mettal86 Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Stie cineva despre cine e vorba? /index.php?...=605898&hl= Este un prieten de al meu, si accidentul a fost cu un Suzuki SV650S. Confuzia a venit probabil de la faptul ca am ajuns eu cu hornetul la vreo 10 minute dupa accident. Mai multe detalii pe topicul respectiv. Editat Noiembrie 22, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj82dmx Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 I-am făcut astăzi consumul. 8,3% mers în oraÂş (cam 80km), preponderent pe la 5000 de ture cu ceva accese de furie să nu se afume bujiile Âşi înafară (undeva la vreo 20km) mers 120-160. Eu zic că e destul de bine. eu zic ca destul de mult bro' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Daca dau si de cel in engleza..il pun..daca nu...ramane asta pt. cine mai are nevoie il am eu pe cel in engleza, cu care a venit motocicleta. da-mi un semn daca vrei sa-l xeroxezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Vand pentru Hornet: toba Arrow cu adaptare facuta - 150 Euro, bugspoiler - 120 Euro, parbriz - 30 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 (editat) Vand pentru Hornet: toba Arrow cu adaptare facuta - 150 Euro, bugspoiler - 120 Euro, parbriz - 30 Euro. mi s- blocat forumul si nu stiu daca ti-am trimis PM dar incerc si aici ca ma intereseaza parbrizul. ce firma e si daca ai niste poze cu el. ms Editat Noiembrie 23, 2010 de kristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Vand pentru Hornet: toba Arrow cu adaptare facuta - 150 Euro, bugspoiler - 120 Euro, parbriz - 30 Euro. Poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Poze: ms ...eu am hornet din 2003 si nu cred ca se potriveste...vad ca are alte prinderi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Poate sa-mi confirme vreunul dintre voi ca Hornetul lui/ei are in burta un motor PC25 ? Am senzatia ca acest motor n-a fost niciodata instalat de fabrica decat pe CBR. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 (editat) Poate sa-mi confirme vreunul dintre voi ca Hornetul lui/ei are in burta un motor PC25 ?Am senzatia ca acest motor n-a fost niciodata instalat de fabrica decat pe CBR. Multumesc Pai cu PC25 incepe seria la motor la subsemnatul. Am Hornet S(2000). sunt 3 variante: 1. Ai date gresite 2. Motorul meu a fost instalat in afara fabricii 3. Am un CBR undercover Editat Noiembrie 23, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 eu zic ca destul de mult bro' Mult sau puțin, o să îi mai fac încă odată consumul, mers mai normal. Am Âşi eu parbriz, dar nu Âştiu cum să îi pun alea două bucăți de tablă. Oricum le-am montat eu, când îl puneam pe poziție rămânea un spațiu de vreo 2cm între parbriz Âşi far, plus că stă parcă prea dat în față . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Mult sau puțin, o să îi mai fac încă odată consumul, mers mai normal. Am Âşi eu parbriz, dar nu Âştiu cum să îi pun alea două bucăți de tablă. Oricum le-am montat eu, când îl puneam pe poziție rămânea un spațiu de vreo 2cm între parbriz Âşi far, plus că stă parcă prea dat în față . Pai cam asa sta si la mine, am alt tip de parbriz dar nu sta lipit pe far. Exact cum e la tine il am, doar putin mai pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Poate sa-mi confirme vreunul dintre voi ca Hornetul lui/ei are in burta un motor PC25 ?Am senzatia ca acest motor n-a fost niciodata instalat de fabrica decat pe CBR. Multumesc si la mine e tot pc 25 .mobra e din 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Pai cu PC25 incepe seria la motor la subsemnatul. Am Hornet S(2000).sunt 3 variante: 1. Ai date gresite 2. Motorul meu a fost instalat in afara fabricii 3. Am un CBR undercover din cate stiu eu horneturile de 600 pana in 2006 (inclusiv) au pe ele motoarele de pe CBR F4, cu rapoartele schimbate in cutie si notate: - hornetul pana in 2002 - PC25, - Hornetul pana in 2006 - PC34. stiu ca modelele oficiale pe care le gasim pe site-uri sunt notate altfel (98-02 PC34; 03-06 PC36), dar eu am vazut pe toate horneturile pe care le-am "admirat" live notatia pe care am expus-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 din cate stiu eu horneturile de 600 pana in 2006 (inclusiv) au pe ele motoarele de pe CBR F4, cu rapoartele schimbate in cutie si notate: - hornetul pana in 2002 - PC25, - Hornetul pana in 2006 - PC34. stiu ca modelele oficiale pe care le gasim pe site-uri sunt notate altfel (98-02 PC34; 03-06 PC36), dar eu am vazut pe toate horneturile pe care le-am "admirat" live notatia pe care am expus-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 ROOKIE IS ALIVE!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Poate sa-mi confirme vreunul dintre voi ca Hornetul lui/ei are in burta un motor PC25 ?Am senzatia ca acest motor n-a fost niciodata instalat de fabrica decat pe CBR. Multumesc pana in 2002 motorul de pe viespe e PC25..apoi e PC34..si asa mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Dar "PC"-ul ce se gaseste in seria motocicletei ce reprezinta, tipul motorului sau modelul motocicletei? Seria mea e cu PC36, desi e din 2002 (adica ar trebui sa fie PC34 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 din cate stiu eu horneturile de 600 pana in 2006 (inclusiv) au pe ele motoarele de pe CBR F4, cu rapoartele schimbate in cutie si notate: - hornetul pana in 2002 - PC25, - Hornetul pana in 2006 - PC34. stiu ca modelele oficiale pe care le gasim pe site-uri sunt notate altfel (98-02 PC34; 03-06 PC36), dar eu am vazut pe toate horneturile pe care le-am "admirat" live notatia pe care am expus-o! Bine ar fi fost dacă aveam motor de f4 pe hornet, dar nu, e de f3 tătă ziua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Dar "PC"-ul ce se gaseste in seria motocicletei ce reprezinta, tipul motorului sau modelul motocicletei? Seria mea e cu PC36, desi e din 2002 (adica ar trebui sa fie PC34 ) Exista 2 serii: 1. seria sasiului (practic a modelului) care este pc34 (98-2002) pc36(2002-2007) pc41(2007-prezent) (cum e la BMW E46,E60, etc) 2. seria motorului, si din cate stiu motorul e de pe F3 si la modele de dupa 2002, pentu ca la motorizare nu s-a facut schimbare (ce naiba, sunt identice!). Motorul a fost schimbat abia in 2007 si este cel de pe RR, cu o alta harta de admisie (posibil sa fie si alte injectoare si diametrul admisiei) si alte rapoarte in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Vezi ca arde ceva in spate acolo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Vezi ca arde ceva in spate acolo ! Caramida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) pana in 2002 motorul de pe viespe e PC25..apoi e PC34..si asa mai departe Eu am din 2003 si e PC34 Editat Noiembrie 24, 2010 de kristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) Eu am din 2003 si e PC34 evident Editat Noiembrie 24, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 I-am făcut astăzi consumul. 8,3% mers în oraÂş (cam 80km), preponderent pe la 5000 de ture cu ceva accese de furie să nu se afume bujiile Âşi înafară (undeva la vreo 20km) mers 120-160. Eu zic că e destul de bine. cam mult man. cred ca e din cauza oglinzilor ) a mea e cu carbelitoarele cam desincronizate si mai mult de 6.5 nu a papat . acum vreo luna am tinut-o la 160-180km/h in treapta a 5-a pentru vreo 100km si tot 6% a papat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Eu am din 2003 si e PC34 Dud! 2003 este PC36 toata ziua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.