Stephon Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Saaaaaauuuuuuu...CDI-ul sa iti faca probleme! Adica...pe parte electronica! Dasr cel mai probabil tot din alimentare este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Saaaaaauuuuuuu...CDI-ul sa iti faca probleme! Adica...pe parte electronica! Dasr cel mai probabil tot din alimentare este! o sa vad saptamana asta cand ii dau jos rezervorul.ca poate o prins ceva in timpul vopsirii sau mai stiu io ce dracii.stii ce intrebare am eu?filtrul de benzina se curata sau se schimba? sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candea_cipri Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 salut am un hornet din 2000 si vreau sa-i schimb placutele de frana cauciucu fata si kitu de lant.cam ce firma de placute (ferodo,sbs.....) si model mi-ati recomanda sa pun, ca prin ce magazin intru imi zic ca alea sunt mai bune care le au ei la vanzare ferodo sbs si tot asa, voi ce folositi. cauciucu pe fata il am de 130/70 zr16 61w -ce sa-mi iau sa nu mearga mai mult de 400 ron kitu de lant din cate am inteles DID e cel mai bun X ring sau O ring? pinionu si foaia sunt tot DID . ce recomadari imi dati. nimeni nu mai are nimik de zis nici o recomandare de la nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 nimeni nu mai are nimik de zis nici o recomandare de la nimeni cum zicea si vladutz50 asa iti zic si eu.placute EBC,brembo,sbs,braking....eu am in clipa de fata lucas,cea mai proasta alegere.io zic sa iei ce crezi ca iti suportya buzunaru.si tu stii de cata forta de franare si calitate ai nevoie.apoi gume din celke enumerate de vladutz50.daca te intereseaza un set de gume touring(fata+spate) pt hornet da-mi un PM am un set pe care l-am luat dar nu am nevoie de el.sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 buuuun....si dupa toate sfaturile,care mai de care mai bune sau mai rele,m-am hotarat sa nu pun eu mana pe motor sa vad care ii baiu` la el.azi i-am facut programare la meserias.si curata/schimba/sincronizeaza tot ce se poate sanatate numai bine. ps:am un set de michelin pilot road Sh-90% carne pe ele,si vreau sa le dau ca le-am luat degeaba.le vand(pe PM pretul) sau le dau la schimb cu ceva sportive in stare la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Vezica filtrul de benzina este in interiorul ezervorului! de fapt...este o sita metalica! se curata super repede! trebuie doar sa scoti robinetul pt. rezerva! este posibil sa fii colectat mizerii de la vopsit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Vezica filtrul de benzina este in interiorul ezervorului! de fapt...este o sita metalica! se curata super repede! trebuie doar sa scoti robinetul pt. rezerva! este posibil sa fii colectat mizerii de la vopsit! de la vopsit pot sa bag mana in foc ca nu s-a adunat nimic.ca a fost facuta treaba profesionist in cabina de vopsit.totul acoperit,etc etc.......dar vad cealalta sapt ce are nebunia de mobra.. sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 @metalwarior ce sa fac cu lantul sa il intaind eu sau sa ma duc la cineva care se pricepe mai bine eu stau in dr taberei si am la razoare kawa motors salut, daca nu te pricepi, mai bine te duci cu ea la un service si stai cu ochii pe ei sa inveti si tu. asa ii poti afla si un diagnostic total. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostritza Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Salutare ! Unde as putea sa duc si eu hornetul pt o curatare, sincronizare de carburatoare facute cu simt de raspundere ? Ceva preturi ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 salut...voi ce gume mai aveti pe motoare? eu am niste pirelli diablo si s-au cam dus, plus ca au cam 3 ani de la data fabricatiei, deci cel tarziu la sfarsitul sezonului le-as cam schimba. Imi zicea cineva ca michelin pilot power ar fi destul de bune pentru mersul meu. Nu ma dau numai pe curbe sau pe circuit, merg in mare parte in oras si ceva calatorii prin tara, merg normal nu sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 salut...voi ce gume mai aveti pe motoare?eu am niste pirelli diablo si s-au cam dus, plus ca au cam 3 ani de la data fabricatiei, deci cel tarziu la sfarsitul sezonului le-as cam schimba. Imi zicea cineva ca michelin pilot power ar fi destul de bune pentru mersul meu. Nu ma dau numai pe curbe sau pe circuit, merg in mare parte in oras si ceva calatorii prin tara, merg normal nu sportiv. am eu daca vrei ceva ieftin.am luat un set de michelin pilot road,super bune de touring si mers linistit.ii 90% carne pe ele.:Ddaca te intereseaza,da un semn. sanatate numai bine.sau le schimb cu ceva sportiv dupa cum ziceam mai sus in post-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 salut...voi ce gume mai aveti pe motoare?eu am niste pirelli diablo si s-au cam dus, plus ca au cam 3 ani de la data fabricatiei, deci cel tarziu la sfarsitul sezonului le-as cam schimba. Imi zicea cineva ca michelin pilot power ar fi destul de bune pentru mersul meu. Nu ma dau numai pe curbe sau pe circuit, merg in mare parte in oras si ceva calatorii prin tara, merg normal nu sportiv. michelin pilot power sunt f bune! acuma mi-am cumparat si eu de fata k era gata si abia astept sa il montez sa simt k sta iar calumea pe curbe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Azi am curatat sita (filtru) de benzina. Cineva zicea ca o sa gasesc munti de gunoaie si mizerie. Dar nu am gasit decat f putina mizerie. Am spalat totul bone ci benzina si am montat totul la loc. Treaba de 30 min. Oricum, stiu macar ca am facut-o si pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 de maxis si/sau heidenau ce stiti ? - in afara ca sunt ieftine. p.s. - cea mai buna alternativa la hornet este...hornetul !! NU-l mai dau; n-am pe ce.......ceva nou nu pot sa iau asa ca viespea ramane la mine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 mi-am luat niste crash paduri de la Baracuda .... un surub ii mai lung decat celalalt si de asemenea un distantor ..... surubul lung + distantorul lung se pun pe o parte ? (adica pe o parte este mai lung crash padul ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candea_cipri Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 ce filtru de aer recomadati pentru ca din cate am inteles cele K&N maresc puterea dar lasa mai multe impuritati sa treaca deci mari sanse sa se strice motoru zic eu. voi ce imi recomandati sa pun ca deocamdata 97 de cai imi sumt de ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candea_cipri Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 hornetul meu e din 2000 ce marca ulei de furca sa pun ?w din cate am inteles 10w si ulei pr motor motul sau repsol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 ia-ti filtru Champion sau daca vrei original (desi am inteles ca nu se merita - are pretul mare) iar ulei Motul ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 hornetul meu e din 2000 ce marca ulei de furca sa pun ?w din cate am inteles 10wsi ulei pr motor motul sau repsol 10w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 hornetul meu e din 2000 ce marca ulei de furca sa pun ?w din cate am inteles 10wsi ulei pr motor motul sau repsol Filtru de aer ia-ti normal. Orice marca ar fi. K&N sport mi se pare ca necesita adjustarea carburatoarelor ca sa beneficizi de calutii in plus (Nu stiu daca nu si evacuarea trebuie "adaptata"). Asta ar duce la o crestere a consumului. Orice cai in plus din benzina vin ca nu au de unde de altundeva. (97 de cai is de fapt 95 in talon care la roata is 80 cand e motorul nou, al tau fiind din 2000, mai are vreo 70-75. Stai linistit, ca nici aia nu ii folosesti toti aproape niciodata). Ulei trebuie 10w40 si in furca 10w cica. Ce marca, numai tu decizi. Chiar poti sa pui orice marca de ulei Nu conteaza, motorul oricum merge aproape la fel cu oricare (adica din punctu de vedere al celui care il conduce). Insa, daca pui ulei mai bun (mai scump), prelungesti viata motorului protejandu-l mai bine, lucru care e f important. Motul e marca consacrata, lucru pt care si platesti in plus, dar si primesti calitate. Dar sunt destule marci care fac uleiuri f bune (Repsol, Castrol, Silkolene, Amsoil, etc). Vezi ca este ulei organic, semisintetic si full sintetic, cel din urma fiind cel mai bun. Eu personal am bagat Repsol Moto Sintetico la 120 lei 4 L. Decat sa dau 220 le pe 4 L de Motul 7100, am zis ca mai bine asta. Data viitoare mai vedem ce bagam. E o decizie personala treaba cu uleiu de motor. 10w40 sa fie, apoi ca pui de motocicleta sau de masina, organic sau sintetic, Motul sau Castrol, e treaba ta. Daca esti incepator si folosesti motorul moderat, chiar nu merita sa iei super ulei. Bineinteles ca vanzatorii de ulei o sa iti insire verzi si uscate, sa iei isintetic, sa il schimbi la 3000 de km...numai sa isi vanda oloiu. Vezi tu cum faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Repsol Moto Sintetico 10w40 am pus si eu de data asta in motor si este ok. numai ca mi-am propus sa-l schimb o idee mai devreme cu unul nou. cine are Hornetul pe carburatie si i-a pus NGK iridium are probleme la pornire??? zilele astea fiind mai racoare pe afara nu o ia din prima si am decis sa trec din nou pe bujiile normale NGK. decat sa mi se ude astea cu benzina si sa o inec, mai bine cele normale. desii la turatii mari sunt nemaipomenite iridium NGK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 cu crash pad-urile ma ajuta cineva, aveti vreo idee ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) mi-am luat niste crash paduri de la Baracuda ....un surub ii mai lung decat celalalt si de asemenea un distantor ..... surubul lung + distantorul lung se pun pe o parte ? (adica pe o parte este mai lung crash padul ?) Salut , am avut si eu un tip de crash pad care era asa , pe o parte mai lung , numai ca nu mai stiu care parte a fost , iar surubul lung+distantatorul lung se pun impreuna. Cel mai bine poti sa-ti dai seama pe care parte vine daca il montezi si impreuna inca cu cineva lasati usor motorul intr-o parte , important este ca prima piesa care atinge pamantul sa fie crash-padul. Editat Aprilie 14, 2009 de mathe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Repsol Moto Sintetico 10w40 am pus si eu de data asta in motor si este ok. numai ca mi-am propus sa-l schimb o idee mai devreme cu unul nou. cine are Hornetul pe carburatie si i-a pus NGK iridium are probleme la pornire??? zilele astea fiind mai racoare pe afara nu o ia din prima si am decis sa trec din nou pe bujiile normale NGK. decat sa mi se ude astea cu benzina si sa o inec, mai bine cele normale. desii la turatii mari sunt nemaipomenite iridium NGK. Eu am iridium si porneste putin mai greu, in special in ultima vreme. Insa eu pun asta pe seama carburatoarelor necuratate si nesincronizate de foarte mult timp, de cand am motorul...de un an. Pe langa care mai pun ca inainte de a-l lua eu, vreo 2 ani s-a circulat f putin cu el, asa zicea doamna (bateria, de ex. era moarta). Deci ar fi cam 2-3 ani in care carburatoarele mele nu au fost ingrijite. Dupa ce le curat (cat de curand) atunci o sa iti zic daca mai porneste greu sau nu. Unui prieten cu Hornet 600 din 2000 ii porneste le sfert de buton, el avand bujii normale, dar carburatoarele curatate si sincronizate de cateva luni. Dimineata trebuie sa trag socu (lucru normal), sa tin butonul cam 1 sec sau cateodata 2 (lucru anormal) si sa ii si dau putin gaz ca sa porneasca (lucru anormal). Oricum, sa stii ca atunci cand am schimbat bujiile cele vechi (care erau varza de mi s-a inecat motoru de cateva ori de tot) si le-am pus pe astea iridium, am crezut ca zboara motoru. Urca mult mai usor in ture si era mult mult mai nervos. Parca zburam pe drum si parca aveam alt motor. La cati km vrei sa schimbi Repsolul? Eu ma gandeam la 7-8000 de km, sau in toamna inainte de iernat, sau poate chiar la primavara. Nu stiu unde stai tu, dar la Baia Mare nu e racoare deloc. Editat Aprilie 14, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Eu am iridium si porneste putin mai greu, in special in ultima vreme. Insa eu pun asta pe seama carburatoarelor necuratate si nesincronizate de foarte mult timp, de cand am motorul...de un an. Pe langa care mai pun ca inainte de a-l lua eu, vreo 2 ani s-a circulat f putin cu el, asa zicea doamna (bateria, de ex. era moarta). Deci ar fi cam 2-3 ani in care carburatoarele mele nu au fost ingrijite. Dupa ce le curat (cat de curand) atunci o sa iti zic daca mai porneste greu sau nu. Unui prieten cu Hornet 600 din 2000 ii porneste le sfert de buton, el avand bujii normale, dar carburatoarele curatate si sincronizate de cateva luni. Dimineata trebuie sa trag socu (lucru normal), sa tin butonul cam 1 sec sau cateodata 2 (lucru anormal) si sa ii si dau putin gaz ca sa porneasca (lucru anormal). Oricum, sa stii ca atunci cand am schimbat bujiile cele vechi (care erau varza de mi s-a inecat motoru de cateva ori de tot) si le-am pus pe astea iridium, am crezut ca zboara motoru. Urca mult mai usor in ture si era mult mult mai nervos. Parca zburam pe drum si parca aveam alt motor. La cati km vrei sa schimbi Repsolul? Eu ma gandeam la 7-8000 de km, sau in toamna inainte de iernat, sau poate chiar la primavara. Nu stiu unde stai tu, dar la Baia Mare nu e racoare deloc. Inainte de iridium am avut normale si pornea fara probleme, chiar asta iarna cand o mai porneam o lua din prima. Acum de cand am pus iridium aproape si cand e calda nu o pot pornii fara soc. Mi-am pus si eu in plan sa curat carburatoarele si sa le sincronizez in curand, dar nu cred ca e musai de acolo. Eu o sa trec din nou pe normale, in weekend probabil le schimb si iti zic daca mai face asa. Ce imi pare rau este ca la iridium, cum zici si tu, urca usor in ture si trage mai bine. Dupa ce sincronizez trec iar la iridium, dar pana atunci nu vreau sa o inec cine stie pe unde si apoi sa stau sa dau telefoane sau sa schimb bujii in cine stie ce parcare. Repsolul mi-am propus sa-l schimb la maxim 5000 de km, depinde cum se comporta. Motul de era il tineam pana la maxim 7000 km. La Bucuresti ieri a fost frig si vant puternic, iar azi a plouat mai toata ziua, nici nu am iesit din casa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.