radu86 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 mda, fata de 130 de euro asta da afacere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) salut, nu stiu daca s-a mai scris pe aici despre intretinerea franelor,schimbarea lichidului etc. dar eu am facut asta astazi si am ramas din nou uimit de ce poate curge din etriere,chiar daca in pahar apare limpede.Pentru cine nu stie inlocuirea lichidului de frana se recomanda a se face la fiecare 2 ani sau chiar mai des pentru ca lichidul absarbe umiditate din atmosfera ceea ce duce la scaderea punctului de fierbere si in momentul in care franati puternic si indelung (coborare drum virajat, etc.) etrierele se incing f tare si pot aparea bule de gaz in lichidul de frana si de aici franele elastice si ineficiente. Deci cine a cumparat un motor second si nu stie nimic despre trecutul lui TREBUIE sa schimbe lichidul de frana musai. vezi poza(din pacate este facuta cu telefonul ca era la indemana) interiorul etrierelor l-am spalat cu lichid nou cu jet dintr-o seringa suzuki recomanda inlocuirea furtunelor de frana la fiecare 4 ani. Editat Aprilie 3, 2009 de avic71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Daka tot suntem la subiectul probleme revin si eu cu a mea...dc imi coboara vitezometrul in timpul mersului cnd trag d acceleratie?cnd las acceleratia revine.vreau sa mai specific k am incerkat si cu alt bord si tot asa fake.dati-mi o solutie va rog c e nasol s mergi k orbul multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Coboara in sensul ca se duce pe 0? doar cand accelerezi? cum am zis mai sus la mine se oprea bordul ieri, cand semnalizam sau schimbam fazele (la aparitia unui nou consumator) dar pana la urma problema a fost regulatorul de tensiune, iar bateria e acum descarcata. daca tu zici ca isi revine apoi si in rest nu ai observat si altceva in neregula, nu stiu ce sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 salut, nu stiu daca s-a mai scris pe aici despre intretinerea franelor,schimbarea lichidului etc. dar eu am facut asta astazi si am ramas din nou uimit de ce poate curge din etriere,chiar daca in pahar apare limpede.Pentru cine nu stie inlocuirea lichidului de frana se recomanda a se face la fiecare 2 ani sau chiar mai des pentru ca lichidul absarbe umiditate din atmosfera ceea ce duce la scaderea punctului de fierbere si in momentul in care franati puternic si indelung (coborare drum virajat, etc.) etrierele se incing f tare si pot aparea bule de gaz in lichidul de frana si de aici franele elastice si ineficiente. Deci cine a cumparat un motor second si nu stie nimic despre trecutul lui TREBUIE sa schimbe lichidul de frana musai. vezi poza(din pacate este facuta cu telefonul ca era la indemana) interiorul etrierelor l-am spalat cu lichid nou cu jet dintr-o seringa suzuki recomanda inlocuirea furtunelor de frana la fiecare 4 ani. mai mult chiar, cum spuneam si eu mai inainte, schimbarea lichidului duce la o imbunatatire a franarii si "la rece" ca sa zic asa. oricum, la mine ma gandesc ca daca ar fi existat asa ceva in etrier ar fi iesit afara, sper. ai demontat etrierul de tot? ti-ai cumparat rebuild kit sau ai folosit vechile garnituri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 nu,nu am scos pistonasele din etriere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Coboara in sensul ca se duce pe 0? doar cand accelerezi? cum am zis mai sus la mine se oprea bordul ieri, cand semnalizam sau schimbam fazele (la aparitia unui nou consumator) dar pana la urma problema a fost regulatorul de tensiune, iar bateria e acum descarcata. daca tu zici ca isi revine apoi si in rest nu ai observat si altceva in neregula, nu stiu ce sa fie apoi nare nimic ca tie descarcata bateria,daca ai schimbat releul impingio de doua trei ori si tre sa porneasca,bagi a doua te impinge dai buton un pic de gaz,daca vezi ca incepe sa porneasca dai repede a intaia ridici turatia pe la 5000 si o fortezi un pic sa te traga si gata problema:D te dai vreo 2-3 ture prin oras ca sa o incarci,poti si numa cu a doua dar no sa mearga din prima La mine e o problema de la senzor sau de la fir dar nu sunt sigur si de aceea am intrebat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Am terminat SV-ul......a iesit cum am vrut : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 un bugspoiler masiv ar completa aspectul de fighter..in rest arata bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Am terminat SV-ul......a iesit cum am vrut : arata fain, felicitari! melcul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) @ calin_cz : nenica, te invidiez...rau . am si eu in proiect, dar dupa criza. Cadrul negru cred ca e cea mai buna facere estetica Ati putea sa va uitati pe aici de relee : http://motoempire.ro/osc/index.php?cPath=176_57_114 . Succes. M-am intalnit ieri cu un sv-ist , albastru 2nd gen . Nu prea intra pe forum dar l-am invitat la intrunire si a parut entuziasmat. Cauta carena frontala apropo. edit: sunt mai aiurit azi .. Editat Aprilie 5, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Gustere tati, acu vad ca esti din Pitesti. Am fost azi pe acolo si am vazut putini motoristi. Daca mai vin pe acolo, o sa te contactez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Am si eu o curiozitate: ce viteza constructiva apare la voi in talon? AM comparat cu un amic tot cu sv si la mine apare 160 km.h la el 200 km/h... si sunt putin confuz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) la mine e 200. Radu, tu stai in caminele din tei nu ? . As vrea si eu sa mai ascult un sv 1st gen sa vad daca al meu e pe duca sau doar mi se pare Editat Aprilie 5, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 eu nu il am in bucuresti acum, de fapt nici eu nu sunt in bucuresti. in schimb este un sv, al lui lascar.alexandru, daca nu ma insel, care e 1gen. sta in acelasi camin cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Am terminat SV-ul......a iesit cum am vrut : felicitari, arata beton pot sa te intreb, cum ai vopsit cadrul? in camp electrostatic? PS: azi mi-am montat si eu cu ajutorul lui khrisstyan leduri in bord si arcuri ohlins sper ca se va comporta mai bine pe curbe sau pe pista \ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 salut.am cumparat un bord de sv S 99-02 degeaba:D crezand ca e defect al meu dar nu era ci de la sensorul de viteza:D.nu lam luat scump asa ca nici eu nu il dau scump cine il doreste...pretul e de 120ron stare foarte buna cu vreo 19000 de km poate si negociem numai sa ma scap de el sa nu steie degeaba in casa sau dau la schimb cu un sensor de viteza:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Eu am avut surpriza sa nu mai imi mearga vitezometrul dupa ce am demontat si montat roata fata ca sa schimb cauciucul. Problema a fost la acea piesa cu 4 urechi de la senzor(este magnetica piesa respectiva invelita in plastic), erau rupte bucati din urechi si nu mai prindea. Am rezolvat problema topind plastic si refacand acele urechi. Acum merge perfect, sper sa reziste ciobaneala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Eu am avut surpriza sa nu mai imi mearga vitezometrul dupa ce am demontat si montat roata fata ca sa schimb cauciucul. Problema a fost la acea piesa cu 4 urechi de la senzor(este magnetica piesa respectiva invelita in plastic), erau rupte bucati din urechi si nu mai prindea. Am rezolvat problema topind plastic si refacand acele urechi. Acum merge perfect, sper sa reziste ciobaneala . apoi cred ca,cam acelasi sheet(cred) e si la mine dar nam cu ce si de ce sa spanzur motorul ca sa pot scoate roata.daca il pun pe butuci ii vreo problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.matei Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Salut. In calitate de posesor de SV semi-carenat ma confrunt cu o problema pe care am descoperit-o ieri. Burduful dintre cilindrul din spate si caburator este crapat pe o distanta de 1cm. Motorul nu are probleme,functioneaza normal! Stie cineva cat poate sa coste? Am trimis un mail la B&S, inca nu am primit raspuns. As vrea sa scot carburatorul si sa ma uit mai bine la burduf ,dar mi-e teama sa nu maresc paguba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Salut. In calitate de posesor de SV semi-carenat ma confrunt cu o problema pe care am descoperit-o ieri. Burduful dintre cilindrul din spate si caburator este crapat pe o distanta de 1cm. Motorul nu are probleme,functioneaza normal! Stie cineva cat poate sa coste? Am trimis un mail la B&S, inca nu am primit raspuns. As vrea sa scot carburatorul si sa ma uit mai bine la burduf ,dar mi-e teama sa nu maresc paguba. sa iti faci o idee cauta in catalogul OEM de la suzuki, nu am avut rabdare sa-ti gasesc piesa ...dar http://www.babbittsonline.com/pages/parts/...d/1/Suzuki.aspx pe aici pe aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.matei Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 sa iti faci o idee cauta in catalogul OEM de la suzuki, nu am avut rabdare sa-ti gasesc piesa ...dar http://www.babbittsonline.com/pages/parts/...d/1/Suzuki.aspx pe aici pe aproape Multumesc pentru pont. Am sa-l folosesc si pe viitor. Si cred ca as putea sa-l montez singur. Din schema nu pare complicat. Sper sa nu am surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 apoi cred ca,cam acelasi sheet(cred) e si la mine dar nam cu ce si de ce sa spanzur motorul ca sa pot scoate roata.daca il pun pe butuci ii vreo problema? daca reusesti sa il asezi pe ceva stabil cu "burta" baii de ulei (daca te uiti atent sub ea, la vreo 5cm in spatele intrarii filtrului de ulei o sa vezi gaura pentru cricul central) n-are nici o treaba. Yo pana sa imi iau stand, o spanzuram in curte de un nuc , iar pentru a-i scoate roata spate, am culcat-o pe stanga (aveam atunci rupta pedala schimbatorului ). Deh, cand n-ai unelte si scule, improvizezi, ce sa-i faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Deci "tzava" aia e pentru cric central ??? Gasesc undeva asa ceva (in afara de chinezaria cu 100 si de euro de la louis) ? Ar fi splendid! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 felicitari, arata beton pot sa te intreb, cum ai vopsit cadrul? in camp electrostatic? mersi de aprecieri. ........daca nu ne ajungea criza il terminam cum as fi vrut, adica un plug/ bugspoiler, o oglinda de cap de ghidon, un turometru ( momentan am doar un vitezometru cu 4 martori inglobati in el) Dupa ce trec de RAR pun si toba LeoVinci, sa se apropie mai mult de streetfighter. Cadrul e vopsit negru mat in camp electrostatic, apoi bascula, comenzile de picior, aparatorile de la picioare, telescoapele ( doar in fata ) si jugul superior de la telescoape sunt lustruite . Mai vroiam si suportul de la scaritele pasagerului , da' alta data, e mult de tras ( am ajuns la smirghel de 2000 ) Mai am de dat 2 semighidoane...sunt f. ieftine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.