aoleks Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 hai sa-ti zic o chestie... am picat cu un sv (model vechi) la 80km/h pe o parte... nici pas nu a zis. singurul lucru avariat a fost carena pe partea cazuta, era crapata un pic. in rest, absolut nimic! sv-ul nu e un motor sensibil la crash-uri... 2 pad-uri pentru motor sunt mai mult decat suficient! eu insa prefer fara, nu vreau sa risc sa-mi indoi cadrul cu asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) Salutare, Faceti-mi si mie o recomandare. Vreau sa-mi pun niste crashpad-uri la SV650[k8] S. Acum, eu imi inchipui ca ar trebui sa am la roata din fata, roata din spate, ghidon si motor. Gresesc? Si doi, aveti vreo recomandare de marca, furnizor, preturi, calitate? Merci da ce vrei sa-i faci?o blindezi? eu am crasuh-uri care m-au scapat de multe cheltuieli , bine...eu fiind mai mica de inaltime , am mai scapat-o . cand am cazut la 30-40 km/h si mi s-a dus taras , datorita crash-ului am scapat doar cu doua zgarieturi , minore as spune, pe carena , geamul semnalului fata spart si pedala de la frana de picior rupt. si asta pentru ca mi-a cedat suportul de crash-pad de sub carena. mi-am luat de curand alt set de crash-uri , sa le schimb pe cele vechi, le-am comandat de la hunter2002 de pe forum. a mea e full carenata si sunt un pic diferite fata de ce-ti trebuie tie. m-au costat 50 euro, comandate din anglia, plus drumul de la alba la bucuresti. poti sa le comanzi de unde vrei tu ...chiar si la scortio-az aveau pe stoc la un moment dat. sau vezi ca mai e pe forum un tip gigiberlogea, parca, si poate sa duca de la baracuda si inca unii care stiu ca sunt destul de ok. cum spunea si aoleks, niste crasuri prinse in dreptul motorului iti sunt de ajuns. decizia iti apartine!! Editat Februarie 4, 2009 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Salutare, Faceti-mi si mie o recomandare. Vreau sa-mi pun niste crashpad-uri la SV650[k8] S. Acum, eu imi inchipui ca ar trebui sa am la roata din fata, roata din spate, ghidon si motor. Gresesc? Si doi, aveti vreo recomandare de marca, furnizor, preturi, calitate? Merci Ale mele sunt cam asa : .....sv 650 / 2001. La cazaturi usoare se poate schimba doar "capul" de plastic Un amic le-a folosit ca model......vor fi facute pe strung.....departe de pretul de magazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Poti sa ai mama lor de crashpaduri, depinde cum pici - yo cu un mic hiside la 80 la ora am izbit cu ghidonu drept de asfalt, el a preluat tot socul, bineinteles ca s-a indoit, din pacate infundandu-mi rezervoru si cam atat. Cand am picat nu aveam crasuri (nici acum n-am), daca as fi avut poate nu mi s-ar fi scrijelit un pic vopseaua de pe rezervor, de rupt n-am rupt nimic, ceea ce a fost intradevar foarte ciudat pentru ca in alta zi, cand ma uitam dupa un chiosc de tigari prin Sinaia, ala din fata a pus frana brusc, si yo am facut exact acelasi lucru, doar ca el avea 4 roti, yo numai 2 si eram intr-o usoara curba - m-am terzit pe jos cu pedala de la schimbator in 2, totu la impreionanta viteza de 20-30Km/h. In concluzie, uneori ajuta sa ai asa ceva pe mobra (vreau sa-mi pun) dar alteori... ca in legile lui Murphy, se rupe tot mai putin zona cu crashpadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 eu am si nu vad o problema in a avea daca iei de unde trebuie. am prieteni care au patit-o cu multe firme consacrate, ce e drept dinamica fiecarui accident difera. pe mine m-a convins un filmulet pe care il gasiti in linkul pus si care zic eu e elocvent. http://cgi.ebay.com/SUZUKI-SV-1000-FAIRING...1QQcmdZViewItem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 SV-istilor, voi cat de des schimbati filtrul de ulei? la fiecare schimb de ulei? eu asa faceam dar oare are rost? manualu scrie ca ca la fiecare al treilea schimb de ulei parca PS: si eu as fii interesat de un crashpad, pt ca pana acum toate trantele care le-am avut erau de pe loc ) si puteam sa scap fara pagube daca aveam un crashpad dar poblema e ca am carena inferioara si nu stiu cum sa montez un crashpad pt ca trebe taiat carena, plus ca carena e si mai lata si nu stiu daca in caz ca pica, pica pe carena sau pe crashpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Yo tot la al doilea schimb inlocuiesc si filtru', dar depinde si de cum se prezinta uleiu la schimbare si regimul de mers al motorului. Acum dupa pauza de iarna odata cu schimbu de ulei ii schimb si filtru, plus restu consumabilelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 avind in vedere ca in weekend se asteapta 15 grade celsius am decis sa inmatriculez provizoriu noua mea jucarie sa nu pierd prilejul de a face o tura pe uscat pentru ca pana astazi nu facusem decat vreo 500 de metri pe o mazga mai rau decat pe gheata:eek: prima impresie dupa vreo cinci kilometri ??? (drumul pana la munca si un mic ocol inapoi spre casa) ......habar nu am. la dus drumul este "raschetat" si bataia ca toti dracii, iar la intoarcere era deja intuneric si plin de noroi de la "santierele patriei". singurul lucru de care sunt acum sigur este ca nu e de joaca cu frana de motor care chiar exista concluzia este ca abia astept ziua de sambata cu cele 15 grade si cerul senin deci daca mai este cineva nerabdator sa iasa astept o vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Intr-adevar are o frana de motor puternica, o sa iti trebuiasca cv vreme pana o sa te obisnuiesti cu ea, si mie mi-a trebuit cv vreme si inca nu m-am obisnuit in totalitate dupa aprox. 1000km, adica venind de la Cluj pe Meses pe coborare am dat o treapta in jos si am lasat ambreaju umpic mai brusc iar roata din spate s-a blocat putin, fiind frig afara si aderenta destul foarte slaba. Trebuie avut grija mare cu frana de motor In legatura cu schimbarea filtrului de ulei eu l-am schimbat cand am schimbat si uleiul, fiind la primu schimb de ulei de cand o am, dar o sa il schimb de fiecare data cand schimb uleiul pt ca nu e foarte scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Dar avem si avantaje la frana d motor a sv-ului,in curbe t redresezi usor in caz k realizezi k mergi prea tare si la opriri d urgenta i foarte utila bineinteles dupa c sti sa o folosesti si sa te obisnuiesti cu ea. Ps:in bord c becuri avem?si se pot schmba usor?sunt disponibile si pe culori?niste poze daka s poate.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Ca tot a venit ceva caldura pe la noi, am pornit si eu motorasu, sa vad daca se mai invarte . Toate bune si frumoase, trebuie sa ii fac schimburile. in ceea ce priveste schimbul filtrului, daca faci cum zice cartea e ok, daca il schimbi mai des cu siguranta nu dauneaza (decat buzunarului). Bafta. si plimbari placute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 am si eu o intrebare: mi-am luat de la louis simeringuri de ulei pentru furca. pe ambalaj , printre multe alte modele, scrie ca se potrivesc la sv650 '99-'01. eu am sv din 2002 N. se vor potrivi la mine? codul lor este 10042319 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 am si eu o intrebare: mi-am luat de la louis simeringuri de ulei pentru furca. pe ambalaj , printre multe alte modele, scrie ca se potrivesc la sv650 '99-'01. eu am sv din 2002 N. se vor potrivi la mine? codul lor este 10042319 Da! Seria de fapt e 99-02, nu 99-01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Am si eu o mica nelamurire: de pe louis.de poate comanda oricine? adica fac eu comanda si vine pachetul in tara, platesc cu card, sau ramburs? pe louis nu am gasit nimic in engleza, de fapt nici nu stiu cum sa caut ca nu inteleg mai nimic din germana. so, cam care e treaba? mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Salutare, Care stiti cum e cu Leo Vince? Am comandat toba leo vince sbk oval, titan, ca era oferta. Dar, am mai luat o chestie in plus, un "inlocuitor de catalizator"! Comersantul a incercat sa-mi explice in doua vorbe despre ce este vorba... se taie teava, se mufeaza... ma rog, n-am priceput. Dar rationamentul parea corect... ca pui degeaba toba aftermaket daca nu scoti catalizatorul. Toate bune si frumoase. Intrebarea e, ce fac cu injectia dupa ce pun esapamentul asta? La carburatie m-am descurcat, la injectie cum este? Care-ati facut sau ati vazut pe frun alt forum tutoriale? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Salutare, Care stiti cum e cu Leo Vince? Am comandat toba leo vince sbk oval, titan, ca era oferta. Dar, am mai luat o chestie in plus, un "inlocuitor de catalizator"! Comersantul a incercat sa-mi explice in doua vorbe despre ce este vorba... se taie teava, se mufeaza... ma rog, n-am priceput. Dar rationamentul parea corect... ca pui degeaba toba aftermaket daca nu scoti catalizatorul. Toate bune si frumoase. Intrebarea e, ce fac cu injectia dupa ce pun esapamentul asta? La carburatie m-am descurcat, la injectie cum este? Care-ati facut sau ati vazut pe frun alt forum tutoriale? Bafta Buna alegere ai facut, pt sv-uri cu motor stock, leovince ii baza si eu mi-am comandat una, luni trebe sa ajunga daca schimbi doar toba cica nu e necesar remaparea injectiei. cat despre catalizator, eu l-as lasa acolo... i-mi place sa fiu mai ECO plus ca oricum nu o sa castigi nu stiu ce performante bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) uite-o si pe a mea.......leovince cap-coada, galerii de crom si terminal de fibra de carbon => jumatate din greutatea celei originale si un sunet de nota 10 ! not for road use ! din partea constructorului Editat Februarie 7, 2009 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 aceeasi "dilema" o am si eu..am intrebat si pe svrider.com si cei de acolo au zis ca pt finala+filtru aer(nu race) nu e necesara remaparea....dar pt evacuare full +filtru(eventual race) ar cam trebui un pc3 pentru remapare.... ps:cat te-a dus cu totul evacuarea?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Da! Seria de fapt e 99-02, nu 99-01 asta ce vrea sa insemne? eu am spus doar ce am citit pe ambalaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 uite-o si pe a mea.......leovince cap-coada, galerii de crom si terminal de fibra de carbon => jumatate din greutatea celei originale si un sunet de nota 10 ! not for road use ! din partea constructorului aia da sa pui un filmulet cand o montezi aceeasi "dilema" o am si eu..am intrebat si pe svrider.com si cei de acolo au zis ca pt finala+filtru aer(nu race) nu e necesara remaparea....dar pt evacuare full +filtru(eventual race) ar cam trebui un pc3 pentru remapare.... ps:cat te-a dus cu totul evacuarea?ms pe mine ma intrebai? o fost aproape 130E , licitatie de pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 asta ce vrea sa insemne? eu am spus doar ce am citit pe ambalaj Asta inseamna ca DA! Se potrivesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 aia da sa pui un filmulet cand o montezi mersi.... si mie imi place daca o turez ........pornesc alarmele masinilor din parcare! .....si nu suna doar a "galagie" suna a forta.........am un vecin anti........moto:finger: poate o vezi "in direct"......verau sa umblu la vara.....si tu ai fost cel care mi-a raspuns primei mele "incercari" la moto de strada. ..........cand doar vroiam sv....pana la sv eram activ la moto comuniste...........acolo era locul meu..............si mai este : CZ 175 S. povesti de forum..........de iarna...........la vara!............sunt dependent de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) am eu oglinda de gs500f dreapta si stanga una din ele e zgriata un pic. tati cu 120 ron i au 3 noi (dak s ar da la bucata) nu 2! Bateti obrazul ca ti prostesti colegii pe 2 roti! SV-istilor, voi cat de des schimbati filtrul de ulei? la fiecare schimb de ulei?eu asa faceam dar oare are rost? manualu scrie ca ca la fiecare al treilea schimb de ulei parca PS: si eu as fii interesat de un crashpad, pt ca pana acum toate trantele care le-am avut erau de pe loc ) si puteam sa scap fara pagube daca aveam un crashpad dar poblema e ca am carena inferioara si nu stiu cum sa montez un crashpad pt ca trebe taiat carena, plus ca carena e si mai lata si nu stiu daca in caz ca pica, pica pe carena sau pe crashpad In cartea service scrie odata la 12 000 km schimbul de filtru! Dar avem si avantaje la frana d motor a sv-ului,in curbe t redresezi usor in caz k realizezi k mergi prea tare si la opriri d urgenta i foarte utila bineinteles dupa c sti sa o folosesti si sa te obisnuiesti cu ea. Ps:in bord c becuri avem?si se pot schmba usor?sunt disponibile si pe culori?niste poze daka s poate.multumesc Tot in manualul de service scrie ca s leduri in bord(modelul dupa 2003) Editat Februarie 9, 2009 de Stefan_Sv650sf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Tot in manualul de service scrie ca s leduri in bord(modelul dupa 2003) mar interesa la modelele 99-02 Tot in manualul de service scrie ca s leduri in bord(modelul dupa 2003) mar interesa la modelele 99-02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Cei care aveti tobe sport... la drum lung nu va derabjeaza zgomotul??? Am un amic cu un monster(2v de 620cmc, in mare acelasi motor) cu 2 tobe de carbon si la un drum de 200 km m a disperat p mine care mergeam la 10m n spatele lui, iar lui i au urlat in creeri inca 2 ore dupa ce s a dat jos d p ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.