarte mari sau daca dai bateria jos in sezonul rece, prelungesti cu mult viata unei baterii, indiferent de marca. Ride on...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahaha... eu inca am bateria din fabrica :o. 10 ani si inca mai tine... ghici: e yuasa! diferenta de pret se justifica!

hahaha... sv-uri mai vechi de 10 ani nu exista, deci toti ar trebui sa aiba bateria din fabrica! oare ce s-a intamplat cu restul de yuasa????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........nu intotdeauna ce e mai scump merita...........de parca noi am avea viata de 5 stele zilnic :o ......important e sa-si gaseasca compromisul pret-calitate care si-l permite.......)

@dihania are modelul nou de sv, cel cu injectie, deci are nevoie de curent mai "tare" la pornire, mai papa curent si pompa de benzina........are nevoi si injectia ( la alea "vechi" e vacuumatica ) ,o mai stoarce si frigul....asa ca nu o sa fie norocoasa ca @aoleks..........10 ani ! ( stiam ca in'98 a fost prezentat si doar in '99 s-a inceput vanzarea pe piata ).........la baterii cred ca varsta se poate traduce in "ierni".

.............un amic cu un CBR a pus bateria de pe scuter ( lipsurile ! )......si are doua veri....iarna e la caldura.......doar ca la SV trebuie amperaj......se dau mai greu peste cap 2 pistoane mari decat 4 mici.........mai apar si uzurile.

 

........povesti de iarna !......cand vine caldura se aud motoarele, nu tastele :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...