aoleks Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 daca iti iei parbriz, puig duble buble! cele mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Tocmai m-am intors din garaj, dupa aproape 2 luni de stat si adunat praf, uneori si la temperaturi de -20oC, tin sa va anunt ca micu motor in V porneste si merge OK - bine, nu e ea gata de drum (tre sa ii schimb placile de frana, lichidu de frana si probabil uleiu), da si cand vine caldura :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 pentru cei care au varianta s, oare nu se poate adapta sa puneti 2 kituri bixenon h4? ar da lumina mai ceva ca ziua. am si eu un kit pe care zilele astea il voi monta pe naked, impresii ceva mai tarziu deci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 @anjin........crach padurile sa fi pt. sv 650 s....am vazut puse la unu' de nu depaseau carenajul......sv are cadrul mult mai ingust decat carenele. Daca ai un amic strungar se pot face.......mult mai ieftine. Ale mele sunt din 2 piese una de Al si un capac de plastic ( se poate schimba....dupa frecush). Parbrizul ......cum zicea @aoleks mai sus..........cel cu curbura dubla.........doar daca iti place. Suporti pt. genti............ strici frumusete de fund......mai ales cu suporti pt. genti laterale. parerea mea e sa cauti suport usor demontabil....... In unele discutii pe forum, cineva lauda Bucurestiul ca se aduc piese de la Louis la pret de catalog....poate gasesti tipul cu chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) genti laterale: de pe louis gasesti ca cele in poza, foarte usor de dat jos, in total au un volum de ~20l daca nu ajunge mai iei un tankbag sau rucsac. am avut topcase, dar abea l-am folosit odata la drum lung, strica aspectul motorului cat despre parbriz: poti sa dai 70 - 80 E pt un Puig sau MRA sau poti lua de pe ebay din HK sum 100 lei care o am eu pe motor (vezi in poza) o fost 60 lei probabil ca nu e acelasi calitate ca si MRA dar mult mai ieftin si arata f bine, si nici de fragil nu cred sa fie fragil bafta PS: cumpar oglinzi pt SV Editat Ianuarie 14, 2009 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 pepsi, motorul tau e porno rau! si al meu tot alb va fi! ducati white Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 @anjin........crach padurile sa fi pt. sv 650 s....am vazut puse la unu' de nu depaseau carenajul.....In unele discutii pe forum, cineva lauda Bucurestiul ca se aduc piese de la Louis la pret de catalog....poate gasesti tipul cu chestia asta. -am gasit crash paduri pentru sv la 120 lei deci nu foarte scumpe -intradevar am comandat si eu de la motolouis(kronaumoto) fara comision orice produs moto tau are oglinzile alea de zici ca sunt niste antene de insecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) mersi aoleks cum mere transformatul sv-ului? da oglinzile is f mici, de aceia am scris mai sus ca cumpar oglinzi pt sv Editat Ianuarie 15, 2009 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) merg foarte bine genti din textil..eu am unele de pe louis,22l fiecare si un tanck bag...si la nevoie se mai pot atasa si altele: hmm iar nu se incarca pozele... Editat Ianuarie 15, 2009 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 merg foarte bine genti din textil.. Depinde cat de des le folosesti. Pentru uz ocazional sunt ok, altfel iti garantez ca la un moment dat o sa ti se taie sa tot stai sa legi la cureluse, sa le acoperi in caz de ploaie mai serioasa, tre sa pui eventual niste colante pe codita ca sa nu se zgarie etc. Iar la o tura mai lunga, gandeste-te ca in fiecare seara si in fiecare dimineata te asteapta montarea/demontarea bagajelor. Si eu am un set Moto-detail de pe Louis, am fost multumit de ele dar prefer unele rigide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) Salutare . Sunt surprins de faptul ca am gasit pe net o vopsea neagra mat pentru moto, destul de ieftina. ---> Vopsea . Care dintre voi aveti treaba cu asta si imi puteti spune daca e buna la pretul asta. Editat Ianuarie 15, 2009 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Da bine tare vopsita mat, dar sa stii ca e tare pretentioasa. Un prieten are Vulcanul sau vopsit negru mat si se cam chinuie cu spalatul, mereu raman dare, iti da senzatia ca nici macar o zi nu poate ramane curata. Acum depinde si de tine, in ce fel o bibilesti. Spor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) Donez motor de SV! Sau rog proprietarul sa-l ia de la mine din garaj pentru ca sta degeaba Editat Ianuarie 15, 2009 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Salutare . Sunt surprins de faptul ca am gasit pe net o vopsea neagra mat pentru moto, destul de ieftina. ---> Vopsea . Care dintre voi aveti treaba cu asta si imi puteti spune daca e buna la pretul asta. ce faci cu 20 de ml? Donez motor de SV! Sau rog proprietarul sa-l ia de la mine din garaj pentru ca sta degeaba bun, cand vin sa-l iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) nu-l iei ca-i al meu. cum trece vremea. te sun maine la pranz, sper sa ai telefonul deschis. Editat Ianuarie 15, 2009 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) pe asta ati vazut-o? Editat Ianuarie 15, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 creepy. oare ce viteza avea el ? sau masina sau zidul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Am dat si eu de poza asta acu cateva zile http://bikepics.com/members/andy13/02sv650s/ A avut mare noroc omu' ca a scapat cu viata, oricum a iesit destul de sifonat cu destul de multe fracturi grave Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 vai de capul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 din cate am inteles eu iti da pentru tot motorul in sticlute de 20ml, so, nu e doar una. sper .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 apropo de vopsit.cum ii treaba cu schimbatul culorii la motocicleta ma refer la conditiile cu politia..ce trebuie sa faci ca sa fi in regula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 te duci la politie sa elibereze un act ca o vopsesti sau dupa , cu actu ala poti circula pana la R.a.r sa ii faci identificarea si noul certificat . parca. sau modificarea celui prezent. Parca asa se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 creepy. oare ce viteza avea el ? sau masina sau zidul. mie nu mi se pare un caz clasic de motor facut praf. arata ca si cum i-ar fi smuls cineva furca. nu e nici o indoiala din poza respectiva ca sv-ul nu are un cadru foarte rezistent (dar rigid, ceea ce ne intereseaza pe noi), dar sunt destul de sigur ca orice cadru s-ar fi indoit macar intr-un impact smilar deci rezultatul e acelasi: dauna totala. sv rules! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 pentru puterea pe care o are, sv-ul are unul dintre cele mai bune cadre. problema e ca la un asa impact, si cadru lu' rossi se rupe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 te duci la politie sa elibereze un act ca o vopsesti sau dupa , cu actu ala poti circula pana la R.a.r sa ii faci identificarea si noul certificat . parca. sau modificarea celui prezent. Parca asa se face. apoi aia inseamna niste bani in plus cu certificatul nou,mai bine il lasi tot asa:D,asa o intrebare......cu aproximatie cam unde se invarte o manopera la vopsit pe un SV versiunea S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.