mettal86 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 m-am decis sa raman la lucrare de buget mic asa ca ma opresc aici cu farurile ...... mi se pare mult mai interesanta prima masca, asa zgaratiata cum era decat cutiuta asta. Poate intr-o zi cu mai mult timp o sa dezvolti tema si faci o masca mai sanatoasa. Ar iesi interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 (editat) Salutari! O sa incerc in randurile urmatoare sa descriu prima mea zi cu viespea.Cuvintele oricum palesc in fata senzatiilor de tot felul care m-au incercat pe parcursul zile insa sper sa iasa ceva la finalul post-ului Am inceput ziua pe la ora 12 dupa ce am mancat, m-am echipat full si am mers la curte sa scot frumoasa la prima ei plimbare.M-am invartit prin jurul blocului am gasit 4 strazi care se intersectau intr-un patrat de vreo 500 m si puteam sa ajung inapoi in locul de un am pornit si timp de o ora si jumatate pe aceste drumuri foarte putin circulate am "invatat" putin moto: unde lasa ambreiajul, sensibilitatea acceleratiei, semnalizari, opriri la stop, schimbari in viteza sup./inf. usoare inclinari, frane si cum tin (sunt noi in rodaj) etc. Dupa o ora si jumatate m-am cam obisnuit cu cele mentionate mai sus si am decis pash/pash sa ies putin pe drum.Am ales tot asa un drum nu foarte circulat care dupa 5-6 km se infunda find in lucru la ocolitoare Brasovului.Aici am intalnit primele mele masini si din nou alte senzatii franare, semnalizari schimbari banda, asigurare oglinzi si intoarcerea capului, treceri pietoni etc. Dupa din nou vreo ora si ceva am decis sa mai fac un pas si am decis sa merg pana la munca (Vodafone Brasov) astfel intrand pe E65 (parca asta e drumu nu am retinut exact numele) care nu prea era asa circulat fiind 1 Mai.Aici prima peripetie, din cauza emotiilor si lipsei de experienta, in momentul in care intram pe drum dintr-o intersectoe spre stanga mi-a murit .Nefiind prea circulat am pornit repede, lin si cu 60 (limita de viteza) am ajuns la munca Dupa vre-o ora de stat am pornit inapoi spre casa din E65 am intrat intr-o strada dreapta vreo 4-5 km mergeam cu 60 normal in spatele la un camion si deodata turatiile incep sa scada la fel si viteza (nu lasasem mana din gaz) trag de gaz nimic nicio reactie.Trag ambreiajul semnalizez ma bag pe trotuar incerc sa o pornesc nimic.Odata, de 2 ori de 5 ori nimic.Scot telefonul si imi sun mecanicul (si pot sa zic "mentorul" meu) si ii explic ce si cum...si el ma intreaba pai u mergi pe rezerva ai bagat benzina? Clar pana prostului. O imping inapoi vre-o suta de metrii pana la o baza de utilaje si rog frumos pe un paznic de acolo daca ma poate duce pana la un MOL sa iau 3L de benzina.Omul saritor ma duce iau benzina ma intorc si vreau sa ii dau 10 Ron pt deranj insa nu a vrut sa accepte.Bag 3L ma duc la MOL iar si fac plinul si incep sa ma mai plimb prin Brasov.La un momendat mi-am luat niste claxoane ca nu mai nimeream viteza 2 (eu fiind pe banda 2) insa m-am "repliat" repede am vizitat niste prieteni apoi am mers spre Ghimbav unde am gasit o bucata de drum drept vreo 500m unde am tras putin :rusinica:de gaz pana la un 90-100 insa l-am lasat repede inapoi la 50. La Ghimbav o parcare uriasa la uzina Eurocopter total goala am inceput sa "dansez" cu ea la viteza mica stanga dreapta asta vreo 30 min si inapoi acasa. Acasa ajuns opresc, o bag in curte si ma uit la kilometraj era +75 km si ma gandesc oau cand i-am facut.In incheiere vreau doar sa spun ca m-a umplut de energie ziua de azi cu toate ca fiind mai crispat (primea mea zi) am fost tot apa o buna parte din zi si astept cu nerabdare sa ies din nou maine dupa munca. Editat Mai 1, 2012 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Frumoasa ziua petrecuta.. eu am dat doua ture, doua, rasnov-predeal-brasov-rasnov. Daca vrei Ionut, hai sa ne plimbam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Frumoasa ziua petrecuta.. eu am dat doua ture, doua, rasnov-predeal-brasov-rasnov. Daca vrei Ionut, hai sa ne plimbam! Mersi de invitatie insa inca nu as vrea sa o onorez din motive de experienta, am doar o zi la activ si inca nu ma simt apt sa merg in grup chiar daca am fi doar 2 sau mai multi.Iti pormit insa ca in 2-3 sapt te caut, momentan inca ma obisnuiesc cu viespea cu greutatea cu modul in care ia curbele frane acceleratie ambreiaj etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Salutare hornetisti, Intr-o saptamana sau doua ma alatur voua cu un Hornet model 2005-2006. Problema e ca am gasit unul singur de vanzare si anume acela de la alfamotors. Motorul mecanic pare ca merge ca un ceas elvetian, are aproape 10.000 Km care par reali dar fiind mai tipicar nu pot sa nu iau in considerare o indoitura foarte mica in rezervor care nu pare a fi facuta de o cazatura, oglinda stanga putin indoita iar aripa zgariata de la transport. Daca stiti vreun Hornet 2005-2006 in stare aproape perfecta as vrea sa stiu. P.S. Avea si un GSR acolo. Cand le-am vazut pe amandoua una langa cealalta...nu a mai incaput nici o discutie..am stiut ce sa aleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 (editat) Cea mai mare țeapă să cumperi de la alfamotors. Cât despre kilometrii pe care îi are motocicleta aia, îmi pun hornetul în joc că nu-s reali. Editat Mai 2, 2012 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OutOfCtrl Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Cum e, v-ati plimbarit in weekendul asta?! Planuiam multi km pt zilele acestea libere si sambata, prima zi, la distanta de casa se infierbanta motorul si scoate ulei cu antigel(lichid cremos ca si cafeaua) pe furtunele de supraplin. Plimbarea in continuare a fost in masina cu motorul in remorca. A mai avut cineva problema similara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 ma bagasesi' la idei bre , la cauciucul fata nu mai stiam care este partea stanga si dreapta a jantei cand am ajuns cu ea in vulcanizare dar la spate e usor la un singur disc de frana ... Da...scuze, m-am grabit Tocmai am schimbat un cauciuc pe fata la care profilul e un pic altfel, si ramasesem blocat. Mi se pare ca la butucul jantei de fata poti sa-ti dai seama care e stanga si care e dreapta...plus ca trebuie sa fii atent sa nu indoi discurile de frana... Intradevar la janta spate e muuult mai simplu, chiar daca mai e si lantul p'acolo. Cu ocazia asta am remarcat ca cele patru suruburi care tin etrierii sint alungiti destul de vizibil. Clar ca au fost stransi cu multi muschi si clar ca trebuie schimbati. Aveti idee de unde sa cumpar suruburi originale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Salutare hornetisti, Intr-o saptamana sau doua ma alatur voua cu un Hornet model 2005-2006. Problema e ca am gasit unul singur de vanzare si anume acela de la alfamotors. Motorul mecanic pare ca merge ca un ceas elvetian, are aproape 10.000 Km care par reali dar fiind mai tipicar nu pot sa nu iau in considerare o indoitura foarte mica in rezervor care nu pare a fi facuta de o cazatura, oglinda stanga putin indoita iar aripa zgariata de la transport. Daca stiti vreun Hornet 2005-2006 in stare aproape perfecta as vrea sa stiu. P.S. Avea si un GSR acolo. Cand le-am vazut pe amandoua una langa cealalta...nu a mai incaput nici o discutie..am stiut ce sa aleg. Da stiu unul si frumos pe deasupra modestul de mine eu am modelul 2005-2006 si il recomand din toata inima. Daca vrei vrei sa le pui una langa alta eu sunt in bucuresti si din cate stiu eu alfamotors e pe la d-na ghica deci aproape de mine. Treaba cu km foarte suspecta adica eu l-am luat pe al meu la 17000 anul trecut si am emotii ca nu e adevarat si eu intr-un an i-am facut 11000 (mergand doar in week)...0767117180 - George, daca vrei sa le vezi una langa alta. Sa vedeti ca tin cont si de viespoi si il plimb in toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Le-am vazut una langa alta ca le au cei de la alfamotors in showroom pe amandoua, si GSR si Hornet 06. GSR e oribil pentru mine, are plasticele alea de la rezervor in care sunt incorporare semnalizarile total inestetice, si cel mai grav....finisajul materialelor se cunoaste de la cer la pamant. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-hornet%20600%202005-din-2005-446018.html Cam mare distanta dar ... poate se merita. Ce stiti de VIctor (Vikmotor) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Planuiam multi km pt zilele acestea libere si sambata, prima zi, la distanta de casa se infierbanta motorul si scoate ulei cu antigel(lichid cremos ca si cafeaua) pe furtunele de supraplin. Plimbarea in continuare a fost in masina cu motorul in remorca. A mai avut cineva problema similara? Eu, si nu vrei sa stii la ce am ajuns, vezi termocupla, senzoru de la termocupla daca iti merge, ti-a iesit antigel cu ulei din cauza garniturii de chiuloasa, nu mai scoate motoru, eu am facut prostia si am ajuns sa schimb blocul motor, mare mare grija, du-l la cineva priceput care stie ce face, nu e de joaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Eu, si nu vrei sa stii la ce am ajuns, vezi termocupla, senzoru de la termocupla daca iti merge, ti-a iesit antigel cu ulei din cauza garniturii de chiuloasa, nu mai scoate motoru, eu am facut prostia si am ajuns sa schimb blocul motor, mare mare grija, du-l la cineva priceput care stie ce face, nu e de joaca. Da cum de a ajuns sa se arda garnitura? Nu functiona racirea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 (editat) Planuiam multi km pt zilele acestea libere si sambata, prima zi, la distanta de casa se infierbanta motorul si scoate ulei cu antigel(lichid cremos ca si cafeaua) pe furtunele de supraplin. Plimbarea in continuare a fost in masina cu motorul in remorca. A mai avut cineva problema similara? Nu te-ai uitat la bord? Daca ai vazut temperatura sus de ce nu te-ai dat jos de pe ea?.....Tocmai ai ars garnitura de chiulasa....Asta daca ai avut noroc. Altfel s-ar putea sa fi stricat mult mai multe. Riscul mare e sa fi calat motorul. Roaga-te sa nu o fi facut! Eu, si nu vrei sa stii la ce am ajuns, vezi termocupla, senzoru de la termocupla daca iti merge, ti-a iesit antigel cu ulei din cauza garniturii de chiuloasa, nu mai scoate motoru, eu am facut prostia si am ajuns sa schimb blocul motor, mare mare grija, du-l la cineva priceput care stie ce face, nu e de joaca. Corect. Faci toate astea dupa ce verifici daca ai lichid in instalatie daaar dupa ce schimbi garnitura de chiulasa si evident uleiul. Garnitura aia e arsa. Rookie are dreptate. Impinge-o pana la un mecanic bun! Da cum de a ajuns sa se arda garnitura? Nu functiona racirea? Da, daca motorul nu se raceste se arde garnitura. Daca garnitura e arsa uleiul/antigelul trec din motor in radiator respectiv din radiator in baia de ulei. Racirea / lubrifierea nu se mai face => motor calat. End of story. Remat. Next. Intr-o alta ordine de idei (mai voioasa)- hornetisti &friends : haideti sa ne adunam la Piata Constitutiei diseara la 19.00 !!! Mai povestim, mai barfim, mai mergem apoi la un suc sau o bere trista (fara alcool adica)....Hai ca e vara afara, nu mai stati atata in casa ca nu va face bine. Inca ceva : daca aveti lucruri ce nu va folosesc pe acasa si credeti ca ar putea fi folosite de copiii de aici va rog sa le aduceti cu voi diseara si sa le adunam la mine. Sambata merge un coleg de munca de-al meu pana la Valea Screzii si le poate duce acolo. Multumiri! Editat Mai 3, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OutOfCtrl Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Pai s-a intamplat ca acu vreo luna sa mi se fisureze radiatorul si sa raman fara lichid de racire. Am rezolvat radiatorul, dar dupa nici 300km s-a dus garnitura. Cum am vazut rosu la bord, am oprit si am urcat-o in remorca. Am fost la mecanic si urmeaza sa schimbe garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Am schimbat uleiul la Hornet. Aveam 5100 15w50, acum procycle 10w40. Nu mai încerc Motul nici pe mașină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 eu am 300V 10W-40 si sunt foarte multumit de el, si de cum schimba treptele, inainte aveam castrol si nu era la fel...acu altele nu stiu cum sunt dar mi se pare super bun 300V-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) Te dai pe circuit ? Editat Mai 4, 2012 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Intr-o alta ordine de idei (mai voioasa)- hornetisti &friends : haideti sa ne adunam la Piata Constitutiei diseara la 19.00 !!! Mai povestim, mai barfim, mai mergem apoi la un suc sau o bere trista (fara alcool adica)....Hai ca e vara afara, nu mai stati atata in casa ca nu va face bine. Inca ceva : daca aveti lucruri ce nu va folosesc pe acasa si credeti ca ar putea fi folosite de copiii de aici va rog sa le aduceti cu voi diseara si sa le adunam la mine. Sambata merge un coleg de munca de-al meu pana la Valea Screzii si le poate duce acolo. Multumiri! Ei, acum daca nu ati putut ajunge , asta e....uite macar niste poze : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) da, pe unul din multele circuite pe care le avem in tara, nu, unde dracului sa ma dau? Editat Mai 4, 2012 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) Uite ca dupa primi 15L de lichid aromat trag si eu prima linie.... 185km prin Brasov in 4 zile.Nu prea sunt familiarizat cu viespea inca (viteze/ture) si mi-a iesit (cu aprox) un 8%.Putin cam mult insa tinand cont ca pana acum nu m-am mai suit pe un moto (decat in scoala) si ca in vreo 2 zile am si urcat-o in ture pana pe la un 9k cu 130km/h (mi-a fost frica mai mult ) nu e nici chiar dracu negru.Sper dupa ce ma mai obisnuiesc cu ea sa mai scad putin undeva 6-7% cred ca ar fi ceva acceptabil prin oras (sau ma insel? ) In alta ordine de idei (stupid phrase ) as vrea sa intreb exista undeva prin turometru ala un segment de ture unde partea ce consum tinde spre optim? Sper sa nu starnesc iar discutii de mult apuse despre consum vs ture/viteza eu doar intreb din pura curioziate ca habar n-am Editat Mai 4, 2012 de ionutz_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 @stRADu dacă nu te dai pe circuit ai pus degeaba uleiul ăla în motor. @ionutz_bv când am început să mă dau cu hornetul am scos cele mai mici consumuri. Deobicei nu se merge foarte tare la început. Eu am scos acum câteva zile la mers constant 150 consum de 6.4%. Verifică filtrul de aer, apoi bagă o sincronizare. La început când am cumpărat hornetul actual îmi consuma vreo 9% în oraș. Mers cât mai economic. Acum scot cam 7.5 după ce am făcut jocurile la supape și sincronizarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Sincronizarea e facuta, filtru e schimbat de o saptamana la fel si bujiile.O sa vad cu plinul asta facut ieri ce consum iese primele mele zile au fost mai cu "peripetii" prin oras si cred ca si de acolo se trage 8-ul ala ...oricum ciudat sa nu ai indicator de carburant si nici macar un bec/led de avertizare ieri in plin gaz prin centru Brasov a inceput sa "se innece" si degeaba trageam de gaz ca nu mai vroia.Am oprit si hop pe rezerva si spre prima benzinarie inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OutOfCtrl Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) Poti trece pe rezerva si din mers. La hornetul meu de 2004 se aprinde becul de benzina cu vreo 3,4,5 km inainte de a se inneca. Incepe sa palpaie rar, apoi mai des, apoi ramane aprins. Ultima data am scos si eu 7,5%, mers 80% in afara localitatilor(v max 150km/h) Editat Mai 5, 2012 de OutOfCtrl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Pana pe 9 Mai trebuie sa refac si eu polita RCA? Ceva sfaturi/firme recomandate? La ce m-am uitat eu pe net prin Brasov Carpatica Asigurari ar avea cam cel mai mic pret pt 6 lun 125Ron.Ceva feed-back pozitiv/negativ legat de Carpatica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Dacă îți faci la carpatica nu mai vorbesc cu tine. Intra pe emag și fă-ți acolo. E 100lei la grupama pe 6 luni (cel puțin asta e asigurare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.