Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator george05
Saaaaaauuuuuuu...CDI-ul sa iti faca probleme! Adica...pe parte electronica! Dasr cel mai probabil tot din alimentare este!

 

o sa vad saptamana asta cand ii dau jos rezervorul.ca poate o prins ceva in timpul vopsirii sau mai stiu io ce dracii.stii ce intrebare am eu?filtrul de benzina se curata sau se schimba? :huh:

 

sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am un hornet din 2000 si vreau sa-i schimb placutele de frana cauciucu fata si kitu de lant.

cam ce firma de placute (ferodo,sbs.....) si model mi-ati recomanda sa pun, ca prin ce magazin intru imi zic ca alea sunt mai bune care le au ei la vanzare ferodo sbs si tot asa, voi ce folositi.

cauciucu pe fata il am de 130/70 zr16 61w -ce sa-mi iau sa nu mearga mai mult de 400 ron

kitu de lant din cate am inteles DID e cel mai bun X ring sau O ring? pinionu si foaia sunt tot DID .

ce recomadari imi dati.

 

nimeni nu mai are nimik de zis nici o recomandare de la nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
nimeni nu mai are nimik de zis nici o recomandare de la nimeni

 

cum zicea si vladutz50 asa iti zic si eu.placute EBC,brembo,sbs,braking....eu am in clipa de fata lucas,cea mai proasta alegere.io zic sa iei ce crezi ca iti suportya buzunaru.si tu stii de cata forta de franare si calitate ai nevoie.apoi gume din celke enumerate de vladutz50.daca te intereseaza un set de gume touring(fata+spate) pt hornet da-mi un PM am un set pe care l-am luat dar nu am nevoie de el.sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

buuuun....si dupa toate sfaturile,care mai de care mai bune sau mai rele,m-am hotarat sa nu pun eu mana pe motor sa vad care ii baiu` la el.azi i-am facut programare la meserias.si curata/schimba/sincronizeaza tot ce se poate :huh:

 

sanatate numai bine.

 

ps:am un set de michelin pilot road Sh-90% carne pe ele,si vreau sa le dau ca le-am luat degeaba.le vand(pe PM pretul) sau le dau la schimb cu ceva sportive in stare la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezica filtrul de benzina este in interiorul ezervorului! de fapt...este o sita metalica! se curata super repede! trebuie doar sa scoti robinetul pt. rezerva! este posibil sa fii colectat mizerii de la vopsit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
Vezica filtrul de benzina este in interiorul ezervorului! de fapt...este o sita metalica! se curata super repede! trebuie doar sa scoti robinetul pt. rezerva! este posibil sa fii colectat mizerii de la vopsit!

 

de la vopsit pot sa bag mana in foc ca nu s-a adunat nimic.ca a fost facuta treaba profesionist in cabina de vopsit.totul acoperit,etc etc.......dar vad cealalta sapt ce are nebunia de mobra..:huh:

 

sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@metalwarior

ce sa fac cu lantul sa il intaind eu sau sa ma duc la cineva care se pricepe mai bine

eu stau in dr taberei si am la razoare kawa motors

salut,

daca nu te pricepi, mai bine te duci cu ea la un service si stai cu ochii pe ei sa inveti si tu. asa ii poti afla si un diagnostic total.

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...voi ce gume mai aveti pe motoare?

eu am niste pirelli diablo si s-au cam dus, plus ca au cam 3 ani de la data fabricatiei, deci cel tarziu la sfarsitul sezonului le-as cam schimba.

Imi zicea cineva ca michelin pilot power ar fi destul de bune pentru mersul meu. Nu ma dau numai pe curbe sau pe circuit, merg in mare parte in oras si ceva calatorii prin tara, merg normal nu sportiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
salut...voi ce gume mai aveti pe motoare?

eu am niste pirelli diablo si s-au cam dus, plus ca au cam 3 ani de la data fabricatiei, deci cel tarziu la sfarsitul sezonului le-as cam schimba.

Imi zicea cineva ca michelin pilot power ar fi destul de bune pentru mersul meu. Nu ma dau numai pe curbe sau pe circuit, merg in mare parte in oras si ceva calatorii prin tara, merg normal nu sportiv.

 

am eu daca vrei ceva ieftin.am luat un set de michelin pilot road,super bune de touring si mers linistit.ii 90% carne pe ele.:Ddaca te intereseaza,da un semn.

 

sanatate numai bine.sau le schimb cu ceva sportiv dupa cum ziceam mai sus in post-uri. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...voi ce gume mai aveti pe motoare?

eu am niste pirelli diablo si s-au cam dus, plus ca au cam 3 ani de la data fabricatiei, deci cel tarziu la sfarsitul sezonului le-as cam schimba.

Imi zicea cineva ca michelin pilot power ar fi destul de bune pentru mersul meu. Nu ma dau numai pe curbe sau pe circuit, merg in mare parte in oras si ceva calatorii prin tara, merg normal nu sportiv.

 

 

michelin pilot power sunt f bune! acuma mi-am cumparat si eu de fata k era gata si abia astept sa il montez sa simt k sta iar calumea pe curbe! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am curatat sita (filtru) de benzina. Cineva zicea ca o sa gasesc munti de gunoaie si mizerie. Dar nu am gasit decat f putina mizerie. Am spalat totul bone ci benzina si am montat totul la loc. Treaba de 30 min. Oricum, stiu macar ca am facut-o si pe asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de maxis si/sau heidenau ce stiti ?

- in afara ca sunt ieftine.

 

p.s. - cea mai buna alternativa la hornet este...hornetul !!

NU-l mai dau; n-am pe ce.......ceva nou nu pot sa iau asa ca viespea ramane la mine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce filtru de aer recomadati pentru ca din cate am inteles cele K&N maresc puterea dar lasa mai multe impuritati sa treaca deci mari sanse sa se strice motoru zic eu.

voi ce imi recomandati sa pun ca deocamdata 97 de cai imi sumt de ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hornetul meu e din 2000 ce marca ulei de furca sa pun ?w din cate am inteles 10w

si ulei pr motor motul sau repsol

Filtru de aer ia-ti normal. Orice marca ar fi. K&N sport mi se pare ca necesita adjustarea carburatoarelor ca sa beneficizi de calutii in plus (Nu stiu daca nu si evacuarea trebuie "adaptata"). Asta ar duce la o crestere a consumului. Orice cai in plus din benzina vin ca nu au de unde de altundeva. (97 de cai is de fapt 95 in talon care la roata is 80 cand e motorul nou, al tau fiind din 2000, mai are vreo 70-75. Stai linistit, ca nici aia nu ii folosesti toti aproape niciodata).

 

Ulei trebuie 10w40 si in furca 10w cica. Ce marca, numai tu decizi. Chiar poti sa pui orice marca de ulei Nu conteaza, motorul oricum merge aproape la fel cu oricare (adica din punctu de vedere al celui care il conduce). Insa, daca pui ulei mai bun (mai scump), prelungesti viata motorului protejandu-l mai bine, lucru care e f important.

Motul e marca consacrata, lucru pt care si platesti in plus, dar si primesti calitate. Dar sunt destule marci care fac uleiuri f bune (Repsol, Castrol, Silkolene, Amsoil, etc). Vezi ca este ulei organic, semisintetic si full sintetic, cel din urma fiind cel mai bun. Eu personal am bagat Repsol Moto Sintetico la 120 lei 4 L. Decat sa dau 220 le pe 4 L de Motul 7100, am zis ca mai bine asta. Data viitoare mai vedem ce bagam.

E o decizie personala treaba cu uleiu de motor. 10w40 sa fie, apoi ca pui de motocicleta sau de masina, organic sau sintetic, Motul sau Castrol, e treaba ta. Daca esti incepator si folosesti motorul moderat, chiar nu merita sa iei super ulei. Bineinteles ca vanzatorii de ulei o sa iti insire verzi si uscate, sa iei isintetic, sa il schimbi la 3000 de km...numai sa isi vanda oloiu. Vezi tu cum faci. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repsol Moto Sintetico 10w40 am pus si eu de data asta in motor si este ok. numai ca mi-am propus sa-l schimb o idee mai devreme cu unul nou.

 

cine are Hornetul pe carburatie si i-a pus NGK iridium are probleme la pornire???

zilele astea fiind mai racoare pe afara nu o ia din prima si am decis sa trec din nou pe bujiile normale NGK. decat sa mi se ude astea cu benzina si sa o inec, mai bine cele normale. desii la turatii mari sunt nemaipomenite iridium NGK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am luat niste crash paduri de la Baracuda ....

un surub ii mai lung decat celalalt si de asemenea un distantor .....

 

surubul lung + distantorul lung se pun pe o parte ? (adica pe o parte este mai lung crash padul ?)

 

Salut , am avut si eu un tip de crash pad care era asa , pe o parte mai lung , numai ca nu mai stiu care parte a fost , iar surubul lung+distantatorul lung se pun impreuna.

Cel mai bine poti sa-ti dai seama pe care parte vine daca il montezi si impreuna inca cu cineva lasati usor motorul intr-o parte , important este ca prima piesa care atinge pamantul sa fie crash-padul.

post-6555-1239705019_thumb.jpg

post-6555-1239705081_thumb.jpg

post-6555-1239705323_thumb.jpg

Editat de mathe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repsol Moto Sintetico 10w40 am pus si eu de data asta in motor si este ok. numai ca mi-am propus sa-l schimb o idee mai devreme cu unul nou.

 

cine are Hornetul pe carburatie si i-a pus NGK iridium are probleme la pornire???

zilele astea fiind mai racoare pe afara nu o ia din prima si am decis sa trec din nou pe bujiile normale NGK. decat sa mi se ude astea cu benzina si sa o inec, mai bine cele normale. desii la turatii mari sunt nemaipomenite iridium NGK.

 

Eu am iridium si porneste putin mai greu, in special in ultima vreme. Insa eu pun asta pe seama carburatoarelor necuratate si nesincronizate de foarte mult timp, de cand am motorul...de un an. Pe langa care mai pun ca inainte de a-l lua eu, vreo 2 ani s-a circulat f putin cu el, asa zicea doamna (bateria, de ex. era moarta). Deci ar fi cam 2-3 ani in care carburatoarele mele nu au fost ingrijite. Dupa ce le curat (cat de curand) atunci o sa iti zic daca mai porneste greu sau nu. Unui prieten cu Hornet 600 din 2000 ii porneste le sfert de buton, el avand bujii normale, dar carburatoarele curatate si sincronizate de cateva luni. Dimineata trebuie sa trag socu (lucru normal), sa tin butonul cam 1 sec sau cateodata 2 (lucru anormal) si sa ii si dau putin gaz ca sa porneasca (lucru anormal).

 

Oricum, sa stii ca atunci cand am schimbat bujiile cele vechi (care erau varza de mi s-a inecat motoru de cateva ori de tot) si le-am pus pe astea iridium, am crezut ca zboara motoru. Urca mult mai usor in ture si era mult mult mai nervos. Parca zburam pe drum si parca aveam alt motor. :)

 

La cati km vrei sa schimbi Repsolul? Eu ma gandeam la 7-8000 de km, sau in toamna inainte de iernat, sau poate chiar la primavara.

 

Nu stiu unde stai tu, dar la Baia Mare nu e racoare deloc. :D

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am iridium si porneste putin mai greu, in special in ultima vreme. Insa eu pun asta pe seama carburatoarelor necuratate si nesincronizate de foarte mult timp, de cand am motorul...de un an. Pe langa care mai pun ca inainte de a-l lua eu, vreo 2 ani s-a circulat f putin cu el, asa zicea doamna (bateria, de ex. era moarta). Deci ar fi cam 2-3 ani in care carburatoarele mele nu au fost ingrijite. Dupa ce le curat (cat de curand) atunci o sa iti zic daca mai porneste greu sau nu. Unui prieten cu Hornet 600 din 2000 ii porneste le sfert de buton, el avand bujii normale, dar carburatoarele curatate si sincronizate de cateva luni. Dimineata trebuie sa trag socu (lucru normal), sa tin butonul cam 1 sec sau cateodata 2 (lucru anormal) si sa ii si dau putin gaz ca sa porneasca (lucru anormal).

 

Oricum, sa stii ca atunci cand am schimbat bujiile cele vechi (care erau varza de mi s-a inecat motoru de cateva ori de tot) si le-am pus pe astea iridium, am crezut ca zboara motoru. Urca mult mai usor in ture si era mult mult mai nervos. Parca zburam pe drum si parca aveam alt motor. :)

 

La cati km vrei sa schimbi Repsolul? Eu ma gandeam la 7-8000 de km, sau in toamna inainte de iernat, sau poate chiar la primavara.

 

Nu stiu unde stai tu, dar la Baia Mare nu e racoare deloc. :D

Inainte de iridium am avut normale si pornea fara probleme, chiar asta iarna cand o mai porneam o lua din prima. Acum de cand am pus iridium aproape si cand e calda nu o pot pornii fara soc. Mi-am pus si eu in plan sa curat carburatoarele si sa le sincronizez in curand, dar nu cred ca e musai de acolo. Eu o sa trec din nou pe normale, in weekend probabil le schimb si iti zic daca mai face asa. Ce imi pare rau este ca la iridium, cum zici si tu, urca usor in ture si trage mai bine. Dupa ce sincronizez trec iar la iridium, dar pana atunci nu vreau sa o inec cine stie pe unde si apoi sa stau sa dau telefoane sau sa schimb bujii in cine stie ce parcare.

 

Repsolul mi-am propus sa-l schimb la maxim 5000 de km, depinde cum se comporta. Motul de era il tineam pana la maxim 7000 km.

 

La Bucuresti ieri a fost frig si vant puternic, iar azi a plouat mai toata ziua, nici nu am iesit din casa :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...