Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salut ,

 

Din ciclul intrebarilor mele naive ...dupa aceea cu uleiu , urmeaza piesa de rezistenta! Ce cheie folositi pentru bujii? Eu am una cu 2 capete 18-16 si 18 e prea mare iar 16 nu se duce pana la capat sa prinda filetul ! Eu nu am vazut cheie de bujii de 17

 

Multumesc!

 

 

Eu am cheia din trusa originala de scule a motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ,

 

Din ciclul intrebarilor mele naive ...dupa aceea cu uleiu , urmeaza piesa de rezistenta! Ce cheie folositi pentru bujii? Eu am una cu 2 capete 18-16 si 18 e prea mare iar 16 nu se duce pana la capat sa prinda filetul ! Eu nu am vazut cheie de bujii de 17

 

Multumesc!

Cheia ar trebui sa fie de 16. Dar aia cu doua capete fiind dintr-un material prea gros nu are loc intre bujie si peretele chiuloasei, mai exact nu toate cheile cu doua capete sunt potrivite pentru Hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheia ar trebui sa fie de 16. Dar aia cu doua capete fiind dintr-un material prea gros nu are loc intre bujie si peretele chiuloasei, mai exact nu toate cheile cu doua capete sunt potrivite pentru Hornet.

 

 

Aha.... deci tre sa dau o fuga pana in Bricostore si sa imi iau de 16...

 

 

ms frumos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat! Am cumparat una din Bricostore la 18 lei, pare cam fragila ce e drept dar nu am avut probleme cu ea, foarte utila pentru ca are 2 articulatii.

 

Multumesc MetalWarrior, eram confuz pt ca aia de 16 care stiam ca tre' sa mearga nu functiona!

Mesaj completat

Mare grijă de care cumperi. Am luat odată una Âşi la prima bujie am rămas cu mânerul în mână.

 

Am luat din Brico e ok;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut , am si eu o problema..am bagat de seama azi cand am mers prin oras ca daca o duc pana in 6-7mii de ture..dupa o gatuie..imi ia din putere..si nu prea mai pot sa accelerez..gen ca si cand nu as mai avea benzina , dar nu benzina e problema. Si cand o duc tot in 6-7mii..si schimb viteza imi da rateu..la relanti sta ok..cand plec de pe loc trebuie sa o accelerez mai mult.. are idee cineva ce ar avea? multumesc frumos..asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat! Am cumparat una din Bricostore la 18 lei, pare cam fragila ce e drept dar nu am avut probleme cu ea, foarte utila pentru ca are 2 articulatii.

 

Multumesc MetalWarrior, eram confuz pt ca aia de 16 care stiam ca tre' sa mearga nu functiona!

Mesaj completat

 

 

Am luat din Brico e ok;)

Ma bucur ca ai rezolvat. Ai grija cum strangi bujiile, eu sunt patit si sa se rupa bujia, sa se duca si filetul din chiuloasa, amandoua sunt destul de costisitoare de reparat. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai rezolvat. Ai grija cum strangi bujiile, eu sunt patit si sa se rupa bujia, sa se duca si filetul din chiuloasa, amandoua sunt destul de costisitoare de reparat. :baldy:

 

 

Am rezolvat .... a pornit din prima cum mi-a promis ;) ... sper sa nu le mai inec , sugestii ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut , am si eu o problema..am bagat de seama azi cand am mers prin oras ca daca o duc pana in 6-7mii de ture..dupa o gatuie..imi ia din putere..si nu prea mai pot sa accelerez..gen ca si cand nu as mai avea benzina , dar nu benzina e problema. Si cand o duc tot in 6-7mii..si schimb viteza imi da rateu..la relanti sta ok..cand plec de pe loc trebuie sa o accelerez mai mult.. are idee cineva ce ar avea? multumesc frumos..asfalt uscat!

 

 

Banuiesc ca nu merge bine nici accelerat in gol, nu doar in sarcina.

Parerea mea ca e o problema de vacuum.

Din cate stiu, cam peste 4500 /5000 rpm se deschide clapeta de acceleratie actionata vacuumatic si probabil la tine sistemul asta nu mai functioneaza normal.

Cel mai simplu ar fi ceva furtune /conducte crapate/fisurate.. neetanse.

Asta cred eu, poate colegii mai experimentati stiu mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut , am si eu o problema..am bagat de seama azi cand am mers prin oras ca daca o duc pana in 6-7mii de ture..dupa o gatuie..imi ia din putere..si nu prea mai pot sa accelerez..gen ca si cand nu as mai avea benzina , dar nu benzina e problema. Si cand o duc tot in 6-7mii..si schimb viteza imi da rateu..la relanti sta ok..cand plec de pe loc trebuie sa o accelerez mai mult.. are idee cineva ce ar avea? multumesc frumos..asfalt uscat!

 

Vezi filtrul de aer daca e ok. La mine facea la fel faza cu gatuirea si aveam filtrul imbacsit, l-am curatat si acu rupe. Ii pusesem si benzina din aia super plus si tot tragea aiurea.

 

Mesaj completat

Am rezolvat .... a pornit din prima cum mi-a promis ;) ... sper sa nu le mai inec , sugestii ceva ?

 

Inveti s-o impingi dupa ce o inneci :D

Sau o pornesti cu socul. La mine cu socul porneste la sfert, o las <1 minut imping socul si aia e.

Mama ce ma chinuiam primele dati cand nu foloseam socul, o innecam in fiecare dimineata :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi filtrul de aer daca e ok. La mine facea la fel faza cu gatuirea si aveam filtrul imbacsit, l-am curatat si acu rupe. Ii pusesem si benzina din aia super plus si tot tragea aiurea.

 

Cred ca ai avut dreptate , l`am dat jos si era imbacsit de praf , am fost cu el la vulcanizare si l`am suflat cu aer la baieti , l`am pus inapoi am dat cateva ture si e ok acuma , trebuie sa`l schimb cat de curand , sper sa fie doar din cauza asta..aveti idee pe la cat se invarte un filtru de aer? dala normal nu sport..k&n .

Bafta si sa ne vedem cu bine. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am si eu o curiozitate, in legatura cu fiabilitatea motoarelor de hornet/cbr f3. Cine de pe aici are cel mai mare numar de km pe bord?

 

 

Chiar ar fi interesant de facut un top :D

A mea are doar 57000 km ;)

 

Hai care da mai muuult :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

57 mii nu sunt putini :baldy: mai spune-ne si la cati km ai luat-o si daca ai schimbat distributie sau ceva.

 

Am luat-o la 35k din Italia.

Am schimbat 1 set bujii, 1 kit de lant, 1 pereche de placute, plus restul de consumabile normale ulei filtre, cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un Champion saptamana trecuta cu 55 de ron.Il montezi in 2 minute.Daca vrei si tu unul da-mi un pm sa-ti spun de unde l-am luat.

 

O seara placuta

 

 

Cred ca ai avut dreptate , l`am dat jos si era imbacsit de praf , am fost cu el la vulcanizare si l`am suflat cu aer la baieti , l`am pus inapoi am dat cateva ture si e ok acuma , trebuie sa`l schimb cat de curand , sper sa fie doar din cauza asta..aveti idee pe la cat se invarte un filtru de aer? dala normal nu sport..k&n .

Bafta si sa ne vedem cu bine. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut... Probleme cu pornirea , daca ati mai intampinat asta si/sau stiti ce e de facut va rog sa impartasiti:

 

 

1-Honda Hornet 2006 carburatie

2-benzina

3-baterie ================================================= ==> NU PORNESTE !!!

4-bujii curatate si uscate ieri

 

 

 

 

 

 

 

Imi da niste sperante cum ca ar lua-o dar nimic. La final inainte sa ii epuizez bateria suna de parca pornise dar s-a oprit cand am luat mana din demarator (avand acceleratia 3/4)

 

 

 

AJUTOR !

Editat de kosm!n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut... Probleme cu pornirea , daca ati mai intampinat asta si/sau stiti ce e de facut va rog sa impartasiti:

 

 

1-Honda Hornet 2006 carburatie

2-benzina

3-baterie ================================================= ==> NU PORNESTE !!!

4-bujii curatate si uscate ieri

 

 

 

 

 

 

 

Imi da niste sperante cum ca ar lua-o dar nimic. La final inainte sa ii epuizez bateria suna de parca pornise dar s-a oprit cand am luat mana din demarator (avand acceleratia 3/4)

 

 

 

AJUTOR !

 

Care e starea bujiilor?(noi, uzate?) Din ce zici dupa atatea incercari sigur s-au udat din nou..deci ar trebui lasat motorul putin sau uscate iar, bateria incarcata.

Ceva nu e ok la aprinderea ta ori bujiile ori alte probleme, incearca sa nu mai tragi de acceleratie cand ii dai la demaror.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aveam probleme cu pornirea. Am cautat pe forumuri straine si am gasit. Este o mica smecherie: socul deschis la maxim si acceleratia un sfert. Porneste din prima mereu.

Sunt la al doilea hornet, cu primul (era de 900) nu am avut niciodata probleme la pornire, era pe injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca nu merge bine nici accelerat in gol, nu doar in sarcina.

Parerea mea ca e o problema de vacuum.

Din cate stiu, cam peste 4500 /5000 rpm se deschide clapeta de acceleratie actionata vacuumatic si probabil la tine sistemul asta nu mai functioneaza normal.

Cel mai simplu ar fi ceva furtune /conducte crapate/fisurate.. neetanse.

Asta cred eu, poate colegii mai experimentati stiu mai bine.

Pompa de vacuum functioneaza inca de la pornire. Daca motorul porneste, pompa de vacuum isi face treaba si nu mai sunt probleme la capitolul asta.

Mesaj completat

Vezi filtrul de aer daca e ok. La mine facea la fel faza cu gatuirea si aveam filtrul imbacsit, l-am curatat si acu rupe. Ii pusesem si benzina din aia super plus si tot tragea aiurea.

Verifica filtrul de aer precum zice si Danny, mai mult ca sigur el este cauza, si in turatii ridicate motorul nu primeste aer suficient cat sa aiba o ardere pe masura.

Totodata verifica si filtrul de benzina din rezervor, daca este imbacsit atunci nu primeste suficienta benzina.

Daca toate astea sunt ok si nici dupa curatare nu se comporta normal, atunci de vina este carburatia care lucreaza inegal si trebuie sincronizata.

 

Parerea mea!

Mesaj completat

Salutare tuturor. Am si eu o curiozitate, in legatura cu fiabilitatea motoarelor de hornet/cbr f3. Cine de pe aici are cel mai mare numar de km pe bord?

La capitolul asta stiu ca sunt singurul al carui Hornet are peste 70.000 de km in Romania.

Si asta din cauza ca al meu nu a avut dat kilometrajul inapoi cum sunt majoritatea Horneturilor aduse de afara si pana in anul 2000. Nu vad cum ar putea ca un Hornet din 2000 sa aiba numai 24.000 de km pe care ii faci in maxim 3 sezoane!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capitolul asta stiu ca sunt singurul al carui Hornet are peste 70.000 de km in Romania.

Si asta din cauza ca al meu nu a avut dat kilometrajul inapoi cum sunt majoritatea Horneturilor aduse de afara si pana in anul 2000. Nu vad cum ar putea ca un Hornet din 2000 sa aiba numai 24.000 de km pe care ii faci in maxim 3 sezoane!?!

 

A caaaaastigat metalwarrior detasat :baldy:)

 

Faza cu kilometrajul incepe sa devina discutabila. Pina acum credeam si eu cam la fel, dar in ultima perioada am inceput sa cunosc oameni care fac cu motoarele 500-1000 de km, le iau dar pur si simplu nu au timp sa iasa cu ele, stiu pe unu care are o masina noua cu care are facuti in 3-4 ani 1800 de km, eu in 10 luni am facut 20000k(numai cu masina), dar am neglijat motorul doar 3000 anul asta. Nu toata lumea e obsedata ca noi de motor.

 

 

Pentru cine cauta bord de hornet

 

http://annunci.ebay.it/annunci/ricambi-e-a...i-honda/7616022

 

 

http://annunci.ebay.it/annunci/moto/annunc...net-600/1356102

 

http://annunci.ebay.it/annunci/ricambi-e-a...net-600/1356062

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...