one_kid Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 (editat) Da. Ce simptome mai avea? Doar zgomotul? Un zgomot de frecare sacadat (adica doar pe o aceeasi portiune de disc se auzea).  Altceva, in afara de zgomot, nu am mai simtit nimic. Ca regula, e bine de stiut ca eu imi fac griji cam pentru tot... Edit: Si inca ceva...nu scartaia la franare, scartaia si cand nu franam. Editat August 14, 2010 de one_kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Un zgomot de frecare sacadat (adica doar pe o aceeasi portiune de disc se auzea).  Altceva, in afara de zgomot, nu am mai simtit nimic. Ca regula, e bine de stiut ca eu imi fac griji cam pentru tot... Edit: Si inca ceva...nu scartaia la franare, scartaia si cand nu franam. baga un ochi sa nu ai piatra sau ceva resturi metalice pe acolo.eu asa am patit anul trecut(frana spate) si acum de nici o luna acelasi lucru.asta a fost la mine,resturi metalice adunate de nu stiu unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Un zgomot de frecare sacadat (adica doar pe o aceeasi portiune de disc se auzea).  Altceva, in afara de zgomot, nu am mai simtit nimic. Ca regula, e bine de stiut ca eu imi fac griji cam pentru tot... Edit: Si inca ceva...nu scartaia la franare, scartaia si cand nu franam. Fiti bre atenti, ale mele scartaiau la franare, doar fatza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 baga un ochi sa nu ai piatra sau ceva resturi metalice pe acolo.eu asa am patit anul trecut(frana spate) si acum de nici o luna acelasi lucru.asta a fost la mine,resturi metalice adunate de nu stiu unde Mi-am bagat si mainile . Evident, asistat. Le-am curatat inca de vreo 2 ori. Well, acuma s-a rezolvat - a se vedea posturile mele de dinainte. Nu mai scartaie. Multam de interes! By the way... Mi-am luat inima in dinti, motorul sub mine si am facut un drum Constanta-Medias pe Cheia (care Cheia este putin cam praf pe alocuri: portiuni de asfalt lipsa, adica pamant, pietre, mers enduro; in unele parti se consolideaza, in altele se sta la semafor....). Acuma is la Medias pentru o perioada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Salut , Din ciclul intrebarilor mele naive ...dupa aceea cu uleiu , urmeaza piesa de rezistenta! Ce cheie folositi pentru bujii? Eu am una cu 2 capete 18-16 si 18 e prea mare iar 16 nu se duce pana la capat sa prinda filetul ! Eu nu am vazut cheie de bujii de 17 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Salut , Din ciclul intrebarilor mele naive ...dupa aceea cu uleiu , urmeaza piesa de rezistenta! Ce cheie folositi pentru bujii? Eu am una cu 2 capete 18-16 si 18 e prea mare iar 16 nu se duce pana la capat sa prinda filetul ! Eu nu am vazut cheie de bujii de 17 Multumesc! Eu am cheia din trusa originala de scule a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Eu am cheia din trusa originala de scule a motorului Eu nu mai am trusa. Ai idee de cat e ? 16-17-18 ?? ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Salut , Din ciclul intrebarilor mele naive ...dupa aceea cu uleiu , urmeaza piesa de rezistenta! Ce cheie folositi pentru bujii? Eu am una cu 2 capete 18-16 si 18 e prea mare iar 16 nu se duce pana la capat sa prinda filetul ! Eu nu am vazut cheie de bujii de 17 Multumesc! Cheia ar trebui sa fie de 16. Dar aia cu doua capete fiind dintr-un material prea gros nu are loc intre bujie si peretele chiuloasei, mai exact nu toate cheile cu doua capete sunt potrivite pentru Hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Cheia ar trebui sa fie de 16. Dar aia cu doua capete fiind dintr-un material prea gros nu are loc intre bujie si peretele chiuloasei, mai exact nu toate cheile cu doua capete sunt potrivite pentru Hornet. Aha.... deci tre sa dau o fuga pana in Bricostore si sa imi iau de 16... ms frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Mare grijă de care cumperi. Am luat odată una Âşi la prima bujie am rămas cu mânerul în mână. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Am rezolvat! Am cumparat una din Bricostore la 18 lei, pare cam fragila ce e drept dar nu am avut probleme cu ea, foarte utila pentru ca are 2 articulatii. Multumesc MetalWarrior, eram confuz pt ca aia de 16 care stiam ca tre' sa mearga nu functiona! Mesaj completat Mare grijă de care cumperi. Am luat odată una Âşi la prima bujie am rămas cu mânerul în mână. Am luat din Brico e ok;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Va salut , am si eu o problema..am bagat de seama azi cand am mers prin oras ca daca o duc pana in 6-7mii de ture..dupa o gatuie..imi ia din putere..si nu prea mai pot sa accelerez..gen ca si cand nu as mai avea benzina , dar nu benzina e problema. Si cand o duc tot in 6-7mii..si schimb viteza imi da rateu..la relanti sta ok..cand plec de pe loc trebuie sa o accelerez mai mult.. are idee cineva ce ar avea? multumesc frumos..asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Am rezolvat! Am cumparat una din Bricostore la 18 lei, pare cam fragila ce e drept dar nu am avut probleme cu ea, foarte utila pentru ca are 2 articulatii. Multumesc MetalWarrior, eram confuz pt ca aia de 16 care stiam ca tre' sa mearga nu functiona! Mesaj completat Am luat din Brico e ok;) Ma bucur ca ai rezolvat. Ai grija cum strangi bujiile, eu sunt patit si sa se rupa bujia, sa se duca si filetul din chiuloasa, amandoua sunt destul de costisitoare de reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Ma bucur ca ai rezolvat. Ai grija cum strangi bujiile, eu sunt patit si sa se rupa bujia, sa se duca si filetul din chiuloasa, amandoua sunt destul de costisitoare de reparat. Am rezolvat .... a pornit din prima cum mi-a promis ... sper sa nu le mai inec , sugestii ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Va salut , am si eu o problema..am bagat de seama azi cand am mers prin oras ca daca o duc pana in 6-7mii de ture..dupa o gatuie..imi ia din putere..si nu prea mai pot sa accelerez..gen ca si cand nu as mai avea benzina , dar nu benzina e problema. Si cand o duc tot in 6-7mii..si schimb viteza imi da rateu..la relanti sta ok..cand plec de pe loc trebuie sa o accelerez mai mult.. are idee cineva ce ar avea? multumesc frumos..asfalt uscat! Banuiesc ca nu merge bine nici accelerat in gol, nu doar in sarcina. Parerea mea ca e o problema de vacuum. Din cate stiu, cam peste 4500 /5000 rpm se deschide clapeta de acceleratie actionata vacuumatic si probabil la tine sistemul asta nu mai functioneaza normal. Cel mai simplu ar fi ceva furtune /conducte crapate/fisurate.. neetanse. Asta cred eu, poate colegii mai experimentati stiu mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Va salut , am si eu o problema..am bagat de seama azi cand am mers prin oras ca daca o duc pana in 6-7mii de ture..dupa o gatuie..imi ia din putere..si nu prea mai pot sa accelerez..gen ca si cand nu as mai avea benzina , dar nu benzina e problema. Si cand o duc tot in 6-7mii..si schimb viteza imi da rateu..la relanti sta ok..cand plec de pe loc trebuie sa o accelerez mai mult.. are idee cineva ce ar avea? multumesc frumos..asfalt uscat! Vezi filtrul de aer daca e ok. La mine facea la fel faza cu gatuirea si aveam filtrul imbacsit, l-am curatat si acu rupe. Ii pusesem si benzina din aia super plus si tot tragea aiurea. Mesaj completat Am rezolvat .... a pornit din prima cum mi-a promis ... sper sa nu le mai inec , sugestii ceva ? Inveti s-o impingi dupa ce o inneci Sau o pornesti cu socul. La mine cu socul porneste la sfert, o las <1 minut imping socul si aia e. Mama ce ma chinuiam primele dati cand nu foloseam socul, o innecam in fiecare dimineata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Va multumesc de raspunsuri , o sa verific ce mi`ati spus sa vad ce si cum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salutare tuturor. Am si eu o curiozitate, in legatura cu fiabilitatea motoarelor de hornet/cbr f3. Cine de pe aici are cel mai mare numar de km pe bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Vezi filtrul de aer daca e ok. La mine facea la fel faza cu gatuirea si aveam filtrul imbacsit, l-am curatat si acu rupe. Ii pusesem si benzina din aia super plus si tot tragea aiurea. Cred ca ai avut dreptate , l`am dat jos si era imbacsit de praf , am fost cu el la vulcanizare si l`am suflat cu aer la baieti , l`am pus inapoi am dat cateva ture si e ok acuma , trebuie sa`l schimb cat de curand , sper sa fie doar din cauza asta..aveti idee pe la cat se invarte un filtru de aer? dala normal nu sport..k&n . Bafta si sa ne vedem cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 ..aveti idee pe la cat se invarte un filtru de aer? dala normal nu sport..k&n . 16 euro champion cod louis 10050021 13 euro delo cod louis 10051976 La banii astia ti-l aduc cei de la Kronau moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salutare tuturor. Am si eu o curiozitate, in legatura cu fiabilitatea motoarelor de hornet/cbr f3. Cine de pe aici are cel mai mare numar de km pe bord? Chiar ar fi interesant de facut un top A mea are doar 57000 km Hai care da mai muuult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 A mea are doar 57000 km 57 mii nu sunt putini mai spune-ne si la cati km ai luat-o si daca ai schimbat distributie sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 57 mii nu sunt putini mai spune-ne si la cati km ai luat-o si daca ai schimbat distributie sau ceva. Am luat-o la 35k din Italia. Am schimbat 1 set bujii, 1 kit de lant, 1 pereche de placute, plus restul de consumabile normale ulei filtre, cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Mi-am luat un Champion saptamana trecuta cu 55 de ron.Il montezi in 2 minute.Daca vrei si tu unul da-mi un pm sa-ti spun de unde l-am luat. O seara placuta Cred ca ai avut dreptate , l`am dat jos si era imbacsit de praf , am fost cu el la vulcanizare si l`am suflat cu aer la baieti , l`am pus inapoi am dat cateva ture si e ok acuma , trebuie sa`l schimb cat de curand , sper sa fie doar din cauza asta..aveti idee pe la cat se invarte un filtru de aer? dala normal nu sport..k&n . Bafta si sa ne vedem cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 (editat) Salut... Probleme cu pornirea , daca ati mai intampinat asta si/sau stiti ce e de facut va rog sa impartasiti: 1-Honda Hornet 2006 carburatie 2-benzina 3-baterie ================================================= ==> NU PORNESTE !!! 4-bujii curatate si uscate ieri Imi da niste sperante cum ca ar lua-o dar nimic. La final inainte sa ii epuizez bateria suna de parca pornise dar s-a oprit cand am luat mana din demarator (avand acceleratia 3/4) AJUTOR ! Editat August 18, 2010 de kosm!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.