bobocea_nicolae Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 salut aveti idee unde as putea sa gasesc garnituri pentru altenrator si pentru generatorul de impusluri si niste gume pentru mobra la pret mai decent am facut niste sapaturi pe net dar sunt un pic dezamagit stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) salut aveti idee unde as putea sa gasesc garnituri pentru altenrator si pentru generatorul de impusluri si niste gume pentru mobra la pret mai decent am facut niste sapaturi pe net dar sunt un pic dezamagit stima gume sh si noi , am luat un michelin pe 120/70 sh. chiar azi la 30 E pe alese aici si vara trecuta am luat kit de lant .... zona Liberty mall vis a vis de treaba cu bujiile , daca le da jos si le curata e un + apoi sa lase o noapte motorul fara bujii ca sa se evapore umiditatea din interior ( poate a adunat condens ) 2 verifica puterea bateriei , eventual pusa pe redresor .... mie nu imi pornea ca nu avea scanteie puternica ! acum rage Editat Martie 14, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 salut aveti idee unde as putea sa gasesc garnituri pentru altenrator si pentru generatorul de impusluri si niste gume pentru mobra la pret mai decent am facut niste sapaturi pe net dar sunt un pic dezamagit stima ai PM.dar am o intrebare...ce inseamna pret mai decent si pt ce gume?ca aria de cautare e destul de mare.SH,noi,model,marca,pt ce stil de mers,etc etc etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Argumentele aduse de tine nu au nici o relevanta, daca e sa o iei asa un 2t se tureaza mai mult decat un 4t, cand 4t a facut toti timpii o data un 2t deja si i-a facut de 2 ori. Cel mai probabil intradevar bujiile sunt cauza, dar depinde mult de stilul de mers al riderului, benzina pe care o foloseste, pana si mediul in care a stat motorul la iernat. Cam are relevanta, cum ai zis si tu 2T se tureaza mult mai mult, astfel ele raman multe mai curate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Cam are relevanta, cum ai zis si tu 2T se tureaza mult mai mult, astfel ele raman multe mai curate. Daca e sa continui cu argumentele de genul; dar dau de 2 ori mai multe scantei fata de un 4t, uzura asta nu o iei in calcul? nu numarul de scantei o curata ci se curata singure toate odata ce au ajuns la o anumita temperatura, numita si temperatura de autocuratare, deasemenea conteaza si amestecul cum e si la 2t amestecul are si ulei in el care daca e prost in loc sa arda se depune, da se depune peste tot ... Deci tot nu are relevanta, in fine mi se pare asa o comparatie facuta ca sa "avem cu ce ne umple timpu" Editat Martie 14, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Habar n-ai mă. Ai făcut ceva la vfr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocea_nicolae Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 preferabil noi 120 cu 180 sa se potriveasca cu strazile noastre prafuite si cu transee prin ele cat mai stradale deci imi recomanzi o marca un model anume multumesc pt mesaj stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) Habar n-ai mă. Ai făcut ceva la vfr ? Nu vreau sa par lipsit de respect dar pentru acest gen de discutii exista PM. Revenind : @satori - Recomandarea producatorului pentru Honda Hornet ete ca la fiecare 12.000 km sa fie verificate bujiile si la fiecare 24.000 sa fie schimbate. Nu se face referire la nici o perioada de timp ci doar la numarul de kilometri. Tipuri de bujii recomandate de producator pt 98-06 : CR9EH-9(NGK) sau U27FER9(DENSO). Editat Martie 14, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 nu am rabdare sa caut prin 910pagini sa vad daca s-a vorbit despre placute de frana .. ideea e ca mi-am gasit brembo la un pret acceptabil .. insa imi zicea un prieten ca el se intelege mult mai bine cu ferodo carbon .. ma rog .. pe un suzuki si acum depinde si ce disc de frana o avea .. pana incalt viespea oricum e mai naspa cu franele cu opincile care le am acum asa ca macar placutele sa fie mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Revenind : @satori - Recomandarea producatorului pentru Honda Hornet ete ca la fiecare 12.000 km sa fie verificate bujiile si la fiecare 24.000 sa fie schimbate. Nu se face referire la nici o perioada de timp ci doar la numarul de kilometri. Tipuri de bujii recomandate de producator pt 98-06 : CR9EH-9(NGK) sau U27FER9(DENSO). Sincer, am renuntat, chiar daca petreceam jumatate de zi sa o desfac, era posibil sa nu reusesc sa o repar eu. Asa ca am dus-o la service si au reusit sa o porneasca, dar doar cu testerul. Aparent era o eroare pe undeva (ceea ce e putin cam stupid caci martorul de injectie nu imi arata nimic, dar probabil nu arata chiar tot) si, citez, "dupa ce am pus testerul a plecat". O sa vad maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 nu am rabdare sa caut prin 910pagini sa vad daca s-a vorbit despre placute de frana .. ideea e ca mi-am gasit brembo la un pret acceptabil .. insa imi zicea un prieten ca el se intelege mult mai bine cu ferodo carbon .. ma rog .. pe un suzuki si acum depinde si ce disc de frana o avea .. pana incalt viespea oricum e mai naspa cu franele cu opincile care le am acum asa ca macar placutele sa fie mai bune Brembo e ok - ferodo nu (feed-backuri primite de la amici). Personal : SBS sinterizate : isi fac treaba admirabil pe in regim sport touring. Singurul minus : primele sute de km cu ele iti scartaie la viteze foarte mici (<15 km/h). Spor la cumparaturi! Sincer, am renuntat, chiar daca petreceam jumatate de zi sa o desfac, era posibil sa nu reusesc sa o repar eu. Asa ca am dus-o la service si au reusit sa o porneasca, dar doar cu testerul. Aparent era o eroare pe undeva (ceea ce e putin cam stupid caci martorul de injectie nu imi arata nimic, dar probabil nu arata chiar tot) si, citez, "dupa ce am pus testerul a plecat". O sa vad maine. Sa mergi la service e cel mai bun lucru pe care il puteai face ! Ma bucur ca s-a rezolvat. Drumuri bune sa ai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 nu am rabdare sa caut prin 910pagini sa vad daca s-a vorbit despre placute de frana .. ideea e ca mi-am gasit brembo la un pret acceptabil .. insa imi zicea un prieten ca el se intelege mult mai bine cu ferodo carbon .. ma rog .. pe un suzuki si acum depinde si ce disc de frana o avea .. pana incalt viespea oricum e mai naspa cu franele cu opincile care le am acum asa ca macar placutele sa fie mai bune care e prietenul ala care ti-a recomandat ferodo carbon? brembo,sbs,carbon lorraine....astea sunt treaba buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 nissin ???? pune ti va rog un magazin online d unde le cumparati ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) gume sh si noi , am luat un michelin pe 120/70 sh. chiar azi la 30 E pe alese aici si vara trecuta am luat kit de lant .... zona Liberty mall vis a vis de treaba cu bujiile , daca le da jos si le curata e un + apoi sa lase o noapte motorul fara bujii ca sa se evapore umiditatea din interior ( poate a adunat condens ) 2 verifica puterea bateriei , eventual pusa pe redresor .... mie nu imi pornea ca nu avea scanteie puternica ! acum rage De la baiatul asta Remus am luat si eu un Michelin PP 2CT anu trecut pt fata. Avea cauciucuri relativ noute, asta ptr cine agreeaza Sh-uri. Imi iau unu si pt spate tot de la el. Editat Martie 15, 2012 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Brembo e ok - ferodo nu (feed-backuri primite de la amici). Personal : SBS sinterizate : isi fac treaba admirabil pe in regim sport touring. Singurul minus : primele sute de km cu ele iti scartaie la viteze foarte mici (<15 km/h). Spor la cumparaturi! sbs-uri am acum si le am de vreo 4000 de km ... si scartaie cumplit ..cand le-am pus au fost ok .. dupa vreo 100 de km au inceput sa scartaie... si din ce in ce mai rau .. le urasc nici rata daca mergeam nu facea asa ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Curata-ti pistonasele. Nu e ok sa iti scartaie dupa atatia kilometri. Ce patesti tu nu cred sa aiba legatura cu producatorul placutelor. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 sau incearca sa-ti cureti discurile cu spray d-ala... la mine a avut efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Pentru scârțâială e o vaselină specială, rezistentă la temperaturi înalte, ce se dă pe exteriorul plăcuțelor acolo unde fac contact cu pistonașele, acela fiind și locul unde se produce scârțâiala. Se găsește pe louis. S-a mai discutat despre asta la aria service. Editat Martie 15, 2012 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 pfff...cati oameni atatea pareri .. o sa schimb placutele si o sa curat si ce e de curatat .. ca vine sezonul si trebe sa fie in forma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 daca are cineva partea din fata pentru hornet 2008 de vanzare sunt interesat sa cumpar( furca, roata, far, etc) piesele pot avea si mici imperfectiunisau avarii, numai sa fie reparabile. 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 pfff...cati oameni atatea pareri .. o sa schimb placutele si o sa curat si ce e de curatat .. ca vine sezonul si trebe sa fie in forma pai dom`soara...nu sunt multe pareri,sunt doar 2 de la cativa oameni.cat despre placute...iti garantez cum iti ziceam si aseara,ca nu e din cauza lor.iar la 4k km placutele alea inca mai duc lejer cel putin tot atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B-46-ANK Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 N-am mai citit chiar tot, dar care a-ti iesit cu "viespilii" zilele astea? ca daca e cum am auzit si-n weekend sunt macar in jur de 20 de grade celsius n-am cum sa nu-mi scot tiganca la o tura. Ar fi si pacat sa nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) eu placute o sa pun cele mai ieftine gasite , ca nu e asa mare nenorocire ca face ca o masina RATB cand franez , numa' sa vedeti cum sperii pietonii Editat Martie 15, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 eu placute o sa pun cele mai ieftine gasite , ca nu e asa mare nenorocire ca face ca o masina RATB cand franez , numa' sa vedeti cum sperii pietonii nu pretul lor le face sa scartaie...eu personal nu as mai lua nicodata cele mai ieftine placute sub nici o forma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) nu pretul lor le face sa scartaie...eu personal nu as mai lua nicodata cele mai ieftine placute sub nici o forma! cand mergeam pe monster mai atingeam pedala de frana involuntar ( eu fiind mai inalt pentru pozitia monsterului ) si schimbam chiar si 2 seturi pe sezon ....... am cautat o pozitie lejera ca sa nu mai tin piciorul pe frana ( asa ca ori tineam jumatatea talpii pe scarita ca sa nu ajung la pedala ori tinem varful piciorului sub pedala ) , dupa o vreme m-am obisnuit sa ma folosesc tot mai rar frana si sa ma folosesc mai mult de cea de motor asa ca daca nu sare ferdo-ul de pe ele sunt bune ... tin sa punctez ca e o opinie personala si nu o recomandare pentru ceilalti , asta tine doar de obisnuinta mea si stilul meu de condus .... Editat Martie 16, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.