vladut50 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Daca iti repari singur motocicleta, mai beneficiezi de asigurarea aluia? Nu cred... Rezervor poti comanda la reprezentanta Honda, sau la astia care dezmembreaza pe forum. Bine ca nu ai patit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 salut baieti...sunt si eu proaspatul posesor al unui hornet 600 din 2001, deocamdata nu am numere la ea ca sa ma dau. dar se rezolva sper in cateva zile. Problema e ca nu mi se pare reglata cum trebuie, relantiul e cam mic si cam da in nas. Sa ma apuc sa mesteresc singur la ea? ca manuale am si nu sunt afon cu mecanica. Ideea e ca nu prea cunosc pe cineva care se ocupa cu asa ceva si decat sa las pe vreun "mester"sa mi-o dea peste cap mai bine o dereglez si singur. Voi le gadilati singuri sau va duceti la mecanici cu ele pentru chestii din astea? am uitat inca ceva...ce fel de ulei sa-i pun? ca nu stiu absolut nimic cand a fost schimbat si in ce stare este....o sa ma uit pe joja sa vad cam ce culoare si consistenta are, dar l-as schimba oricum. recomandati-mi va rog o marca de ulei/cantitatea/ si filtru ca sunt total pe dinafara..multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
go_cows Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Imi vand Hornetul, daca e cineva interesat, sa sune. /index.php?showtopic=245964 toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 salut baieti...sunt si eu proaspatul posesor al unui hornet 600 din 2001, deocamdata nu am numere la ea ca sa ma dau.dar se rezolva sper in cateva zile. Problema e ca nu mi se pare reglata cum trebuie, relantiul e cam mic si cam da in nas. Sa ma apuc sa mesteresc singur la ea? ca manuale am si nu sunt afon cu mecanica. Ideea e ca nu prea cunosc pe cineva care se ocupa cu asa ceva si decat sa las pe vreun "mester"sa mi-o dea peste cap mai bine o dereglez si singur. Voi le gadilati singuri sau va duceti la mecanici cu ele pentru chestii din astea? am uitat inca ceva...ce fel de ulei sa-i pun? ca nu stiu absolut nimic cand a fost schimbat si in ce stare este....o sa ma uit pe joja sa vad cam ce culoare si consistenta are, dar l-as schimba oricum. recomandati-mi va rog o marca de ulei/cantitatea/ si filtru ca sunt total pe dinafara..multumesc. felicitari pt achizitie. s-o stapinesti sanatos si fara incidente relantiul il reglezi usor. iti arata in manual de unde. ulei eu i-am pus motul 7100 10W40 si filtru KN. ulei iti trebuie putin sub 4L. cu relantiul daca nu te descurci te pot ajuta. (da-mi un PM ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) salut baieti...sunt si eu proaspatul posesor al unui hornet 600 din 2001, deocamdata nu am numere la ea ca sa ma dau.dar se rezolva sper in cateva zile. Problema e ca nu mi se pare reglata cum trebuie, relantiul e cam mic si cam da in nas. Sa ma apuc sa mesteresc singur la ea? ca manuale am si nu sunt afon cu mecanica. Ideea e ca nu prea cunosc pe cineva care se ocupa cu asa ceva si decat sa las pe vreun "mester"sa mi-o dea peste cap mai bine o dereglez si singur. Voi le gadilati singuri sau va duceti la mecanici cu ele pentru chestii din astea? am uitat inca ceva...ce fel de ulei sa-i pun? ca nu stiu absolut nimic cand a fost schimbat si in ce stare este....o sa ma uit pe joja sa vad cam ce culoare si consistenta are, dar l-as schimba oricum. recomandati-mi va rog o marca de ulei/cantitatea/ si filtru ca sunt total pe dinafara..multumesc. Relantiul trebuie sa fie la 1300 reglat cu motorul incalzit (peste liniuta aia C). Este un fel de robinet galben sub rezervor, e destul de greu de ajuns, dar dupa ce stii unde e, e usor. Iti infigi degetele pe acolo si misti de el....apoi vezi tu sa fie cam intre 1000 si 1500, cam pe la jumate, adica 1300 Ulei MOTUL 7100 am bagat si eu si nu am probleme. Ia-ti un bidon de 4L, ca iti trebuie 3,8L de fapt, si poate iesi mai ieftin. Schimba si filtrul de ulei neaparat, si asa e ieftin (30 lei). Nivelul de ulei verifica-l cu joja neinfiletata, ca asa zice manualul Verifica si filtrul de aer (dupa manual) si daca e murdar schimba-l. Asa-i ca iti cumperi crash-paduri? Nu fa imprudenta sa nu iti cumperi daca nu ai. Costa 50-100 de euro dar te salveaza de la multe pagube materiale Daca faci rost de manual de service, poti sa faci tu treburile astea simple fara sa mergi la mecanic (schimb ulei si filtru, schimb filtru de aer, schimb bujii, spalat, uns, intins lant etc.) Editat Iulie 28, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Sal'tare! Am 2 intrebari. 1. La cati km va schimbati uleiul la viespe? 2. De unde as putea sa-mi cumpar/comand si eu un bidon de ulei MOTUL 7100 10W40 si un filtru de ulei KN si cam cat ar costa? cred ca sunt 3 intrebari Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 intrebare intrebatoare....un bord de hornet?gasim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 multumesc pentru raspunsuri. 1.relantiul nu trece de 1000 nici cu motorul cald e pe la vreo 900 si se cam opreste motorul, 2. mi-am facut deja comanda de filtru de ulei de pe louis, pacat ca n-am facut si pentru filtru de aer 3. crash paduri n-am gasit pe louis, stiti un magazin de unde as putea lua? daca are pe louis si n-am gasit eu , dati-mi si mie un cod va rog. 4. in seara asta ma duc sa incerc s-o reglez si sa dau ateva ture prin poligon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) Inseamna ca nu e bine reglat relantiul. Nu e nici o problema, se regleasa simplu de la robinetul ala de sub rezervor. Uitati ce galerii murdare aveam inainte si cum arata acuma. Aceleasi galerii, doar ca curatate cu o pasta alba ieftina (20 lei tubul). Nu ma gandeam ca se pot curata. Editat Iulie 29, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 cum se numeste pasta care ai folosit-o la galerii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) honda hornet este o motocicleta brutala! eee, hai, sa nu exageram! poate daca e vorba de cea de 900, desi nici asta nu te surprinde, datorita injectiei, care face acceleratiile si reprizele mai liniare. un pic brutala e asta (de altfel , asa se si numeste): am ajuns la 25 de mii cu hornetul meu 900, nu am nimic sa-i reprosez. cel mai mic consum 4,9%. consum mediu la touring cu vitezele legale: 5,5 %. i-am pus un ghidon mai larg de la valter moto (aluminiu), alte oglinzi, crash-paduri rizoma, un parbriz (nu e in foto asta), cam atat deocamdata. avem 2 horneturi 600 pe stoc de vanzare, nerulate in tara, proaspat aduse din Italia, unul negru, unul albastru,cele mai bune preturi 0721210461. In alta odine de idei: atat noul hornet de 600 (cel ce se fabrica din 2006), cat si noul hornet mare (cb1000r) sunt din cale-afara de urate injurati-ma dar asta e parerea mea, e forum de discutii & pareri. astea noi sunt numai exercitii de design, sunt modele scremute datorita nevoii de a veni cu ceva nou. farul motocicletei trebuie sa fie rotund, asa cum a fost de cand s-a inventat motocicleta, zeci si zeci de ani la rand. nu e un desen natural, care sa placa ochiului. cand le vezi venind din fata (in Italia e plin de ele), nu stii daca e scuter sau motocicleta. nici din spate sau lateral nu arata bine. daca vrei sa-ti iei o honda care arata ca o motocicleta, se pare ca trebuie sa te uiti dupa cb 1300. Editat Iulie 29, 2008 de partizan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 cum se numeste pasta care ai folosit-o la galerii? Pasta se numeste Autosol Metal Polish, e ca un tub de pasta de dinti, dar e adusa din Austria. Trebuie sa freci destul de mult pana stralucesc galeriile, mai ales prima data, dar merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nilsus Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 De la Partizan chiar puteti sa va luati motociclete, eu de la el o am si sunt foarte multumit de ce am cumparat, nu am avut absolut nici o problema cu ea, merge de rupe si acum si eu chiar am tras de ea. Partizan (Andrei) este un tip foarte serios si de cuvant dar de asemenea este si un negociator destul de abil:). Pacdat ca acum am rezervorul busit la ea si nu stiu de unde sa fac rost de altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) Pasta se numeste Autosol Metal Polish, e ca un tub de pasta de dinti, dar e adusa din Austria. Trebuie sa freci destul de mult pana stralucesc galeriile, mai ales prima data, dar merita de unde ai luat respectiva pasta? acum am vazut ca ai scris ca e adusa din audtria....)deci pe la noi nu ai vazut? Editat Iulie 29, 2008 de ryco78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batoru Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 de unde ai luat respectiva pasta? acum am vazut ca ai scris ca e adusa din audtria....)deci pe la noi nu ai vazut? Am folosit si eu mult pasta respectiva, in Sibiu am gasto la toate magazinele de scularaie, vopsele , sirme , etc ... chiar e f buna, sa vezi cum face un bloc motor de aluminiu deti faci freza in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Eu am luat-o din Baia Mare de la un prieten ce are magazin.... cauta si tu poe la magazine de metale sau ceva...daca nu gasesti iti dau e-mailul lui asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vwg0lf Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 pe net nu am gasit decit la firma asta din BV http://www.temad.ro/produse.php?action=lis...y&cat_id=49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Si totusi... 1. La cati km va schimbati uleiul la viespe? 2. De unde as putea sa-mi cumpar/comand si eu un bidon de ulei MOTUL 7100 10W40 si un filtru de ulei KN si cam cat ar costa? Multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 ms frumos baieti,am sa caut sa vad ce gasesc prin bucuresti! @omunegru -gasesti peste tot pe net si ulei si filtre eu am luat direct de la honda cand am facut revizia! din cate stiu schimbul se facem cam la 5000 dar nu sunt f sigur asa ca daca e cineva sa ma contrazica.... uleiul e cam 400 000 /l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Inseamna ca nu e bine reglat relantiul. Nu e nici o problema, se regleasa simplu de la robinetul ala de sub rezervor.Uitati ce galerii murdare aveam inainte si cum arata acuma. Aceleasi galerii, doar ca curatate cu o pasta alba ieftina (20 lei tubul). Nu ma gandeam ca se pot curata. salut spune-mi si mie daca ai dat galeriile jos de pe motocicleta pt a le curata si daca ai frecat doar cu o carpa sau cu vreo perie speciala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Da,si eu stiu tot asa,la 5000 km ar trebui schimbat uleiul. Alta chestie,eu am relantiul putin mai mare,in jur de 1600 rpm,m-am uitat in manual unde e robinetul ala galben,dupa ce am tot "studiat" pe sub ea l-am si gasit in sfarsit dar al naibii dak pot sa ajung cu degetele la el.Ma gandesc : trebuie dat jos ceva ca sa ajungi la robinetul asta buclucas?E vreo problema dak relantiul e la 1600,se buleste ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Da,si eu stiu tot asa,la 5000 km ar trebui schimbat uleiul.Alta chestie,eu am relantiul putin mai mare,in jur de 1600 rpm,m-am uitat in manual unde e robinetul ala galben,dupa ce am tot "studiat" pe sub ea l-am si gasit in sfarsit dar al naibii dak pot sa ajung cu degetele la el.Ma gandesc : trebuie dat jos ceva ca sa ajungi la robinetul asta buclucas?E vreo problema dak relantiul e la 1600,se buleste ceva? nu se "buleste" nimic doar ca iti consuma mai mult. nu are cumva robinetul ala in cap locas pt surubelnita? majoritatea asa au, sa-l poti regla usor. p.s.: regleaza-l la 1300rot/min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Aham,uite la asta nu m-am uitat,sper sa mearga cu surubelnita.Thks Despre consum numa de bine,eu sunt incepator si venit de pe o Dacie de cacao care consuma cam 10 mi se pare caterinca 5-5 jumate cat consuma Hornetu.Bine,eu fiind incepator nu prea ii dau mai mult de 6-7000 rpm (ma sperie ) si probabil de aia consuma asa putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Mda deci sunt praf.n-am reusit aseara decat sa-l innec si sa termin 2 baterii,dar de plimbat nici vorba.mi-am facut niste nervi. Initial am crezut ca e din cauza ca nu mai avea benzina ca era pe rezerva, am luat 4 litri, dupa aia inca 5 ma saturasem sa ma duc cu sticlele la benzinarie, mai avem putin si ii facem plinul, cu sticlele de 2 litri. In fine dupa aceea a murit bateria ei si i-am pus de la un cbr si in afara de niste rateuri de-am speriat vecinii n-am pornit nimic. Ma mai duc maine o tura poate i-a trecut dambaua. n-am vazut asa ceva mai rau ca o femeie. Cred ca pina la urma ar trebui sa porneasca si impinsa...cel putin la dacie mergea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornetdyn@mic Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Mda deci sunt praf.n-am reusit aseara decat sa-l innec si sa termin 2 baterii,dar de plimbat nici vorba.mi-am facut niste nervi.Initial am crezut ca e din cauza ca nu mai avea benzina ca era pe rezerva, am luat 4 litri, dupa aia inca 5 ma saturasem sa ma duc cu sticlele la benzinarie, mai avem putin si ii facem plinul, cu sticlele de 2 litri. In fine dupa aceea a murit bateria ei si i-am pus de la un cbr si in afara de niste rateuri de-am speriat vecinii n-am pornit nimic. Ma mai duc maine o tura poate i-a trecut dambaua. n-am vazut asa ceva mai rau ca o femeie. Cred ca pina la urma ar trebui sa porneasca si impinsa...cel putin la dacie mergea fratica vezi k s-ar putea sa ai probleme si cu bujiile dak nu-ti porneste nicicum... eu am avut astfel de probleme la modelul celalalt din 2002 si a trebuit sa-i schimb bujiile dar se poate sa fie si de la carburatoare, tre curatate. ai reusit sa umbli cat de cat la reglajul relantiului de sub carburatoare?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.