Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stabilizarea benzinei este probabil cel mai important lucru de facut cand pastrati motocicleta. Benzina este un amestec de diferiti compusi. In timp, cei mai volatili compusi se vor evapora, lasand o mazga care va infunda carburatoarele impiedicandu-le sa functioneze. Stabilizatorul de benzina (in mare) previne acest lucru. Trebuie sa stabilizati benzina inainte de a pastra motocicleta. Chiar daca motocicleta nu are carburatoare

 

Consider destul de pertinenta explicatia de mai sus nu credeti?

 

Problema mea este ca nu am gasit pe nicaieri stabilizator de benzina: la OMV m-au intrebat ce e aia, la MOL mi-au spus ca nu au avut niciodata, la LUKOIL nu are rost sa descriu.. iar in Auchan au numai Fuel Anti-Freeze care nu cred ca este acelasi lucru. Voi ati gasit pe undeva?

Iti zic ca a pornit la a doua cheie dupa iarna si ca intre timp am verificat si carburatoarele care nu aveau nici o mazga in ele, iar cu acel rezervor de benzina de peste iarna am mers fara sa cred ca am luat benzina de la Lukoil, benzina cu care nu prea se impaca mobra mea. Si asta o zic pentru doi ani, doua ierni.

Eu consider o miscare inutila, deci nu folosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca motorul se afla afara, acoperit cu prelata si sub acoperis, deci nu ploua, nu ninge pe ea, ce ziceati voi mai sus cu scoaterea antigelului mai este valabila?

Oare se poate intampla ceva daca o las asa, doar cu bateria data jos, pus pe un stand moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichidul de racire se scoate din motor sau se pune o solutie antigel-apa(in functie de concentratia antigelului din solutie ingheata la mai multe sau mai putine grade) pt a evita inghetarea acestuia.

 

deci, afara sau nu, daca acolo unde este tinut motoru sunt temperaturi de inghet tbuie scos sau pus antigel-apa. afara, acoperit sau nu, cu siguranta o sa inghete.

Editat de cataaaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce pui stabilizator in benzina? Am vorbit cu cineva mai "batran" la minte care a zis ca mai bine merge motorul avand benzina cu apa in ea decat cu prostiile de chimicale ce sunt in stabilizatoarele alea si care se depun pe interiorul motorului.

Tu ce stii despre ele, de ce le folosesti?

 

Nu am folosit pina acu si n-a fost nici o problema, doar ca mi se pare ca am ceva apa prin rezervor si vreau sa vad ce se intampla daca pun traznaie din asta.

La primavara o sa dau si rezervorul jos daca nu-i vine mintea la cap. Oricum din cate m-am uitat chestia aia nu-i cine stie ce sofisticat, un fel de metanol sau alta traznaie care intra in reactie cu apa si formeaza altceva inflamabil deci nici nu mai ingheata apa din rezervor si nici nu mai rugineste rezervorul. Oricum asta nu inseamna ca o sa zboare motorul mai repede :D)

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic ca a pornit la a doua cheie dupa iarna si ca intre timp am verificat si carburatoarele care nu aveau nici o mazga in ele, iar cu acel rezervor de benzina de peste iarna am mers fara sa cred ca am luat benzina de la Lukoil, benzina cu care nu prea se impaca mobra mea. Si asta o zic pentru doi ani, doua ierni.

Eu consider o miscare inutila, deci nu folosesc.

 

Aici face diferenta experienta, merci pt info. Eu unul am zis sa ma documentez mai intai si cam asta se zice prin toate tutorialele ce le-am citit si anume sa folosesti acest aditiv special. Din pacate nu am gasit produsul la nici un magazin (incercat benzinarii, magazine piese auto, hipermarket-uri samd).

 

In cazul in care o sa fiu obligat de situatie sa las benzina asa cum e in rezervor presupun ca ar trebui sa las motorul sa mearga, cu robinetul pe OFF pana cand se consuma combustibilul din carburatoare (nu se pune problema sa le desfac, sa le golesc pt ca nu ma pricep la mecanica). E suficienta miscarea asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad de ce ar trebui sa golesti carburatoarele. Eu de 2 ani nu le-am golit si chiar a pornit primavara la prima cheie. Am vazut benzina care a pornit dupa mai mult de un an de zile.

In 4 luni nu isi pierde chiar asa de mult cifra octanica. Singurul stress pe care il am eu iarna e sa nu inghete apa in radiator sau in blocul motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la noi la maramu' se gaseste in orice petrom la 32ron.o sticla alba cu scris rosu

 

Am gasit un post mai vechi pe care trebuie sa il citesti :D

 

(Imre Szilagyi @ Nov 25 2008, 03:52 PM) *

8.08ron+tva tot asa la orice magazin auto/moto wink.gif

ambalaj special pt "moto" 125ml.

 

strumfuadi (Nov 25 2008, 03:59 PM)

 

ma disperi!!

poate in Maramu sa existe la orice magazin, in bucuresti gasesti foarte greu stabilizator. in rest gasesti toate porcariile de aditivi

 

Nici in Cluj nu am gasit pe nicaieri asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un post mai vechi pe care trebuie sa il citesti :P

 

Nici in Cluj nu am gasit pe nicaieri asa ceva!

 

nah bun.si daca iti iau eu de aici din benzinarie te gandesti de doua ori inainte sa postezi? :D

 

vad ca e la moda ca fiecare sa isi puna viespea la vanzare....aici pe topic.o pun si eu atunci :D

 

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

astept critici :P

Mesaj completat

Vreau sa trec din nou la o carenata.

 

iti place sa umbli mai mult "carenat" decat dezbracat bag de seama.bafta la vanzare maestre :P

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bafta la vanzare copii :D

eu ma apuc de revizia de iarna in curand asa ca incep sa caut piese.

daca stiti preturi sau de unde pot lua anumite chestii mai ieftin va rog sa-mi spuneti si mie.

pe scurt vreau sa iau urmatoarele:

- capac ambreiaj (nou sau de la dezmembrari) + garnitura (noua)

- flansa de prinderea la motor a furtunului de apa de pe partea dreapta (nou sau de la dezmembrari)

- rulmenti jug (noi)

- rulmenti roti . astia cica ar fi destul de iefti intrucat ar fi niste rulmenti mai comuni ...dar sincer nu stiu cotele inca

- semeringuri amortizoare

 

de asemenea mai caut un nene care se pricepe la alarme SpyBall :P ca eu inca nu am reusit s-o pornesc :P

daca aveti ideie pe unde gasesc peiesele de mai sus mai ieftin postati pe aici sau pe pm

sanx. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bafta la vanzare copii :D

eu ma apuc de revizia de iarna in curand asa ca incep sa caut piese.

daca stiti preturi sau de unde pot lua anumite chestii mai ieftin va rog sa-mi spuneti si mie.

pe scurt vreau sa iau urmatoarele:

- capac ambreiaj (nou sau de la dezmembrari) + garnitura (noua)

- flansa de prinderea la motor a furtunului de apa de pe partea dreapta (nou sau de la dezmembrari)

- rulmenti jug (noi)

- rulmenti roti . astia cica ar fi destul de iefti intrucat ar fi niste rulmenti mai comuni ...dar sincer nu stiu cotele inca

- semeringuri amortizoare

 

de asemenea mai caut un nene care se pricepe la alarme SpyBall :P ca eu inca nu am reusit s-o pornesc :P

daca aveti ideie pe unde gasesc peiesele de mai sus mai ieftin postati pe aici sau pe pm

sanx. :D

Poate gasesti la baiatul asta: http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...00+-114661.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma bate un gand sa-mi cumpar din .it un hornet de 600 de prin 2000-2002. V-as ruga sa-mi spuneti daca are ceva particularitati nasoale modelul asta, la ce sa am grija sau sa ma uit in detaliu.

 

PS- daca se intreaba cineva de ce imi iau hornet daca deja am bandit-ul, ei bandit-ul i-l dau lui tata, ca-i mai mosnegesc asa. :D

 

Multumesc. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma bate un gand sa-mi cumpar din .it un hornet de 600 de prin 2000-2002. V-as ruga sa-mi spuneti daca are ceva particularitati nasoale modelul asta, la ce sa am grija sau sa ma uit in detaliu.

 

Asta e o intrebare capcana sa mor de nu. Eu la a mea n-am avut nici o defectiune deci nu pot sa te ajut sorry. Nu stiu ce defectiuni ar putea avea.

Cred ca principalul lucru la care ar trebui sa te uiti e sa nu fi fost accidentata rau, gen furca, cadru avariate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma bate un gand sa-mi cumpar din .it un hornet de 600 de prin 2000-2002. V-as ruga sa-mi spuneti daca are ceva particularitati nasoale modelul asta, la ce sa am grija sau sa ma uit in detaliu.

Nu prea se strica daca il servisezi la timp...Cam atat in materie de particularitati....Daca iti place sa surubaresti, nu prea ai la ce.... :laugh:

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...