Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salutare.

 

Intr-un final am reusit si eu sa-mi inmatriculez motorul (inca nu are talonul definitiv, dar am inteles ca asa e obiceiul prin zona :angry: ). As vrea sa instalez suport pt bagaje, macar topcase, dar pe louis e foarte scump. Voi aveti? De unde l-ati luat?

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

 

Intr-un final am reusit si eu sa-mi inmatriculez motorul (inca nu are talonul definitiv, dar am inteles ca asa e obiceiul prin zona :angry: ). As vrea sa instalez suport pt bagaje, macar topcase, dar pe louis e foarte scump. Voi aveti? De unde l-ati luat?

 

Asfalt uscat!

 

vezi aici:

/index.php?...0443&st=500

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primiti si un nou posesor de hornet 900 ?

 

l-ai luat pana la urma?:angry:..sa ai bafta la el,multi kilometrii si sa stai pe 2 roti cat mai mult timp.sa fie intr-un ceas bun.eu zic ca ai loc numa bine aici,ca doar scrie topic hornet,nu 600.:angryfire:....eu personal te astept cu pareri si impresii dupa ce incepe vremnea buna si dupa ce il testezi ca lumea.eu doar am incercat 900-le putin..:baldy:

 

sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi ....

 

ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi (vreau sa-i schimb tot ce-i consumabil); la celalalt motor KTM am luat originale / mai scumpe .....

 

merita sa iau filtre originale Honda sau merg si Champion si Delo (sport K&N nu ma intereseaza) ?

 

sa-i schimb si kitul de lant ? (semnele care scrie in carte nu sunt pe rosu- la intinzator); asa vizual pare a nu fi rau uzat .....

 

altceva imi mai recomandati sa schimb / reglez (in afara de ulei+ filtru, filtru aer, fitru benzina, bujii, lichid racire, lichid frana si eventual kit lant) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai...de ulei incearca MANN(filtru de ulei), pt. filtrul de aer eu as merge totusi pe K&N, BMC sau Pipercross, bujii NGK, la lichide incearca-le pe cele din gama Motul! sunt super ok! in rest...nu ai mai avea cesa schimbi! Poate pe la furca ceva ulei si simeringuri dar asta doar daca observi ceva probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi ....

 

ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi (vreau sa-i schimb tot ce-i consumabil); la celalalt motor KTM am luat originale / mai scumpe .....

 

merita sa iau filtre originale Honda sau merg si Champion si Delo (sport K&N nu ma intereseaza) ?

 

sa-i schimb si kitul de lant ? (semnele care scrie in carte nu sunt pe rosu- la intinzator); asa vizual pare a nu fi rau uzat .....

 

altceva imi mai recomandati sa schimb / reglez (in afara de ulei+ filtru, filtru aer, fitru benzina, bujii, lichid racire, lichid frana si eventual kit lant) ?

Sa ai noroc la motor!

Nu cred ca merita originale, mai ales daca nu e motor tanar. Filtru de ulei cred ca merge si Champion, nu vad de ce nu.

Kitul de lant ar trebui schimbat numai daca a depasit indicatorul de uzura, altfel nu are rost, ca si asa e scump. Numa vezi sa fie intins cum trebe, sa aiba un pic de joc (cat zice manualul, daca ai, daca nu, la 600 e 3-4 cm).

Filtru de aer poti sa il verifici daca e murdar, si daca da, atunci sa il schimbi. Nu e scump, dar iti poate f....bujiile si atunci se aduna la buget.

Vezi placutele de frana cat material mai au. Eu cu o lanterna si o oglinda le-am verificat :angryfire: . Daca trebuie sa le schimbi, poti sa schimbi si lichidul, ca nu e scump.

De filtru de benzina nu stiu ce sa zic, ca nici eu nu l-am schimbat, si s-ar putea sa trebuiasca. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut acum o ora motorul lui marc. cam murdar ;) MS mult. Da intradevar hornetul este THE ONE! destul de mare pt mine pozitie buna excelent. Dar el a fost al 100-lea cred care imi spune "sa stau pe curu meu" si sa-mi iau ceva mai mic. Recunosc ca sunt vitezoman si cu masina... in toamna am vazut un ktm in curte unde era marc, era de vanzare, am cautat=>am gasit

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-168397.html

 

si am ramas mut cand am vazut pretul.... Tin la viata mea si nu vreau sa ajung paralizat asa ca...incep incet incet sa ma razgandesc ca primul meu motor sa fie hornet. NU ESTE DELOC USOR SA ALEG!! este chiar stresant... :)

 

am ramas la 2 optiuni : 1.ma invat pe ceva mai mic (KTM sx 125 a lui fratemio) si iau hornet

2.iau un KTM-ul de mai sus (sau ceva asemanator) si dupa ce ma invat iau hornet (2 chestii aici..daca il vand si nu pot merge pe drum cu el ca nu are acte)

 

da..sunt stresant dar nu vreau sa arunc bani pe fereastra sau sa cad a 2-a zi :blink:

Tin cont de toate parerile voastre.

Ms mult de ajutor !

Editat de TitiX88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: lasa catalogul online care nu a mers niciodata! du-te la magazin care aduce mann si au acolo catalog...de hartie!

 

 

ar insemna ca eu sa nu fi folosit pana acum MANN ci...altceva? ;))

 

 

daca chiar vrei sa te duci la sigur ia codul pt. Hornet de 600! MW64

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratioare... nu te mai stresa.... am hornet de 1 an de zile si este primul meu motor dupa un partz de scuter 49 cc. Cam asa arata motoru' dupa 1 an si vreo 1.500 km. Parerea mea e ca Hornetu' este un motor perfet pentru un incepator (unul cu capu' pe umeri) si argumentez cu faptul ca are o manevrabilitate excelenta, frani bune, este destul de ushor.

Chiar ieri am mers cu un Honda CB 500 si nu e la fel de manevrabila. Alta data am probat un Suzuki GS 500 si mi s-a parut si mai greu de manevrat. Poti muri si cu 125 daca nu ai capu' pe umeri.

Sanatate si bafta la alegere :blink: !!

post-44094-1237790449_thumb.jpg

post-44094-1237790477_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratioare... nu te mai stresa.... am hornet de 1 an de zile si este primul meu motor dupa un partz de scuter 49 cc. Cam asa arata motoru' dupa 1 an si vreo 1.500 km. Parerea mea e ca Hornetu' este un motor perfet pentru un incepator (unul cu capu' pe umeri) si argumentez cu faptul ca are o manevrabilitate excelenta, frani bune, este destul de ushor.

Chiar ieri am mers cu un Honda CB 500 si nu e la fel de manevrabila. Alta data am probat un Suzuki GS 500 si mi s-a parut si mai greu de manevrat. Poti muri si cu 125 daca nu ai capu' pe umeri.

Sanatate si bafta la alegere :blink: !!

 

Hai sa dau si eu cu parerea, mai ales ca subiectul in discutie ma implica si pe mine:

 

1. In principiu pot spune ca Hornetul are potential ce nu prea e pt incepatori. Daca nu te tenteaza sa-i folosesti potentialul la maxim, poti lua un Hornet ca primul motor (macar pa bicicleta sa te stii da totusi ;) ). De obicei peste 25 de ani (nu e gluma), sunt desigur si exceptii. Deci fiecare cum crede, dar aici INCERCARE; MOARTE ARE!

 

2. Manevrabilitate: un cb 500 nici nu se compara, intra "mai usor" in voblaj ca celelalte 2 marci sus numite. In schimb, un GS 500 e mult mai manevrabil si iertator ca un hornet (din experienta, fiind posesor - inca - si de GS si de Hornet). Asta nu inseamna ca Hornet nu e manevrabil sau nu e pentru incepatori. La manevrabilitate multi socotesc numai ciclistica, nu si curba de putere, voblaj, franare etc. GS-ul avand putere mai mica, are o manevrabilitate ridicata (scuze de reclama, daca se considera a fi).

 

 

Cu toate astea zic ca Hornet este o alegere foarte buna, un naked ce merita orice lauda.

 

ASFALT USCAT!

 

 

link-ul imi arata - pe langa alte lucruri irelevante numai un topcase, eu vreau suport pt bagaje si topcase. Ceva de genul: 10022554 (Louis)!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intors hornetul pe toate partile si nu vad unde naiba se poate prinde un topcase in afara de suruburile de la manerul spate; pe sub scaunel nu mai are nici o bara nimic de care sa te legi, doar plastc si o bara centrala de sectiune dreptunghiulara de care nu vad cum te agati...V a rog frumos daca are cineva un hornet s din 2001 cu topcase sa faca niste poze sa vad si eu ingineria de montaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra pe site-ul givi si cauta la tip moto la hornet; acolo gasesti tot ce vrei.

alea sunt suruburile; de ele se prinde suportul in locul manerului; si de suport se prinde valiza.

io asa am .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intors hornetul pe toate partile si nu vad unde naiba se poate prinde un topcase in afara de suruburile de la manerul spate; pe sub scaunel nu mai are nici o bara nimic de care sa te legi, doar plastc si o bara centrala de sectiune dreptunghiulara de care nu vad cum te agati...V a rog frumos daca are cineva un hornet s din 2001 cu topcase sa faca niste poze sa vad si eu ingineria de montaj

Se prinde la cele 4 surube de la manerul din spate si cu inca 2 surube in fatza sub sa.

post-18620-1237829737_thumb.jpg

post-18620-1237829742_thumb.jpg

post-18620-1237830743_thumb.jpg

post-18620-1237830750_thumb.jpg

post-18620-1237830783_thumb.jpg

post-18620-1237830790_thumb.jpg

post-18620-1237830915_thumb.jpg

post-18620-1237830923_thumb.jpg

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa dau si eu cu parerea, mai ales ca subiectul in discutie ma implica si pe mine:

 

1. In principiu pot spune ca Hornetul are potential ce nu prea e pt incepatori. Daca nu te tenteaza sa-i folosesti potentialul la maxim, poti lua un Hornet ca primul motor (macar pa bicicleta sa te stii da totusi :) ). De obicei peste 25 de ani (nu e gluma), sunt desigur si exceptii. Deci fiecare cum crede, dar aici INCERCARE; MOARTE ARE!

 

2. Manevrabilitate: un cb 500 nici nu se compara, intra "mai usor" in voblaj ca celelalte 2 marci sus numite. In schimb, un GS 500 e mult mai manevrabil si iertator ca un hornet (din experienta, fiind posesor - inca - si de GS si de Hornet). Asta nu inseamna ca Hornet nu e manevrabil sau nu e pentru incepatori. La manevrabilitate multi socotesc numai ciclistica, nu si curba de putere, voblaj, franare etc. GS-ul avand putere mai mica, are o manevrabilitate ridicata (scuze de reclama, daca se considera a fi).

 

 

Cu toate astea zic ca Hornet este o alegere foarte buna, un naked ce merita orice lauda.

 

ASFALT USCAT!

 

 

 

link-ul imi arata - pe langa alte lucruri irelevante numai un topcase, eu vreau suport pt bagaje si topcase. Ceva de genul: 10022554 (Louis)!!!!

 

si acum si parerea mea,ca "fost" posesor de gs-u.cu mana pe inima pot spune ca nici nu se compara hornetul(ca manevrabilitate) cu gs-ul.gs-ul ala merge unde vrea,cum vrea,cand vrea si trebuie dusa munca de convingere ca sa faca ce vrei :) .mi s-a parut execrabil la capitolul manevrabilitate.parerea mea.despre faptul ca e iertator ai mare dreptate(paradoxal-avand in vedere ca sufera rau la capitolul "handling").din cate motoare am testat,si pot spune ca nu au fost putine gs-ul mi s-a parut cel mai iertator.parca e motor pt cei care vor sa greseasca mult ;) .in voblaj gs-ul intra mult mai repede ca hornet-ul,franarea e de CEL PUTIN 2 ori mai slaba(lucru normal avand in vedere tipul de frane de pe hornet),moliciunea furcii fata la gs-u ii determina o tinuta de drum mult mai proasta ca si hornet-ul si lista poate continua.comparatiile,parerea mea,intre cele 2 motoare nu prea isi au locul.sunt din ere diferite,tehnologii diferite,etc. :P .doua motoare total distincte dupa mintea mea.

 

sanatate numai bine

 

ps:fara intentia de a fi rau,daca consideri ca gs-ul e mai manevrabil(din oricare punct de vedere vrei tu) decat hornet-ul,io zic ca ii o mica problema cu hornet-ul tau....:asta sper sa o iei ca si o gluma serioasa fara intentia de a te jigni pe tine sau pe viespea ta. :blink:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum si parerea mea,ca "fost" posesor de gs-u.cu mana pe inima pot spune ca nici nu se compara hornetul(ca manevrabilitate) cu gs-ul.gs-ul ala merge unde vrea,cum vrea,cand vrea si trebuie dusa munca de convingere ca sa faca ce vrei :) .mi s-a parut execrabil la capitolul manevrabilitate.parerea mea.despre faptul ca e iertator ai mare dreptate(paradoxal-avand in vedere ca sufera rau la capitolul "handling").din cate motoare am testat,si pot spune ca nu au fost putine gs-ul mi s-a parut cel mai iertator.parca e motor pt cei care vor sa greseasca mult ;) .in voblaj gs-ul intra mult mai repede ca hornet-ul,franarea e de CEL PUTIN 2 ori mai slaba(lucru normal avand in vedere tipul de frane de pe hornet),moliciunea furcii fata la gs-u ii determina o tinuta de drum mult mai proasta ca si hornet-ul si lista poate continua.comparatiile,parerea mea,intre cele 2 motoare nu prea isi au locul.sunt din ere diferite,tehnologii diferite,etc. :P .doua motoare total distincte dupa mintea mea.

 

sanatate numai bine

 

ps:fara intentia de a fi rau,daca consideri ca gs-ul e mai manevrabil(din oricare punct de vedere vrei tu) decat hornet-ul,io zic ca ii o mica problema cu hornet-ul tau....:asta sper sa o iei ca si o gluma serioasa fara intentia de a te jigni pe tine sau pe viespea ta. :blink:

 

not taken...(let it be) :) intr-adevar ai dreptate: sunt 2 categorii diferite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) lasa catalogul online care nu a mers niciodata! du-te la magazin care aduce mann si au acolo catalog...de hartie!

 

 

ar insemna ca eu sa nu fi folosit pana acum MANN ci...altceva? :))

 

 

daca chiar vrei sa te duci la sigur ia codul pt. Hornet de 600! MW64

 

si eu tot mann am folosit pana acum si nu am avut nici o problema, intradevar, pe cutia filtrului nu scrie Honda dar se potriveste de minune :blink:

 

ceva poze cu mobra mea :)

Editat de hornet_basic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu tot mann am folosit pana acum si nu am avut nici o problema, intradevar, pe cutia filtrului nu scrie Honda dar se potriveste de minune :blink:

 

ceva poze cu mobra mea ;)

arata foarte bine dar cred ca ai putea sa scapi de tot de suportul pt numar si sa prinzi direct numarul pe codita. lafel, semnalele mai sus(nu imi dau seama daca toba incomodeaza). suportul ala de numar se vede tare urat, iar pozitia semnalelor nu e fireasca

post-20895-1237994897_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata foarte bine dar cred ca ai putea sa scapi de tot de suportul pt numar si sa prinzi direct numarul pe codita. lafel, semnalele mai sus(nu imi dau seama daca toba incomodeaza). suportul ala de numar se vede tare urat, iar pozitia semnalelor nu e fireasca

post-20895-1237994897_thumb.jpg

 

si eu am semnale fix de alea si vroiam sa fac ce zici tu.dar nu merge....nu au loc..trebuie,cred ceva semnale micro..astea sunt prea mari si nu incap....:blink:

 

ps:eu am un Leo Vince care e o idee mai mica decat asta stock,si tot ma incomodeaza.dar problema cu semnalele o am de cand aveam cea stock.;)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...