Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

De ce sa incerci daca iti spune omul clar ca se vor indoi? Cauta sa imprumuti un stander de la cineva din Bistrita, da-i o garantie daca nu are incredere in tine, rezolva-ti treaba si returneaza-l, fara sa risti sa-ti indoi galeriile sau sa strici ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca mai bine te apuci inainte sa mai dai jos de pe ea ce o fi mai greu, un rezervor si ce mai poti, sa fie cat mai putina greutate pe galerii, eventual sa pui ceva si sub roti sa mai sustina din greutate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca mai bine te apuci inainte sa mai dai jos de pe ea ce o fi mai greu, un rezervor si ce mai poti, sa fie cat mai putina greutate pe galerii, eventual sa pui ceva si sub roti sa mai sustina din greutate

Degeaba da jos tot de pe ea,inclusiv furca(eu am dat jos tot) oricum greutatea care conteaza e motorul si cadrul.nu rezolva absolut nimic daca da jos de pe ea.cat despre pus ceva sub roti,nu poate decat daca sub galerii baga o gramada de alte cele sa inalte destul de mult.e bataie de cap inutila ridicatul pe galerii!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin. Am ridicat mobre cu un cric in asa fel incat sa fie razamata pe picior. Asa nu era toata greutatea motocicletei pe galeriici pe picior si o roata. Apoi am schimbat cu cealalta roata si nu s-au indoit galeriile. Insa am o alta problema. Mi-am luat o toba sport de pe un hornet din 2003 si am constatat ca pe modelul meu (2000) nu se potriveste. Daca ati mai patit care la fel in curios cu ati rezolvat situatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin. Am ridicat mobre cu un cric in asa fel incat sa fie razamata pe picior. Asa nu era toata greutatea motocicletei pe galeriici pe picior si o roata. Apoi am schimbat cu cealalta roata si nu s-au indoit galeriile. Insa am o alta problema. Mi-am luat o toba sport de pe un hornet din 2003 si am constatat ca pe modelul meu (2000) nu se potriveste. Daca ati mai patit care la fel in curios cu ati rezolvat situatia.

Daca ai mai facut miscarea cu suspendarea motorului pe galerii de ce ai mai intrebat aici?!de plictiseala?

Du-te la un atelier specializat de esapamente si te rezolva aia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai mai facut miscarea cu suspendarea motorului pe galerii de ce ai mai intrebat aici?!de plictiseala?

Du-te la un atelier specializat de esapamente si te rezolva aia!

Dupa ce am scris prima postare si am primit raspuns la intrebare am fugit la atelier si am incercat cum am mentionat ma sus . Inainte de a intreba pe forum n-am facut treaba asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,nu stiu daca am nimerit chiar bine dar am vazut ca se vorbeste de Hornet si m-am gandit sa pun si eu o intrebare....ieri ma intorceam de la Moreni si pe autostrada am observat ca pentru o foarte scurta perioada de timp n-am mai avut acceleratie peste 140 km/h....a mai patit cineva asa ceva?..si daca da...cum a rezolvat-o. Va multumesc.

post-84379-0-38462300-1400488077_thumb.jpg

post-84379-0-20005900-1400488140_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru PC41 are cineva un manual de propietar? Desi am motorul de nou, nu l-am primit.

Intrebarea mea este: cand apesi scurt pe RESET, ceasul se schimba la 00:00 si apoi creste, dar aparent nu are legatura cu timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,nu stiu daca am nimerit chiar bine dar am vazut ca se vorbeste de Hornet si m-am gandit sa pun si eu o intrebare....ieri ma intorceam de la Moreni si pe autostrada am observat ca pentru o foarte scurta perioada de timp n-am mai avut acceleratie peste 140 km/h....a mai patit cineva asa ceva?..si daca da...cum a rezolvat-o. Va multumesc.

 

 

Dai viteza mai mica:) .daca erai in a 6-a cred ca ii normal sa faca asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,nu stiu daca am nimerit chiar bine dar am vazut ca se vorbeste de Hornet si m-am gandit sa pun si eu o intrebare....ieri ma intorceam de la Moreni si pe autostrada am observat ca pentru o foarte scurta perioada de timp n-am mai avut acceleratie peste 140 km/h....a mai patit cineva asa ceva?..si daca da...cum a rezolvat-o. Va multumesc.

Ce inseamna nu am mai avut acceleratie ? Descrie mai bine ce s-a intamplat. Ai tras de ea si nu mai tragea motorul ? Ai tras de ea si iti dadea in nas sau ceva ? Ai mai incercat sa reproduci problema ?

 

Dai viteza mai mica:) .daca erai in a 6-a cred ca ii normal sa faca asa

Daca era la 140 nu ar fi trebuit sa aibe probleme in viteza a 6 a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eram in ultima treapta, viteza era constanta ( 140 ), iar la un moment dat am vrut sa depasesc si cand am intors acceleratorul am constatat ca se ducea cursa la maneta pana la capat dar nu avea nici-un efect asupra motorului....ca si cum ai accelera cu motorul oprit....dar ideea e ca intamplarea asta s-a petrecut pentru foarte scurt timp...intre 5- 10 secunde...apoi si-a revenit. Problema e sa nu mai apara cand mi-o fi lumea mai draga sa ma trezesc ca nu am "gaz", de aceea incerc sa deslusesc problema, ca sa o si rezolv.



In fine....am sa caut prin Titan pe cineva care se pricepe la motoare...poate gaseste problema intr-un fel sau altul. Va multumesc oricum pentru ajutor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eram in ultima treapta, viteza era constanta ( 140 ), iar la un moment dat am vrut sa depasesc si cand am intors acceleratorul am constatat ca se ducea cursa la maneta pana la capat dar nu avea nici-un efect asupra motorului....ca si cum ai accelera cu motorul oprit....dar ideea e ca intamplarea asta s-a petrecut pentru foarte scurt timp...intre 5- 10 secunde...apoi si-a revenit. Problema e sa nu mai apara cand mi-o fi lumea mai draga sa ma trezesc ca nu am "gaz", de aceea incerc sa deslusesc problema, ca sa o si rezolv.

 

 

In fine....am sa caut prin Titan pe cineva care se pricepe la motoare...poate gaseste problema intr-un fel sau altul. Va multumesc oricum pentru ajutor..

5-10 secunde nu e putin deloooooc!asta ca fapt divers,putin ar fi o secunda...maxim.vezi la un mecanic,din ce spui tu pot fi destule cauzele.mecanici sunt destui in bucuresti,nu ar trebui sa iti fie greu sa gasesti unul ok;) Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu nevoie de furtunul din partea dreapta de la radiator....cel curbat si care este acoperit de o protectie gen arc....

model pc36, 2003!

cine ma poate ajuta si pe mine?

merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu nevoie de furtunul din partea dreapta de la radiator....cel curbat si care este acoperit de o protectie gen arc....

model pc36, 2003!

cine ma poate ajuta si pe mine?

merci mult

Salut, am furtunul de care ai nevoie, mai multe bucati... ai PM.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru PC41 are cineva un manual de propietar? Desi am motorul de nou, nu l-am primit.

Manual de PC41 am eu. Cu resetul nu prea pricep ce se/nu se intampla la tine sau poate nu m-am mai jucat eu de mult cu butoanele alea.

Daca imi spui ce cauti pot poza/scana paginile respective din manual si ti le trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna bine daca schimb doar finala la hornet ? PC 41

 

de unde pot sa cumpr ceva carene pt radiator si carena spoiler? Mersi.

Carene ce se monteaza pe radiator pt pc41 si bugspoiler, am eu daca te intereseaza, provin de la firma Ermax.

De altfel confectionez mai multe accesorii pt Honda Hornet din 1998 pana in 2006, iar pt modelele mai noi, decamdata am doar side panels si bugspoiler.

0740.899.579 0721.340.445

Multumesc!

 

Am revenit cu poze, inca nu am poze cu exact piesele ce le confectionez eu, dar sunt identice.

 

post-73036-0-28349500-1400590055_thumb.jpgpost-73036-0-66043400-1400590061.jpgpost-73036-0-88285700-1400590063_thumb.jpgpost-73036-0-96750300-1400590065_thumb.jpgpost-73036-0-43657200-1400590074_thumb.jpgpost-73036-0-34323000-1400590077_thumb.jpg

Editat de doua.roti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna bine daca schimb doar finala la hornet ? PC 41

 

de unde pot sa cumpr ceva carene pt radiator si carena spoiler? Mersi.

Am eu o toba finala de vanzare - Nu e de firma dar suna foarte frumos, Eu m-as intoarce la stock (sa mai recuperez din banii pe care i-am dat pe motor).

 

Daca esti interesat, vb pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima tranta!

din fericire doar la 40km/h, un "coleg" pe 4 roti a decis sa franeze brusc in curba ca vroia sa faca dreapta si "uitase".

Frana fata+roata virata = asfalt

Daune, minore: crashpad indoit, schimbator putin deformat, 2cm belitura pe coada, orgoliu.

Morala: atentie maxima atentie la colegii pe 4 roti, crashpadurile obligatorii la incepatori si, asa cum mai zicea cineva pe aici, mai ales pt incepatori ca mine, exersati in parcare franarea de urgenta.

Asfalt uscat si liber de prosti!

 

PS: ce bun e echipamentul complet cand il folosesti chiar si la 27+grade, altfel eram dalmatian de julituri!

Eu si orgoliul plecam la o bere de refacere :)

Editat de kronnos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru PC41 are cineva un manual de propietar? Desi am motorul de nou, nu l-am primit.

Intrebarea mea este: cand apesi scurt pe RESET, ceasul se schimba la 00:00 si apoi creste, dar aparent nu are legatura cu timpul.

Este cronometru pentru ce ai tu chef.

Nu e chiar indicat sa il folosesti la facut ture de circuit, dar daca vrei sa vezi cate ore ai mers intr-o anume zi, e bun.

Parca cronometreaza doar cata vreme e motorul pornit si merge pana la maxim 12 si 59, pe urma o ia de la 0.

 

PS Eu am gasit cartea pe net pt PC41, dar e in PORTUGHEZA. Daca va ajutati de un Google Translate, ceva e ok. Daca vrea cineva postez un link.

Am scris celor de la Honda pentru o carte, dar nu am primit raspuns...

Editat de Dab
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima tranta!

din fericire doar la 40km/h, un "coleg" pe 4 roti a decis sa franeze brusc in curba ca vroia sa faca dreapta si "uitase".

Frana fata+roata virata = asfalt

Daune, minore: crashpad indoit, schimbator putin deformat, 2cm belitura pe coada, orgoliu.

Morala: atentie maxima atentie la colegii pe 4 roti, crashpadurile obligatorii la incepatori si, asa cum mai zicea cineva pe aici, mai ales pt incepatori ca mine, exersati in parcare franarea de urgenta.

Asfalt uscat si liber de prosti!

 

PS: ce bun e echipamentul complet cand il folosesti chiar si la 27+grade, altfel eram dalmatian de julituri!

Eu si orgoliul plecam la o bere de refacere :)

ah…bine ca esti ok man...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...