NVS Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 As veni si eu. Primesti si un cadou Mesaj completat ai sofer! primesc vin fiert... risc permis! Sa iti dau si eu un vin fiert? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 salut, maine dimineata ma duc sa vad un hornet de 600.Imi puteti spune va rog la ce sa fiu atent?adica chesti specifice horneturilor.ca fiecare motor ma gandesc ca trebuie sa aiba si"hibe "specifice.Eu pana acum am avut o virago,deci cu totu si cu totu alta treaba. p.s.stie cineva cat costa un cauciuc de spate si o baterie? Esential e sa nu fie cazuta tare (daca a scapat-o usor pe-o parte nu-i bai )asa ca uita-te la teava cadrului care tine furca.In spatele farului pe acea teava sunt doua opritoare in care se loveste furca cand sucesti ghidonul maxim si in stanga si in dreapta .Alea in caz de accident nu se pot indrepta bine ,deci baga un ochi sa nu fie strambe sau reindreptate. In rest uita-te ca la orice mobra ,uzuri mari ,scurgeri de lichide,cum porneste, etc.Bafta la achizitie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 ===================================================== ===================================================== Amatorii hornetisti pentru un drum mai lung, anul asta inspre, est (in afara fireste) sa dea un PM. Organizrea incepe de pe'acum! ===================================================== ===================================================== Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Ce inseamna est....Rusia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 ========================================================================================================== Amatorii hornetisti pentru un drum mai lung, anul asta inspre, est (in afara fireste) sa dea un PM. Organizrea incepe de pe'acum! ===================================================== ===================================================== poti da mai multe detalii pe forum, sau e doar pe PM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Ce inseamna est....Rusia? Rusia e in nord-est. Cred ca se referea la Turcia, Azerbaijan, Turkmenistan, China. China e de vazut, dar bani sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Rusia e in nord-est. Cred ca se referea la Turcia, Azerbaijan, Turkmenistan, China. China e de vazut, dar bani sa fie Esti sigur ca la est nu e Moldova....implicit Rusia?.....Turcia e in cel mai fericit caz la SSE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 poti da mai multe detalii pe forum, sau e doar pe PM? Somn acum! Mesaj completat Esti sigur ca la est nu e Moldova....implicit Rusia?.....Turcia e in cel mai fericit caz la SSE Eu asa am calculat la ora asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 poti da mai multe detalii pe forum, sau e doar pe PM? pai daca nu deranjaza pot da detalii aici, insa e totusi topic pt bondar Mesaj completat Ce inseamna est....Rusia? Iran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Hai sa mergem la Cernobil. Am mai avut ideea asta si anul trecut dar nu s-au anuntat prea multi doritori. Cica sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Hai sa mergem la Cernobil. Am mai avut ideea asta si anul trecut dar nu s-au anuntat prea multi doritori.Cica sunt lool, acolo nu merg se iradiaza bondaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Au facut o excursie acum ceva ani niste prieteni, o gasiti pe forum. Ma refer la Cernobil. Nu as merge nici pe bani. Daca exista sansa cea mai mica sa imi afecteze sanatatea sau datele pe care le dau copilului prefer sa nu. Parintii nostri au fost disperati ca o sa iesim cu 3 manute si noi sa mergem in cautarea a ce? E dezolant si parasit. Nu as vizita nici fostele lagarele de concentrare, nici inchisorile. F interesant, dar nu si pt mine. Prefer in vacanta sa vad lucruri frumoase, ce imi aduc o stare de bine. Cum e Muntenegru, chiar daca e incarcat de istorie si el. Oi fi eu superficiala, deh. PS Foarte frumos aseara, scuze ca m-am pierdut si pe la alte mese Prea multa lume cunoscuta cu care nu am mai povestit de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) tare asi vi vrut sa pot sa ajung si eu aseara dar am fost constrans sa ma alcoolizez pe la niste ioni si ioane sper insa ca data viitoare sa pot sa ajung si eu sa mai vb cu lumea pe acolo P.S. anu' asta nu am postat ca am fost prea ocupat cu paharul asa ca mai bine mai tarziu decat deloc : LA MULTI ANI ! TUTUROR ! si de anu' nou si de nume Editat Ianuarie 8, 2010 de arycy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 K tot vreau sa schimb cauciucu pe spate am si o intrebare: are cineva la hornet cauciuc de 190 pe spate ? se comporta mai bine sau sa ramin tot la 180, cum e mai bine?, eu nu il consum nici pasta pe margini dar pe ala de 190 . Ce sfat imi dati? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Au facut o excursie acum ceva ani niste prieteni, o gasiti pe forum. Ma refer la Cernobil. Nu as merge nici pe bani. Daca exista sansa cea mai mica sa imi afecteze sanatatea sau datele pe care le dau copilului prefer sa nu. Parintii nostri au fost disperati ca o sa iesim cu 3 manute si noi sa mergem in cautarea a ce? E dezolant si parasit. Nu as vizita nici fostele lagarele de concentrare, nici inchisorile. F interesant, dar nu si pt mine. Prefer in vacanta sa vad lucruri frumoase, ce imi aduc o stare de bine. Cum e Muntenegru, chiar daca e incarcat de istorie si el. Oi fi eu superficiala, deh. PS Foarte frumos aseara, scuze ca m-am pierdut si pe la alte mese Prea multa lume cunoscuta cu care nu am mai povestit de mult. Venim la botez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 salut, de astazi sunt si eu hornetist:D Mobra pare ok,mai putin catava chesti: 1.cand m-am dus sa o vad omu mi-a zis ca bateria e moarta,am pornito la cabluri,a pornit fara probleme.........insa chiar si dupa ce am lasat motoru sa mearga 15-20 de min,cum aprindeam farul murea motorul.ma gandecs ca nu e bateria ,ci ca ar putea fi releul de incarcarea(am auzit ca e cam 120-130e,corect?).Cum as putea verifica?iau un aparat de masura si acesta ce date tre sa imi arate? 2.Ce tre sa fac ca sa o trec pe rezerva?(unde este robinetul?) 3.semeringurile de la furca curg f putin si as vrea sa le schimb.cat costa semeringurile ? 4.mobra are pe spate cauciuc slick si alta toba,nu cea originala.............ea fiind deja inamtriculata,eu acum ii fac doar identificarea.O sa imi faca probleme din cauza cauciucului si a tobei? p.s.stiu ca pt multi dintre voi intrebarile ar putea sa para comice,dar na, orice chestie are un inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 (editat) salut,de astazi sunt si eu hornetist:D Mobra pare ok,mai putin catava chesti: 1.cand m-am dus sa o vad omu mi-a zis ca bateria e moarta,am pornito la cabluri,a pornit fara probleme.........insa chiar si dupa ce am lasat motoru sa mearga 15-20 de min,cum aprindeam farul murea motorul.ma gandecs ca nu e bateria ,ci ca ar putea fi releul de incarcarea(am auzit ca e cam 120-130e,corect?).Cum as putea verifica?iau un aparat de masura si acesta ce date tre sa imi arate? 2.Ce tre sa fac ca sa o trec pe rezerva?(unde este robinetul?) 3.semeringurile de la furca curg f putin si as vrea sa le schimb.cat costa semeringurile ? 4.mobra are pe spate cauciuc slick si alta toba,nu cea originala.............ea fiind deja inamtriculata,eu acum ii fac doar identificarea.O sa imi faca probleme din cauza cauciucului si a tobei? p.s.stiu ca pt multi dintre voi intrebarile ar putea sa para comice,dar na, orice chestie are un inceput. Sa o porti sanatos, arata bine viespea. robinetu e pe stinga si pe res trebuie sa fie orientat spre furca din fata k virfu , k la jumatate e off si in partea opusa on adica spre sea, trebuie sa aiba un atipild acolo k toate astea lipit pe robinet , de toba trebuie sa faci rost de una originala k nu te lasa astia k aia, doar sa fie baieti buni sau sai cunosti, cat in privinta la cauciuc ar trebui sa nu zica nimik dar cred k o sati zica k nu esti pe pista si trebuie sal schimbi. Mai bine incerci sa iti faci o cunostinta ceva relati. Numai bine Editat Ianuarie 8, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea Cu bateria e simplu : iei un voltmetru si il pui pe bornele bateriei inainte sa pornesti motorul. Valoarea normala ar trebui sa fie 11,5-12,5 volti .Asta daca bateria nu e defecta.Apoi pornesti motorul si aparatul trebuie sa-ti arate intre13,5 si 14,5 volti. Aprinzi faza lunga si aparatul trebuie sa-ti dea aceleasi valori.Asa ar fi normal.In situatia de fata pare ca bateria e descarcata doar si trebuie incarcata la un redresor sau sa faci o tura de cateva zeci de km(mai indicat cu redresor). Teoretic nu ar trebui sa ai probleme la rar pt ca la identificare face poze la serii,dar spagari cum sunt.... Toti am avut intrebari la inceput ...si mai avem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Sa o stapanaesti sanatos si sa nu ai parte de evemnimente neplacute ! Imi permit sa adaug fata de ce au spus colegii hornetisti, ca la identificare nu iti fac probleme cei de la RAR, cu privire la toba si cauciuc. Eu am fost la RAR Grivitei si toata operatiunea a decurs fulger. Iti recomand sa te programezi tot acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 îti recomand sa-ti pui guma de strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 multumesc pt raspunsuri îti recomand sa-ti pui guma de strada sigur schimb cauciucul.Dar deocamdata nu stau grozav cu banii,si as vrea sa il schimb cand o sa incep sa merg cu ea,iar inmatricularea vreau sa o fac intr-o luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 te-nteleg ca te manânca s-o vezi cât mai repede "legala" dar, la vremea de fecale ce-i afara ... plus ca te va mânca-n cĂźr si vei iesi cu ea pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 te-nteleg ca te manânca s-o vezi cât mai repede "legala" dar,la vremea de fecale ce-i afara ... plus ca te va mânca-n cĂźr si vei iesi cu ea pe strada Oooo sigur il v-a manca acolo...eu mi-am luat transalpul in februarie i-am pus un nr de la un scuter si mergeam pe strada din fata garajului de cum s-a topit pe portiuni zapada ...eram disperat sa merg cu ea ..de frica sa nu o scap pe zapada ma dadeam jos de pe ea si o intorceam apoi ma urcam iara Merita sa-ti schimbi guma ca daca o scapi ...te costa si e pacat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 K tot vreau sa schimb cauciucu pe spate am si o intrebare: are cineva la hornet cauciuc de 190 pe spate ? se comporta mai bine sau sa ramin tot la 180, cum e mai bine?, eu nu il consum nici pasta pe margini dar pe ala de 190 . Ce sfat imi dati? Mersi NU PUNE DE 190!!!!!am us eu anu trecut sa vad cum e,si nuuuuuuuu mai pun altu` in veci.e praf,modifica toata distractia:P Mesaj completat salut,de astazi sunt si eu hornetist:D Mobra pare ok,mai putin catava chesti: 1.cand m-am dus sa o vad omu mi-a zis ca bateria e moarta,am pornito la cabluri,a pornit fara probleme.........insa chiar si dupa ce am lasat motoru sa mearga 15-20 de min,cum aprindeam farul murea motorul.ma gandecs ca nu e bateria ,ci ca ar putea fi releul de incarcarea(am auzit ca e cam 120-130e,corect?).Cum as putea verifica?iau un aparat de masura si acesta ce date tre sa imi arate? 2.Ce tre sa fac ca sa o trec pe rezerva?(unde este robinetul?) 3.semeringurile de la furca curg f putin si as vrea sa le schimb.cat costa semeringurile ? 4.mobra are pe spate cauciuc slick si alta toba,nu cea originala.............ea fiind deja inamtriculata,eu acum ii fac doar identificarea.O sa imi faca probleme din cauza cauciucului si a tobei? p.s.stiu ca pt multi dintre voi intrebarile ar putea sa para comice,dar na, orice chestie are un inceput. eheeee....sa o "porti" sanatos si sa ai bafta maxima la ea:D....probleme cu toba eu cred ca nu vei avea,ai silencer..dar poate se vor uita urat la guma spate:P,si cu asta vor ramane,cu uitatul:)).....la releu nush ce valori tre sa indice,dar pretul e pe acolo(100+ euro).....MUUUUUULTI kilometrii fara incidente Mesaj completat Sa o porti sanatos, arata bine viespea. robinetu e pe stinga si pe res trebuie sa fie orientat spre furca din fata k virfu , k la jumatate e off si in partea opusa on adica spre sea, trebuie sa aiba un atipild acolo k toate astea lipit pe robinet , de toba trebuie sa faci rost de una originala k nu te lasa astia k aia, doar sa fie baieti buni sau sai cunosti, cat in privinta la cauciuc ar trebui sa nu zica nimik dar cred k o sati zica k nu esti pe pista si trebuie sal schimbi. Mai bine incerci sa iti faci o cunostinta ceva relati. Numai bine nu o sa aiba bube cu toba,deja e inmarticulata si are si silencer.plu ca nu masoara aia de la RAR cu decibelmetru,din cate stiu eu...cel putin la baia mare nu masoara nimeni nimic:P......dar legat de guma,chiar se poate lega de ea ca nu e street legal sub nici o forma slickul..guma omologata de strada tre sa aiba cresturi,din cunostintele mele...chiar acum in toamna s-a legat militia de un amic de-al meu cu slickuri.nu i-a dat amenda sau ceva,dar s-au cam uitat lung.de toba nu au zis nimic,desi are o hoanca de MIVV xCONE care face ca toti dracii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Cum a zis cineva mai sus....mergi in Grivita (faci programare telefonica 021 9672 ca pe site nu se poate decat in Voluntari). La Voluntari e un ..... care are mereu ceva de comentat, iar in Grivita merge totul snur.....30 min cu totul (acte eliberate). Nu se uita la guma sau cauciuc ..... "n-are timp" Bafta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.