satori Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Exact, voiam sa stiu cu cat vine din fabrica. Am citit, da, si ca sa obtin ce zic ei acolo, a trebuit sa ma duc la maxim preload (si am 80kg) ca sa obtin rider sag la 30mm. Static sag era la 10mm si a scazut la 7mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Stie cineva care e setarea stoc pentru preload la un Hornet >2007? Sag-urile cu arcurile stoc vor fi irelevante. Ai nevoie de niste arcuri liniare. Furca cel putin are arcuri mult prea slabe. Cate kilograme ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 80. Când te apuci de schimbat ce are ea stock, incepi cu furca sau cu amortizorul spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Am luat o groapa la 120 km/h si de atunci cand stau pe loc cu frana fata trasa si ma las tare pe ea la revenire se simte ceva ca agata o vibratie se simte in ghidon ceva... Ce poate fi? Editat Iunie 13, 2013 de TM96UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Rulmentii de jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 care stiti un hornet de 900 de vanzare bun? cred ca ii timpul sa trec la ceva putin mai mare dar sa nu tradez viespea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 care stiti un hornet de 900 de vanzare bun? cred ca ii timpul sa trec la ceva putin mai mare dar sa nu tradez viespea ) am vrut eu sa-l vind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Ma tot chiunui sa ma hotarasc intre un hornet si un sv650n, a avut careva dintre voi amandoua ca sa imi poata face o comparatie intre ele ? Care sunt plusurile si minusurile la un Hornet ? Am citit eu reviews-uri pe net dar vreau sa aud parerea voastra (ma refer la hornet din 99-00) Vreau ceva mai usor decat am acum si mai practic pt oras, am observat ca pozitia pe naked e foarte comoda. La manevrabilitate cum e fata de un sport touring ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Cu consumul cum sta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) Ma tot chiunui sa ma hotarasc intre un hornet si un sv650n, a avut careva dintre voi amandoua ca sa imi poata face o comparatie intre ele ? Care sunt plusurile si minusurile la un Hornet ? Am citit eu reviews-uri pe net dar vreau sa aud parerea voastra (ma refer la hornet din 99-00) Vreau ceva mai usor decat am acum si mai practic pt oras, am observat ca pozitia pe naked e foarte comoda. La manevrabilitate cum e fata de un sport touring ? Pai pe forumul asta nu cred ca iti va recomanda cineva SV in fata unui Hornet. Eu am avut Hornet timp de 5 ani de zile iar cu SV m-am dat de mai multe ori. Imi place muuult mai mult ciclistica Hornetului. SVul , in comparatie pare (desi nu este) mai inalt cumva...probabil ceva legat de centru de greutate....Hornetul pentru oras este "de vis" ca sa ma exprim asa. Este mega-manevrabil si foarte comod. Vad ca ai o Katana acum. Inainte de Hornet tot un GSXF am avut si eu. Cand am facut trecerea parca am descoperit din nou motociclismul. Diferenta de ciclistica, greutate sunt imense. Cu consumul cum sta ? Cel mai mic eu am reusit sub 5. maxim, chiar nu stiu....Ca si medie cred ca undeva 6,5 ..... Editat Iunie 14, 2013 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Cu consumul cum sta ? Eu am scos 4.7 min, 8.7 max si media e 6 l/100km. In oras cam 6.5, 7 consuma, la mers semi-sportiv sa zic asa. Mie, ca si incepator, mi se pare perfecta pentru oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 In primu rand trebuie sa vezi mai intai ce iti place..Sv-ul are motor 2V pe cand hornetul 4 linie.. Cred ca asta e cea mai mare diferenta intre cele 2.. Iar despre masa lor.. Eu cand m-am dat jos de pe hornet si m-am pus pe SV, sincer mi s-a parut bicicleta..are cu vreo 20 de kile mai putin dar chiar le simti..si mi s-a parut si mai joasa..nu stiu de ce zice sorin ca e mai inalta :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 am fost la un drum de 270 km mi-a iesit 4.8 ... mers normal cu reprize de 200 la ora ...sunt foarte multumit de consum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 cu 919 ai scos consumu ala Eu am reusit cam 4.5% pe autostrada 110 constant fara depasiri fara franari..cu pasager,dar la 600cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 un prieten cu SV 650 a facut filmarea.eu sunt cu hornetu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) cu 919 ai scos consumu ala Eu am reusit cam 4.5% pe autostrada 110 constant fara depasiri fara franari..cu pasager,dar la 600cc da . asta de 900 trage de jos si nu trebuie sa urci mult in ture...eu am fost singur si ...sunt usor Editat Iunie 14, 2013 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 stiu ca trage de jos nu e asta chestia..tot are cilindria mai mare..ma rog,bravo tie/ei. Ai avut si de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 cu 919 ai scos consumu ala Eu am reusit cam 4.5% pe autostrada 110 constant fara depasiri fara franari..cu pasager,dar la 600cc da. asta de 900 trage de jos ..poti merge linistit cu 4-5000 de ture ...si eram singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 in oras imi ia intre 6.5 si 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 am avut anul trecut. am venit din Italia cu el cam 5 mi-a luat la drumul ala . mers la 130-140 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) nu asta vroiam sa te intreb.. nu iti lipseste zvacu ala de la 10k RPM? Nu am mers pe asta de 919,dar mie imi place la nebunie cum trage motoru asta dupa 8k ture.. Parca turbeaza.. 919 livreaza puterea mai liniar si da,trage de jos...dar cand ajunge in ture mari ii lipseste tocmai chestia asta de pe 600 de te face sa ranjesti de fiecare data ps: intreb asta pt ca in 2-3 ani ma gandesc sa trec la un 919 sau la un z1000 Editat Iunie 14, 2013 de hypnotech24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 SVul , in comparatie pare (desi nu este) mai inalt cumva.. ..si mi s-a parut si mai joasa..nu stiu de ce zice sorin ca e mai inalta :-?? Mai citeste o data te rog postul meu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 tu cand zici mai inalt nu te referi la pozitia in sa? Sau te gandeai la distanta dintre coarne si pamanta... ma rog..ce ai zis tu valoreaza fix 0 pentru parerea cumparatorului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 tu cand zici mai inalt nu te referi la pozitia in sa? Sau te gandeai la distanta dintre coarne si pamanta... ma rog..ce ai zis tu valoreaza fix 0 pentru parerea cumparatorului.. Hai sa il lasam pe el sa valorifice sau nu parerea mea . Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 (editat) sv650: hornet600: Overall height: 1 060 mm 1055 mm Seat height: 800 mm 795 mm Ground clearance: 140 mm 135 mm A'pai nimic nu se compara cu manualul..dar ma rog difera si de la motocicleta la motocicleta chiar daca e acelasi model.. de ex poate avea arcul mai moale sv-ul incercat de mine.. Deci conform manualului imi cer scuze..SV-ul e mai inalt ) Editat Iunie 14, 2013 de hypnotech24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.