Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Exact, voiam sa stiu cu cat vine din fabrica.

Am citit, da, si ca sa obtin ce zic ei acolo, a trebuit sa ma duc la maxim preload (si am 80kg) ca sa obtin rider sag la 30mm. Static sag era la 10mm si a scazut la 7mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva care e setarea stoc pentru preload la un Hornet >2007?

 

Sag-urile cu arcurile stoc vor fi irelevante.

Ai nevoie de niste arcuri liniare. Furca cel putin are arcuri mult prea slabe.

Cate kilograme ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat o groapa la 120 km/h si de atunci cand stau pe loc cu frana fata trasa si ma las tare pe ea la revenire se simte ceva ca agata o vibratie se simte in ghidon ceva... Ce poate fi?

Editat de TM96UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot chiunui sa ma hotarasc intre un hornet si un sv650n, a avut careva dintre voi amandoua ca sa imi poata face o comparatie intre ele ?

Care sunt plusurile si minusurile la un Hornet ? Am citit eu reviews-uri pe net dar vreau sa aud parerea voastra (ma refer la hornet din 99-00)

 

Vreau ceva mai usor decat am acum si mai practic pt oras, am observat ca pozitia pe naked e foarte comoda. La manevrabilitate cum e fata de un sport touring ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tot chiunui sa ma hotarasc intre un hornet si un sv650n, a avut careva dintre voi amandoua ca sa imi poata face o comparatie intre ele ?

Care sunt plusurile si minusurile la un Hornet ? Am citit eu reviews-uri pe net dar vreau sa aud parerea voastra (ma refer la hornet din 99-00)

 

Vreau ceva mai usor decat am acum si mai practic pt oras, am observat ca pozitia pe naked e foarte comoda. La manevrabilitate cum e fata de un sport touring ?

Pai pe forumul asta nu cred ca iti va recomanda cineva SV in fata unui Hornet. Eu am avut Hornet timp de 5 ani de zile iar cu SV m-am dat de mai multe ori. Imi place muuult mai mult ciclistica Hornetului. SVul , in comparatie pare (desi nu este) mai inalt cumva...probabil ceva legat de centru de greutate....Hornetul pentru oras este "de vis" :) ca sa ma exprim asa. Este mega-manevrabil si foarte comod. Vad ca ai o Katana acum. Inainte de Hornet tot un GSXF am avut si eu. Cand am facut trecerea parca am descoperit din nou motociclismul. Diferenta de ciclistica, greutate sunt imense.

 

Cu consumul cum sta ?

Cel mai mic eu am reusit sub 5. maxim, chiar nu stiu....Ca si medie cred ca undeva 6,5 .....

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu consumul cum sta ?

Eu am scos 4.7 min, 8.7 max si media e 6 l/100km. In oras cam 6.5, 7 consuma, la mers semi-sportiv sa zic asa.

 

Mie, ca si incepator, mi se pare perfecta pentru oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primu rand trebuie sa vezi mai intai ce iti place..Sv-ul are motor 2V pe cand hornetul 4 linie.. Cred ca asta e cea mai mare diferenta intre cele 2.. Iar despre masa lor.. Eu cand m-am dat jos de pe hornet si m-am pus pe SV, sincer mi s-a parut bicicleta..are cu vreo 20 de kile mai putin dar chiar le simti..si mi s-a parut si mai joasa..nu stiu de ce zice sorin ca e mai inalta :-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 919 ai scos consumu ala :o Eu am reusit cam 4.5% pe autostrada 110 constant fara depasiri fara franari..cu pasager,dar la 600cc

da . asta de 900 trage de jos si nu trebuie sa urci mult in ture...eu am fost singur si ...sunt usor :hug:

Editat de Calin1974
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 919 ai scos consumu ala :o Eu am reusit cam 4.5% pe autostrada 110 constant fara depasiri fara franari..cu pasager,dar la 600cc

da. asta de 900 trage de jos ..poti merge linistit cu 4-5000 de ture ...si eram singur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu asta vroiam sa te intreb.. nu iti lipseste zvacu ala de la 10k RPM? Nu am mers pe asta de 919,dar mie imi place la nebunie cum trage motoru asta dupa 8k ture.. Parca turbeaza.. 919 livreaza puterea mai liniar si da,trage de jos...dar cand ajunge in ture mari ii lipseste tocmai chestia asta de pe 600 de te face sa ranjesti de fiecare data :D

 

ps: intreb asta pt ca in 2-3 ani ma gandesc sa trec la un 919 sau la un z1000 :D

Editat de hypnotech24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu cand zici mai inalt nu te referi la pozitia in sa? Sau te gandeai la distanta dintre coarne si pamanta... ma rog..ce ai zis tu valoreaza fix 0 pentru parerea cumparatorului..

Hai sa il lasam pe el sa valorifice sau nu parerea mea ;) .

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sv650: hornet600:

Overall height: 1 060 mm 1055 mm

Seat height: 800 mm 795 mm

Ground clearance: 140 mm 135 mm

 

A'pai nimic nu se compara cu manualul..dar ma rog difera si de la motocicleta la motocicleta chiar daca e acelasi model.. de ex poate avea arcul mai moale sv-ul incercat de mine.. Deci conform manualului imi cer scuze..SV-ul e mai inalt :))

Editat de hypnotech24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...