megamotoreta Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 motorul este un Kymco 250,4t... functioneaza impecabil, porneste la sfert, sta la relanti, accelereaza fara probleme... bujia este cam alba, asta inseamna amestec sarac, putin combustibil si prea mult aer. o mica problema ar mai fi faptul ca arunca ulei prin furtunul de la capacul culbutori- purjare parca-i spune...nu mult,dar se vede umezeala de la ulei... P.S. filtrul de aer nu e original, nu cred ca are vreo importanta, nu trage aer fals sau altceva... intrebarea este urmatoarea: dau nivelul mai mare la benzina sau il las sa mearga asa, nu ma mai complic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Sincer.... daca merge perfect nici nu as umbla la el! Incearca totusi sa mai iei putin aer sau sa dai nivel dar nu se stie.Eu unul nu as umbla la nimic daca motoru merge cum trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 http://www.theultralightplace.com/sparkplugs.htm Sper sa-ti fie de folos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Nu are nimic - bujia arata bine, poate e putin sarac amesteacul, uleiul unde zici tu e OK. Nu-ti fa griji aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 e cea mai bujie pe care am vazut-o vreodata. baga kilometri in ea si nu te mai gandi la prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 (editat) Sincer.... daca merge perfect nici nu as umbla la el! Incearca totusi sa mai iei putin aer sau sa dai nivel dar nu se stie.Eu unul nu as umbla la nimic daca motoru merge cum trebuie! FRATILOR VOI VA AUZITI CE DEBITATI?? "Incearca totusi sa mai iei putin aer " PAI DACA E SARAC AMESTECUL DEJA CE AER SA MAI IA . CA DOAR TI-A ZIS MAI DEVREME IN POSTUL "PASTELUI" MA DOARE MINTEA DE AIA NICI NU MAI POSTEZ DOAR CITESC SI MA TIN DE BURTA . SI CREDEAM CA ASTIA AICI SUNT RETARZI. SAU PAGI POSTURI SA-TI CREASCA RATINGUL DE TARA?? MAXIMA SANATATE!! Unde esti tu Dobrescule(Tepes) Doamne??!! Editat Aprilie 17, 2010 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 refa urgent carburatia. daca bujia e alba - mergi cu amestec foarte sarac sau nu e bujia corecta ca cifra termica- ai toate sansele sa faci o gaura in piston. Sigur uzezi prematur motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 refa urgent carburatia.daca bujia e alba - mergi cu amestec foarte sarac sau nu e bujia corecta ca cifra termica- ai toate sansele sa faci o gaura in piston. Sigur uzezi prematur motorul Asa si trebe,...sa creasca vinzarile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 nu umbla sa repari ceva ce merge !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Din prima poza se vede ca bujia a functionat perfect. Are o usoara tenta de gri, ceea ce este perfect. Nu-ti face probleme, motorul tau functioneaza bine. Ceea ce stii tu cu bujia alba este corect, dar la o bujie alba, izolatia este lucioasa iar partea metalica a bujiei arata "foarte uscata", adica fara pic de negreala pe la filet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 deja are gri aluminiu pe ea. d ce ne bagam noi ? asteptam topicul de la cumparari piese... http://www.theultralightplace.com/sparkplugs.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 intrebarea este urmatoarea: dau nivelul mai mare la benzina sau il las sa mearga asa, nu ma mai complic.... Vezi ca este un tip aici pe forum a carui reply-uri sunt de regula: vezi culoarea bujiei / zi-ne culoarea bujiei si/sau vezi ce zice manualul. El ar trebui (teoretic) sa te ajute. Are ceva BMW de 1100 cmc. Spor! P.S. Chiar daca pare , dupa culoarea bujiei, un amestec saracit, nu cred ca iti va face probleme pe viitor, drept urmare eu as lasa asa motorul, doar benzina in rezervor si km de sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_pirotehnistul Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) motorul este un Kymco 250,4t... functioneaza impecabil, porneste la sfert, sta la relanti, accelereaza fara probleme...bujia este cam alba, asta inseamna amestec sarac, putin combustibil si prea mult aer. o mica problema ar mai fi faptul ca arunca ulei prin furtunul de la capacul culbutori- purjare parca-i spune...nu mult,dar se vede umezeala de la ulei... P.S. filtrul de aer nu e original, nu cred ca are vreo importanta, nu trage aer fals sau altceva... intrebarea este urmatoarea: dau nivelul mai mare la benzina sau il las sa mearga asa, nu ma mai complic.... Trebuie sa mai imbogatesti putin amestecul. Sau pune filtrul de aer original inapoi. Eu nu sunt adeptul filtrelor sport, iti intra mult mai mult praf in motor si creste uzura. Ma refer la filtrele alea conice cu element filtrant subtire. Eu unul schimb sau spal buretele din filtru cat mai des. Despre ulei nu stiu ce sa zic, tu verifica periodic sa fie la nivel si daca scade complecteaza cu acelasi tip de ulei. refa urgent carburatia.daca bujia e alba - mergi cu amestec foarte sarac sau nu e bujia corecta ca cifra termica- ai toate sansele sa faci o gaura in piston. Sigur uzezi prematur motorul Dupa cum spune si colegul, ar mai fi si varianta ca bujia ta sa nu aiba valoarea termica indicata de cartea tehnica. Eventual schimba bujia cu una noua luata dupa catalog. nu umbla sa repari ceva ce merge !!!!! Deci la tine nu conteaza ca merge prost cat timp merge? Daca problema posibil daunatoare pe termen lung poate fi rezolvata usor, de ce sa nu o rezolve si sa nu aiba nici o problema dupa aceea. Numa bine!!! Editat Aprilie 22, 2010 de calin_pirotehnistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 22, 2010 Autor Share Postat Aprilie 22, 2010 bujia este cea corespunzatoare. filtrul de aer insa nu e sport, e filtru auto, taiat frumos si montat cu grija (nu radeti, nu am gasit original si cand am gasit era EXTREM de scump) repet, iarna asta a pornit la sfert si functioneaza in parametri. acum i-am pus filtru mai gros putin si ramane sa vad zilele astea cum se prezinta situatia. va tin la curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Bujie alba inseamna motor supraincalzit de la lipsa apei,de la avans prea mare,de la amestec prea sarac si pericol de distrugere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 22, 2010 Autor Share Postat Aprilie 22, 2010 Bujie alba inseamna motor supraincalzit de la lipsa apei,de la avans prea mare,de la amestec prea sarac si pericol de distrugere. dar intrebarea este : bujia din poza este alba sau asa e normal sa arate? am facut pozele cu o camera digitala,daca nici asa nu se vede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 e alba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 dar intrebarea este : bujia din poza este alba sau asa e normal sa arate? am facut pozele cu o camera digitala,daca nici asa nu se vede... Tu ai facut pozele - tu ai fost cu ea in mana si tot tu ne intrebi? In poze pare alba dar fiecare cu monitorul lui.. Mie in primele doua poze nu imi pare OK, in ultima imi pare OK... nu stiu ce sa zic. Totusi - eu as schimba/curata acea bujie - si as regla putin amestecul mai spre bogat. Daca carburatorul tau permite asta - mareste usor nivelul in camera de nivel constant - e banal. Sau daca acul de dozaj din carb are mai multe pozitii de reglaj, ridica-l o pozitie mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 daca scoti bujia dupa ce motoreta a functionat la relanti vei vedea daca jetul de relanti este "sarac" sau "bogat". Daca mergi cateva minute in sarcina, tragi ambreajul , opresti motorul, apoi tragi motoreta pe dreapta... cand vei scoate bujia vei putea inspecta cat de bogat/sarac este jetul "de fuga" al carburatorului Mesaj completat FRATILOR VOI VA AUZITI CE DEBITATI?? "Incearca totusi sa mai iei putin aer " PAI DACA E SARAC AMESTECUL DEJA CE AER SA MAI IA . CA DOAR TI-A ZIS MAI DEVREME IN POSTUL "PASTELUI" MA DOARE MINTEA DE AIA NICI NU MAI POSTEZ DOAR CITESC SI MA TIN DE BURTA . SI CREDEAM CA ASTIA AICI SUNT RETARZI. SAU PAGI POSTURI SA-TI CREASCA RATINGUL DE TARA?? MAXIMA SANATATE!! Unde esti tu Dobrescule(Tepes) Doamne??!! unul dintre contracandidatii lui Base', revenind dupa o viata in SUA avea ca obiectiv "intrarea Romaniei in Europa cu picioarele inainte" ... este drept, romana nu este chiar atat de nasoala precum chineza, dar daca "pierzi" legatura cu ea, dupa o vreme devine mai greu de inteles. Cu sau fara suparare - eu consider ca "ai dat cu batul in balta" ... la figurat ... nu e vorba de pescuit ci de stropit cu noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.