Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Cum a spus buffmoTTO, toate horneturile din 2003 pana in prezent au cip.

Ce mi s-a parut mai amuzant, zilele trecute cand am vrut sa fac o copie la cheie, ca mie mi-au cerut bani in plus doar pentru simplu fapt ca, CHEIA are cip, nicidecum motoreta (care nu are). Aparent astia care taie chei profita si cresc pretul doar pentru ca, cheia are cip integrat ceea ce mi se pare josnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Păi cheia cu cip trebuie tratată într-un mare fel, ferită de prea mulți G și poate de-aia, faptul că a folosit menghina cu manșoane roz.

Sau mai știi, ți-o fi dat cheie cu cip și trebuie doar s-o înregistrezi. Glumesc, la naiba.

Bine de știut pt cazuri disperate: polonezii au găsit soluția "cipării" și la un preț rezonabil vezi aici http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB-1000-R-CB-600-Hornet-ECU-CDI-HISS-lockset-keys-/321348275353?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ad1d98c99.

Dacă pierzi ambele chei le trimiți ECU iar ei îți fac chei fără să mai fie nevoie de schimbare ECU. Și am mai văzut unii la care le trimiți contactul și îți trimit cheia tăiată după el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica completare in legatura cu cheia. Cei care nu doresc sa dea bani pentru o noua programare a unei noi chei din diverse motive (bani, lene, timp etc) pot aborda urmatoarea varianta : Scot cipul din cheie si il "ascund" undeva pe langa contact. In felul asta tot timpul va avea cip si va merge si cu o cheie care nu a fost programata. Dezavantaje ? Pai sistemul pe care l-au gandit "ai mici si galbejiti" este complet inutil acum :crack: Am cateva cunostinte care au abordat metoda asta pentru ca au ajuns la numarul maxim de chei care se pot programa pentru acea motocicleta.

 

hai sa mai schimbam un pic subiectul si sa va intreb ceva.

A cumparat careva produse de pe aceste 2 siteuri?

  1. http://www.ulei-motul.ro/
  2. http://shop.poldistribution.ro/

Au preturi mai mici decat in rest si deaia vreau sa stiu daca a cumparat careva ceva sa stiu pe viitor

De ulei-motul nu iti pot spune nimic. Nu am incercat de la ei asa ca nu voi spune ceva despre ei.

In ceea ce priveste Poldistribution, ti-l recomand. Este importatorul oficial MOTUL pentru Romania deci cu siguranta vei gasi ulei proaspat/bun/cald (numeste-l cum vrei). Pana acum doar de la ei am cumparat uleiul (si nu doar pentru mine) si nu am fost dezamagit. Iti recomand cu caldura. Nu zic ca restul care vand ulei motul il au de proasta calitate sau contrafacut insa in ceea ce priveste uleiul am vrut sa merg la sigur si sa nu risc motorul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, imi poate spune cineva cum se numeste aceasta piesa care se afla in ghidon, de ea insurubandu-se capatul de ghidon. Mi-a vibrat in draci in weekend si am o durere de mana de nu mai stiu de mine, iar cand ma uit, era rupt si astfel nu se poate prinde capatul de ghidon.

post-77674-0-96920900-1395775458_thumb.jpg

post-77674-0-28085900-1395775460_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa mai schimbam un pic subiectul si sa va intreb ceva.

A cumparat careva produse de pe aceste 2 siteuri?

  1. http://www.ulei-motul.ro/
  2. http://shop.poldistribution.ro/

Au preturi mai mici decat in rest si deaia vreau sa stiu daca a cumparat careva ceva sa stiu pe viitor

de pe ulei-motul am luat eu, vanzator ok zice ca e importator oficial, am pus uleiul am doar vreo 200 km cu el deci nu prea pot sa zic mare lucru, sper sa fie ok, mai am vreo 200 g, daca vrea cineva sa il testeze ne auzim :)

 

7100 10W40 made in france

Editat de Borisache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi cheia cu cip trebuie tratată într-un mare fel, ferită de prea mulți G și poate de-aia, faptul că a folosit menghina cu manșoane roz.

Sau mai știi, ți-o fi dat cheie cu cip și trebuie doar s-o înregistrezi. Glumesc, la naiba.

Bine de știut pt cazuri disperate: polonezii au găsit soluția "cipării" și la un preț rezonabil vezi aici http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB-1000-R-CB-600-Hornet-ECU-CDI-HISS-lockset-keys-/321348275353?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ad1d98c99.

Dacă pierzi ambele chei le trimiți ECU iar ei îți fac chei fără să mai fie nevoie de schimbare ECU. Și am mai văzut unii la care le trimiți contactul și îți trimit cheia tăiată după el.

ocazie cu care, isi mai fac ei o cheie si cu ocazia transportului coletului, stiu si de unde sa vina sa o ia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ocazie cu care, isi mai fac ei o cheie si cu ocazia transportului coletului, stiu si de unde sa vina sa o ia.

Care-i logica ? Cu ECU produc transponderul iar având încuietoarea de contact taie lama. Deci nu au nevoie de cheia ta, fiind capabili să facă chei pt orice marcă/model.

Ar fi nasol pt că prețul e rezonabil. Doar că au ceva etică (sau or fi avut probleme) și cer actele tale și ale mobrei în speță.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu zici la modelul de hornet mai nou,nu? al meu e din 2004 si nu cred ca are asa ceva

 

 

Is curios cum copiezi tu pe mobra cipul in cheia noua sa mearga:)

 

Salut,

Programarea mi-am facut eu (hornet 03) , am facut totul singur si destul de simplu, nu e mare teorie.

Important e sa ai:

- Cheia blank: cumparata separat m-a costat 15 lei,

- Chip : nu mai stiu ce ID , am cumparat separat de pe okazii cu 25 lei.

- si o cheia cu cip veche : pe care ai sa o folosesti ca master key la programare.

- un fir lung cu o rezistenta : cica rezistenta ar fi optionala.

 

Daca vrei mai mutle detalii, anunta-ma.

 

LE: a da , cipul tre sa ai grija cand il cumperi sa specifici sa fie blank, sa nu fie programat.

LE2: de aici mi-am luat eu cip

http://www.okazii.ro/accesorii-auto/carcasa-cheie/id46-cip-chip-transponder-cheie-auto-a146718656

Editat de Vano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Programarea mi-am facut eu (hornet 03) , am facut totul singur si destul de simplu, nu e mare teorie.

Important e sa ai:

- Cheia blank: cumparata separat m-a costat 15 lei,

- Chip : nu mai stiu ce ID , am cumparat separat de pe okazii cu 25 lei.

- si o cheia cu cip veche : pe care ai sa o folosesti ca master key la programare.

- un fir lung cu o rezistenta : cica rezistenta ar fi optionala.

 

Daca vrei mai mutle detalii, anunta-ma.

 

LE: a da , cipul tre sa ai grija cand il cumperi sa specifici sa fie blank, sa nu fie programat.

LE2: de aici mi-am luat eu cip

http://www.okazii.ro/accesorii-auto/carcasa-cheie/id46-cip-chip-transponder-cheie-auto-a146718656

 

 

Am cheie blank copiata,am cip original Honda dar necopiat,daca ai drum prin cluj vreodata si ma poti ajuta da un semn:) dau o bere :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cheie blank copiata,am cip original Honda dar necopiat,daca ai drum prin cluj vreodata si ma poti ajuta da un semn:) dau o bere :cheers:

 

Te-as ajuta cu placere dar nu prea cred ca am curand drum spre Cj :).

 

Eu am urmat pasii din topicul de mai jos si a mers totul brici:

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=13&t=24218

 

Ca si remarca, in momentul programarii cheiei , vezi sa nu ai prin buzunare alte chei cu cip,

eu eram cu un amic ce avea la el cheia de la masina (toyota yaris) si ne-a luat

ceva timp sa ne prindem de ce nu mergea programarea.

Cum am "indepartat" cheia , am rezolvat in 30 de secunde. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ales-o aceea ca are si ochelari. nu merg eu foare tare cu motorul dar vreau sa stiu cum se simte la viteza? deranjeaza "cozorocu"?

Eu te sfatuiesc sa nu optezi pentru varianta cu cozoroc. Produce curenti care te vor obosi la un drum in afara orasului si cele cu ochelari isi fac treaba.Plus ca o sa creeze un zgomot mult mai crescut fata de una clasica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare care ma roade.

are voie rezervorul sa aiba joc?

am fost cu motorul sa verifice filtrul de aer si a desfacut rezervorul si acuma are un pic de joc. nu imi amintesc sa fi avut inainte.

ii normal sau trebuie desfacut si prins la loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu as putea sa iti zic.. Poate are cineva pe aici si te poate sfatui.

 

M-am decis sa pun aparatpare de lant inapoi pe moto.

E vreun hornetist pe aici interesat de o aripa spate?

Cat ceri pe aripa ? Sau mi-o faci cadou ?:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare care ma roade.

are voie rezervorul sa aiba joc?

am fost cu motorul sa verifice filtrul de aer si a desfacut rezervorul si acuma are un pic de joc. nu imi amintesc sa fi avut inainte.

ii normal sau trebuie desfacut si prins la loc?

nu trebuie sa joace rezervorul. Ceva nu e pus bine. Vezi ca inpartea din fata are doua bucati de cauciuc. Vezi daca nu a cazut una cand a montat rezervorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

anul trecut spre sfarsitul sezonului am curatat si sincronizat carburatoarele deoarece am patit sa se prelinga putina benzina pe motor din carburatorul #1.

Dupa operatiune nu am mai intampinat probleme, acum insa, la primul drum, se manifesta din nou..

 

M-am programat la o noua curatare/sincronizare, insa sunt curios daca poate fi si dintr-o alta cauza, nu numai datorita benzinei de calitate slaba de la noi.

In fiecare iarna am lasat-o cu rezervorul plin, la care am adaugat si aditiv (ex. Procycle Fuel System).

 

Nu am avut probleme pana acum, desi 3 ani si ceva nu am curatat carburatoarele..

 

 

 


Uite ca deja v-ati strans o mana de oameni - GROZAV !

Intalnirea hornetistilor de pretutindeni (sic :P )

Unde : Avrig (Pensiunea Brandusa) - http://www.calarie-agrement.ro/ (or whatever..... )

Cand : Week-endul 26-27 Iulie 2014 (or whenever .....)

Va atasez si cateva poze de la intalnirea de la Avrig ca sa va fac pofta de intalneli :

 

attachicon.gifDSC04041.JPG

 

Ha! Un impostor in imaginile de la tine :)

 

 

Ma gandesc ca vom face o lista in a 2-a jum a lunii iunie si vedem cine se inscrie. Transfagarasanul e o locatie excelenta pt ca se poate ajunge din orice zona a tarii relativ usor.

 

Anul trecut m-am cazat la Pensiunea Balea Transfagarasan, e situata chiar pe traseu cu putin inainte sa inceapa urcusul, iar in Cartisoara sunt magazine de unde te poti aproviziona.

 

 

PS. groaznic forum-ul asta la atasat imagini

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

anul trecut spre sfarsitul sezonului am curatat si sincronizat carburatoarele deoarece am patit sa se prelinga putina benzina pe motor din carburatorul #1.

Dupa operatiune nu am mai intampinat probleme, acum insa, la primul drum, se manifesta din nou..

 

M-am programat la o noua curatare/sincronizare, insa sunt curios daca poate fi si dintr-o alta cauza, nu numai datorita benzinei de calitate slaba de la noi.

In fiecare iarna am lasat-o cu rezervorul plin, la care am adaugat si aditiv (ex. Procycle Fuel System).

 

Nu am avut probleme pana acum, desi 3 ani si ceva nu am curatat carburatoarele..

 

 

 

 

 

Ha! Un impostor in imaginile de la tine :)

 

 

Ma gandesc ca vom face o lista in a 2-a jum a lunii iunie si vedem cine se inscrie. Transfagarasanul e o locatie excelenta pt ca se poate ajunge din orice zona a tarii relativ usor.

 

Anul trecut m-am cazat la Pensiunea Balea Transfagarasan, e situata chiar pe traseu cu putin inainte sa inceapa urcusul, iar in Cartisoara sunt magazine de unde te poti aproviziona.

 

 

PS. groaznic forum-ul asta la atasat imagini

1) nu prea cred ca are vreo legatura ca ti s-a prelins benzina pe langa carburatorul nr1.nu sunt mecanic dar nu prea vad legatura...

 

2) jumatatea lunii iunie e deja mult prea tarziu pt a intocmi liste si fave rezervari;) trust me

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu as putea sa iti zic.. Poate are cineva pe aici si te poate sfatui.

 

M-am decis sa pun aparatpare de lant inapoi pe moto.

E vreun hornetist pe aici interesat de o aripa spate?

Pai aparatoarea de la roata din spate ar fi buna ca protejaza si amortizoul spate si mai protejaza de praf gura de intrere filtru aer.

 

Salut,

 

anul trecut spre sfarsitul sezonului am curatat si sincronizat carburatoarele deoarece am patit sa se prelinga putina benzina pe motor din carburatorul #1.

Dupa operatiune nu am mai intampinat probleme, acum insa, la primul drum, se manifesta din nou..

 

M-am programat la o noua curatare/sincronizare, insa sunt curios daca poate fi si dintr-o alta cauza, nu numai datorita benzinei de calitate slaba de la noi.

In fiecare iarna am lasat-o cu rezervorul plin, la care am adaugat si aditiv (ex. Procycle Fuel System).

 

Nu am avut probleme pana acum, desi 3 ani si ceva nu am curatat

Verifica si membrana vacumatica, si vezi nivelul de ulei sa nu-ti fi bagat benzina in ulei pe la cilindru.

 

Cand lasi motorul la iernat cu rezervorul plin, inchide robinetul si las-o pornita sa consume benzina din camera de nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...