Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin

Exact,thks,ziceam asa,orientativ.

 

Nu am zis ca Metzeler sunt cauciucuri proaste,eu am luat Hornet-ul echipat cu M1,sunt f bune,e adevarat se incalzesc f repede,aderenta buna dar mie mi s-a parut ca M1 s-a gatat rapid,si atunci de abia o frecam pe la 80-90 ca eram incepator.Cand am inceput sa-i dau mai tare facea brobonele de cauciuc.Am vrut sa-mi iau M3 dar pur si simplu bagam degetul prin ele de cat de moi erau.Banuiesc ca aveau super aderenta da nush cat m-ar fi tinut asa ca m-am sucit si mi-am luat Dunlop 211 care sunt destul de ok.

 

@ Sergiu_Q : Mie Pilot Power-ul pe R1 mi-au facut impresie extraordinara.Mentionez ca nu sunt f priceput pe curbe,deci nu scot untul nici din motor nici din cauciucuri,dar cauciucurile s-au comportat bine de tot : aderenta buna,rezistenta f buna,bune pe ploaie.Un prieten cu primul model de R1 a avut pe fata si a zis ca e ff bun.Acuma pt cei avansati,duse la limita nush cum se comporta,dar in mers normal,jos palaria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

glumesti, sau doar nu stii?

apa: nu, cea nedemineralizata produce depuneri de saruri, cea demineralizata nu face schimbul de caldura la fel de bine ca si gelul si apa fierbe la 100 de grade. Daca o sa mai fie nopti cu temperaturi negative (si o sa fie), exista riscul sa iti crape radiatorul sau chiar blocul motor

 

antigel : te costa 10 lei pe litru, la 2.2 litri cat intra in hornet, nu e mare lucru. face totul cum terbuie, nu corodeaza, ci chiar curata, face schimbul de caldura bine

 

ulei: asta probabil o stii de la "racire pe ulei" care inseamna un pic altceva (atunci cand exista un radiator mic, prin care trece uleiul din motor, si este racit). Nu e binevenit sa umpli sistemul de racire proiectat pentru apa cu ulei.

Pai de exemplu ce s-ar intampla daca bagi ulei? 1. nu ingheata, cel putin la 0 grade ca apa, nu fierbe la 100 grade, este mai scump ca antigelul de obicei(da asta e bila neagra).

Necunoscuta e cum face schimbul de caldura cu radiatorul. Dar la prima vedere mi se pare doar mai costisitor nu si ca ar avea efecte negative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de exemplu ce s-ar intampla daca bagi ulei? 1. nu ingheata, cel putin la 0 grade ca apa, nu fierbe la 100 grade, este mai scump ca antigelul de obicei(da asta e bila neagra).

Necunoscuta e cum face schimbul de caldura cu radiatorul. Dar la prima vedere mi se pare doar mai costisitor nu si ca ar avea efecte negative.

Sincer sa fiu, poate unii baga ulei, si de asta am fost quote'at de mai multe ori :laugh: nu stiu ce sa zic. Dar uleiul este ceva mai vascos, si eu vad urmatoarele probleme

1. Ar face un ciclu pompa -motor - radiator- pompa, mai incet, si inevitabil cu un schimb de caldura mai prost din cauza asta.

2. Nu stiu daca sistemul cu vasul de expansiune ar functiona la fel de corect

3. Cand ai scurge uleiul pe la surubul de drenaj, ai murdari motorul :laugh:

4. In caz ca ai vrea sa completezi nivelul la lichid ar trebui sa ai uleiu tot timpul la tine, pe cand atunci cand ai antigel, oricand poti sa completezi cu nitica apa.

 

Din avantajele enuntate de tine, pai la 0 grade nu ingheata nici antigelul, si nici nu fierbe la 100, si au si substante care sa impidice corodarea.

Unicul avantaj care ar putea sa existe la ulei , este lipsa depunerilor si a corodarii.

 

Poate daca bagi un 0W30 ar merge, nu stiu ce sa zic... incearca si povesteste-ne :laugh:

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin.

 

Exact,thks,ziceam asa,orientativ.

Nu era prea greu sa iti dai seama :laugh:

Oricum, un lucru e clar....tot timpul a fost acest compromis....cu cat cauciucurile sunt mai moi, cu atat au aderenta mai buna (in majoritatea conditiilor), insa tin mai putin.....cel mai bun compromis e multicompund (2CT, 3CT) sau continuous compund ca cei de la Continental.....tari la mijloc si moi pe margini.

Cine se da racing, se mai scapa pe circuite si are bani isi ia gume sport (mai scumpe, mai aderente dar tin mai putin), cine se da asa mai "cu treaba buna" isi ia sport touring (mai ieftine, aderenta mai scazuta si durata de viata lunga) :laugh: ...da cred ca lucrurile astea se stiu deja.

Mesaj completat

Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin.

 

Exact,thks,ziceam asa,orientativ.

Nu era prea greu sa iti dai seama :laugh:

Oricum, un lucru e clar....tot timpul a fost acest compromis....cu cat cauciucurile sunt mai moi, cu atat au aderenta mai buna (in majoritatea conditiilor), insa tin mai putin.....cel mai bun compromis e multicompund (2CT, 3CT) sau continuous compund ca cei de la Continental.....tari la mijloc si moi pe margini.

 

Ati auzit careva sa fie contraindicate bujiile cu iridium motoarelor mai vechi...an 2000 pe carburator...cum ar fi Hornetul meu? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu comparam uleiul cu antigelul, doar cu apa, pentru ca e clar ca intre antigel si ulei este mai eficient antigelul.

Dar ma gandeam ca nu este o idee chiar asa de deplasata doar ca sa zic asa cam nepractica.

Oricum eu nu sunt adeptul apei in instalatie de cand am motorul am pus numai antigel.

Daca as avea un motor mai obosit chiar as incerca sa vad cum sta temperatura, dar asa ma apuca groaza cand ma gandesc ca tre sa spal instalatia de ulei :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact,thks,ziceam asa,orientativ.

 

mda..orientativ....la tine ce inseamna orientativul asta?1000km=cat dupa tine?ca acum m-ai facut curios

 

@vladutz50:maestre,ce de teorie....practic ia si incearca,vezi daca se confirma ce spui tu,ca din carti oricine poate citi :laugh:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ola frati si surori (la surori intra si george :laugh: ) a inceput sezonu'!!! ahh, ieri era... damn am inghetat azi

 

Am reusit sa scot motorul din beci (sunt a dracu de grele si incomode horneturile astea pentru a urca scari cu ele :laugh: )

 

Eu nu l-am pregatit de iarna decat chestia clasica, curatat si uns bine lantul! Si dus bateria la incarcat la caldurica, doar nu am cumparat redresorul ala de nebun :D

 

Pentru benzina nu am gasit si nici nu am prea cautat stabilizator, dar l-am mai scuturat sa misc benzina, doar asa de fun si mit.

 

Uleiul l-am schimbat azi, facut revizia ca avea peste 6 luni si oricum venea revizia de 12k km, am scapat de o grija. Nu cred in porcaria asta cu schimbat uleiul inainte si dupa iarna, marketing idiot parerea mea, dar sunt prea fricos si am gasit motivul sa-l schimb.

 

De pornit, am ramas blocat... sfert de cheie, mai bine ca vara :laugh:

 

Acestea fiind spuse, ne vedem pe strazi si la intalnirile moto de joi si de pe unde se mai fac :D

 

Asfalt cald si uscat... cascati ochii!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut aseara ca la relanti farul lumineaza ceva mai slab si cand urc in ture mai tare.

Sa fie semn ca se duce releul? Nu mai stiu daca facea asa anul trecut. La voi face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ola frati si surori (la surori intra si george :D )

 

bravo broooooo :laugh: ..in sfarsit ai intrat in randurile oamenilor normali :laugh: .....sister George is counting on u :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut aseara ca la relanti farul lumineaza ceva mai slab si cand urc in ture mai tare.

Sa fie semn ca se duce releul? Nu mai stiu daca facea asa anul trecut. La voi face?

Pe frigul asta e in regula, Daca era releul dus, la peste 6-8k rpm, trebuia sa ti se arda becul.

Am bateria noua, si face la fel. Bine, banuiesc ca e vorba de fluctuatii mici, nu ca la dinam la bicicleta :laugh:

 

Daca ai relantiul jos (1000 rpm) ridica-l la cat scrie in carte 1300, pana se incalzeste afara, pe urma,(de exemplu prin mai) poti sa il dai inapoi la 1.000.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe frigul asta e in regula, Daca era releul dus, la peste 6-8k rpm, trebuia sa ti se arda becul.

Am bateria noua, si face la fel. Bine, banuiesc ca e vorba de fluctuatii mici, nu ca la dinam la bicicleta :laugh:

 

Daca ai relantiul jos (1000 rpm) ridica-l la cat scrie in carte 1300, pana se incalzeste afara, pe urma,(de exemplu prin mai) poti sa il dai inapoi la 1.000.

Il tin la 800 :laugh: sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta.

Si la masina e pe undeva pe la 1000.

Intradevar fluctuatiile sunt acceptabile dar mi se parea cam ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il tin la 800 sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta.

 

Hihi,te-a speriat rau scumpirea benzinei sa inteleg.Iti dai seama ca de aia iti palpaie farul.Da-l si tu macar la 1000 ca nu se cunoaste la consum,stai linistit.In mod normal ar trebui sa-l lasi ca in carte pe la 1200-1300,mi se pare.

La masina ar fi normal sub 1000,bine,acuma depinde mult de masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il tin la 800 :laugh: sunt constient ca e mult mai mic ca in carte, dar asta este compromisul meu consum\performanta.

Si la masina e pe undeva pe la 1000.

Intradevar fluctuatiile sunt acceptabile dar mi se parea cam ciudat.

Chiar aÂşa de mare e diferența de consum în funcție de turația la renlanți ? Eu îl țin la 1400-1500rpm. La maÂşină stă pe la 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e cine stie ce economie(tot stilul de mers face cea mai mare economie...sau nu :laugh:), dar de vreo 3 ani de cand e asa nu ma deranjeaza.

Singurul neajuns e ca nu poti merge cu motorul rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasu unde se pune antigel nivelulu ii sub minim,as putea sa mai completez cu apa distilata?sau trebuie sa pun neaparat antigel,precizez ca nu stiu ce antigel sa folosit inainte.Va multumesc

Mesaj completat

As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasul unde se pune antigel nivelul ii sub minim,as putea sa completez cu apa distilata?Pt ca nu stiu ce tip de antigel s-a folosit inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce concentratie are antigelul tau acu. Ca daca mai pui apa si mai da si un ger sa nu inghete.

Nu-ti dai seama ce culoare are antigelul care e acum in vas?

Vara n-ar fi nici o problema sa bagi apa, dar acu e cam tricky :laugh:

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasu unde se pune antigel nivelulu ii sub minim,as putea sa mai completez cu apa distilata?sau trebuie sa pun neaparat antigel,precizez ca nu stiu ce antigel sa folosit inainte.Va multumesc

Mesaj completat

As avea si eu o intrebare,am vazut ca in vasul unde se pune antigel nivelul ii sub minim,as putea sa completez cu apa distilata?Pt ca nu stiu ce tip de antigel s-a folosit inainte

Daca acolo e deja antigel (adica este colorat), si e vorba sa completezi cu 100-200ml de apa demineralizata, e in regula.

 

Daca totusi ai dubii si oricum nu a fost schimbat de mult antigelul, nu mi se pare o avere sa dai 20 de roni pe 2 litri de antigel nou-nout (ca tot e la reduceri acum ca s-a terminat iarna).

Eu am schimbat antigelul prima data in iunie anul trecut si l-am scos foarte murdar/tulbure de acolo, inainte de asta motorul des ajungea aproape de rosu la temperatura, iar dupa ce am schimbat lichidul, nu s-a mai apropiat niciodata de rosu cum o facuse inainte.

 

Anul acesta cand am schimbat antigelul (in marite, deci avea mai putin de un an, si vreo 7.000km), era curat, practic nu necesita schimbat. Asa ca schimbul e in regula sa il faci la 2 ani, dupa cum scrie si in manual. Cel mai simplu e sa cumperi antigel direct diluat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă îi schimbi antigelul scoate-i Âşi radiatorul să-l cureți. Se scoate foarte uÂşor Âşi dacă îl dai jos îl cureți în interior Âşi la exterior (celulele). Ca să-l cureți în interior bagi un furtun cu apă la un capăt (am folosit duÂşul) până iese apă limpede pe celelalte părți.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat antigelul prima data in iunie anul trecut si l-am scos foarte murdar/tulbure de acolo, inainte de asta motorul des ajungea aproape de rosu la temperatura, iar dupa ce am schimbat lichidul, nu s-a mai apropiat niciodata de rosu cum o facuse inainte.

 

cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu numai de o luna am motorul,nu stiu ce antigel ii in el,o sa ma duc sa scumpar antigel,orice antigel merge pus in hornet?din cate am inteles 50 % antigel 50% apa distilata.Va multumesc

Ia direct antigel diluat e 9-12 lei/litru, pe cand daca iei concentrat e 20-30 lei/litru, si 3-4 lei/litru apa demineralizata, si ajungi tot acolo. Dar e mai bine sa fie direct diluat, ca proportia e exact care trebuie si lichidul este deja omogenizat.

antigelutilre pe baza de mono-etil-glicol, sau variatii lexicale ale acestor termeni (:laugh: ) sunt ok.

 

cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor :laugh:

Asa ar trebui, dar anul asta l-am scos foarte limpede (aproape la fel cum l-am bagat), si am zis ca nu am de ce sa imi fac griji, mai ales ca nivelul nu scade, iar uleiul nu continea apa. Cred ca ala vechi nu era schimbat de ceva ani buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi aduc aminte nu gaseati crash pad-uri pt hornet ... cautam niste consumabile pt un hornet zilele astea si am dat peste CPHO-001-Z.jpg care sunt 70 de euro si peste 7363.jpg care sunt 80 de euro. Am vazut si aripa spate, bugspoiler, laterale care imbraca radiatorul, etc ... cine e interesat astept PM.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica daca il scoti tulbure si murdat ai probleme cu garnitura de chiulasa . asa mi-a zis un nene . si al meu era cam tulbure..dar nu am observat sa am vreo problema la motor :laugh:

Sa vezi al meu ce tulburel e, dar e concentratia corecta si inca nu m-am urnit sa-l schimb.

Daca ai avea garnitura bulita si ar intra ulei in el ai vedea urme pe peretii vasului, ar scadea nivelul uleiului sau ai vedea urme de spuma pe joja.

E tulbure ca n-a fost schimbat niciodata cred, uleiul arata doar ars inainte de schimbare si adaug destul de rar antigel, deci cred ca e un mit mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...