Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sunt de acord cu tine , dar aud din ce in ce mai des in jurul meu , d ela incepatori chestia asta si de asta am zis. din partea mea putem sa mergem si la sinaia sa bem suc..nu ma deranjeaza.. :huh:

 

vad ca nimeni nu ia taurul de coarne sa zica ceva cand si cum ne vedem.... eu propun sa ne vedem sambata pe la 6 la ursu. vreau pareri ...

 

Dihania eu sunt de acord cu tine. Ne putem vedea sambata la 6 la Ursu. Stam de vorba, bem un suc si apoi poate tragem si o plimbare.

Apoi duminica, care mai suntem prin Bucuresti ne putem vedea si la mars. Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa vand motocicleta care functiona (fortat de imprejurari), acum imi ramane putin timp si putin bani la dispozitie sa-mi refac primul meu SV care avea buba mare si care a fost demontat in proportie de 100%. Recent dupa ce am refacut traseele cablajului si am remufat totul mi-am zis sa fac o mica proba. Conectez bateria, pun contactul totul merge perfect mai putin iluminatul bordului, martorii functioneaza restul nu. Mentionez ca aveam un bec ars si l-am scos dar nu l-am inlocuit. Sa fie din cauza astuia? Care ati mai intalnit problemea si cum ati rezolvat?

 

Multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in viitoru apropiat ma intereseaza sa trec la un sv dupa 2003. Problema este ca nu stiu care sv s-ar potrivi mai bine pentru nevoile mele. Am incercat un 650N vechi cativa km si m-a fascinat, dar parca ma intereseaza si protectia la vant. Vreau sa stiu daca semicarena aia isi face treaba la viteze mai mari, sa nu ma trezesc cu dureri de gat si sa nu stiu de la ce sunt. Cel de 1000 este la fel de agil ca si cel de 650? puterea si cuplul in plus n-as vrea sa fie o piedica in a ma plimba lejer si prin oras.

 

Err, sa completez, vin de pe gs500 "chinuit" vreo 20.000km in 2 ani si ceva, si am 1.77 si vreo 75 de kile, multumesc!

Editat de FilthyAnimal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ceva pagini in spate si gasesti cateva raspunsuri cel putin legate de n vs s.

ce pot sa iti mai spun e ca 1000 nu are nici o legatura cu 650, am mers cu 650s <2003.

diferenta este cu mult mai mare comparativ cu 4 linie de exemplu.

 

o sa fiu in mamaia de 1 mai, mai da-mi un semn la sfarsitul lunii si te las sa bagi o tura cu mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ceva pagini in spate si gasesti cateva raspunsuri cel putin legate de n vs s.

ce pot sa iti mai spun e ca 1000 nu are nici o legatura cu 650, am mers cu 650s <2003.

diferenta este cu mult mai mare comparativ cu 4 linie de exemplu.

 

o sa fiu in mamaia de 1 mai, mai da-mi un semn la sfarsitul lunii si te las sa bagi o tura cu mobra.

 

Multumesc, ne auzim la sfarsitul lunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu placere.

 

sa stii ca e o mobra pentru cunoscatori cum s-ar zice, sunt foarte rare eu unul mai stiu doar 2 nakeduri.

eu n-am avut sansa sa probez una inainte, am citit mult despre ea si a fost peste asteptari.

depinde mult de ce iti doresti.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu placere.

 

sa stii ca e o mobra pentru cunoscatori cum s-ar zice, sunt foarte rare eu unul mai stiu doar 2 nakeduri.

eu n-am avut sansa sa probez una inainte, am citit mult despre ea si a fost peste asteptari.

depinde mult de ce iti doresti.

 

bafta!

nu sunt foarte rare. si nu cred ca exista motociclist care sa nu se simta bine pe sv. poate unii or sa spuna ca e prea puternic, altii ca e prea slab, dar sv-ul e o placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa imi permit sa dau un copy-paste in care descriu un pic mobra mea.

ma gandesc ca poate cauta careva informatii despre nakedul de 1000

 

si eu am vrut ceva de oras si bun pentru ture scurte undeva la 500 de km, nu m-am inselat in oras este foarte usor de manevrat si ai o pozitie relaxata in varianta stock dar se mai poate pune un inalatator la ghidon si ajungi undeva la pozitia unui enduro.

 

in afara orasului este o placere daca ai montat un geam, cu geamul pus ajungi la 240-2 (nu e top speedul atat am decis ca e safe pt 2 persoane si rucsac pe A2), nu top speedul conteaza cand alegi un naked dar nu e de colo sa ajungi la vitezele astea, mai ales cand dai o tura la mare si lumea cu sporturi se duce peste 250.

 

daca alegi varianta de weekend inspre munte ai sa fi fericit are o super bicicleta si echipata cu niste cauciucuri moi va manca multe motorete sport pe cheia de ex.

dar nu tine un comportament agresiv pe curbe, furca este moale lucru care se poate rezolva prin inlocuirea arcurilor si punerea unui ulei mai dur, iarasi o chestie enervanta nu tin franele intr-un regim sportiv sustinut pe curbe,asta se rezolva usor,prin inlocuirea furtunelor de frana si punerea unor placute ca valente mai sportive.

 

legat de consum la un mers decent la drum lung cazi sub 6 sportiv intre 7-8, peste 200 esti undeva la 10, iar in oras daca o vei folosi pe distante scurte minim 9 dar cel mai probabil 10.(daca lasi uleiul si apa sa ajunga la o temperatura decenta inainte de a pleca)

racirea e foarte ok ai atat pe apa cat si pe ulei plus un ventilator care face fata cu toate ca nu il folosesti foarte mult e suficient sa pleci primul de la stop si ajungi undeva la 90 de grade intr-o intersectie, de avantajul nakedului.

 

ideea e ca le poti avea pe toate:

- pozitie apropiata de enduro in oras- lucru sfant

- senzatii frumoase pe curbe

- top speed apropiat de al unei sportive de 600

- confort cu pasager la ture de 5-600 de km

 

raman la ideea ca e un model care iti ofera din fiecare cate un pic sau mai mult, pentru mine a fost un lucru determinant in alegerea mobrei de zi cu zi.

daca am avea posibilitatea sa alegem cate una pentru fiecare categorie, nu am mai fi romani nu?

 

daca ai un buget de pana in 1000 de euro (excludem evacuarea) pentru extraoptiuni il poti perfectiona strict dupa nevoile tale si ramai si cu restul de aptitudini care nu sunt de neglijat.

aici trebuie sa recunoastem ca sv-ul are in spate o piata dedicata de aftermarket.

 

 

Editat de valbi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase vorbe Valbi. Si eu ma gandeam zilele trecute ca mi-ar placea un Sv1000s .... cu toate ca mi se pare cam "strong" .

 

La 6 la Ursu atunci. :huh:

 

Am taiat-o pe la romexpo .

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nimeni un senzor de viteza de vandut? :P Sau daca stiti pe cineva care are.multumiri

"dihania" a pus adresa asta:

 

http://motoempire.ro/osc/index.php?cPath=1...09f1ba8cf5dbc53

 

este de ceva vreme , da' poate ai noroc........

 

nu am avut liniste pana nu am pus toba LeoVince......... :huh: ....alta viata!..........3 saptamani pana la RAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cumva ala de langa ATF? ma bag si eu in seama, dar de ajuns oricum nu ajung. Mi-am luat regulator acu stau sa-l adaptez si pe urma mai vad.

 

Daca nu mi se aprinde stopul pentru frana pe spate, dar la frana de fata se aprinde (am vazut pe diagrama ca merg pe acelasi conductor) inseamna ca are o problema contactul, sau mai poate fi si altceva?

 

Intalnire placuta :huh:. Sper sa va pot onora si eu cu prezenta in viitorul apropiat daca se va mai face vreo iesire din asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cumva ala de langa ATF?

 

nush sa-ti spun ca nu stiu unde e ATF... :P mda..a fost minunat...am baut o apa plata in 2. adica eu si redpick. ca de obicei tocim tastele dar de vazut...sunt curioasa cati or sa mearga la sighisoara. eu imi doresc foarte tare sa ajung , sper sa reusesc sa-mi repar motorul pana atunci..desi sincer ma indoiesc. :huh:((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm.... Pai ATF-ul este pe linia lui 90, dar alte repere nu stiu ce sa zic. la vreo 5-10 minute de facultatea de Instalatii.

Ce a patit moto? Daca nu te luam pasagera :huh:. eu la sighisoara vin. Weekendu ala e rezervat pentru asta. Sper sa nu ma mai lase in drum suzeta cum a facut-o saptamana trecuta :|.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara am avut accident. am intrat intr-o masina. eu sunt ok dar motorul e cam "prafuit" ca sa zic asa. in principiu culpa comuna...eu pe sina de tranvai si EA facea stanga pe interzis.... :huh:

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

>:huh:< of.... imi pare rau sa aud :| Casco ceva ai? Daca nu, fa-l naked si join the club :laugh:. mai e o luna pana la sighisoara asa ca multe se pot intampla, inclusiv reparatii :P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am casco...ce-i mai grav e ca tre sa imi gasecs capacul de la pompa de apa...care habar nu am cat costa ...e singura chestie mecanica vizibila pe care am vazut-o. s-ar putea sa fie stramb si discul de frana de pe dreapta. nu stiu sigur...maine aflu ..cred!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe ebay capacul de la pompa era $20 parca. Eu nu prea ma pricep la cumparatu asta pe net asa c anu am idee daca puteai sau nu sa il cumperi, anyway...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...