vwg0lf Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Salut, Cu toate ca am motorul de 3ani abia acum am observat asta. Cu motorul pornit (la relanti) am atins butonul de actionare al starterului; imediat motorul s-a oprit. Am facut cateva incercari apoi: 1. motorul pornit, faza scurta stinsa - motorul nu se opreste cand apas pe buton, dar parca da senzatia de mica intrerupere (ca si cum ar vrea sa se opreasca - doar am apasat butonul, nu l-am tinut mai mult apasat) 2. motorul pornit, faza scurta aprinsa - motorul se opreste cand apas pe buton 3. motorul pornit si tinut accelerat (~2500-3000rot), faza scurta aprinsa - la fel ca la pct.1, dar senzatia de intrerupere este forte mica. Este normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Fii atent: Can apesi butonu ala de start, se actioneaza o bobina cu un electromagnet care face ca roata dintata electromotorului sa se conecteze la volanta. In acelasi timp, electromotorul incepe sa se invarta, antrenand astfel volanta, care la randu ei antreneaza motorul si asa iti porneste. Acuma, dupa ce ai luat degetul de pe buton, bendixul revine si electromotorul nu se mai invarte. Cand se invarte, se invarte la o turatie mai mica ca si cea a motorului la relanti sa zicem. Ceea ce faci tu e sa actionezi bendixu sa se conecteze la volanta. Deci cum motorul e deja pornit, turatia motorului fiind mai mare ca cea a electromotorului, motorul va invarti electromotorul. Si aia nu e bine deloc. De ce ai vrea sa faci asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat Aprilie 26, 2010 Autor Share Postat Aprilie 26, 2010 Nu vreau sa fac nimic. Am spus ca am atins de el si s-a oprit motorul. Intrebam daca e normal sa se opreasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Salut,Cu toate ca am motorul de 3ani abia acum am observat asta. Cu motorul pornit (la relanti) am atins butonul de actionare al starterului; imediat motorul s-a oprit. Am facut cateva incercari apoi: 1. motorul pornit, faza scurta stinsa - motorul nu se opreste cand apas pe buton, dar parca da senzatia de mica intrerupere (ca si cum ar vrea sa se opreasca - doar am apasat butonul, nu l-am tinut mai mult apasat) 2. motorul pornit, faza scurta aprinsa - motorul se opreste cand apas pe buton 3. motorul pornit si tinut accelerat (~2500-3000rot), faza scurta aprinsa - la fel ca la pct.1, dar senzatia de intrerupere este forte mica. Este normal? Sincer, ce doresti tu sa faci cu starteru ala? Ala este doar pentru a porni motoru...nu sa-l actionezi cand functioneaza deja. Asa trebuie sa faca...sa iti opreasca motorul. Editat Aprilie 26, 2010 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Normal e sa nu il apesi Oricum, cred ca e normal si sa se opreasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Can apesi butonu ala de start, se actioneaza o bobina cu un electromagnet care face ca roata dintata electromotorului sa se conecteze la volanta. Nu exista asa ceva la motoarele moto normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat Aprilie 26, 2010 Autor Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Sincer, ce doresti tu sa faci cu starteru ala? Ala este doar pentru a porni motoru...nu sa-l actionezi cand functioneaza deja. Asa trebuie sa faca...sa iti opreasca motorul. Merci de raspuns. Poate m-am exprimat gresit si nu s-a inteles. Am spus doar ca l-am atins din greseala si s-a oprit motorul. Nu am de gand sa-l apas in nici un fel dupa ce e pornit motorul. Editat Aprilie 26, 2010 de vwg0lf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Merci de raspuns.Poate m-am exprimat gresit si nu s-a inteles. Am spus doar ca l-am atins din greseala si s-a oprit motorul. Nu am de gand sa-l apas in nici un fel dupa ce e pornit motorul. E normal la fel face si la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 (editat) Am si eu o intrebare, cam off-topic pentru domnul Dan Cata. Ce se intampla cand se fac acele rateuri, cu flama pe esapament, folosind butonul de actionare a starterului? Editat Mai 1, 2010 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Fii atent: Can apesi butonu ala de start, se actioneaza o bobina cu un electromagnet care face ca roata dintata electromotorului sa se conecteze la volanta. In acelasi timp, electromotorul incepe sa se invarta, antrenand astfel volanta, care la randu ei antreneaza motorul si asa iti porneste. Acuma, dupa ce ai luat degetul de pe buton, bendixul revine si electromotorul nu se mai invarte. Cand se invarte, se invarte la o turatie mai mica ca si cea a motorului la relanti sa zicem. Ceea ce faci tu e sa actionezi bendixu sa se conecteze la volanta. Deci cum motorul e deja pornit, turatia motorului fiind mai mare ca cea a electromotorului, motorul va invarti electromotorul. Si aia nu e bine deloc. De ce ai vrea sa faci asta? NU ARE BENDIX! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Am si eu o intrebare, cam off-topic pentru domnul Dan Cata. Ce se intampla cand se fac acele rateuri, cu flama pe esapament, folosind butonul de actionare a starterului? Taie scânteia Âşi zeama se duce pe tobă apoi când pui butonul dă scânteie Âşi i-a foc, de acolo Âşi flama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Si ca o completare - NU cu butonul de actionare al starterului se dau "pacanele" ci cu butonul KILL !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Am si eu o intrebare, cam off-topic pentru domnul Dan Cata. Ce se intampla cand se fac acele rateuri, cu flama pe esapament, folosind butonul de actionare a starterului? Va trebui sa participi la ceva intrunire ca sa iti explice baietii care fac asta ce si cum se intampla pe acolo, io nu am facut ever asa ceva! Si ca o completare - NU cu butonul de actionare al starterului se dau "pacanele" ci cu butonul KILL !!!! Zice-se ca pentru efecte maxime, tre sa combini butoanele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 E cum zice Chivu, se taie aprinderea pret de o fractiune de secunda, motorul se invarte din inertie - aduna vapori de benzina in camera de ardere si toba si apoi cand se pune aprinderea din nou - motorul tot invartit din inertie este - scanteia aprinde vaporii de benzina acumulati in camera de ardere porneste motorul si flama de pe evacuare aprinde si vaporii din toba - rezultand pocnituri misto in toba. Putini stiu insa ca acest procedeu minunat produce detonatii in cilindri cu rezultate care de care mai placute: ghid supapa spart, biela indoita, supapa indoita, supapa sarita - diverse chestii de-astea cu reparatii ieftine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Va trebui sa participi la ceva intrunire ca sa iti explice baietii care fac asta ce si cum se intampla pe acolo, io nu am facut ever asa ceva! Zice-se ca pentru efecte maxime, tre sa combini butoanele Juma de motociclist ai ramas in ochii mei. Daca zici ca nici n-ai dat-o pe o roata chiar mi-am pierdut orice forma de respect. Pai pentru efecte maxime e ca la Mortal Kombat. Trebuie sa stii combinatia pentru fatality. Pentru cei interesati despre cocalarismus macsimus am mai vazut o improvizatie. Un kill switch aditional cu arc. Il apesi si taie curentul, ii dai drumul si porneste. Suna ca un kalasnikov la nunta de tigani albanezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Juma de motociclist ai ramas in ochii mei. Daca zici ca nici n-ai dat-o pe o roata chiar mi-am pierdut orice forma de respect. Vad ironia in postul tau (sper ca era ironie ) , insa da, am dat o data GS-ul pe roata, in mijlocul orasului. Nu erau pitipoance sau ceva in jur, eram numa eu si drumul cu 4 benzi complet gol, si am incercat sa vad daca poate. S-a ridicat ceva ceva de la pamant, numa din acceleratie, si cand a revenit, roata nu mai era drapta, a inceput sa vobleze usor, m-am speriat si am jurat ca nu o sa mai incerc asa ceva niciodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Multumesc de raspunsuri. Am inteles mai bine ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.