pepsi Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Am terminat SV-ul......a iesit cum am vrut : felicitari, arata beton pot sa te intreb, cum ai vopsit cadrul? in camp electrostatic? PS: azi mi-am montat si eu cu ajutorul lui khrisstyan leduri in bord si arcuri ohlins sper ca se va comporta mai bine pe curbe sau pe pista \ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 salut.am cumparat un bord de sv S 99-02 degeaba:D crezand ca e defect al meu dar nu era ci de la sensorul de viteza:D.nu lam luat scump asa ca nici eu nu il dau scump cine il doreste...pretul e de 120ron stare foarte buna cu vreo 19000 de km poate si negociem numai sa ma scap de el sa nu steie degeaba in casa sau dau la schimb cu un sensor de viteza:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Eu am avut surpriza sa nu mai imi mearga vitezometrul dupa ce am demontat si montat roata fata ca sa schimb cauciucul. Problema a fost la acea piesa cu 4 urechi de la senzor(este magnetica piesa respectiva invelita in plastic), erau rupte bucati din urechi si nu mai prindea. Am rezolvat problema topind plastic si refacand acele urechi. Acum merge perfect, sper sa reziste ciobaneala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Eu am avut surpriza sa nu mai imi mearga vitezometrul dupa ce am demontat si montat roata fata ca sa schimb cauciucul. Problema a fost la acea piesa cu 4 urechi de la senzor(este magnetica piesa respectiva invelita in plastic), erau rupte bucati din urechi si nu mai prindea. Am rezolvat problema topind plastic si refacand acele urechi. Acum merge perfect, sper sa reziste ciobaneala . apoi cred ca,cam acelasi sheet(cred) e si la mine dar nam cu ce si de ce sa spanzur motorul ca sa pot scoate roata.daca il pun pe butuci ii vreo problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.matei Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Salut. In calitate de posesor de SV semi-carenat ma confrunt cu o problema pe care am descoperit-o ieri. Burduful dintre cilindrul din spate si caburator este crapat pe o distanta de 1cm. Motorul nu are probleme,functioneaza normal! Stie cineva cat poate sa coste? Am trimis un mail la B&S, inca nu am primit raspuns. As vrea sa scot carburatorul si sa ma uit mai bine la burduf ,dar mi-e teama sa nu maresc paguba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Salut. In calitate de posesor de SV semi-carenat ma confrunt cu o problema pe care am descoperit-o ieri. Burduful dintre cilindrul din spate si caburator este crapat pe o distanta de 1cm. Motorul nu are probleme,functioneaza normal! Stie cineva cat poate sa coste? Am trimis un mail la B&S, inca nu am primit raspuns. As vrea sa scot carburatorul si sa ma uit mai bine la burduf ,dar mi-e teama sa nu maresc paguba. sa iti faci o idee cauta in catalogul OEM de la suzuki, nu am avut rabdare sa-ti gasesc piesa ...dar http://www.babbittsonline.com/pages/parts/...d/1/Suzuki.aspx pe aici pe aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.matei Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 sa iti faci o idee cauta in catalogul OEM de la suzuki, nu am avut rabdare sa-ti gasesc piesa ...dar http://www.babbittsonline.com/pages/parts/...d/1/Suzuki.aspx pe aici pe aproape Multumesc pentru pont. Am sa-l folosesc si pe viitor. Si cred ca as putea sa-l montez singur. Din schema nu pare complicat. Sper sa nu am surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 apoi cred ca,cam acelasi sheet(cred) e si la mine dar nam cu ce si de ce sa spanzur motorul ca sa pot scoate roata.daca il pun pe butuci ii vreo problema? daca reusesti sa il asezi pe ceva stabil cu "burta" baii de ulei (daca te uiti atent sub ea, la vreo 5cm in spatele intrarii filtrului de ulei o sa vezi gaura pentru cricul central) n-are nici o treaba. Yo pana sa imi iau stand, o spanzuram in curte de un nuc , iar pentru a-i scoate roata spate, am culcat-o pe stanga (aveam atunci rupta pedala schimbatorului ). Deh, cand n-ai unelte si scule, improvizezi, ce sa-i faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Deci "tzava" aia e pentru cric central ??? Gasesc undeva asa ceva (in afara de chinezaria cu 100 si de euro de la louis) ? Ar fi splendid! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 felicitari, arata beton pot sa te intreb, cum ai vopsit cadrul? in camp electrostatic? mersi de aprecieri. ........daca nu ne ajungea criza il terminam cum as fi vrut, adica un plug/ bugspoiler, o oglinda de cap de ghidon, un turometru ( momentan am doar un vitezometru cu 4 martori inglobati in el) Dupa ce trec de RAR pun si toba LeoVinci, sa se apropie mai mult de streetfighter. Cadrul e vopsit negru mat in camp electrostatic, apoi bascula, comenzile de picior, aparatorile de la picioare, telescoapele ( doar in fata ) si jugul superior de la telescoape sunt lustruite . Mai vroiam si suportul de la scaritele pasagerului , da' alta data, e mult de tras ( am ajuns la smirghel de 2000 ) Mai am de dat 2 semighidoane...sunt f. ieftine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 cat te-a costat vopsitul in camp electrostatic? pt ca si eu m-am gandit ca in vitor sa i-mi vopsesc jentile, poate si cadrul, bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 cat te-a costat vopsitul in camp electrostatic?pt ca si eu m-am gandit ca in vitor sa i-mi vopsesc jentile, poate si cadrul, bascula cadrul a costat 150 lei, suma in care a facut cam totul tipul ala, adica sablat, izolat gauri filetate si cele alezate, calea de rulare de la directie si vopsitul. Intr-o sambata l-am dus la tip iar luni dupaamiaza m-a chemat dupa cadru. E un tip din Deva. intre timp ti-am trimis un pm.......dar intreb si aici: stie careva cotele de la semeringurile de la telescoapele fata? diam int. 41mm, dar diam.ext. si grosimea?.........un amic a gasit la un magazin cu accesorii auto semeringuri la .....4 lei bucata / la un kawasaki, si culmea , se comporta f.bine. In cartea de service nu sunt trecute cotele, doar codul de piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 cadrul a costat 150 lei, suma in care a facut cam totul tipul ala, adica sablat, izolat gauri filetate si cele alezate, calea de rulare de la directie si vopsitul. Intr-o sambata l-am dus la tip iar luni dupaamiaza m-a chemat dupa cadru. E un tip din Deva. intre timp ti-am trimis un pm.......dar intreb si aici: stie careva cotele de la semeringurile de la telescoapele fata? diam int. 41mm, dar diam.ext. si grosimea?.........un amic a gasit la un magazin cu accesorii auto semeringuri la .....4 lei bucata / la un kawasaki, si culmea , se comporta f.bine. In cartea de service nu sunt trecute cotele, doar codul de piesa. pai pe louis cand vrei sa comanzi simeringuri pt sv, in denumirea produsului sunt trecute si cotele. 10042319 GABEL-DICHTRING-SET SAITO ABMESSUNGEN: 41X53X8/10 SUZUKI SV 650 (AV) oricum asta e foarte tare, sa iti iei simeringuri de 10 ori mai ieftine. si daca ar tine numai un an si tot ar fi rentabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 vezi sa fie semeringuri hidraulice, care sa reziste sub presiune, si nu la turatie. in cluj se fac asa ceva la institutul hidraulic, chiar si la comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 vezi sa fie semeringuri hidraulice, care sa reziste sub presiune, si nu la turatie.in cluj se fac asa ceva la institutul hidraulic, chiar si la comanda. Nu ai vrut sa spui CENTRUL HIDRAULIC ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 cred ca institut i se zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Nu-mi mai porneste albinuta. Curent e , semnalele merg, deci nu e siguranta, senzorul de ambreiaj si cric intacte, dar tot nu porneste. In seara asta desfac partea dreapta de comenzi si ma uit la butonu rosu. E frustrant... Sv-isti din Bucuresti, ne strangem in weekend la o bere , un suc ? dupa salon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 REDPIK - Verifica intrerupatorul de la ambreiaj, intai mufa si mai apoi contactele; Uneori el este suspectul principal la simptomele descrise de tine, mai greu intra apa la Kill Switch(e mult mai bine izolat) decat la intrerupatorul de ambreiaj (yo cand l-am curatat pe al meu m-am speriat de ce am gasit inuntru, plus ca se pot oxida contactele). Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Nu-mi mai porneste albinuta. Curent e , semnalele merg, deci nu e siguranta, senzorul de ambreiaj si cric intacte, dar tot nu porneste. In seara asta desfac partea dreapta de comenzi si ma uit la butonu rosu. E frustrant... Sv-isti din Bucuresti, ne strangem in weekend la o bere , un suc ? dupa salon ? scanteie este? eventual poti verifica bujiile daca appare intre electrod scanteia. si poti verifica daca nu e cumva fisurata fisa bujiei. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 n-are scanteie. ideea e ca atunci cand apas butonul nu actioneaza starterul. m-a ajutat vecinu si am incercat sa pornim direct de la bateria lui pe starteru meu..nimic. nu a mai dat semne de asa ceva pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) Te intreb si eu ca tot omul, dupa ce am citit si celelalte raspunsuri, ai alarma montata? Eu am patit-o recent sa mi se activeze alarma intr-o noapte si pa, nu mai pornea. Dac nu ai e simplu, in primul rand scoate cablurile de la deconectorul de pe ambreiaj, oricum e de tot rahatu', fa un jumper intre ele, verifica apoi daca porneste. Editat Aprilie 8, 2009 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Daca nu se aude nici macar un click-click-click venind de sub sa (asta daca nu ai vre-o problema cu intrerupatoarele si sigurantele is la locul lor) e posibil sa ti se fi dus releul de pornire. Oricum, nu-i totu pierdut, relaxeaza-te, fumeaza o tigara si apoi cu un multimetru masoara-ti toate contactele, verifica sigurantele, bateria, electromotorul. Imposibil sa nu-i dai de cap. Este drept ca e foarte frustrant, yo am patit asa ceva si m-am apucat sa ii ridic rezervoru, verificam sugurante, relee, contacte intre mufe, etc. si cand colo era mizeria aia de contact de la ambreiaj, dupa remediere radeam ca prostu de unu singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Ma gandesc ca daca era bateria descarcata de la alarma nu ar mai fi avut nici macar lumini sau semnalizari. Pe de alta parte unde e acel contact de la ambreiaj? hmm imi cam trebuie un manual de service cred... Eu sunt cam afon la mecanica dar as vrea sa invat macar chestiile de baza incet-incet. In alta ordine de idei, am patit si eu o bucurie saptamana trecuta: mi-a cazut numarul pe drum. Noroc ca am observat repede si m-am intors dupa el. Faza e ca s-a carapat plasticul suportului si au ramas suruburile prinse de moto cu cate un petic de plastic insa cadrul care tine placuta numarului a fost bye bye pe strada. Desigur ca m-a oprit si politia pe drumul spre casa ( eu avand numarul in ghiozdan ). Nici nu se daduse politaiul jos din masina si eu deja eram cu numarul in mana spunand " stiu de ce m-ati oprit..." . Din fericire am scapat fara amenda sau penalizari ( sa nu mai zic de talon oprit ). Acum sa vad cum fac sa prind numarul la loc. Dar mi-e ca alt suport de plastic alta crapatura alta ocazie sa cada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anemary Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) Ma gandesc ca daca era bateria descarcata de la alarma nu ar mai fi avut nici macar lumini sau semnalizari. Pe de alta parte unde e acel contact de la ambreiaj? hmm imi cam trebuie un manual de service cred... Eu sunt cam afon la mecanica dar as vrea sa invat macar chestiile de baza incet-incet. In alta ordine de idei, am patit si eu o bucurie saptamana trecuta: mi-a cazut numarul pe drum. Noroc ca am observat repede si m-am intors dupa el. Faza e ca s-a carapat plasticul suportului si au ramas suruburile prinse de moto cu cate un petic de plastic insa cadrul care tine placuta numarului a fost bye bye pe strada. Desigur ca m-a oprit si politia pe drumul spre casa ( eu avand numarul in ghiozdan ). Nici nu se daduse politaiul jos din masina si eu deja eram cu numarul in mana spunand " stiu de ce m-ati oprit..." . Din fericire am scapat fara amenda sau penalizari ( sa nu mai zic de talon oprit ). Acum sa vad cum fac sa prind numarul la loc. Dar mi-e ca alt suport de plastic alta crapatura alta ocazie sa cada... prinde si o bucata de cauciuc facuta ca o saiba ca din cauza socurilor ti sa rupt la mine asa este prins si nare nici pe dracu.bafta khrisstyan Editat Aprilie 8, 2009 de Anemary Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Gataa. cu ocazia asta am curatat si restul contactelor. Nu va spun ce era pentru ca ma fac de rusine . Bine...era siguranta las ca mai invat cate ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.