alexgavriliu Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 arcul de triumf, ora 19.00 ne vedem acolo Cool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) cred ca ajung si eu L.E. ma primiti ? Editat Septembrie 9, 2009 de Grigu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 poate ajung si eu sa vad daca termin treaba pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 cred ca ajung si euL.E. ma primiti ? Daca vii cu ceva bun da! Da Alex, Arcul de Triumf, n-ai cum sa ratezi, sunt zeci de motoare Ne vedem acolo de la ora 19! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Daca vii cu ceva bun da! Da Alex, Arcul de Triumf, n-ai cum sa ratezi, sunt zeci de motoare Ne vedem acolo de la ora 19! altceva mai bun decat mine n-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgavriliu Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Daca vii cu ceva bun da! Da Alex, Arcul de Triumf, n-ai cum sa ratezi, sunt zeci de motoare Ne vedem acolo de la ora 19! S-a facut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thea Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Ok,deci sa merg pe Michelin Pilot Power ar fi cea mai buna alegere..... Eu am Dunlopuri Qualifier RR, fata/spate noi, si sunt f f multumita de ele, atat timp ca le incalzesc. Sunt considerate a fi la acelasi nivel cu Pilot Powerurile 2CT, sunt compozite (tehnologia multi-tread a astora de la dunlop), cu margini moi. Atentie mare cu ele, sunt cauciucuri de exceptie pentru ce sunt facute, sunt niste cauciucuri de strada "supersport" ( include si ocazionala tura pe circuit sau dat in curbe mai tare) dar doar daca sunt incalzite (se incalzesc repede, de altfel) . Cand sunt ok, se lipesc de asfalt ca guma de mestecat, si motocicleta ia curbele singura, se aseaza perfect si totul merge lin. Cand sunt reci nu e recomandat evident sa faci ghidusii. Iarasi e de zis ca singurul punct cu adevarat in minus e comportamentul pe ploaie. Eu personal nu am avut probleme cu ale mele nici pe ud, e drept ca nu am mers tare cu ele in situatia aia, insa la testele oficiale au iesit cele mai slabe din gama la ploaie. In rest, parerea mea pur personala e ca merita, mie una mi-au fost perfecte:) Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Am sa vin si eu la intrunirea fulger de la Arcul de Triumf, ne vedem la 19 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Inca nu sunt foarte decis....oscilez intre Michelin Pilot Power si Road. Pilot Road cred ca sunt mai ok pe ploaie, iar generatia Road 2 are dubla compozitie. In plus un vanzator de anvelope mi-a recomandat ferm Pirelli Diablo Corsa.......cica-s the best. Mai astept pareri de la voi. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thea Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Inca nu sunt foarte decis....oscilez intre Michelin Pilot Power si Road. Pilot Road cred ca sunt mai ok pe ploaie, iar generatia Road 2 are dubla compozitie. In plus un vanzator de anvelope mi-a recomandat ferm Pirelli Diablo Corsa.......cica-s the best. Mai astept pareri de la voi. Merci. Depinde f mult ce ai de gand sa faci cu ele, gandeste-te daca te vei da mai mult in oras, daca vrei sa te dai mai tare sau pe circuit, din cand in cand sau des, trebuie sa iei si asta in considerare. Pt ca normal ca daca vrei doar ceva de oras nu are rost sa iti iei Qualifier RR, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 thea, cat te tin gumele alea? pilot power la 8000 sunt atele afara dar nu circul afara din localitate sub 140! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Depinde f mult ce ai de gand sa faci cu ele, gandeste-te daca te vei da mai mult in oras, daca vrei sa te dai mai tare sau pe circuit, din cand in cand sau des, trebuie sa iei si asta in considerare. Pt ca normal ca daca vrei doar ceva de oras nu are rost sa iti iei Qualifier RR, etc Pai momentan....oras, iesit la munte.....mobra e doar pentru FUN, n-o folosesc pentru munca,etc. Concluzionand.....plimbare, trebuie sa am o stabilitate buna pe curbe, nu vreau sa necesite incalzire prea lunga (ca perioada de timp), vreau sa fie ok pe ploaie (am bulan sa prind ploaie mereu). Cel mai important cred eu (cu mintea mea de incepator) ar trebui sa stea bine pe curbe. In plus, ca mi-am adus aminte, nu au ce cauta circuitele nici in visele mele cele mai erotice. Asa ca....dati-mi un raspuns care sa-mi fie de ajutor. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Salutare ! daca tot se vorbeste de anvelope am gasit un tabel pe net, sper sa fie util. Apropo voi ce presiune aveti in pneuri pentru un comportament decent in oras, roata fata/roata spate ???? ( sunt incepator ) http://i737.photobucket.com/albums/xx15/al...dru25/tabel.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thea Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 thea, cat te tin gumele alea? pilot power la 8000 sunt atele afara dar nu circul afara din localitate sub 140! Nu stiu inca cat tin ca le am de mai putin de 2000 km, dar date pe circuit vreo 4 zile si forjate si pe autostrada acum luni dimineata la 230, s-au tinut bine:)) pe margini in portiunea moale se vad franjurii aia caracteristici ca atunci cand il dai ca lumea, m-am si speriat prima data cand am vazut:)) In rest, vad ca se tin excelent, in oras mai fac insa mici drifturi fara voie ca nu apuc sa le incalzesc si am mania franelor violente:) Mesaj completat Pai momentan....oras, iesit la munte.....mobra e doar pentru FUN, n-o folosesc pentru munca,etc. Concluzionand.....plimbare, trebuie sa am o stabilitate buna pe curbe, nu vreau sa necesite incalzire prea lunga (ca perioada de timp), vreau sa fie ok pe ploaie (am bulan sa prind ploaie mereu). Cel mai important cred eu (cu mintea mea de incepator) ar trebui sa stea bine pe curbe. In plus, ca mi-am adus aminte, nu au ce cauta circuitele nici in visele mele cele mai erotice. Asa ca....dati-mi un raspuns care sa-mi fie de ajutor. Multumesc ! Nu-ti lua Qualifier RR atunci:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Merci.....m-ai mai linistit.... Daca nu mai sunt opinii in urmatoarele zile o sa comand saptamana viitoare Michelin Pilot Power 2CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdancbr Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Am un bord de hornet 2006 de vanzare , care esti interesat astept pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Taica...asta cu anvelopele este tema complicata de discutie! eu de exemplu nu merg cu Pilot power! am avut si normale si 2CT! nu sunt pt. ce le folosesc eu! Am avut si la GSXR! Tin sa precizez ca la mine mersul touring inseamna peste 130-140 la ora...in forja! pt. mine...anvelopele inseamna street racing, deci de la michelin...sa fie power one! acum am pe mobra: fata qualifier RR si pe spate D208RR! Am mai avut de la Dunlop si D208GP, adica precursorul lui qualifier RR! deci...anvelope moi...ce se duc in 6000 de km! In rest...explicatiile ti le poate da Thea! Am vazut ca stie cu ce se mananca o anvelopa! Iar de mers...George stie cum merg si a vazut ce pot anvelopele astea! Pe ploaie...NU LE RECOMAND! Cred ca pt. tine ar fii ok ceva gen pilot road 2CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Taica...asta cu anvelopele este tema complicata de discutie! Bine ai zis, anvelopele se mananca in functie de stilul in care fiecare merge si simte mobra. Eu unul, ma simt foarte bine pe Pilot Power simplu, nu ca 2Ct nu ar fi mai bun, dar se termina mult mai repede fiind mai moale. In curand trebuie sa schimb si eu gumele si tot pe PP simplu o sa merg pe spate, iar pe fata un M3 de la Metzeler, avand janta pe 16, fata. PP simplu este destul de stabil si pe ploaie, nu m-am putut abtine sa nu il fortez pe vreme rea de multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spankyro Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 (editat) Salutare ! daca tot se vorbeste de anvelope am gasit un tabel pe net, sper sa fie util. Apropo voi ce presiune aveti in pneuri pentru un comportament decent in oras, roata fata/roata spate ???? ( sunt incepator ) http://i737.photobucket.com/albums/xx15/al...dru25/tabel.jpg hm conform acestui tabel metzeler sportec m3 care le am eu fata spate sunt chiar o alegere f buna la coloana 3 poz 3 eu sunt fff multumt de ele Mesaj completat ajutor!!! cine stie pe cineva care se ocupa cu tobe de moto vreau o toba sport sau macar sa imi faca cineva teava si finala o iau eu ce parere aveti de asta am gasit-o sh la 200 euro e speciala de hornet si cu tot cu teava Editat Septembrie 10, 2009 de spankyro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 (editat) Taica...asta cu anvelopele este tema complicata de discutie! eu de exemplu nu merg cu Pilot power! am avut si normale si 2CT! nu sunt pt. ce le folosesc eu! Am avut si la GSXR! Tin sa precizez ca la mine mersul touring inseamna peste 130-140 la ora...in forja! pt. mine...anvelopele inseamna street racing, deci de la michelin...sa fie power one! acum am pe mobra: fata qualifier RR si pe spate D208RR! Am mai avut de la Dunlop si D208GP, adica precursorul lui qualifier RR! deci...anvelope moi...ce se duc in 6000 de km! In rest...explicatiile ti le poate da Thea! Am vazut ca stie cu ce se mananca o anvelopa! Iar de mers...George stie cum merg si a vazut ce pot anvelopele astea! Pe ploaie...NU LE RECOMAND! Cred ca pt. tine ar fii ok ceva gen pilot road 2CT am stat pe margine pana acuma dar tot dau si eu o parere.eu inca nu am avut gume noi,doar SH-uri cumparate in stare buna de tot.si pe toate,indiferent de compozitia lor,inclusiv pilot road, le-am prajit una doua.si sunt convins ca le voi praji la fel si pe cele noi.tine 90% de stilul fiecaruia.eu personal nu voi pune dunlop,desi am vazut ce se poate cu ele.am vazut ce face stephon cu ele,ce face thea,m-am dat cu ele....ce sa zic?sunt pt altii nu pt mine.alegera e cea mai grea...in functie de stilul,necesitatile si pofta fiecaruia. sanatate Mesaj completat Merci.....m-ai mai linistit.... Daca nu mai sunt opinii in urmatoarele zile o sa comand saptamana viitoare Michelin Pilot Power 2CT din cate ai zis tu pe aici,zic si eu ce zice stephon.ca ai nevoie de pilot road 2CT.dar alegerea iti apartine ps:am tras de diablo noi,de dunlop noi,de pilot sport noi,pilot power noi...ale altor prieteni.si pot sa spun cu mana pe suflet ca am eu personal sunt fan michelin.grip bun,chiar si pe ploaie,tin decent din cate vad la cei care le-au cumparat,nu au tendinte de ridicare pe curba sau alte caracteristici care pe mine ma incurca. si arata frumos Editat Septembrie 10, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Salutare ! daca tot se vorbeste de anvelope am gasit un tabel pe net, sper sa fie util. Apropo voi ce presiune aveti in pneuri pentru un comportament decent in oras, roata fata/roata spate ???? ( sunt incepator ) http://i737.photobucket.com/albums/xx15/al...dru25/tabel.jpg Folositor tabelul!!! Eu merg cu 2,5 spate si 2,3 fata....in carte zice 2,9 spate si 2,5 fata dar cum merg mai mult touring si cu pasager...... Am un bord de hornet 2006 de vanzare , care esti interesat astept pm Oare s-o potrivi pe modelul 2001 ???? Si daca da, cam cu cat il dai???? hm conform acestui tabel metzeler sportec m3 care le am eu fata spate sunt chiar o alegere f buna la coloana 3 poz 3eu sunt fff multumt de ele Mesaj completat ajutor!!! cine stie pe cineva care se ocupa cu tobe de moto vreau o toba sport sau macar sa imi faca cineva teava si finala o iau eu ce parere aveti de asta am gasit-o sh la 200 euro e speciala de hornet si cu tot cu teava . Vezi ca e un user Thunderbyte care cu asta se ocupa . Numarul lui este 0762683122. Spor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_IS90CID Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 ce parere aveti de battlax 21 http://www.battlax.co.uk/battlax-bt-021/ din cate am inteles pe mijloc csunt mai dure, pe margini ceva mai moi astfel incat pt un om care merge normal..adica mult oras si din cand in cand exterior pe curbe ajunge sa roada cauciucul uniform si mai greu datorita acestui tip de constructie...tin sa mentionez ca mi-am luat hornet in primavara..iar dupa 6000 s-a dus cauciucul pe mijloc....iar acum cineva mi-a recomandat asa ceva pt mers 70% din sezon/km facuti oras si restul exterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Cum stau Michelin Pilot Road 2 pe curbe? Cat de greu se incalzesc astfel incat sa ajunga la temperatura optima pentru a lua o curba in conditii optime (mai sunt si incepator....ma rog am ceva ani de scutere si maxi scutere). Ca pe ploaie cred ca sunt super ok la ce desen au......imprastie apa foarte bine. Oscilez foarte tare intre Road si Power. Din tabel reiese ca Road sunt cam de cacao pe curbe. Stiu ca nu poti impaca si varza si capra, dar nici nu vreau sa ajung sa dau 250 euro si sa ma adun de pe sosea. Multumesc. PS. Pilot Sport (care vad ca este intre Road si Power) cum se prezinta pe ploaie. Pe uscat stiu ca sunt ok (testat pe CBR-ul lui frate-miu si pe curbe si la drum.....intra frumos la viteza in curbe, iar la demaraj nu am simtit ca pierd adrenta.....chiar si la o testare 0-200 KM/h) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Cum stau Michelin Pilot Road 2 pe curbe? Cat de greu se incalzesc astfel incat sa ajunga la temperatura optima pentru a lua o curba in conditii optime (mai sunt si incepator....ma rog am ceva ani de scutere si maxi scutere). Ca pe ploaie cred ca sunt super ok la ce desen au......imprastie apa foarte bine. Oscilez foarte tare intre Road si Power. Din tabel reiese ca Road sunt cam de cacao pe curbe. Stiu ca nu poti impaca si varza si capra, dar nici nu vreau sa ajung sa dau 250 euro si sa ma adun de pe sosea. Multumesc. PS. Pilot Sport (care vad ca este intre Road si Power) cum se prezinta pe ploaie. Pe uscat stiu ca sunt ok (testat pe CBR-ul lui frate-miu si pe curbe si la drum.....intra frumos la viteza in curbe, iar la demaraj nu am simtit ca pierd adrenta.....chiar si la o testare 0-200 KM/h) pilot road 2ct se zice ca ar fi o super guma touring,si ca au reusit sa o faca sa stea si pe curba calumea.eu am avut road simplu,si era un gunoi de guma cand vroiam sa inclin mai brutal.plus ca nu se incalzea pe margini oricat o dadeam.pilot sport-ul e,parerea mea si nu numai, una din cele mai bune,daca nu cea mai buna,guma sport pe ploaie.are super aderenta.am avut 2 seturi si m-am dat muuuult pe ploaie si nu am avut nici cea mai mica problema.si nu m-am dat incet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 eu am o combinatie mai ciudata: pilot power spate si 2ct fata cum spuneam pe torentiala, in curbe , cu viteza , parca eram un tramvai pe sine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.