Redpik Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 aici la noi sau pe motociclism.ro/forum ? E super posibil sa fie din cauza bannerelor de sus si din dreapta... Daca e doar pe topicul asta...cred ca stiu de la ce e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torqu3 Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 pe motociclism/forum.aseara nu am putut sa intru deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 (editat) Citisem pe la administratie ca reclamele sunt problematice, desi sunt pe acelasi server. Se va rezolva. Mie imi merge bine in schimb. Editat Martie 23, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Asta e Suzeta echipata Touring In ultima poza sunt gentile laterale si cilindru, dupa cum se poate vedea sunt extensibile, deci capacitatea e suficienta pentru o mica-mare excursie (cum spuneam depinde si de ce iti iei cu tine). p.s. am incercat sa bag pozele ieri, dar forumu se misca execrabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Arata chiar bine cu toate pe ea . Cred ca am sa ma bag si eu la niste genti din alea pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torqu3 Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 e o solutie buna cu gentile dar probema e ca ocupa locul din spate.trebuie sa ma gandesc la o alta solutie,un suport ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Daca scoti manareul ala din plastic care e pe codita, si pui in locul lui un fel de suport metalic nu merge? (suportu confectionat mai intai desigur) eu asa ma gandeam sa fac, dar nu am analizat inca foarte atent problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 ieri am facut un drum pana la sibiu (mi-am recuperat permisul) si m-am intors pe ploaie si mai apoi ninsoare. a aparut si la mine cilindrul mort, motorul se oprea daca il lasam sub 2000 de ture putere, si am mers intr-un cilindru cam 100 de km. pot aparea ceva probleme? in mod ciudat, ma asteptam sa vibreze mult mai mult, dar de fapt chiar vibreaza mai putin Asta e Suzeta echipata Touring In ultima poza sunt gentile laterale si cilindru, dupa cum se poate vedea sunt extensibile, deci capacitatea e suficienta pentru o mica-mare excursie (cum spuneam depinde si de ce iti iei cu tine). p.s. am incercat sa bag pozele ieri, dar forumu se misca execrabil. unde ti-s capetele de ghidon? uitandu-ma la pozele tale, imi dau seama ca suportul modificat de numar, si mai ales semnalele mele ar putea interactiona negativ cu gentile laterale. punand la socoteala si faptul ca imi arunca noroiul si ploaia pe spate, incept sa regret ca am modificat codita. asta e, daca nu m-am documentat inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 uitandu-ma la pozele tale, imi dau seama ca suportul modificat de numar, si mai ales semnalele mele ar putea interactiona negativ cu gentile laterale. punand la socoteala si faptul ca imi arunca noroiul si ploaia pe spate, incept sa regret ca am modificat codita. asta e, daca nu m-am documentat inainte... la mine gentile laterale o rupt semnalizarea stanga in timpul mersului (pt ca erau prea mari ) cand am taiat aripa spate si suportul de numar, am facut un alt suport pe care sa montez si semnalizarile, ca in poza. le-am pozitionat mai jos, si mai spre exterior fata de pozitia originala arata un pic dubios, dar mie i-mi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Salut! Sunt a 2-a oara pe aici dar ma bucur sa citesc ce se mai scrie, si ca sunt multi iubitori de sv. Am citit ultimele cateva pagini, si este adevarat se misca ff.greu pagina. Va cer ajutorul, desi poate a mai fost postat dar e mult de citit, un manual pt sv 650 1999, as putea lua si eu de la voi. Am o problema la Suza mea si vreau sa o rezolv acasa-un zgomot la cilindrul fata seamana cu un tzacanit dar se poate sa fi mers cineva inaintea mea cu mai putin ulei si sa fie o frecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 ieri am facut un drum pana la sibiu (mi-am recuperat permisul) si m-am intors pe ploaie si mai apoi ninsoare. a aparut si la mine cilindrul mort, motorul se oprea daca il lasam sub 2000 de ture putere, si am mers intr-un cilindru cam 100 de km. pot aparea ceva probleme? in mod ciudat, ma asteptam sa vibreze mult mai mult, dar de fapt chiar vibreaza mai putin unde ti-s capetele de ghidon? uitandu-ma la pozele tale, imi dau seama ca suportul modificat de numar, si mai ales semnalele mele ar putea interactiona negativ cu gentile laterale. punand la socoteala si faptul ca imi arunca noroiul si ploaia pe spate, incept sa regret ca am modificat codita. asta e, daca nu m-am documentat inainte... Dupa ce am schimbat ghidonul, mi-am cumparat si niste capete de ghidon, dar nu mi-s bune, nu se strang suficient si momentan nu le-am montat, tre sa le modific sistemul de strangere. Cat despre problema ta cu cilindrul fata, este destul de des intalnita, dar sa sti ca pe viitor nu ti-as mai recomanda sa mergi atat de mult doar intr-un singur piston, cel mai bine e ca in astfel de situatii sa opresti motoru si sa incerci sa usuci fisa bujiei. Stiu ca uneori e foarte nasol, mai ales daca ploua si esti in the middle of nowhere, dar asta este cea mai buna solutie. Si evident sa incerci sa faci ceva ca sa nu mai intre apa acolo - la asta ma pregatesc sa lucrez acum, astfel incat sa nu mai am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Salut! Sunt a 2-a oara pe aici dar ma bucur sa citesc ce se mai scrie, si ca sunt multi iubitori de sv. Am citit ultimele cateva pagini, si este adevarat se misca ff.greu pagina. Va cer ajutorul, desi poate a mai fost postat dar e mult de citit, un manual pt sv 650 1999, as putea lua si eu de la voi. Am o problema la Suza mea si vreau sa o rezolv acasa-un zgomot la cilindrul fata seamana cu un tzacanit dar se poate sa fi mers cineva inaintea mea cu mai putin ulei si sa fie o frecare. manual : http://www.tanga-moteurs.ro/service/ si acum pentru suport bagaje , eu am gasit asta : .....are prindere de suruburile sacritelor spate si cele 2 suruburi care prind manerul din spatele pasagerului..........sper sa reusesc sa fac unul, daca nu iasa ca ala macar ca principiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Mi se pare foarte practic. Numa ca ma gandesc din ce ar trebui facut sa nu te trezesti ca se indoaie de la greutatea gentii+eventualele socuri de la gropi. In rest cred ca e cea mai ieftina solutie ca sa ai si bagaj si pasager . @kar_ile: daca zici ca e ca un tacanit la cilindrul fata, cel mai probabil e facut de lantul de distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Stiu ca uneori e foarte nasol, mai ales daca ploua si esti in the middle of nowhere, dar asta este cea mai buna solutie. crede-ma ca la 8 seara (intuneric adica), pe o temperatura de 2 grade, si cu ninsoarea care pe alocuri era foarte deasa, puteam sa stiu ca ia foc cilinrul ala si tot nu opream. am pornit-o ieri si ne-am impacat: ea a mers frumos si eu am iertat-o. pentru purtare puna, am rasplatit-o cu un spalat @kar_ile: daca zici ca e ca un tacanit la cilindrul fata, cel mai probabil e facut de lantul de distributie cat de grea e procedura de verificare a intinzatorului? ploaia asta nu ma lasa sa fac nimic la motor, in conditiile in care nu pot lucra decat afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Azi dimineata (pe la 8 asa, in cartierul Lacul Tei ningea ). Cica se mai domoleste vremea de vineri incolo, acuma sper sa fie asa ca in weekend tare as iesi la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 @kar_ile : Da, lantul poate face galagia, desi sunt mai multe pe acolo ... pastilele, tachetii, valvele, intinzatoarele. Trebuie verificat si spus exact. daca motorul are intre 45-50k km, atunci lantul de distributie ar cam trebui schimbat . Poti sa incerci sa mai reglezi intinzatorul, pe fata se afla deasupra cilindrului, undeva pe la mijloc. Fa-i un control la cineva mai cunoscator. se rezolva oricum. By the way : de unde iau si eu o garnitura de motor pana vineri ? ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 stiu eu pe cineva, cine face garnituri de chiuloasa (ieftin si bun) dar in cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Multe multumiri tuturor, nu ma asteptam sa primesc atatea raspunsuri asa repede!! Problema e ca, va vine sa credeti sau nu, in Craiova este o singura persoana care repara moto si se pricepe, dar are niste preturi . Asa ca o sa vedem ce pot face eu si un mecanic auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Salut, o sa vreau in curand sa fac reziviza pentru SV si fiind in garantie trebuie sa merg la dealer. Am sunat si mi-au spus ca ei fac schimbul de ulei cu uleiul IPONE. Eu nu am auzit de el. Voi ce stiti? e bun? nu e bun? Deasemeni as putea sa cumpar si eu uleiul meu si sa il schimbe ei. Insa nu prea stiu de unde sa cumpar in Bucuresti la pret bun MOTUL. Si de care anume. E primul meu schimb de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 florin.gtr@gmail.com dai un meil are preturi foarte bune la Motul, de exemplu daca eu am dat pe un litru pt enduroaica de 2T 110 ron la el e un litru 80 ron si daca iei bidon de 4L 70 ron. roagal sa iti lase si nr de telefon, vezi ca pe site la motul exista recomandare in functie de mobra daca vrei sa te mai luminezi un pic. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Multumesc. Am dat un email sa intreb de 4 litri de 10W40... sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 E posibil sa se mai fi discutat insa nu reusesc sa gasesc pagina in urma. Cei care aveti ulei full sintetic in SV, ati avut ceva probleme cu ambreiajul? Ma gandesc sa pun MOTUL 7100 4T 10W-40 care este full sintetic. Este vreo problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 La motoreta nu folosesc full sintetic (momentan) dar teoretic nu are de ce sa creeze probleme (in plus de asta sunt multi care sustin ca merge si ulei de masina fara nici o problema deci...). De curiozitate, cu cat e mai scump sinteticul fata de cel semi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 sintetic 55/litru semi 40/litru Eu sunt oarecum fortat pentru semi sintetic nu are acum pe stoc suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 recent am schimbat filtrul de aer la motoreta sv 650 k6,si am optat pt DELO.cand sa il montez impreuna cu prietenu' (misu canishu) filtrul nu se potrivea exact ca si forma,in final,l-am pus cu chiu cu vai si i-am reglat pozitia din strangerea suruburilor de fixare . In final a iesit bine,doar intr-o parte nu e imbinat perfect, e o "crestatura" de grosimea unei lame de ras.....motorul merge f bine cu filtrul nou,si nu da semne ca ar trage aer fals (turatii,relanti ciudat) Intrebarea este daca v-ati mai confruntat cu astfel de nepotriviri la filtrele aftermarket,in special cele DELO?si cum ati rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.