iulian 2003 Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Acum e Andrei......am facut si eu o roata la el. M-a costat 200 ron. Am inteles multam pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 salut daca este cineva interesat, am de vanzare: - ghidon original hornet, - 150 lei - bascula + janta spate - 200 lei + 350 lei - 2xetrieri fata - 300 lei - 1xetrier spate(cu tot cu pompa) - 200 lei - toba originala+aparatoare - 150 lei 0753 285 383 - jhon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jelzah Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 @ rahanu: bord nu ai de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) Azi am scos hornetzica din garaj la aer liber,am spalat-o si am curatit lantul.Cum nu am avut la indemana o pensula...am folosit o periuta de dinti pentru lant ) A durat ceva mai mult timp insa pana la urma cred ca a iesit bine,e prima data cand nu tratez lantul superficial... Atasez aici cateva poze: Rezultat final: Urmatorul upgrade vor fi cauciucurile,sper sa reusesc sa le schimb saptamana asta sau cel tarziu saptamana viitoare,depinde cand iau salariul. Deja nu mai folosesc mobra deloc de ceva timp ,deoarece cauciucurile sunt la limita,atat ca si uzura insa si ca vechime, deci nu vreau sa ma risc, mai ales ca in caz ca ma opreste cineva,sanctiunea se ridica la cateva sute de euro Editat Mai 9, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 sambata raliu Transfagarasan, nu cu albinuta ci cu conserva enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Azi am scos hornetzica din garaj la aer liber,am spalat-o si am curatit lantul.Cum nu am avut la indemana o pensula...am folosit o periuta de dinti pentru lant ) A durat ceva mai mult timp insa pana la urma cred ca a iesit bine,e prima data cand nu tratez lantul superficial... Atasez aici cateva poze: Rezultat final: Urmatorul upgrade vor fi cauciucurile,sper sa reusesc sa le schimb saptamana asta sau cel tarziu saptamana viitoare,depinde cand iau salariul. Deja nu mai folosesc mobra deloc de ceva timp ,deoarece cauciucurile sunt la limita,atat ca si uzura insa si ca vechime, deci nu vreau sa ma risc, mai ales ca in caz ca ma opreste cineva,sanctiunea se ridica la cateva sute de euro e curat dar zalele sunt intepenite...probabil l-ai curat si uns cand ti-ai adus aminte! lantul se unge la aprox 300km si se curata cam la 6-700km. spala-l fara frica cu benzina si pe urma da-i cu jet de apa astfel benzina nu o sa atace semeringurile si pe urma foloseste un degresant ca sa ramana perfect curat; daca ai compresor sufla-l ca sa dai apa de pe el si dupa ce e uscat da-i cu motul chain lube factory line. lasa sparayul sa se usuce vreo ora inainte sa mergi cu moto! sa ne spui atunci daca merge moto mai lin si la accelerari si la frana de motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 @ rahanu: bord nu ai de vanzare? nop... bord nu am! are cineva o toba stock pentru hornet modelul 2007? vreau sa o modific sa o pun pe a mea. stie cineva vreun modelator de tobe bun? vreau sa tai toba mea, sa-i scot sitele, sa-i pun vata de sticla si plasa metalica deasupra, dupa care sudata...dar cum trebuie, neavand aparatoare deasupra, sa se vada frumos! merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Da care e faza cu vata de sticla in toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Urmatorul upgrade vor fi cauciucurile,sper sa reusesc sa le schimb saptamana asta sau cel tarziu saptamana viitoare,depinde cand iau salariul.Deja nu mai folosesc mobra deloc de ceva timp ,deoarece cauciucurile sunt la limita,atat ca si uzura insa si ca vechime, deci nu vreau sa ma risc, mai ales ca in caz ca ma opreste cineva,sanctiunea se ridica la cateva sute de euro se dau amenzi pentru anvelope uzate si eu nu stiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Slutare vreeeaaauuu HORNETTT ,dau Transalpul la schimb,pt doritorii de enduro touring nu ezitati . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) e curat dar zalele sunt intepenite...probabil l-ai curat si uns cand ti-ai adus aminte! lantul se unge la aprox 300km si se curata cam la 6-700km. spala-l fara frica cu benzina si pe urma da-i cu jet de apa astfel benzina nu o sa atace semeringurile si pe urma foloseste un degresant ca sa ramana perfect curat; daca ai compresor sufla-l ca sa dai apa de pe el si dupa ce e uscat da-i cu motul chain lube factory line. lasa sparayul sa se usuce vreo ora inainte sa mergi cu moto! sa ne spui atunci daca merge moto mai lin si la accelerari si la frana de motor! Multumesc pentru sfaturi,ai dreptate in mare parte,obisnuiam sa-l ung in jur de 500 km,si curatat pe la 700-800 km.Acum o sa fiu mai atent cu el,cred ca trebuie si un pic strans,insa cunostintele mele de mecanica sunt egale cu 0,mai ales ca sunt si incepator...oricum cred ca de asta o sa se ocupe cei de la service atunci cand schimb cauciucurile.Pentru curatirea lantului am folosit un spray degresant,cineva mi-a recomandat petrol alb deoarece este mult mai rafinat ca benzina si nu afecteaza semeringurile. P.S Cele doua poze din postul meu erau dupa ce l-am degresat,ultima este insa la sfarsit, dupa ce am folosit spray-ul lubrifiant se dau amenzi pentru anvelope uzate si eu nu stiu? Nu stiu cum e in Romania,insa in Italia se dau amenzi pentru anvelope uzate,sanctiunea este in jur de 200-300 de euro + 5 puncte permis din cate am inteles.Deci echivalentul unui schimb de cauciucuri noi. Nu mai zic ce se intampla in cazul unui accident,esti vinovat si se dovedeste ca cauciucurile consumate au contribuit la crearea acelui accident...asigurarea iti rade in fata...iar tu esti bun de plata Editat Mai 10, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristigh Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Nu stiu cum e in Romania,insa in Italia se dau amenzi.... am scapat din vedere rubrica "From: Italy" mi se pare o masura foarte buna care ar trebui sa fie aplicata si la noi. poate mi-as lua si eu mai repede anvelopa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 am scapat din vedere rubrica "From: Italy"mi se pare o masura foarte buna care ar trebui sa fie aplicata si la noi. poate mi-as lua si eu mai repede anvelopa ) daca s-ar introduce legea asta la noi 3/4 din motoristii din romania ar plati amenzi mai mari decat valoarea motorului fiecaruia si si-ar pierde dreptul de circulatie pe drumurile patriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 daca s-ar introduce legea asta la noi 3/4 din motoristii din romania ar plati amenzi mai mari decat valoarea motorului fiecaruia si si-ar pierde dreptul de circulatie pe drumurile patriei Inainte sa se introduca legea asta ar trebui sa ne faca si sosele precum cele din Italia, zic. Ca sa am bani de gume noi o data pe sezon tre să economisesc la capitolul indreptat jante, inlocuit semnale sparte de pietris sau mai stiu eu ce buba provocata de soselele patriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Legea e pentru siguranta in trafic, nu pentru ca le plac cauciucurile noi. Cam peste tot in lume sunt reglementari privind adancimea minima a santurilor la pneuri, daca sunt prea tocite sunt considerate prea periculoase. Parca e si in Romania o asemenea prevedere, sigur era in Codul Rutier pe vremea cand am dat eu exament acum multi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Legea e pentru siguranta in trafic, nu pentru ca le plac cauciucurile noi. Cam peste tot in lume sunt reglementari privind adancimea minima a santurilor la pneuri, daca sunt prea tocite sunt considerate prea periculoase. Parca e si in Romania o asemenea prevedere, sigur era in Codul Rutier pe vremea cand am dat eu exament acum multi ani. Noroc ca ai facut tu precizarea aia, ca eu aveam impresia ca vrea militianu sa se delecteze cu miros de gume noi.... In codul despre care vorbesti scrie doar ceva de genul: anvelopele nu trebuie sa fie uzate... Acum ramane doar sa mergem la tribunal sa definim termenul de anvelopa uzata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 "16. Să circule având montate pe autovehicul anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decât cele prevăzute în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori care prezintă tăieturi sau rupturi ale cordului sau sunt uzate peste limita admisă." Din cate stiu eu, limita admisa este stabilita chiar de producator printr-un santulet pe cauciuc pe mijloc, daca acesta nu se ma vede inseamna ca e prea uzat cauciucul, insa nu exista scrisa chestia asta pe nicaieri, plus ca orice cauciuc dupa 5 ani isi pierde proprietatile elastice si apare riscul sa se crape si sa fie mai tare decat trebuie chiar si la temperaturi normale. E posibil sa ma insel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Da care e faza cu vata de sticla in toba? Antifoneaza? Sau termoizolator? Cam asta cred eu ca face. Se spune ca o toba care tine mai bine caldura in ea este mai buna, pentru ca ajuta la obtinerea acelor 2-3 CP, o toba care se incinge la exterior, adica emana caldura repede, este fix doar pentru zgomot si nu obtii acei caluti. Teorie auzita si sustinuta... Acum cine stie, ca nu suntem in stare sa simtim acei 2-3 caluti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) daca s-ar introduce legea asta la noi 3/4 din motoristii din romania ar plati amenzi mai mari decat valoarea motorului fiecaruia si si-ar pierde dreptul de circulatie pe drumurile patriei Ehehe stai sa-ti mai dau un exemplu... uite ce se intampla in cazul accesoriilor neomologate(oglinzi,semnalizari,toba fara db-killer/gaurite sau fara omologare...etc) in baza articoluli 78 din codul lor de circulatie te poti alege foarte usor cu o amenda de 350 de euro+ confiscarea pe loc a libretului de circulatie pentru 30 de zile + trimiterea motocicletei/autovehiculului la un service pentru expertiza(echivalentul RAR in Romania) In plus de asta e cam incurcata treaba,deoarece sunt 2 articole in codul lor stradal ce se bat cap in cap,unul prevede amenda de 71 euro(articolul 72) pentru modificari la faruri/modificari toba,semnalizari/ oglinzi etc in timp ce articolul 78 vine ca o completare a articolului 72,si spune ca daca se altereaza caracteristicile constructive ale motocicletei (aici intra accesoriile neomologate,poluare fonica..etc)risti sanctiunea maxima...si din pacate multi polisti aplica articolul cel din urma,cum spuneam 350 de euro amenda,confiscarea pe loc a libretului de circulatie si trimitera autovehicului in service pentru expertiza,unde daca ei descopera alte lucruri...e grav de tot. Si aici nu e loc de tocmeala cu nenea' politistul,mai dai o spaga...te dai bine pe langa el...etc.Mai gasesti poate pe unul care e motociclist/pasionat de motociclism...si te iarta/inchide un ochi,insa multi sunt dati naibii de bulangii...mai ales cei municipali "16. Să circule având montate pe autovehicul anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decât cele prevăzute în certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori care prezintă tăieturi sau rupturi ale cordului sau sunt uzate peste limita admisă." Din cate stiu eu, limita admisa este stabilita chiar de producator printr-un santulet pe cauciuc pe mijloc, daca acesta nu se ma vede inseamna ca e prea uzat cauciucul, insa nu exista scrisa chestia asta pe nicaieri, plus ca orice cauciuc dupa 5 ani isi pierde proprietatile elastice si apare riscul sa se crape si sa fie mai tare decat trebuie chiar si la temperaturi normale. E posibil sa ma insel... Pai nu inteleg cum poti circula 5 ani cu acelasi cauciucuri.... Pai cati km faci pe an?1000??1500?? Sau se foloseste mobra pana la terase...dupa care acasa?? Editat Mai 10, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) Ehehe stai sa-ti mai dau un exemplu... uite ce se intampla in cazul accesoriilor neomologate(oglinzi,semnalizari,toba fara db-killer/gaurite sau fara omologare...etc) in baza articoluli 78 din codul lor de circulatie te poti alege foarte usor cu o amenda de 350 de euro+ confiscarea pe loc a libretului de circulatie pentru 30 de zile + trimiterea motocicletei/autovehiculului la un service pentru expertiza(echivalentul RAR in Romania)In plus de asta e cam incurcata treaba,deoarece sunt 2 articole in codul lor stradal ce se bat cap in cap,unul prevede amenda de 71 euro(articolul 72) pentru modificari la faruri/modificari toba,semnalizari/ oglinzi etc in timp ce articolul 78 vine ca o completare a articolului 72,si spune ca daca se altereaza caracteristicile constructive ale motocicletei (aici intra accesoriile neomologate,poluare fonica..etc)risti sanctiunea maxima...si din pacate multi polisti aplica articolul cel din urma,cum spuneam 350 de euro amenda,confiscarea pe loc a libretului de circulatie si trimitera autovehicului in service pentru expertiza,unde daca ei descopera alte lucruri...e grav de tot. Si aici nu e loc de tocmeala cu nenea' politistul,mai dai o spaga...te dai bine pe langa el...etc.Mai gasesti poate pe unul care e motociclist/pasionat de motociclism...si te iarta/inchide un ochi,insa multi sunt dati naibii de bulangii...mai ales cei municipali Pai nu inteleg cum poti circula 5 ani cu acelasi cauciucuri.... Pai cati km faci pe an?1000??1500?? Sau se foloseste mobra pana la terase...dupa care acasa?? daca era legea asta la noi trebuia sa imi ia motocicleta, am pe ea cauciucu pe spate din 2002 de cand e ea si are 21000 km ,dar il schimb ca e aproape de semn si sa fiu in siguranta spre BM ca pe fata tocmai ce l-am schimbat si ala mi se pare ca tot de cand era mobra ; apropo ce carabinieri se uita la DOT dupa cauciuc? Editat Mai 10, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) daca era legea asta la noi trebuia sa imi ia motocicleta, am pe ea cauciucu pe spate din 2002 de cand e ea si are 21000 km ,dar il schimb ca e aproape de semn si sa fiu in siguranta spre BM ca pe fata tocmai ce l-am schimbat si ala mi se pare ca tot de cand era mobra ; apropo ce carabinieri se uita la DOT dupa cauciuc? Acum eu nu fac pe lupul moralist...sau sa fiu ipocrit,sincer eu nu stiu ce varsta/kilometraj au cauciucurile mele,anul trecut in septembrie cand am cumparat mobra,reprezentantul de la service-ul Honda mi-a spus ca erau 50% consumate...si in aproximativ 5-6 luni cat am mers pe ea,am facut aproximativ 5000 km. Azi am fost cu ea la service... sa arat mobra,mai mai sa-si faca cruce ala de acolo...chiar sa mirat cum reusesc sa merg cu ele si pentru faptul ca mai sunt intreg dupa ce acum vre-o luna jumatate cred am pierdut fata intr-o curba...deci eu cred ca schimbatul caucicurilor tine de siguranta ta personala in primul rand,si apoi si de cea a celorlalti participanti la trafic. Probabil daca nu aveam si eu un prieten motociclist cu ceva experienta in spate care sa-mi deschida ochii,as fi mers inca cu ele.. cine stie cat timp,desi oarecum in ultimul timp ceva nu mi se parea ok...mai ales cand vinea vorba de franare,de multe ori am avut senzatia ca pierd aderenta...dar am zis plm,poate e doar in mintea mea.e prima motocicleta...experienta 0,deci foarte greu sa-mi dau seama de aceste lucruri. Chiar sunt curios cat de mult se va schimba ciclistica dupa ce schimb cauciucurile si ce feeling voi avea Pai depinde cine te opreste, politia municipala/rutiera/carabinieri...sunt si de astia ignoranti...dar tot te ard daca nu le convine lor ceva,si sunt si cei care se pricep...si idem te ard Editat Mai 10, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Antifoneaza? Sau termoizolator? Cam asta cred eu ca face. Se spune ca o toba care tine mai bine caldura in ea este mai buna, pentru ca ajuta la obtinerea acelor 2-3 CP, o toba care se incinge la exterior, adica emana caldura repede, este fix doar pentru zgomot si nu obtii acei caluti. Teorie auzita si sustinuta... Acum cine stie, ca nu suntem in stare sa simtim acei 2-3 caluti. exact!am facut eu cu un prieten treaba asta la un mega speed....unu de ala mic pitic de tot...i-am confectionat ceva toba(eu mai mult eram cu bautul berii ).fara vata de sticla se incalzea in draci toba si facea un haoooos,valeuuu....cu vata de sticla suna frumos,mergea piticania mai rotund.dar anyway,ce vrea sa faca @rahanu cu toba sa o "cofetareasca" mi se pare de prost gust.mai bine iei o toba ca lumea SH si sanatate.in bani,tot acolo iesi.... Editat Mai 11, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Acum eu nu fac pe lupul moralist...sau sa fiu ipocrit,sincer eu nu stiu ce varsta/kilometraj au cauciucurile mele,anul trecut in septembrie cand am cumparat mobra,reprezentantul de la service-ul Honda mi-a spus ca erau 50% consumate...si in aproximativ 5-6 luni cat am mers pe ea,am facut aproximativ 5000 km.Azi am fost cu ea la service... sa arat mobra,mai mai sa-si faca cruce ala de acolo...chiar sa mirat cum reusesc sa merg cu ele si pentru faptul ca mai sunt intreg dupa ce acum vre-o luna jumatate cred am pierdut fata intr-o curba...deci eu cred ca schimbatul caucicurilor tine de siguranta ta personala in primul rand,si apoi si de cea a celorlalti participanti la trafic. Probabil daca nu aveam si eu un prieten motociclist cu ceva experienta in spate care sa-mi deschida ochii,as fi mers inca cu ele.. cine stie cat timp,desi oarecum in ultimul timp ceva nu mi se parea ok...mai ales cand vinea vorba de franare,de multe ori am avut senzatia ca pierd aderenta...dar am zis plm,poate e doar in mintea mea.e prima motocicleta...experienta 0,deci foarte greu sa-mi dau seama de aceste lucruri. Chiar sunt curios cat de mult se va schimba ciclistica dupa ce schimb cauciucurile si ce feeling voi avea Pai depinde cine te opreste, politia municipala/rutiera/carabinieri...sunt si de astia ignoranti...dar tot te ard daca nu le convine lor ceva,si sunt si cei care se pricep...si idem te ard asa e cel mai bine sa le schimbi , daca nu se duc in aia 5 ani e bine sa le schimbi , acuma imi fuge spatele cand o acelerez mai tare de numa numa dar domne fereste cu fata nu e de gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) Salut, Vreau sa schimb si eu uleiul din furca. Am vazut ca in manual da o cantitate de 486ml. Asta e cantitatea totala (243ml X 2)? Si ca vascozitate care e mai recomandata? (am vazut ca ravenitza a pus 10W) merci Editat Mai 11, 2010 de vwg0lf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Uleiul in furca se schimba la 2 ani sau cand ai probleme doar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.