Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Asa si la mine.....chiar cu socul tras, daca nu ii sau putin gaz, nu porneste (dimineata doar), decat mai greu. Dar de ceva vreme, fac altfel:

- dimineata, fara socul tras si fara acceleratie, porneste la sfert de buton. Insa dupa 2-3 sec da sa moara (c doar e rece motorul).....insa eu nu il las sa apuce sa moara ca ii si trag socul....atunci face pac pac de 2-3 ori si prinde turatie.

- o sa incerc si cu socul tras pe la jumatate sau alte pozitii..anu trecut parca asa faceam

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care ar fi cauzele pentru care nu porneste bine la rece?

La mine de exemplu pentru a porni-o dimineatza (pe la 9-10 e dimineatza la mine) chiar si in zilele calduroase cand sunt deja peste 20*C trebuie sa ii trag socul si sa ii dau gaz.

Daca doar apas pe starter chiar si cu socul tras nu sta pornita....

 

la fel e si la mine...daca motorul e rece o pornesc cu socu tras si putin gas , altfel nu sta decat cateva secunde si moare. :rolleyes: .Apropo stiti de unde as putea sa cumpar un parbriz pt modelul S din 2002 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de pornitul motorului... stiu de la mecanici ca motoarele astea pe carburator fi fara soc electric se pornesc numai cu socul, atunci cand temp. la motor scade sub 50C. Eu de fiecare data ii dau cu socul si ciup putin si acceleratia... Bafta!

 

P.S. - si pentru mine ramane valabila intrunirea in august de la bv....dar cum pana atunci mai este mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si mai am o intrebare:

eu am un hornet N din 2000 si vreau sa-i schimb ambreiajul.

pe louis hornetul 2000 are motor PC34, numai ca pe motorul meu scrie PC25(adica CBR-ul F2).

intrebarea este... de care placi de ambreiaj sa iau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ar fi cauzele pentru care nu porneste bine la rece?

La mine de exemplu pentru a porni-o dimineatza (pe la 9-10 e dimineatza la mine) chiar si in zilele calduroase cand sunt deja peste 20*C trebuie sa ii trag socul si sa ii dau gaz.

Daca doar apas pe starter chiar si cu socul tras nu sta pornita....

 

 

Trebuie curatat carburatorul si sincronizat, eu am facut asta vineri si merge mult mai bine. Daca ai sa dai de frig posibil sa nu o mai pornesti nici macar cu mana in gaz si cu socul tras. Daca ai nevoie de vreun meserias da mi un pm si am sa ti dau niste date de contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor! Sunt un nou posesor de Hornet (si de cat. A). Mi-am cumparat acum o luna "tinicheaua" dar din pacate inca nu am avut timp sa o inmatriculez. Sper sa rezolv saptamana asta. Motorul e din 2001, PC34, l-am cumparat singur desi habar nu aveam ce inseamna o motocicleta, dar se pare ca am avut bafta cu carul si am luat-o "ceas". O sa incerc sa pun cateva poze cu ea (astept parerile voastre) si eventual daca faceti intalniri intre hornetisti...dati-mi si mie de stire...sa ma agat si eu de voi! :drink: . Multa bafta si sper sa ne vedem curand pe strazi...ca trece vara!:rolleyes:

post-48841-1245567384_thumb.jpg

post-48841-1245567496_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o pornesc fara soc , dar o tin putin din acceleratie , cam 1 minut pana isi ia temperatura

 

10x celor de la Autozone , am fost Sambata dimineata si mi-am schimbat guma pe spate la ei , foarte atent mecanicul , lucreaza extrem de ingrijit , recomand cu caldura :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa si la mine.....chiar cu socul tras, daca nu ii sau putin gaz, nu porneste

 

 

la fel e si la mine...daca motorul e rece o pornesc cu socu tras si putin gas

 

 

Apropos de pornitul motorului... stiu de la mecanici ca motoarele astea pe carburator fi fara soc electric se pornesc numai cu socul,

 

 

Trebuie curatat carburatorul si sincronizat, eu am facut asta vineri si merge mult mai bine. Daca ai sa dai de frig posibil sa nu o mai pornesti nici macar cu mana in gaz si cu socul tras. Daca ai nevoie de vreun meserias da mi un pm si am sa ti dau niste date de contact.

 

 

Eu o pornesc fara soc , dar o tin putin din acceleratie , cam 1 minut pana isi ia temperatura

 

Eh m-am linistit .. oricum probabil v-a trebui sa imi sincronizez si curat carburatoarele dar o sa o fac la inceputul sezonului urmator din asta mai sunt doar vre-o 3 luni oricum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
Eh m-am linistit .. oricum probabil v-a trebui sa imi sincronizez si curat carburatoarele dar o sa o fac la inceputul sezonului urmator din asta mai sunt doar vre-o 3 luni oricum...

 

pana la anu faci mai mult rau daca o lasi asa fara sincron.......si la cum ii treaba cu clima,motorim din nou ca anu trecut pana in decembrie...si oricum calculezi nu mai sunt doar 3 luni :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

{ QUOTE (sorin128 @ Jun 18 2009, 04:26 PM) *

Mathe, nu reusesc sa gasesc posturile cu pretul pentru aparatoarea spate (negru mat). Imi poti spune cat costa? Si daca cumva ai deja una eu ajung oricum maine in TGM. Poate o si iau. Uite nr. meu ca o sa ma deconectez pana Luni. 0721240806. Multzam fain.

Asfalt uscat.

 

 

Salut costa 200 lei , si am gata smile.gif }

 

 

 

 

Multzumiri Mathe. Recomand cu caldura. Poze atasate cu viespe "innaripata".

 

...si inca una cu o grila "home made"....

post-32983-1245608529_thumb.jpg

post-32983-1245608560_thumb.jpg

post-32983-1245608625_thumb.jpg

post-32983-1245608675_thumb.jpg

post-32983-1245608933_thumb.jpg

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ieri ca la iesirea de la Ciorogarla de pe autostrada este indicator cu hotel /restaurant "hornet". Cred ca dau o tura intr-una din seri sa studiez daca e ceva interesant. Ca e aproape de oras dar iesim macar din praful asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt si eu nou in lumea moto, mai exact de pe 18 iunie si am achizitionat-o pe Horny acum 2 luni :rolleyes: sa fiu sigur de ea.

Bine v-am gasit, asfalt uscat! :drink:

 

Welcome to the team :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si mai am o intrebare:

eu am un hornet N din 2000 si vreau sa-i schimb ambreiajul.

pe louis hornetul 2000 are motor PC34, numai ca pe motorul meu scrie PC25(adica CBR-ul F2).

intrebarea este... de care placi de ambreiaj sa iau?

Modelul Hornetului este PC34, dar motorul in sine este PC25 ca la CBR F2, precum zici. Parca toate modelele pana in 2007 au motor PC25.

 

Salutare, sunt si eu nou in lumea moto, mai exact de pe 18 iunie si am achizitionat-o pe Horny acum 2 luni :rolleyes: sa fiu sigur de ea.

Bine v-am gasit, asfalt uscat! :drink:

Bine ai venit!

Te asteptam la intalnirea de joi, ora 20.00 - Piata Constitutiei :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt si eu intersat de un asa motor si am o intrebarea:

53000km nu sunt prea multi km pentru motor din 2003 ? Cu toate ca motorasul lucreaza bine,porneste bine nu are nici un fel de sunete ascutite.

 

Cred ca sunt niste Km reali...... cele care sunt aduse de intermediari au km dati inapoi, de ex: a mea e din 2002 si are 30K mie mi se pare cam ireal la a mea si banuiesc ca are de fapt pe la 50k. In mod normal un motorist nu foarte infocat face cam 10k de km pe an. deci macar tipul de la care o iei e cinstit.

Eu am avut un Pegaso care mergea super OK la 60k cand l-am vandut, pierdea putin ulei pe la garniturile de la motor (dupa ce i-am schimbat ditributia) dar este ceva normal pt. Aprilia. :rolleyes:

Uita-te in cartea de service si vezi cam ce piese ar trebui schimbate la 50k km ca sa vezi cat mai trebuie sa bagi in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt si eu intersat de un asa motor si am o intrebarea:

53000km nu sunt prea multi km pentru motor din 2003 ? Cu toate ca motorasul lucreaza bine,porneste bine nu are nici un fel de sunete ascutite.

aia macar sunt km originali, iar daca s-a mers mult cu el, si consumabilele au fost schimbate de mai multe ori, si cine a calarit-o a avut grija de ea. numai sa nu fii avut 6 proprietari, ca atunci fiecare a chinuit-o mai mult decat celalalt. conteaza mult mai mult alte aspecte decat km. al meu de ex. are 61 de mii si ceva si merge cum nu se poate...

bafta la achizitie si benzina multa sa ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt si eu intersat de un asa motor si am o intrebarea:

53000km nu sunt prea multi km pentru motor din 2003 ? Cu toate ca motorasul lucreaza bine,porneste bine nu are nici un fel de sunete ascutite.

Stai linistit ca un Hornet trece suta de mii daca il grijesti cu bun simt...asa ca nu ai de ce sa iti faci griji....ar trebui mai degraba sa te bucuri ca e mai mare probabilitea sa fie reali si nu dati inapoi ca si la motoarele de 15 ani cu km sub 25.000. 53.000 km inseamna in medie 7500 km pe an...ceea ce e ok....cam atata face un motorist normal (care poate are si masina si altceva de facut decat sa motoreasca).

De ex, pe piata romaneasca si italiana, Hornetele din 2003 au cam 20.000 km.....dar fi sigur ca in 90% din cazuri is dati inapoi.

Eu am motorul de 1 an si am facut aproape 10.000, la mers lejer...cand aveam chef.....In 7 ani inseamna 70.000 km, nu 25.000 cum is toate motoarele aflate in vanzare. Think! :rolleyes: De aia are omu minte sa calculeze si urechi sa auda :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi.Chiar si eu analizind piata majoritatea au 20-25mii km si deaea mi-am pus si eu intrebarea oare cum are acest motor 53mii.Acum inteleg ca e foarte simplu sa dai km inapoi.

Dar oricum sa verifici asa motor cred eu--e foarte greu,si cred ca deja mult conteaza norocu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e litera de lege ca toate motoarele is cu km dati inapoi, dar se practica foarte mult...ca si la masini. Studiezi motorul in toate colturile si ungherele lui la cumparare, numai la km nu prea are rost sa te uiti, ca is irelevanti...mai ales la un motor de tip CBR :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ieri ca la iesirea de la Ciorogarla de pe autostrada este indicator cu hotel /restaurant "hornet". Cred ca dau o tura intr-una din seri sa studiez daca e ceva interesant. Ca e aproape de oras dar iesim macar din praful asta.

Studiaza ce e pe acolo... Poate il transformam in bar de hornetisti, sa i se potriveasca numele pe care-l are :rolleyes:

Te asteptam cu vesti bune :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Studiaza ce e pe acolo... Poate il transformam in bar de hornetisti, sa i se potriveasca numele pe care-l are :makeout:

Te asteptam cu vesti bune :kiss:

 

 

Trec zilnic pe langa Hotel Hornet si cu dezamagire pot spune ca nu are nimic in comun cu motociclismul sau cu Honda, inafara de nume :rolleyes: . Am fi fost prea norocosi sa avem un bar/hotel dedicat noua :drink: sau motoarelor noastre. Dar dati o fuga pe acolo...stiti cum e cu gusturile...poate ma insel eu (desi nu-mi vad motoreta parcata intre Q7 si X5....si nici pe noi avand nevoie de o sala de conferinte :P ). Il gasiti pe autostrada Buc-Pit, la a doua iesire (prima e spre centura...a doua spre Ciorogarla). Multa bafta si asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...