stRADu Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 incearca sa faci o sincronizare la carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 pai daca a modificat evacuarea cred ca e nevoie si de filtru sport si carburatie facuta pe cerintele la noua configuratie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxxx Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Multumesc pentru răspunsuri !! Am sa umplu evacuarea sa vad daca se schimba ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Eu as zice sa scoti filtrul de aer si sa-l suflii (daca ai deja sport cuarata-l cu solutia lui). Merita incercat decat sa pui sitele inapoi in toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 deeeeeci , mi-am luat kitul pentru filtru K&N si am curatat filtrul ! am schimbat antigelul , lichidul de frana si am reglat carburatia ! singurel acasica' , asa ca luni seara m-am plimbat mai hard asa ca sa vad ce a iesit iar concluzia : nu mai miroase a benzina in jurul meu ci a gaze arse si nu se mai ineaca cand e rece motorul , acul de la temperatura nu a sarit de jumatate ( la mers normal ) iar frana spate a devenit un pic mai brutala ! abia astept sa determin si consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Sper ca ai curatat si pistonasele de frana cu ocazia schimbarii lichidului de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Cum ai reglat carburația acasă ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Sper ca ai curatat si pistonasele de frana cu ocazia schimbarii lichidului de frana. nu le-am curatat , nu era nevoie pentru ca lucreaza excelent . oricum mai aveam 500 ml de lichid dot 4 Motul pe care il foloseam la ambreiajul Monsterului se vedea cu ochiul liber diferenta de vascozitate .... Cum ai reglat carburația acasă ? am dat cele 3 suruburi de reglaj benzina cate un sfert de tura inapoi si am reglat relanti-ul , am dat o tura cu motorul sa vad cum se comporta dupa care am incercat si cu inca un sfert de tura ( adica jumate de tura decat configuratia initiala ) am reglat relanti care scazuse de nu mai statea motorul pornit si gata la suruburile de aer nu a fost nevoie sa umblu . am facut deja vreo 50 km de mers lejer , forjare si schimbat treapta pe la 8 - 10 k pentru a observa comportamentul bestiei ! ....am urcat chiar si panta aia superabrupta de la gara Filaret cu Monetaria Statului ca sa vad daca pierde putere dar este foarte ok ! de retinut : la toate motocicletele care le-am avut am facut eu singur carburatia adica desfacut si curatat apoi reglat ( si cu ceasuri vacum si fara ) , am refuzat sa trec la motociclete cu injectie din simplul motiv ca acolo daca se deregleaza nu prea am ce sa-i fac ...... Editat Iunie 27, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Amestecul să zicem că îl poți regla fără bujie a cărui nume îmi scapă, dar să sincronizezi carburatoarele fără vacuum sau alt aparat nu cred că ai nici o sansă. Poate doar în cazul în care sunt foarte desincronizate, să le mai poți aduce cât de cât la același reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 eu doar am scazut pur si simplu concentratia de benzina din amestec , nu a fost o sincronizare in toata regula ! la fiecare carb. in parte pe acelasi nivel ! daca gasesc sa imprumut chiar si 2 ceasuri o fac eu acasa ( inainte aveam service peste drum de unde imprumutam ce imi lipsea ) la 2V faceam sincronizare completa si fara ceasuri dar la 4 in line este nevoie de ceasuri pentru a l-e aduce la acelasi amestec ! deci ai dreptate man ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 am si eu cateva intrebari, unde gasesc si eu niste arcuri pentru scaritele fata? eu am alte scarite fara arcuri, sunt aproape fixe, si mi-am cumparat unele care necesita acele arcuri nestiind ca ele vin fara ele. si a doua intrebare ar fi daca si-a montat cineva pompa de frana radiala cu butoias, de pe alta motocicleta, pe hornet? daca nu, credeti ca se poate? daca da, se simt mari diferente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 (editat) deeeeeci , mi-am luat kitul pentru filtru K&N si am curatat filtrul ! am schimbat antigelul , lichidul de frana si am reglat carburatia ! singurel acasica' , asa ca luni seara m-am plimbat mai hard asa ca sa vad ce a iesit iar concluzia : nu mai miroase a benzina in jurul meu ci a gaze arse si nu se mai ineaca cand e rece motorul , acul de la temperatura nu a sarit de jumatate ( la mers normal ) iar frana spate a devenit un pic mai brutala ! abia astept sa determin si consumul bun bun bun inseamna ca asta trebuie sa fac si eu, numai ca nu gasesc "timp" sa merg la un mecanic. Eu dupa un drum mai lung cu viespoiul meu zici ca am fost imuiat in benzina ) si ganditi-va ca mai merg si la serviciu uneori cu ea , nu mi-a zis nimeni nimic pana acum dar ma deranjeaza pe mine care sunt obisnuit. Oare pe colegele mele care nu sunt obisnuite decat cu parfum le deranjeaza? Editat Iunie 28, 2012 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 si a doua intrebare ar fi daca si-a montat cineva pompa de frana radiala cu butoias, de pe alta motocicleta, pe hornet? daca nu, credeti ca se poate? daca da, se simt mari diferente? se poate fara prea mari batai de cap.iei intreg sistemul pompa-butoias si perfect fit.diferenta majora e la dozarea franei,care e muuult mai exacta.nu vei avea frane de N ori mai bune doar datorita pompei radiale.ca sa fie diferenta diferenta,vei pune si placute,lichid si furtune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Sa-mi explice si mie care e diferenta intre o pompa normala si o pompa radiala, intre etrieri radiali si etrieri normali, discuri flotante si discuri normale... cauta si tu definita pt fiecare si ai sa vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 eu banuiesc ca hornetul are etrieri normali, nu radiali, daca schimb pompa si pun una radiala fac vreo treaba? (iti dai seama ca schimb si furtunele cu unele metalice daca schimb pompa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Prea va complicati, Hornetul are frane bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 crashpaduri pentru hornet, noi la 110 Ron. 0749490788 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxxx Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Salut, azi am observat ca nu mai am antigel in vas si cand am desfacut capacul la radiator am vazut un fel de vaselina mai subtire in interior.Am desfacut furtunul la radiator si a curs antigel si o ,,chestie ca o gelatina uleioasa''. Cred ca baga ulei in apa ,nivelul la ulei e ok,nu cred ca este garnitura de chiuloasa ,am citit pe net ca ar fi vorba de niste o-ring care nu permite uleiului sa ajunga in apa.A schimbat cineva ? Cat costa si daca poate sa imi spuna daca se schimba si garnitura de chiuloasa la inlocuirea lor.Nu ma pot duce la service ca am rezervorul ,aripa si codita la vopsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Am si eu o curiozitate daca ma poate ajuta cineva...as vrea sa stiu ceasurile cu kilometraj(afisaj total kilometri) electronic din ce an au aparut pe la viespi? Am incercat sa caut pe goagle dar nimic concret, iar de prin pozele vazute am obs. modele din 2002 cu afisajul non-electronic (daca mi se permite termenul) Multam` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 Din 2003, eu am avut hornet 2003 PC36 si aveam afisaj electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Din 2003, eu am avut hornet 2003 PC36 si aveam afisaj electronic. Eu am din 2003 ,PC36 si nu am afisaj electronic....sau nu am avut ca acum nu mai am bord deloc....dar din cate stiu eu din 2005 in sus e cu afisaj electronic si cu furca USD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 2003 bord electronic si honda ignition system (HIS cheie chip). Probabil nu le-au bagat din 1 ian 2003. Are fratemiu hornet din 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) Sau se referea la bordul digital, nu analogic, care e din 2005. Sper sa va placa.. https://www.youtube.com/watch?v=3OitsEagPeI Editat Iulie 3, 2012 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Sau se referea la bordul digital, nu analogic, care e din 2005. Sper sa va placa.. https://www.youtube.com/watch?v=3OitsEagPeI Se referea la cel care arata cati km ai facut, trip meter-ul, care este digital din 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.