sebaa Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 De ce sa incerci daca iti spune omul clar ca se vor indoi? Cauta sa imprumuti un stander de la cineva din Bistrita, da-i o garantie daca nu are incredere in tine, rezolva-ti treaba si returneaza-l, fara sa risti sa-ti indoi galeriile sau sa strici ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 cred ca mai bine te apuci inainte sa mai dai jos de pe ea ce o fi mai greu, un rezervor si ce mai poti, sa fie cat mai putina greutate pe galerii, eventual sa pui ceva si sub roti sa mai sustina din greutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 cred ca mai bine te apuci inainte sa mai dai jos de pe ea ce o fi mai greu, un rezervor si ce mai poti, sa fie cat mai putina greutate pe galerii, eventual sa pui ceva si sub roti sa mai sustina din greutate Degeaba da jos tot de pe ea,inclusiv furca(eu am dat jos tot) oricum greutatea care conteaza e motorul si cadrul.nu rezolva absolut nimic daca da jos de pe ea.cat despre pus ceva sub roti,nu poate decat daca sub galerii baga o gramada de alte cele sa inalte destul de mult.e bataie de cap inutila ridicatul pe galerii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Revin. Am ridicat mobre cu un cric in asa fel incat sa fie razamata pe picior. Asa nu era toata greutatea motocicletei pe galeriici pe picior si o roata. Apoi am schimbat cu cealalta roata si nu s-au indoit galeriile. Insa am o alta problema. Mi-am luat o toba sport de pe un hornet din 2003 si am constatat ca pe modelul meu (2000) nu se potriveste. Daca ati mai patit care la fel in curios cu ati rezolvat situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Revin. Am ridicat mobre cu un cric in asa fel incat sa fie razamata pe picior. Asa nu era toata greutatea motocicletei pe galeriici pe picior si o roata. Apoi am schimbat cu cealalta roata si nu s-au indoit galeriile. Insa am o alta problema. Mi-am luat o toba sport de pe un hornet din 2003 si am constatat ca pe modelul meu (2000) nu se potriveste. Daca ati mai patit care la fel in curios cu ati rezolvat situatia. Daca ai mai facut miscarea cu suspendarea motorului pe galerii de ce ai mai intrebat aici?!de plictiseala? Du-te la un atelier specializat de esapamente si te rezolva aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Daca ai mai facut miscarea cu suspendarea motorului pe galerii de ce ai mai intrebat aici?!de plictiseala? Du-te la un atelier specializat de esapamente si te rezolva aia! Dupa ce am scris prima postare si am primit raspuns la intrebare am fugit la atelier si am incercat cum am mentionat ma sus . Inainte de a intreba pe forum n-am facut treaba asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 caut far cu suport cu tot si bord sau turometru si rama pt bord pentru hornet 2004. Ovidiu 0748 66 66 62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piturlea Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 salutare, am si eu nevoie de furtunul din partea dreapta de la radiator....cel curbat si care este acoperit de o protectie gen arc....model pc36, 2003! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tazzbshore Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Salutare,nu stiu daca am nimerit chiar bine dar am vazut ca se vorbeste de Hornet si m-am gandit sa pun si eu o intrebare....ieri ma intorceam de la Moreni si pe autostrada am observat ca pentru o foarte scurta perioada de timp n-am mai avut acceleratie peste 140 km/h....a mai patit cineva asa ceva?..si daca da...cum a rezolvat-o. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Pentru cine cauta bord de 2001. /index.php?/topic/712834-bord-honda-hornet-2001-pc34/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Pentru PC41 are cineva un manual de propietar? Desi am motorul de nou, nu l-am primit. Intrebarea mea este: cand apesi scurt pe RESET, ceasul se schimba la 00:00 si apoi creste, dar aparent nu are legatura cu timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 De azi ..........HORNET 2007 !!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Salutare,nu stiu daca am nimerit chiar bine dar am vazut ca se vorbeste de Hornet si m-am gandit sa pun si eu o intrebare....ieri ma intorceam de la Moreni si pe autostrada am observat ca pentru o foarte scurta perioada de timp n-am mai avut acceleratie peste 140 km/h....a mai patit cineva asa ceva?..si daca da...cum a rezolvat-o. Va multumesc. Dai viteza mai mica:) .daca erai in a 6-a cred ca ii normal sa faca asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Salutare,nu stiu daca am nimerit chiar bine dar am vazut ca se vorbeste de Hornet si m-am gandit sa pun si eu o intrebare....ieri ma intorceam de la Moreni si pe autostrada am observat ca pentru o foarte scurta perioada de timp n-am mai avut acceleratie peste 140 km/h....a mai patit cineva asa ceva?..si daca da...cum a rezolvat-o. Va multumesc. Ce inseamna nu am mai avut acceleratie ? Descrie mai bine ce s-a intamplat. Ai tras de ea si nu mai tragea motorul ? Ai tras de ea si iti dadea in nas sau ceva ? Ai mai incercat sa reproduci problema ? Dai viteza mai mica:) .daca erai in a 6-a cred ca ii normal sa faca asa Daca era la 140 nu ar fi trebuit sa aibe probleme in viteza a 6 a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tazzbshore Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 eram in ultima treapta, viteza era constanta ( 140 ), iar la un moment dat am vrut sa depasesc si cand am intors acceleratorul am constatat ca se ducea cursa la maneta pana la capat dar nu avea nici-un efect asupra motorului....ca si cum ai accelera cu motorul oprit....dar ideea e ca intamplarea asta s-a petrecut pentru foarte scurt timp...intre 5- 10 secunde...apoi si-a revenit. Problema e sa nu mai apara cand mi-o fi lumea mai draga sa ma trezesc ca nu am "gaz", de aceea incerc sa deslusesc problema, ca sa o si rezolv. In fine....am sa caut prin Titan pe cineva care se pricepe la motoare...poate gaseste problema intr-un fel sau altul. Va multumesc oricum pentru ajutor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) eram in ultima treapta, viteza era constanta ( 140 ), iar la un moment dat am vrut sa depasesc si cand am intors acceleratorul am constatat ca se ducea cursa la maneta pana la capat dar nu avea nici-un efect asupra motorului....ca si cum ai accelera cu motorul oprit....dar ideea e ca intamplarea asta s-a petrecut pentru foarte scurt timp...intre 5- 10 secunde...apoi si-a revenit. Problema e sa nu mai apara cand mi-o fi lumea mai draga sa ma trezesc ca nu am "gaz", de aceea incerc sa deslusesc problema, ca sa o si rezolv. In fine....am sa caut prin Titan pe cineva care se pricepe la motoare...poate gaseste problema intr-un fel sau altul. Va multumesc oricum pentru ajutor.. 5-10 secunde nu e putin deloooooc!asta ca fapt divers,putin ar fi o secunda...maxim.vezi la un mecanic,din ce spui tu pot fi destule cauzele.mecanici sunt destui in bucuresti,nu ar trebui sa iti fie greu sa gasesti unul ok;) Editat Mai 19, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piturlea Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 salutare, am si eu nevoie de furtunul din partea dreapta de la radiator....cel curbat si care este acoperit de o protectie gen arc.... model pc36, 2003! cine ma poate ajuta si pe mine? merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 salutare, am si eu nevoie de furtunul din partea dreapta de la radiator....cel curbat si care este acoperit de o protectie gen arc.... model pc36, 2003! cine ma poate ajuta si pe mine? merci mult Salut, am furtunul de care ai nevoie, mai multe bucati... ai PM. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Pentru PC41 are cineva un manual de propietar? Desi am motorul de nou, nu l-am primit. Manual de PC41 am eu. Cu resetul nu prea pricep ce se/nu se intampla la tine sau poate nu m-am mai jucat eu de mult cu butoanele alea. Daca imi spui ce cauti pot poza/scana paginile respective din manual si ti le trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Suna bine daca schimb doar finala la hornet ? PC 41 de unde pot sa cumpr ceva carene pt radiator si carena spoiler? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Suna bine daca schimb doar finala la hornet ? PC 41 de unde pot sa cumpr ceva carene pt radiator si carena spoiler? Mersi. Carene ce se monteaza pe radiator pt pc41 si bugspoiler, am eu daca te intereseaza, provin de la firma Ermax. De altfel confectionez mai multe accesorii pt Honda Hornet din 1998 pana in 2006, iar pt modelele mai noi, decamdata am doar side panels si bugspoiler. 0740.899.579 0721.340.445 Multumesc! Am revenit cu poze, inca nu am poze cu exact piesele ce le confectionez eu, dar sunt identice. Editat Mai 20, 2014 de doua.roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Suna bine daca schimb doar finala la hornet ? PC 41 de unde pot sa cumpr ceva carene pt radiator si carena spoiler? Mersi. Am eu o toba finala de vanzare - Nu e de firma dar suna foarte frumos, Eu m-as intoarce la stock (sa mai recuperez din banii pe care i-am dat pe motor). Daca esti interesat, vb pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Prima tranta! din fericire doar la 40km/h, un "coleg" pe 4 roti a decis sa franeze brusc in curba ca vroia sa faca dreapta si "uitase". Frana fata+roata virata = asfalt Daune, minore: crashpad indoit, schimbator putin deformat, 2cm belitura pe coada, orgoliu. Morala: atentie maxima atentie la colegii pe 4 roti, crashpadurile obligatorii la incepatori si, asa cum mai zicea cineva pe aici, mai ales pt incepatori ca mine, exersati in parcare franarea de urgenta. Asfalt uscat si liber de prosti! PS: ce bun e echipamentul complet cand il folosesti chiar si la 27+grade, altfel eram dalmatian de julituri! Eu si orgoliul plecam la o bere de refacere Editat Mai 20, 2014 de kronnos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Pentru PC41 are cineva un manual de propietar? Desi am motorul de nou, nu l-am primit. Intrebarea mea este: cand apesi scurt pe RESET, ceasul se schimba la 00:00 si apoi creste, dar aparent nu are legatura cu timpul. Este cronometru pentru ce ai tu chef. Nu e chiar indicat sa il folosesti la facut ture de circuit, dar daca vrei sa vezi cate ore ai mers intr-o anume zi, e bun. Parca cronometreaza doar cata vreme e motorul pornit si merge pana la maxim 12 si 59, pe urma o ia de la 0. PS Eu am gasit cartea pe net pt PC41, dar e in PORTUGHEZA. Daca va ajutati de un Google Translate, ceva e ok. Daca vrea cineva postez un link. Am scris celor de la Honda pentru o carte, dar nu am primit raspuns... Editat Mai 20, 2014 de Dab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Prima tranta! din fericire doar la 40km/h, un "coleg" pe 4 roti a decis sa franeze brusc in curba ca vroia sa faca dreapta si "uitase". Frana fata+roata virata = asfalt Daune, minore: crashpad indoit, schimbator putin deformat, 2cm belitura pe coada, orgoliu. Morala: atentie maxima atentie la colegii pe 4 roti, crashpadurile obligatorii la incepatori si, asa cum mai zicea cineva pe aici, mai ales pt incepatori ca mine, exersati in parcare franarea de urgenta. Asfalt uscat si liber de prosti! PS: ce bun e echipamentul complet cand il folosesti chiar si la 27+grade, altfel eram dalmatian de julituri! Eu si orgoliul plecam la o bere de refacere ah…bine ca esti ok man... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.