Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Stie cineva unde pot gasi suruburile care tin carenele laterale cu tot cu garnitura din interior ?

 

De preferat din Romania, ca nu am chef sa astept 2 luni pana vin de prin China.

 

Multumesc.

 

 

Si mie imi trebuie astfel; de suruburi cu tot cu piulita/garnitura din interior. Sunt dispus sa astept si sa vina din China. Asa ca un link ar fi de mare ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Stie cineva unde pot gasi suruburile care tin carenele laterale cu tot cu garnitura din interior ?

 

De preferat din Romania, ca nu am chef sa astept 2 luni pana vin de prin China.

 

Multumesc.

 

Si mie imi trebuie astfel; de suruburi cu tot cu piulita/garnitura din interior. Sunt dispus sa astept si sa vina din China. Asa ca un link ar fi de mare ajutor.

 

Eu am comandat astfel de suruburi de pe piesemotociclete.ro,suruburile sunt OE Honda...timp de livrare 14 zile lucratoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare sau stie de unde pot gasi suportii de prinde pentru topcase ?

 

E pentru Hornet 2000.

 

Multumesc anticipat.

Nimeni nu are nici o idee ? sau un rack daca are cineva de vanzare la un pret decent :D

» Post actualizat in 13 Jun 2017 14:05

Eu am comandat astfel de suruburi de pe piesemotociclete.ro,suruburile sunt OE Honda...timp de livrare 14 zile lucratoare!

Am vazut ca site-ul este in constructie, am incercat sa ii sun fara succes, asa ca le-am dat mail si astept raspuns.

 

Multumesc pentru pont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cineva, care facea din fibra de sticla si Belly pan si rear tire hugger. Dar nu-l gasesc.... :(

Si eu faceam, si belly si rear hugger. Si mai facea @mathe parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva de vanzare sau stie de unde pot gasi suportii de prinde pentru topcase ?

 

E pentru Hornet 2000.

 

Multumesc anticipat.

Salut. Incearca pe motomus. Eu de acolo mi-am luat rack, dar nu stiu daca e compatibil si cu anul 2000 http://www.motomus.ro/accesorii/genti-cutii-coburi/suporti-topcase-genti/Suport-Top-Case-Monorack-Honda-Hornet-600-03-258FZ

Tot de la ei mi-am luat si placa monokey.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegii, am observat zilele astea ca suportul pe care vine becul ce ilumineaza numarul de inmatriculare nu sta fix, m-am uitat sub codita sa vad daca gasesc ceva suruburi sa il strang nimic, am rasfoit si manualul de reparatie nu zice nimic. Asa trebuie sa se miste, sau am eu o problema? si daca am, cum strang suportul acela?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua.Nu mai indica viteza decat atunci cand vrea , uneori se porneste dupa o frana mai brusca,restul functiilor din bord sunt in regula, alt bord?,alta idee?un electronist daca stiti?Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da un Hornet 600 PC34 an 2000 cu kilometrajul mare trecut recent de 50.000. Problema este ca nu se schimba primele 2 cifre ramane pe 49 iar urmatoarele 3 pe 000. Stiu ca atunci cand am facut, spre exemplu, 48 sau 49 mii km a durat o vreme (cativa zeci de km) pana afisa corect. Mentionez ca bordul pana la acest moment a fost perfect functional, iar kilometrajul mic inca afiseaza corect. A mai patit cinveva asa ceva ? Aveti vreo solutie ?

Mai adaug ca am facut cel putin 500 km peste cei 50 de mii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Pentru agregatul din dotare, Honda CB600F N (an 2006), trebuie sa fac un schimb de cauciuc fata in acest weekend.

 

Dupa ce am zis ca nu mai las motoreta pe mana mecanicilor de duminica :-L , ma vad fortat sa fac singur manevra. Citit, documentat, cumparat cauciuc, toate bune si frumoase.

Acum, intrebarea este cum aleg un stander fata pentru motoreta? Am gasit pe "goagle" una bucata p'esa dupa cum se vede in poza de mai jos. Se potriveste pentru furca USD de pe hornetul de '06?

Voi ce folositi pentru interventii ce necesita demontare roata fata? (offtopic, la servisarea furcii... mi-a fost sprijinit acaretul cu un cric auto sub saxofonul galeriei de evacuare. :rusinica: Manevra ce nu m-a incantat de nicio culoare!!)

Vreun sfat inainte sa ma apuc de asta? Cu mentiunea ca de obicei nu am 2 maini stangi. :crack:

 

Si poza cu standerul pe care as vrea sa il fac "a meu a meu a meu":

122763634_1_1000x700_standercricmotoktm-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Pentru agregatul din dotare, Honda CB600F N (an 2006), trebuie sa fac un schimb de cauciuc fata in acest weekend.

 

Dupa ce am zis ca nu mai las motoreta pe mana mecanicilor de duminica :-L , ma vad fortat sa fac singur manevra. Citit, documentat, cumparat cauciuc, toate bune si frumoase.

Acum, intrebarea este cum aleg un stander fata pentru motoreta? Am gasit pe "goagle" una bucata p'esa dupa cum se vede in poza de mai jos. Se potriveste pentru furca USD de pe hornetul de '06?

Voi ce folositi pentru interventii ce necesita demontare roata fata? (offtopic, la servisarea furcii... mi-a fost sprijinit acaretul cu un cric auto sub saxofonul galeriei de evacuare. :rusinica: Manevra ce nu m-a incantat de nicio culoare!!)

Vreun sfat inainte sa ma apuc de asta? Cu mentiunea ca de obicei nu am 2 maini stangi. :crack:

 

Si poza cu standerul pe care as vrea sa il fac "a meu a meu a meu":

122763634_1_1000x700_standercricmotoktm-

 

 

Standerul din poza ta este pentru roata spate a motocicletelor ce au instalate role pe bascula. De asta are acele prinderi Y. Mai exista stander spate cu padele (nu necesita role instalate pe bascula).

 

Un stander fata are altfel de 'padele' care sustin furca.

 

Mai jos ai poze cu 2 posibile variante

 

https://tinyurl.com/y9t9gqw6 sau https://tinyurl.com/y7uls243

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Standerul din poza ta este pentru roata spate a motocicletelor ce au instalate role pe bascula. De asta are acele prinderi Y. Mai exista stander spate cu padele (nu necesita role instalate pe bascula).

 

Un stander fata are altfel de 'padele' care sustin furca.

 

Mai jos ai poze cu 2 posibile variante

 

https://tinyurl.com/y9t9gqw6 sau https://tinyurl.com/y7uls243

 

 

Gresit. E de fata :)) :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari colegi viespari,

 

de cand am cumparat moto stiam ca trebuie sa imi comand un cauciuc pe spate, si la servici am gasit urmatoarele modele si preturi:

Michelin Pilot road 2: 442 ron

Michelin Street Radial: 364 ron

Pirelli diablo TL: 414 ron

Pirelli diablo strada: 390 ron

Bridgestone BT016R Pro: 433 ron

Continental ContiMotion: 371 ron

Continental Contisportattack 2: 417 ron

Dunlop GPR300 - 423 ron

Dunlop SPmax calificator 2: 445 ron

 

 

Ce ma sfatuiti sa aleg?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari colegi viespari,

de cand am cumparat moto stiam ca trebuie sa imi comand un cauciuc pe spate

 

Ce ma sfatuiti sa aleg?

 

Depinde foarte mult de stilul tau de mers.

Pe fata ce cauciuc ai? Ce DOT are?

» Post actualizat in 22 Jun 2017 20:17

Dintre modelele enumerate de tine, parerea mea e ca cele mai potrivite pt mers putin mai sportiv sunt Qualifier 2 si BT-016 Pro, iar pt touring ar fi PR2.

GPR300 sunt ciudate, nu prea gasesti informatii despre ele, insa par sa fie fabricate de o companie Japoneza sub egida Dunlop si sunt mai slabe decat anvelopele fabricate in Europa.

 

Vezi ca in jur de 500 RON gasesti Pilot Power 2CT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu stiu cat te-ar costa transportul, insa in Bucuresti e o companie care distribuie produse Michelin.

Eu am cumparat de la ei Pilot Power 2CT, dot 0317 spatele si respectiv 0517 fata pe la 730 de lei setul. Iar spatele, ce te intereseaza pe tine bate pe la 330 de lei.

Personal, e al doilea an cu PP 2CT de la Michelin si sunt foarte multumit de evolutia motocicletei. E drept, am concesionat sa dau la schimb o uzura mai rapida comparativ cu alte modele... (ex Pilot Road 2) pentru o stabilitate si o manevrabilitate mai buna pentru orice stil de mers cu CB600F.

 

Ti-am dat in PM site-ul, in ideea in care nu stiu daca e ok sa public aici site-ul (reclama mascata and shit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, in urma recomandarilor voastre am luat Pilot power 2CT, am gasit la servici la 414 lei, astept sa imi ajunga si sa gasesc un loc unde sa o si montez :)) Deocamdata stau pana in 15 si luna viitoare o schimb si pe fata, am dot-ul 2011, i-ar cam fi vremea chiar daca arata ok.

@Vallach inca nu imi stiu tipul de condus, am in jur de 300-400 de km facuti sunt incepator, deocamdata imi plac drumurile libere, cu curbe si cat mai departe de oras, dar timpul imi permite doar o excursie deasta pe sapt.

 

In rest, nu-mi plac semnalizarile la ea as vrea sa le schimb, am ceva tip sageata cu led dar mijlocul e gol doar pe margini led si nu stiu cat se vad de bine, as vrea tot ceva pe led dar pline. Sunt frumoase si astea dar nu ma simt in siguranta cu ele, nu stiu de ce :)) Stiti ceva modele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata are cineva ratacit pe undeva un crash pad, al meu probabil sa slabit de la vibratii si a disparut.Contra cost bine inteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, in urma recomandarilor voastre am luat Pilot power 2CT, am gasit la servici la 414 lei, astept sa imi ajunga si sa gasesc un loc unde sa o si montez :)) Deocamdata stau pana in 15 si luna viitoare o schimb si pe fata, am dot-ul 2011, i-ar cam fi vremea chiar daca arata ok.

 

Iti recomand Pilot Power (simplu, nu 2CT) pt anvelopa fata. Face pereche buna cu 2CT-ul de pe spate ;)

Il gasesti pe la 300 RON la dealerii de anvelope moto, tu poate il iei si mai ieftin daca ai posibilitatea la serviciu.

» Post actualizat in 24 Jun 2017 08:57

@Vallach inca nu imi stiu tipul de condus, am in jur de 300-400 de km facuti sunt incepator, deocamdata imi plac drumurile libere, cu curbe si cat mai departe de oras, dar timpul imi permite doar o excursie deasta pe sapt.

 

Excursii de genul acesta prefer si eu, evit sa ma dau in oras pe cat posibil, iar in afara drumuri cat mai lungi.

 

Din pacate drumurile in tara asta sunt din ce in ce mai proaste si mai aglomerate.

 

Alba - Sebes era unul din tronsoanele de cosmar (vad ca esti din zona), sper ca e mai bine acum de cand au redeschis autostrada.

Turda - Tg. Mures e un alt segment minune, plangi cu vorbe la ghidon..

 

@hornetistii de prin zona nord-vest, pe unde va mai dati cu moto?

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...